www.sho.com/site/homeland/quote:sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.
tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
Wow, dat is snel! Heb het eerste seizoen al gezien en inderdaad by far de beste nieuwe serie dit jaar.
Nou dat beloofd niet veel goeds dan.quote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef BoemBats het volgende:
Samen met The Walking Dead de serie van 2011.
Over The Walking Dead zijn de meningen verdeeld, laten we het erop houden dat ik het een goede serie vind.quote:Op maandag 26 december 2011 13:01 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Nou dat beloofd niet veel goeds dan.
quote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef BoemBats het volgende:
Samen met The Walking Dead de serie van 2011.
Het is geenszins te vergelijken met The Walking Dead.quote:Op maandag 26 december 2011 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]Ik zat de serie net enthousiast te downloaden.
Ik volg die series toch niet joh, stop maar met overtuigen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar deze is echt veel beter.
Als ik me het afgelopen jaar ergens over verbaasd heb, is t wel alle lof voor die serie. Helemaal de eerste paar episodes waren gewoon lachwekkend, zo slecht.quote:
In mijn tv gids staat dat in de eerste week van januari elke avond op NL 3 een aflevering van Breaking Bad wordt uitgezonden.quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Quisho het volgende:
Wel Homeland maar nog steeds geen Breaking Bad?Homeland is overigens maar matig, zeker de tweede helft van het seizoen wordt het slechter, en Claire is een slechte actrice
Hoewel ik 't met je eens ben dat het op een gegeven moment minder wordt, vind ik dat Danes haar rol erg overtuigend speelt. Terechte kritiek zou imo op de schrijvers gericht zijn. Niettemin vind ik Homeland overigens een goede serie, met gemak één van de beste nieuwkomers van 2011.quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Quisho het volgende:
Wel Homeland maar nog steeds geen Breaking Bad?Homeland is overigens maar matig, zeker de tweede helft van het seizoen wordt het slechter, en Claire is een slechte actrice
Oh cool, werd tijdquote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn tv gids staat dat in de eerste week van januari elke avond op NL 3 een aflevering van Breaking Bad wordt uitgezonden.
Het is ook geen slechte serie maar het is ook niet heel erg goed.quote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoewel ik 't met je eens ben dat het op een gegeven moment minder wordt, vind ik dat Danes haar rol erg overtuigend speelt. Terechte kritiek zou imo op de schrijvers gericht zijn. Niettemin vind ik Homeland overigens een goede serie, met gemak één van de beste nieuwkomers van 2011.
Suits is trouwens ook erg vetquote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef Waaghals2010 het volgende:
Homeland is beste nieuwe show van 2011 zonder twijfel.
Jequote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef ems. het volgende:
Volgens mij merk ik daar een lange teen op.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van italianen in sopranos. Deze serie is pure propaganda.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van aliens in Independance day. Deze serie is pure propaganda
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van negers in The Wire. Deze serie is pure propaganda
Moet ik verder gaan?
Nee, je hoeft niet verder te gaan met die slechte vergelijkingen die je zojuist hebt gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef ems. het volgende:
Volgens mij merk ik daar een lange teen op.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van italianen in sopranos. Deze serie is pure propaganda.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van aliens in Independance day. Deze serie is pure propaganda
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van negers in The Wire. Deze serie is pure propaganda
Moet ik verder gaan?
Vind je?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Er wordt weer lekker een slecht beeld geschetst van de islam. Deze serie is pure propaganda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gorro op 29-12-2011 00:52:42 ]
Ik zou je post maar even in spoilers zetten, of naar het USA topic verhuizen.quote:
Waaromniet1988 is een vieze vrijheid en het westen hatende terrorist! Snel, stuur hem naar guantanamo!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je
[..]
Nee, je hoeft niet verder te gaan met die slechte vergelijkingen die je zojuist hebt gemaakt
Kan jij niet eens tegen je moeder gaan zeiken? Als je een serie niks vindt post dan gewoon niet in een reeks erover.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef pberends het volgende:
Pauperserie waar je aan eindeloos aan het lijntje wordt gehouden, alleen de pilot is bovengemiddeld goed. Dat is ook precies de reden waarom deze serie pure oplichterij is.
Ik geef mijn mening en ben daarna weer weg. Ik waarschuw de kijkers alleen maar voor een grote teleurstelling. En topics hier zijn niet bedoeld om alleen maar positief te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan jij niet eens tegen je moeder gaan zeiken? Als je een serie niks vindt post dan gewoon niet in een reeks erover.
Het is jouw mening, niets meer en niets minder, maar ook in het US-topic bleef je maar doorzaniken, doe dat hier nou niet ajb.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en ben daarna weer weg. Ik waarschuw de kijkers alleen maar voor een grote teleurstelling. En topics hier zijn niet bedoeld om alleen maar positief te zijn.
Ik ben al maanden niet meer in het US-topic geweest gelukkig. Jij bent trouwens precies degene die een eindeloze discussie met mij aan te lijkt willen gaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is jouw mening, niets meer en niets minder, maar ook in het US-topic bleef je maar doorzaniken, doe dat hier nou niet ajb.
Hier idem.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
Net even de eerste aflevering gekeken. Het zag er erg goed uit, dus ben zeker van plan deze serie te blijven volgen.
Ja je ziet niet zo veel vrouwen in deze serie dus pberends kan dan geen screendumps meer posten in topics van meisjes metquote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef pberends het volgende:
Pauperserie waar je aan eindeloos aan het lijntje wordt gehouden, alleen de pilot is bovengemiddeld goed. Dat is ook precies de reden waarom deze serie pure oplichterij is.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan jij niet eens tegen je moeder gaan zeiken? Als je een serie niks vindt post dan gewoon niet in een reeks erover.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet meer in het US-topic geweest gelukkig. Jij bent trouwens precies degene die een eindeloze discussie met mij aan te lijkt willen gaan.
Sukkeltjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin allemaal zeg.
Het probleem van deze serie is dat de pilot erg goed is. Of dat is eigenlijk niet het probleem, het probleem is dat de serie daarna dramatisch inzakt. Het is vol met Amerikaans cliché-familiegezeik (wees gewaarschuwd, vanaf episode 2 begint die ellende in volle teugen) en het hoofdlijntje waar het om draait wordt eindeloos uitgesteld dat je rond episode 5 om de twee minuten in slaap valt en dat je je gaat irriteren aan het uitstellende gedrag van de serie. Maar dat merken jullie -hopelijk- nog wel. Het plot is overigens sowieso flinterdun. GTST heeft zelfs nog een plot wat 10 keer groter is.
quote:
Goh, jullie komen met echt goede argumenten. Ik probeer alleen inhoudelijk te zijn, en probeer kijkers alleen te waarschuwen voor een teleurstelling. Want ook ik was onder de indruk van de pilot van Homeland.quote:
Als je het nog 4 afleveringen volhoudt, dan is Homeland gewoon prima geschikt voor jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef ems. het volgende:
Ik vond de pilot juist zorgwekkend, maar aflevering 2 viel alles mee.
Ik was onder de indruk van alle 12 afleveringen van het eerste seizoen. Je verkondigt je eigen mening alsof het De Waarheid is, dat staat me tegen, laat een ieder lekker voor zichzelf uitmaken wat ie van deze serie vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Goh, jullie komen met echt goede argumenten. Ik probeer alleen inhoudelijk te zijn, en probeer kijkers alleen te waarschuwen voor een teleurstelling. Want ook ik was onder de indruk van de pilot van Homeland.
Doe eens niet zo denigrerend zeg. Laat mensen hun eigen oordeel vellen, who cares dat jij het al hebt gezien en te licht bevonden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je het nog 4 afleveringen volhoudt, dan is Homeland gewoon prima geschikt voor jou.
Och laat hem toch. Het is vast iemand die dexter een goede serie vindtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend zeg. Laat mensen hun eigen oordeel vellen, who cares dat jij het al hebt gezien en te licht bevonden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin allemaal zeg.
Het probleem van deze serie is dat de pilot erg goed is. Of dat is eigenlijk niet het probleem, het probleem is dat de serie daarna dramatisch inzakt. Het is vol met Amerikaans cliché-familiegezeik (wees gewaarschuwd, vanaf episode 2 begint die ellende in volle teugen) en het hoofdlijntje waar het om draait wordt eindeloos uitgesteld dat je rond episode 5 om de twee minuten in slaap valt en dat je je gaat irriteren aan het uitstellende gedrag van de serie. Maar dat merken jullie -hopelijk- nog wel. Het plot is overigens sowieso flinterdun. GTST heeft zelfs nog een plot wat 10 keer groter is.
Inhoudelijk word je op geen moment, dat zou ook erg lastig zijn zonder te spoilen. Wel geef je middels grove overdrijvingen en one-liners je eigen persoonlijke mening. Prima, maar probeer het niet als onweerlegbare waarheid af te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Goh, jullie komen met echt goede argumenten. Ik probeer alleen inhoudelijk te zijn, en probeer kijkers alleen te waarschuwen voor een teleurstelling. Want ook ik was onder de indruk van de pilot van Homeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, de rest van deze discussie laat ik over aan Klummie. Zijn reactie is ongeveer even inhoudelijk en belangrijker nog van hetzelfde niveau als de jouwe.quote:
Je suis Charlie Sheen
Ik spreek op het forum natuurlijk op persoonlijke titel en het zijn inderdaad mijn meningen. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ga niet voor iedere mening de zinsnede "Ik vind" gebruiken, dat wordt zo omslachtig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van alle 12 afleveringen van het eerste seizoen. Je verkondigt je eigen mening alsof het De Waarheid is, dat staat me tegen, laat een ieder lekker voor zichzelf uitmaken wat ie van deze serie vindt.
Je hebt gelijk dat het moeilijk is om echt inhoudelijk te worden zonder te spoileren. Dat laatste wil ik natuurlijk niet doen, ook al vind ik Homeland een kloteserie.quote:
Dank U, ik liet slechts zien dat pberends zichzelf tegensprak. De quotes stonden er boven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, de rest van deze discussie laat ik over aan Klummie. Zijn reactie is ongeveer even inhoudelijk en belangrijker nog van hetzelfde niveau als de jouwe.
[..]
Is pas net afgerond in USA, en net begonnen in Nederland, dus hij zal, zo gok ik, pas midden 2012 op dvd verschijnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:45 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is de serie al op dvd te krijgen??
Oke, want de ep van vorige week beloofde veel goeds! Ben benieuwd naar de ep van vanavond!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is pas net afgerond in USA, en net begonnen in Nederland, dus hij zal, zo gok ik, pas midden 2012 op dvd verschijnen.
Ja, maar nog steeds de moeite waardquote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede aflevering, wel wat minder spanning.
Zekerquote:
Ze hebben allemaal goede tieten in die seriequote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ZekerDie Lynne mag wel ff bij me langs komen
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal goede tieten in die serie
Dit is toch het centrale Homeland-topic, of zijn er tegenwoordig twee? En daarnaast vertel ik geen cruciale dingen waardoor het kijkplezier van anderen verdwijnt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk om dit in het NL topic te zetten waar net 3 afleveringen zijn uitgezonden?
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Net de finale gezien. Leuk, de laatste 'ontdekking' van Carrie. Ben benieuwd of ze het straks nog steeds weet!
Nu weer een jaartje wachten
Misschien een idee je vorige post even te editten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit is toch het centrale Homeland-topic, of zijn er tegenwoordig twee? En daarnaast vertel ik geen cruciale dingen waardoor het kijkplezier van anderen verdwijnt.
edit: Ah oke.. er zijn er dus twee.![]()
CIA, "zouden", dusdanig ongeloofwaardig dat ...? En goh stoer man, dat je "die blonde muts flink tegen haar bakkes" wilde "rossen".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef waxmask het volgende:
Slecht is deze serie niet, maar goed? Nee dat ook niet echt, teveel loopholes. En als de NSA echt zo zou werken als in deze serie zou de USA echt wel meer problemen hebben gehad, wat een ongecontroleerde zooi is het dan, en dusdanig ongeloofwaardig. Die blonde muts is ook het irritatie onderdeel van de show, ik wilde haar al vanaf aflevering een eens flink tegen haar bakkes rossen, waarschijnlijk ook zo bedoeld. Zo hebben meeste series dat wel, zie een Skylar in Breaking Bad.
Nee, dat heb ik niet echt. Waarom ook? Ze is niet heel sympathiek, maar dat is juist de kracht van de serie. Nicholas is ook niet sympathiek. Toch voel je met ze mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef waxmask het volgende:
Die blonde muts is ook het irritatie onderdeel van de show, ik wilde haar al vanaf aflevering een eens flink tegen haar bakkes rossen, waarschijnlijk ook zo bedoeld. Zo hebben meeste series dat wel, zie een Skylar in Breaking Bad.
Ik heb een beetje het idee of mensen in dit topic kritiek op de serie persoonlijk nemen ofzo. Ook in de reacties op pberends...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:05 schreef NotYou het volgende:
Overigens ben jij voor mij van dit topic het "irritatie onderdeel".![]()
Oef Dexter wijf was ook vervelend maar instant goedgemaakt door de schrijvers door haar best zinloos dood te laten gaan. Ik kon een vreugde kreet niet onderdrukken!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:14 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet echt. Waarom ook? Ze is niet heel sympathiek, maar dat is juist de kracht van de serie. Nicholas is ook niet sympathiek. Toch voel je met ze mee.
Overigens had ik geen last van Skylar trouwens. Ergerde me wel aan de vriendin van Dexter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |