www.sho.com/site/homeland/quote:sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.
tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
Wow, dat is snel! Heb het eerste seizoen al gezien en inderdaad by far de beste nieuwe serie dit jaar.
Nou dat beloofd niet veel goeds dan.quote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef BoemBats het volgende:
Samen met The Walking Dead de serie van 2011.
Over The Walking Dead zijn de meningen verdeeld, laten we het erop houden dat ik het een goede serie vind.quote:Op maandag 26 december 2011 13:01 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Nou dat beloofd niet veel goeds dan.
quote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef BoemBats het volgende:
Samen met The Walking Dead de serie van 2011.
Het is geenszins te vergelijken met The Walking Dead.quote:Op maandag 26 december 2011 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]Ik zat de serie net enthousiast te downloaden.
Ik volg die series toch niet joh, stop maar met overtuigen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar deze is echt veel beter.
Als ik me het afgelopen jaar ergens over verbaasd heb, is t wel alle lof voor die serie. Helemaal de eerste paar episodes waren gewoon lachwekkend, zo slecht.quote:
In mijn tv gids staat dat in de eerste week van januari elke avond op NL 3 een aflevering van Breaking Bad wordt uitgezonden.quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Quisho het volgende:
Wel Homeland maar nog steeds geen Breaking Bad?Homeland is overigens maar matig, zeker de tweede helft van het seizoen wordt het slechter, en Claire is een slechte actrice
Hoewel ik 't met je eens ben dat het op een gegeven moment minder wordt, vind ik dat Danes haar rol erg overtuigend speelt. Terechte kritiek zou imo op de schrijvers gericht zijn. Niettemin vind ik Homeland overigens een goede serie, met gemak één van de beste nieuwkomers van 2011.quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Quisho het volgende:
Wel Homeland maar nog steeds geen Breaking Bad?Homeland is overigens maar matig, zeker de tweede helft van het seizoen wordt het slechter, en Claire is een slechte actrice
Oh cool, werd tijdquote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn tv gids staat dat in de eerste week van januari elke avond op NL 3 een aflevering van Breaking Bad wordt uitgezonden.
Het is ook geen slechte serie maar het is ook niet heel erg goed.quote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoewel ik 't met je eens ben dat het op een gegeven moment minder wordt, vind ik dat Danes haar rol erg overtuigend speelt. Terechte kritiek zou imo op de schrijvers gericht zijn. Niettemin vind ik Homeland overigens een goede serie, met gemak één van de beste nieuwkomers van 2011.
Suits is trouwens ook erg vetquote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef Waaghals2010 het volgende:
Homeland is beste nieuwe show van 2011 zonder twijfel.
Jequote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef ems. het volgende:
Volgens mij merk ik daar een lange teen op.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van italianen in sopranos. Deze serie is pure propaganda.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van aliens in Independance day. Deze serie is pure propaganda
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van negers in The Wire. Deze serie is pure propaganda
Moet ik verder gaan?
Nee, je hoeft niet verder te gaan met die slechte vergelijkingen die je zojuist hebt gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef ems. het volgende:
Volgens mij merk ik daar een lange teen op.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van italianen in sopranos. Deze serie is pure propaganda.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van aliens in Independance day. Deze serie is pure propaganda
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van negers in The Wire. Deze serie is pure propaganda
Moet ik verder gaan?
Vind je?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Er wordt weer lekker een slecht beeld geschetst van de islam. Deze serie is pure propaganda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gorro op 29-12-2011 00:52:42 ]
Ik zou je post maar even in spoilers zetten, of naar het USA topic verhuizen.quote:
Waaromniet1988 is een vieze vrijheid en het westen hatende terrorist! Snel, stuur hem naar guantanamo!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je
[..]
Nee, je hoeft niet verder te gaan met die slechte vergelijkingen die je zojuist hebt gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |