Zijn tekstenquote:Op maandag 26 december 2011 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je in Borsato ziet
Meh, heb een hekel aan dat gezwijmel.quote:
Hij heeft niet alleen slownummers gemaaktquote:Op maandag 26 december 2011 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meh, heb een hekel aan dat gezwijmel.
Pakt me ook niet. 'Binnen' is nog wel geinig, maar dat komt meer door de periode toen het nummer uit kwamquote:Op maandag 26 december 2011 15:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen slownummers gemaakt
Hij jat ze uit Italië en laat ze herschrijven door iemand anders.quote:
John Iewbankquote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij jat ze uit Italië en laat ze herschrijven door iemand anders.
Ik heb dat met rood en je hoeft nog niet naar huisquote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pakt me ook niet. 'Binnen' is nog wel geinig, maar dat komt meer door de periode toen het nummer uit kwam
Big Brothertijdquote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pakt me ook niet. 'Binnen' is nog wel geinig, maar dat komt meer door de periode toen het nummer uit kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |