Maarja, ik ben dan ook weer van '95 ehquote:
Dan is bij deze mijn argument compleet ongeldig gemaakt hahaquote:Op maandag 26 december 2011 14:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Mijn kinders zijn van '98 en '03, maar ze kennen het wel.
Das LDS's voor de·ze aanw vnw 1 (bijvoegl) ~ deur 2 (zelfst) in ~n wat deze zaak betreft; bij ~n berichten wij u door deze brief; ~ of gene de een of anderquote:
agreequote:Op maandag 26 december 2011 14:38 schreef Terreros85 het volgende:
Neil Diamond staat 12x in de lijst. Heerlijke muziek die je nooit meer op de radio hoort.
sterker nog.. ik ken het helemaal niet.quote:Op maandag 26 december 2011 14:42 schreef Olga het volgende:
Ik vind dit de minste van meneer springsteen
Van zijn 18 noteringen wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 14:42 schreef Olga het volgende:
traditie. Wie kan zoekt er de songteksten bijquote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef easy-going het volgende:
Lekker, die songteksten erbij Olga!
Ik hoop dat ik tegen die tijd het over kan nemen... maar ligt beetje aan de kinderen. In ieder geval vanavond als ze naar bed zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef Olga het volgende:
[..]
traditie. Wie kan zoekt er de songteksten bij
Na vier uur ben ik weg dus mag iemand anders het overnemen
Goede keuzequote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Terreros85 het volgende:
En op dit nummer heb ik gestemd: Robert Palmer - Every kinda people
Ja idd.quote:Op maandag 26 december 2011 14:42 schreef Olga het volgende:
Yupsquote:Op maandag 26 december 2011 14:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja idd.
Gelukkig komt er nog wel wat moois van hem, de komende dagen.
En op Marco Borsato na vind ik. Miss Montreal is wel een lekker nummer, maar hoort niet echt in de Top 2000.quote:
Ik heb een zwak voor Marcoquote:Op maandag 26 december 2011 14:57 schreef LDS het volgende:
[..]
En op Marco Borsato na vind ik. Miss Montreal is wel een lekker nummer, maar hoort niet echt in de Top 2000.
Maar dat geldt voor meer platen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:57 schreef LDS het volgende:
[..]
En op Marco Borsato na vind ik. Miss Montreal is wel een lekker nummer, maar hoort niet echt in de Top 2000.
Alleen maar omdat hij uit Alkmaar komt..quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij uit Alkmaar komt..
Dan snap ik niet wat je in Borsato zietquote:
Zijn tekstenquote:Op maandag 26 december 2011 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je in Borsato ziet
Meh, heb een hekel aan dat gezwijmel.quote:
Hij heeft niet alleen slownummers gemaaktquote:Op maandag 26 december 2011 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meh, heb een hekel aan dat gezwijmel.
Pakt me ook niet. 'Binnen' is nog wel geinig, maar dat komt meer door de periode toen het nummer uit kwamquote:Op maandag 26 december 2011 15:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen slownummers gemaakt
Hij jat ze uit Italië en laat ze herschrijven door iemand anders.quote:
John Iewbankquote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij jat ze uit Italië en laat ze herschrijven door iemand anders.
Ik heb dat met rood en je hoeft nog niet naar huisquote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pakt me ook niet. 'Binnen' is nog wel geinig, maar dat komt meer door de periode toen het nummer uit kwam
Big Brothertijdquote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pakt me ook niet. 'Binnen' is nog wel geinig, maar dat komt meer door de periode toen het nummer uit kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |