Suits is trouwens ook erg vetquote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef Waaghals2010 het volgende:
Homeland is beste nieuwe show van 2011 zonder twijfel.
Jequote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef ems. het volgende:
Volgens mij merk ik daar een lange teen op.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van italianen in sopranos. Deze serie is pure propaganda.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van aliens in Independance day. Deze serie is pure propaganda
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van negers in The Wire. Deze serie is pure propaganda
Moet ik verder gaan?
Nee, je hoeft niet verder te gaan met die slechte vergelijkingen die je zojuist hebt gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef ems. het volgende:
Volgens mij merk ik daar een lange teen op.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van italianen in sopranos. Deze serie is pure propaganda.
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van aliens in Independance day. Deze serie is pure propaganda
- Er wordt weer lekker een slecht beeld geschets van negers in The Wire. Deze serie is pure propaganda
Moet ik verder gaan?
Vind je?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Er wordt weer lekker een slecht beeld geschetst van de islam. Deze serie is pure propaganda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gorro op 29-12-2011 00:52:42 ]
Ik zou je post maar even in spoilers zetten, of naar het USA topic verhuizen.quote:
Waaromniet1988 is een vieze vrijheid en het westen hatende terrorist! Snel, stuur hem naar guantanamo!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je
[..]
Nee, je hoeft niet verder te gaan met die slechte vergelijkingen die je zojuist hebt gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |