ZING!quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij niet van plan een geslachtsverandering te ondergaan.
EG vete.quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom? Onterechte moderatie?
quote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Zou eerder z'n de inhoud van z'n portomonnee nog eens moeten controleren *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Bij php is geen cent (en eer) te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij php is geen cent (en eer) te halen.
BICquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Ik moet een aantal dingen doen waar veel papierwerk bij komt kijken. Het lijkt me alvast handig dat ik morgen een aantal ordners aanschaf, en een nieuwe vulpen. Ik sluit niet uit dat ik morgen in de automatische piloot naar het rek met Parkers loop, maar misschien kunnen jullie me een ander merk aanbevelen.
Dankquote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef De_Nuance het volgende:
Hier legt BA uit waarom hij is vertrokken
[POLCAFE #2747] De kerstspecial.
BICquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Ik moet een aantal dingen doen waar veel papierwerk bij komt kijken. Het lijkt me alvast handig dat ik morgen een aantal ordners aanschaf, en een nieuwe vulpen. Ik sluit niet uit dat ik morgen in de automatische piloot naar het rek met Parkers loop, maar misschien kunnen jullie me een ander merk aanbevelen.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef De_Nuance het volgende:
Hier legt BA uit waarom hij is vertrokken
[POLCAFE #2747] De kerstspecial.
Koop er een van de HEMA.quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Neem een Osama pen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, misschien is dat wel handig. Maar het probleem is dat ik dan iedere keer naar HEMA moet voor vullingen.quote:
Dat is dan weer wel grappigquote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag dat, heb hun website nog gemaakt in de 90's
Dan koop je meteen drie doosjes.quote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat wel handig. Maar het probleem is dat ik dan iedere keer naar HEMA moet voor vullingen.
Kijk je nu ook naar RTL4?
Maar zoals zo vaak bij Kafka is de verlossing nabij, maar volkomen onmogelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:59 schreef Nautilus. het volgende:
Iemand zou nu moeten zeggen: "Nautilus., rot op. Ga iets nuttigs doen."
Ik wou net vragen of je vader hier ook post, maar ik zie dat hij al gereageerd heeft.quote:Op maandag 26 december 2011 23:59 schreef Nautilus. het volgende:
Iemand zou nu moeten zeggen: "Nautilus., rot op. Ga iets nuttigs doen."
Jij noemt je lul Lamy?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
Lamy ligt bij mij lekker in de hand.
Iets gemist met kerst?
Nee, mijn vulpen noem ik Lamy.quote:
Dit noemt men in de wetenschap ook wel plagiaat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ik noem mijn lul Jaap Stam. Keihard en hij staat er wanneer hij er moet staan.
Nee, een leugen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit noemt men in de wetenschap ook wel plagiaat.
In de literatuurwetenschap niet, hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit noemt men in de wetenschap ook wel plagiaat.
Of God / Jezus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik noem mijn lul lul maar de dames noemen hem fantastisch.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:01 schreef remlof het volgende:
Ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Uit Topic voor wereldleiders
Notes worden louter gegeven om goeie opmerkingen. Dit was er zoeen.quote:
Ik ben afgewerkt.... heb energiemaatschappij opgebeld.... jullie zijn pas a.s. vrijdag welkom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:13 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier.
Zijn jullie allemaal vissen met Betje?
Nee hoor ik schop in AEX wel eens topics omhoog die 5 jr stil liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
» Er is al 776 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Verleidelijk, kost me dit een note?
Goed topic en een goeie kickquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
Definieer "klapjosti" met een plaatje
Dat kan ook nog, maar ik denk dat ik met me lui'e reet toch zo even langs de bank loop. Het is ongeveer 15 minuten lopen ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |