Je had toch niet gedacht dat er iets zou veranderen he?quote:Op maandag 26 december 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
En voor je het weet, is die column jaren later nog steeds grotendeels actueel.
Deze is inderdaad veel beter. Schande dat die niet in de keuzelijst staat.quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Smells like teen spirit vind ik dan weer helemaal niks en die staat veeeeeeel hoger. Dit nummer is wel fijn.
Memory, dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer van Nirvana. Ik kan nooit de titel onthouden.
Nee, maar mijn mening is wel verspreid en heeft steeds meer aanhangquote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je had toch niet gedacht dat er iets zou veranderen he?
Als erkennen ze Pearl Jam al enigzins
Ja, die is prachtig.quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Nanuq het volgende:
Het mooiste nummer van Nirvana vind ik The Man Who Sold The World, maar dat is weer een David Bowie cover.
Jouw mening sloot dan ook aan bij wat veel mensen al jaren dachtenquote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar mijn mening is wel verspreid en heeft steeds meer aanhang
Dat was idd altijd al een beetje mijn gevoel met dit nummer..sloeg m meestal over op de CDquote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik altijd maar eventjes leuk. Mag na een minuutje weer klaar zijn of zo
geen revolutie, maar evolutie !quote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar mijn mening is wel verspreid en heeft steeds meer aanhang
Die hele Unplugged bij MTV was geweldig (en ik hou niet echt van Nirvana)quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Nanuq het volgende:
Het mooiste nummer van Nirvana vind ik The Man Who Sold The World, maar dat is weer een David Bowie cover.
All Apologies denk ik voor mij. of Polly.quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Nanuq het volgende:
Goede cd voor mensen die niet zo 'rockminded' zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hele Unplugged bij MTV was geweldig (en ik hou niet echt van Nirvana)
Er zijn ook mensen om kan ik je verzekeren..quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw mening sloot dan ook aan bij wat veel mensen al jaren dachten
Da's mooi, ik ga graag verzekerd door het levenquote:Op maandag 26 december 2011 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen om kan ik je verzekeren..
Zo zijn er eigenlijk heel wat liedjes waarvan het intro (en soms een heel klein beetje extra) lekker is, en dan weer genoeg. (ik weet ze nu alleen even niet op te noemen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was idd altijd al een beetje mijn gevoel met dit nummer..sloeg m meestal over op de CD
ik kan het je verzekeren voor zo'n 50 euro per maand !quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, ik ga graag verzekerd door het leven
Papa don't preach van Madonna. Geweldig intro en dan een standaardnummer.quote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef Eska het volgende:
Zo zijn er eigenlijk heel wat liedjes waarvan het intro (en soms een heel klein beetje extra) lekker is, en dan weer genoeg. (ik weet ze nu alleen even niet op te noemen.)
Ja dat gedrocht komt nog... Geen toto-fan hier.quote:
Klinkt goed. Ik zal je mijn bankrekeningnummer sturen zodat je het over kunt makenquote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kan het je verzekeren voor zo'n 50 euro per maand !
Achja...jij kijkt weer uit naar Supertramp.quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat gedrocht komt nog... Geen toto-fan hier.
Ik vind toto (soms) wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat gedrocht komt nog... Geen toto-fan hier.
Niks mis met Supertramp. Ze zijn gewoon super.quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja...jij kijkt weer uit naar Supertramp.
Ook al zo'n band voor levensmoeie mensen
Kijkt uit is wat overdreven... is alleen 1 van de betere nummers dit uur. Misschien zegt dat meer over dit uur.quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja...jij kijkt weer uit naar Supertramp.
Ook al zo'n band voor levensmoeie mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |