Kan ze Verliefd van Circus Custers niet eens coveren?quote:
Wel een poep uitspraak van de Engelse taal hoorquote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een stem..volgens mij kun je daar heerlijk naast wakker worden
I don't care, ze mag me s nachts in haar slechtste Engels wekkenquote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wel een poep uitspraak van de Engelse taal hoor
Bestaan ze nog??quote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar nog live gezien in Paradiso en nog steeds zeer de moeite waard...
Helemaal mee eens. Zeker 1000 plaatsen te laagquote:Op maandag 26 december 2011 15:16 schreef FritsFlits het volgende:
Zeker mooi nummer, ondergewaardeerd
Had ie toch al niet veel?quote:Op maandag 26 december 2011 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft Midge Ure wat minder haar nu...
Hmm toch wel blijkbaarquote:
Hij wint 't iig altijd van mij.quote:Op maandag 26 december 2011 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ff kijken hoe lang Bill die 'dayyyyyyy' kan volhouden vandaag
1632 gaat hier echt heel hard zometeen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:25 schreef ScottTracy het volgende:
En wat een goede nummers achter elkaar!
Niks mis met deze Groenewoud, toch?quote:
Geen idee, ken die hele man niet.quote:Op maandag 26 december 2011 15:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niks mis met deze Groenewoud, toch?
Had het ook over dit liedje.quote:Op maandag 26 december 2011 15:32 schreef StephanL het volgende:
Drums staan er goed wel goed op
[..]
Geen idee, ken die hele man niet.
Vlaanderen bovenquote:
JAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op maandag 26 december 2011 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aardige gitaarsolo, maar ik ken betere...
Zal ongetwijfeld vaker gebeuren. Of er wordt in geknipt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:35 schreef FritsFlits het volgende:
Hij is gepitched, op m'n CD klinkt hij iets lager
Nu valt het wel erg opquote:Op maandag 26 december 2011 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld vaker gebeuren. Of er wordt in geknipt.
zeker bij Jan Willem Roodbeen klopt dat helemaal.quote:Op maandag 26 december 2011 15:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind het overigens erg prettig dat muziek de boventoon hoort. De deejay is niet hinderlijk aanwezig.
Voor de meesten wel. Daniel Dekker vindt zichzelf erg interessant, maar in het algemeen stoort niemand echt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker bij Jan Willem Roodbeen klopt dat helemaal.
Je vergeet Sander de Heer.quote:Op maandag 26 december 2011 15:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de meesten wel. Daniel Dekker vindt zichzelf erg interessant, maar in het algemeen stoort niemand echt.
Inderdaad, irritant mannetjequote:
Wacht maar tot Manuelaquote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Ferdo het volgende:
Maar dit is helaas een tragisch liedje met een vrouwennaam.
Het is inderdaad een erg tragisch liedje. Heb net de tekst gelezen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Ferdo het volgende:
Maar dit is helaas een tragisch liedje met een vrouwennaam.
WAT??quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Fred_B het volgende:
Dit is maar het enige nummer van Hot Chocolate in de lijst.
Het is een schandequote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Fred_B het volgende:
Dan is de muziek ook tragisch ja...quote:
-ERKANT?quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef FritsFlits het volgende:
O jee, Borsato. Olga, niet van je stoel glijden.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Fred_B het volgende:
De Club van de familie van der Gijp.quote:
DOE EFFE NORMAAL MAN!quote:
Dat, alleen jammer dat Waiting for a girl er niet instaatquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef Terreros85 het volgende:
Isley Brothers - The highways of my life
Neequote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Waiting for a girl like you staat er niet in?![]()
![]()
Mooi uurtje.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef Terreros85 het volgende:
Beatles - Norwegian wood
Billy Joel - James
Donald Fagen - New frontier
George Harrison - My sweet lord
Gordon Lightfoot - If you could read my mind
Robert Palmer - Best of both worlds
Sade - Smooth operator
Steely Dan - Rikki don't lose that number
Air - All I need
Novastar - Wrong
Isley Brothers - The highways of my life
Robbie Williams - The road to Mandalay
Jamiroquai - Too young too die
Joe Jackson - Steppin' out
Michael Jackson - Off the wall
Dit zijn de vrije keuzes
Jeff Buckley - Grace
Gil Scott Heron - Winter in America
Nick Drake - Northern Sky
Sly and the family stone - Family affair
Manic Street preachers - If you tolerate this
quote:
Yups, staat er ook niet in, maar goed anders konden alle singles van Jan Smit niet in de top 2000quote:
Juist zo'n mooi.. romantisch nummer. Dan niet. Prut zenderquote:
Gelukkig niet, slechte herinneringen aan...quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Waiting for a girl like you staat er niet in?![]()
![]()
Waiting... hoort er ook in, ja. Maar Foreigner is gelukkig niet zo slecht bedeeld als Hot Chocolate.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat, alleen jammer dat Waiting for a girl er niet instaat
Cold as ice en I want to know what love is komen nog wel
Laterrr, niet te wild doen op het Waagpleinquote:
Fred Siebelink beluisterd?quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komend uur doet me de broek niet bollen
Nee, hoezo?quote:
Ik wil het niet weten, niet als het wel zo is, niet als het niet zo is.. Ik wil het niet weten!!!!!quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit welquote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Koop een logitech speakesetje van 20 euro en sluit die op je laptop aan. Doe ik ook, werkt prima.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Karina het volgende:
Ik baal dat mijn radio zo ontzettend stoort dat ik alleen maar via Internet kan luisteren en het geluid van mijn laptop is ook niet echt je dat
Als ik een man was, zou dat mijn broek wel doen bollenquote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit wel
http://www.google.nl/imgr(...)&ved=1t:429,r:11,s:0
Ja , idd. Nu zou ik er wel een hond mee kunnen doodslaan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit wel
http://www.google.nl/imgr(...)&ved=1t:429,r:11,s:0
Das war einmal...quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou dat mijn broek wel doen bollen
Hij staat op een heel klein tafeltje, geen plek meer voor speakertjes. Zo een laptoptafeltje van de Ikea. Tijd voor een echte radio.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef ß het volgende:
[..]
Koop een logitech speakesetje van 20 euro en sluit die op je laptop aan. Doe ik ook, werkt prima.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja , idd. Nu zou ik er wel een hond mee kunnen doodslaan.
Dat nummer hoort er in. En als het dat nummer niet is, toch tenminste een andere van de gebroeders Isley en dat is niet zo. Diep triest.quote:Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef Terreros85 het volgende:
Isley Brothers - The highways of my life Niet in de lijst![]()
Blof is filosofie van de bovenste plankquote:Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Alleen bij Blöff en Loes Luca zet ik het geluid uit.
Zoals nu.
Ik heb goede hoop dat het nummer binnen een paar jaar er wel in staat. Rob Stenders en Giel Beelen zijn fans.quote:Op maandag 26 december 2011 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nummer hoort er in. En als het dat nummer niet is, toch tenminste een andere van de gebroeders Isley en dat is niet zo. Diep triest.![]()
Gerard Ekdom is ook fan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:06 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat het nummer binnen een paar jaar er wel in staat. Rob Stenders en Giel Beelen zijn fans.
Het is ook zo onbeschrijflijk mooi. Alleen die intro al
Jamaar de Radio 2 DJ's houden van Black Eyed Peasquote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is ook fan.
Het hoort bij de top 150 vind ik.
Ik zie ook niet echt reden waarom Radio 2 het zou moeten willen tegenhouden.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is ook fan.
En Adele, Coldplay en Blof...quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar de Radio 2 DJ's houden van Black Eyed Peas
Zolang ie niet zingt vind ik het best te pruimen.quote:
Vind ik ook. Ik post het nummer even heel schaamteloos. Ik blijf stemmen.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is ook fan.
Wel een mooi moment, is nu wel ff tijd voorquote:Op maandag 26 december 2011 16:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik post het nummer even heel schaamteloos. Ik blijf stemmen.
Een echte Car Classic.quote:Op maandag 26 december 2011 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Ah, er is eindelijk weer echte muziek.
Mee eens.quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef peaceman het volgende:
Lied uit 2011 en zou dus geweerd moeten worden.
Bij mij gaat ie bij de Sparks weer ietsje harderquote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk komt er pas over 2 uur weer een nummer waar ik wel zin in heb..
Hier net zo.quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef Karina het volgende:
Weer een nummer dat ik niet ken. Maar ik ben ook totaal geen Anouk fan.
Die toetsenist dacht een persiflage op Charlie Chaplin te maken. Schaamde zich later pas omdat iedereen dacht het Adolf Hitler ws.quote:Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie bij de Sparks weer ietsje harder
quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef peaceman het volgende:
Lied uit 2011 en zou dus geweerd moeten worden.
Dat dacht ik dus ook altijd. Dat laatste.quote:Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die toetsenist dacht een persiflage op Charlie Chaplin te maken. Schaamde zich later pas omdat iedereen dacht het Adolf Hitler ws.
Je zou een Feyenoorder kunnen zijn.quote:
Een grotere belediging kun je me niet gevenquote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou een Feyenoorder kunnen zijn.
Hij persifleerde Chaplin in diens rol uit The Great Dictator?quote:Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die toetsenist dacht een persiflage op Charlie Chaplin te maken. Schaamde zich later pas omdat iedereen dacht het Adolf Hitler ws.
Er komen nog 11 nummers langs dat uur..you do the mathquote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef Ferdo het volgende:
Echoes...23 minuten lang... zullen ze die haar geheel draaien?
Welk woord?quote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef peaceman het volgende:
Opvallend.. sinds Madmaster gezegd heeft dat ie ging tellen hoe vaak ik een bepaald woord zou gebruiken, heb ik het volgens mij niet 1 keer meer gezegd.. En dat onbewust
Maar het staat hoger dan Tin Soldier en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef tong80 het volgende:
Dit staat minstens 1000 plaatsen te laag.
Zo mooi.
In die uren hebben ze natuurlijk geen reclameblokken. Dus héél misschien...quote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er komen nog 11 nummers langs dat uur..you do the math
Heb je wel eens gehoord hoe ze hier Tubular Bells draaien?quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In die uren hebben ze natuurlijk geen reclameblokken. Dus héél misschien...
Nee, denk het niet. Misschien wel de versie van het verzamelalbum Echoes, Die is 16 minuten...
Ik denk dat Frits Spits spontaan dood zou gaan bij het horen van nummers van The Black Eyed Peas en Katie Perry.quote:Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hans Schiffers, toch een van mn favoriete dj's. Jammer dat Spits, Willems en Hermans niet meer meedoen.
Die moest Smells like teen spirit aankondigen toen dat voor t eerst in de lijst stond. Droeg ie op aan Jan Douwe Kroeske. :-)quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat Frits Spits spontaan dood zou gaan bij het horen van nummers van The Black Eyed Peas en Katie Perry.
Bijna een reden om hem toch weer een keer te laten presenteren.quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat Frits Spits spontaan dood zou gaan bij het horen van nummers van The Black Eyed Peas en Katie Perry.
Daar vergis je je wel in, denk ik.quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers van The Black Eyed Peas best wel leukquote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijna een reden om het toch weer een keer te laten presenteren.
Frits Spits was de enige presentator die meer te horen was dan de muziek tijdens de uren die hij presenteerde...quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Breach het volgende:
Frits Spits is geniaal. Fijne radiostem ook.
Toen was ie ook nog goed, lang lang geleden.quote:Op maandag 26 december 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, Avondspits was zo leuk altijd. Ik luisterde altijd.
Z"n oude werk vond ik stukken beter.quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Breach het volgende:
Frits Spits is was ooit geniaal, 25 jaar geleden of zo. Fijne radiostem ook.
Juist!quote:Op maandag 26 december 2011 16:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Z"n oude werk vond ik stukken beter.
quote:
Appelsapquote:Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hobbit, you need a Hobbit!!
En hij zei erbij dat ie het een vreselijk nummer vond herinner ik me.quote:Op maandag 26 december 2011 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die moest Smells like teen spirit aankondigen toen dat voor t eerst in de lijst stond. Droeg ie op aan Jan Douwe Kroeske. :-)
Nee, ik hoor ook Zie Ginds Komt De Stoomboot...quote:Op maandag 26 december 2011 16:44 schreef Karina het volgende:
Sinterklaasliedje tussendoor, of ben ik de enige die dat hoort?
Nee.quote:Op maandag 26 december 2011 16:44 schreef Karina het volgende:
Sinterklaasliedje tussendoor, of ben ik de enige die dat hoort?
quote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het volgende nummer is speciaal voor alle mensen die vóór Sinterklaas 'Daar wordt aan de deur geklopt' heeft gemist op het draaiorgel.
Ja, ik ook!quote:Op maandag 26 december 2011 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Ik moet altijd aan Corky denken door dit nummer
quote:Op maandag 26 december 2011 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Niet echt verwonderlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 16:46 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef peaceman het volgende:
De volgende 5 uur zijn niet heel bijzonder eigenlijk. Ga ff wat anders doen.
Niet al te best uurtjequote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Om gelijk maar het sheetje voor de volgende uur te geven:
614 UB40 & Chrissie Hynde I got you babe
1613 Bee Gees Lonely days
1612 Keane This is the last time
1611 Genesis I can't dance
1610 Doobie Brothers What a fool believes
1609 Kyu Sakamoto Sukiyaki
1608 Commodores Easy
1607 Marco Borsato Stop de tijd
1606 Gladys Knight & the Pips Help me make it through the…
1605 Michael Jackson You are not alone
1604 Vera Lynn We'll meet again
1603 Vader Abraham Het kleine café aan de haven
Het beste op het laatst in dit uurquote:Op maandag 26 december 2011 16:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet al te best uurtje![]()
Vader Abraham is nog het hoogtepunt
Het enige nummer van hem dat m.i. ook echt in de lijst hoort, eerlijk is eerlijk.quote:
Tot later dan!quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef peaceman het volgende:
De volgende 5 uur zijn niet heel bijzonder eigenlijk. Ga ff wat anders doen.
Jasses wat een bagger. Ook ervandoorquote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Om gelijk maar het sheetje voor de volgende uur te geven:
614 UB40 & Chrissie Hynde I got you babe
1613 Bee Gees Lonely days
1612 Keane This is the last time
1611 Genesis I can't dance
1610 Doobie Brothers What a fool believes
1609 Kyu Sakamoto Sukiyaki
1608 Commodores Easy
1607 Marco Borsato Stop de tijd
1606 Gladys Knight & the Pips Help me make it through the…
1605 Michael Jackson You are not alone
1604 Vera Lynn We'll meet again
1603 Vader Abraham Het kleine café aan de haven
Inderdaadquote:Op maandag 26 december 2011 16:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het enige nummer van hem dat m.i. ook echt in de lijst hoort, eerlijk is eerlijk.
'Als je inlegkruisje maar goed zit' schijnt op 2001 te staan..quote:Op maandag 26 december 2011 16:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het enige nummer van hem dat m.i. ook echt in de lijst hoort, eerlijk is eerlijk.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
'Als je inlegkruisje maar goed zit' schijnt op 2001 te staan..
quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef Ferdo het volgende:
Ben ik de enige die het mee vindt vallen?
Ook tot later dan!quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jasses wat een bagger. Ook ervandoor
Klopt. Bij Marco Borsato komt meestal een herinnering aan mijn laatst genuttigde maatlijd naar bovenquote:Op maandag 26 december 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Je kunt ook niet alles leuk vinden. BIj sommige nummers die ik stom vind, heb ik soms wel een herinnering die daardoor naar boven komt
quote:Op maandag 26 december 2011 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Bij Marco Borsato komt meestal een herinnering aan mijn laatst genuttigde maatlijd naar boven
quote:Op maandag 26 december 2011 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Bij Marco Borsato komt meestal een herinnering aan mijn laatst genuttigde maatlijd naar boven
Iddquote:Op maandag 26 december 2011 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]De meeste dromen zijn bedrog geeft me wel leuke herinneringen.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd
Je bent geen droom maar een gedrocht
alleen een wrattenzwijn die raakt aan jou verknocht
Ik zie je adem en ruik je gezicht
je bent een gnoom die naast me ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |