Die valt mij niet te ontzeggen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ambtenaar is ook meer een 'way of life'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor alle moraalridders:quote:
quote:Das moralische Urteilen und Verurteilen ist die Lieblingsrache der geistig Beschränkten an denen, die es weniger sind; auch eine Art Schadenersatz dafür, von der Natur schlecht bedacht worden zu sein
Blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
BlijkbaarRauwig? Lees ik dat goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal gij wel doenquote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zal hier geen flauw grapje over maken.
Helaas welquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
BlijkbaarWel garig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel jammer hoor,Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
Ik snap niet of wij op hetzelfde doelenquote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je snapt dus waar ik op doel.
Soort olifantenpaadjequote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Reya het volgende:
Boze_Appel heeft zijn levensloop al dan niet tijdelijk verlegd.
Jammer dat ZW er niet isquote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel garig ?
Ik vind het wel jammer hoor,
Waren zij geband?quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zullen wel aan het uitbuiken zijn, ze zijn niet (meer) geband iig.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zal hier geen flauw grapje over maken.
B_A komt hier niet meer heeft hij gezegdquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zullen wel aan het uitbuiken zijn, ze zijn niet (meer) geband iig.
Zozo, hij gaat Whiskers en Ethi achterna?quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
B_A komt hier niet meer heeft hij gezegd
Ja hoor, je hebt het al aangepast, waarvoor een schouderklopje. * Klop klop *quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik snap niet of wij op hetzelfde doelen
Dat moet ie dan zelf weten.quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom? Onterechte moderatie?quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij niet van plan een geslachtsverandering te ondergaan.quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zozo, hij gaat Whiskers en Ethi achterna?
*Reinigt schouder grondig*quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt het al aangepast, waarvoor een schouderklopje. * Klop klop *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |