abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106305460
Aflevering 2 gekeken en hoewel het meeviel zag ik toch wel een paar jammerlijke zaken voorbij komen. Aflevering 3 nog een kans geven en anders weer lekker veel schijfruimte.
Conscience do cost.
pi_106310878
Pauperserie waar je aan eindeloos aan het lijntje wordt gehouden, alleen de pilot is bovengemiddeld goed. Dat is ook precies de reden waarom deze serie pure oplichterij is.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:27:57 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_106311006
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef pberends het volgende:
Pauperserie waar je aan eindeloos aan het lijntje wordt gehouden, alleen de pilot is bovengemiddeld goed. Dat is ook precies de reden waarom deze serie pure oplichterij is.
Kan jij niet eens tegen je moeder gaan zeiken? Als je een serie niks vindt post dan gewoon niet in een reeks erover.
pi_106311058
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Kan jij niet eens tegen je moeder gaan zeiken? Als je een serie niks vindt post dan gewoon niet in een reeks erover.
Ik geef mijn mening en ben daarna weer weg. Ik waarschuw de kijkers alleen maar voor een grote teleurstelling. En topics hier zijn niet bedoeld om alleen maar positief te zijn.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 14:31:26 #55
137949 Disana
pi_106311123
Volgens de VPRO-gids, die er een artikel aan wijdt, is het een goede serie. Daarom hebben wij hem opgenomen. Natuurlijk kan de gids zich vergissen, maar dat zien we dan vanzelf wel.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:31:55 #56
104871 remlof
Europees federalist
pi_106311140
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening en ben daarna weer weg. Ik waarschuw de kijkers alleen maar voor een grote teleurstelling. En topics hier zijn niet bedoeld om alleen maar positief te zijn.
Het is jouw mening, niets meer en niets minder, maar ook in het US-topic bleef je maar doorzaniken, doe dat hier nou niet ajb.
pi_106311197
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is jouw mening, niets meer en niets minder, maar ook in het US-topic bleef je maar doorzaniken, doe dat hier nou niet ajb.
Ik ben al maanden niet meer in het US-topic geweest gelukkig. Jij bent trouwens precies degene die een eindeloze discussie met mij aan te lijkt willen gaan.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:42:44 #58
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_106311556
Aanrader deze serie, zit goed in elkaar. :Y
pi_106316640
Net even de eerste aflevering gekeken. Het zag er erg goed uit, dus ben zeker van plan deze serie te blijven volgen. Mooi dat BNN het uitzendt :)
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 21:03:43 #60
137949 Disana
pi_106328342
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
Net even de eerste aflevering gekeken. Het zag er erg goed uit, dus ben zeker van plan deze serie te blijven volgen.
Hier idem.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 02:31:28 #61
202546 Baszh
The Dude abides
pi_106341958
Ik ook, en heb direct seizoen 1 helemaal afgekeken :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_106342707
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef pberends het volgende:
Ja je ziet niet zo veel vrouwen in deze serie dus pberends kan dan geen screendumps meer posten in topics van meisjes met O+ smileys

Dus is duidelijk waarom hij dit niks aan vind, boobies!!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_106343756
Wat een onzin allemaal zeg.

Het probleem van deze serie is dat de pilot erg goed is. Of dat is eigenlijk niet het probleem, het probleem is dat de serie daarna dramatisch inzakt. Het is vol met Amerikaans cliché-familiegezeik (wees gewaarschuwd, vanaf episode 2 begint die ellende in volle teugen) en het hoofdlijntje waar het om draait wordt eindeloos uitgesteld dat je rond episode 5 om de twee minuten in slaap valt en dat je je gaat irriteren aan het uitstellende gedrag van de serie. Maar dat merken jullie -hopelijk- nog wel. Het plot is overigens sowieso flinterdun. GTST heeft zelfs nog een plot wat 10 keer groter is.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:45:37 #64
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_106344913
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef remlof het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ben al maanden niet meer in het US-topic geweest gelukkig. Jij bent trouwens precies degene die een eindeloze discussie met mij aan te lijkt willen gaan.
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef pberends het volgende:

Het probleem van deze serie is dat de pilot erg goed is. Of dat is eigenlijk niet het probleem, het probleem is dat de serie daarna dramatisch inzakt. Het is vol met Amerikaans cliché-familiegezeik (wees gewaarschuwd, vanaf episode 2 begint die ellende in volle teugen) en het hoofdlijntje waar het om draait wordt eindeloos uitgesteld dat je rond episode 5 om de twee minuten in slaap valt en dat je je gaat irriteren aan het uitstellende gedrag van de serie. Maar dat merken jullie -hopelijk- nog wel. Het plot is overigens sowieso flinterdun. GTST heeft zelfs nog een plot wat 10 keer groter is.
Sukkeltje :W
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:56:23 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_106348115
Gisteren de pilot gezien. Erg interessant! :)

Leuk ook om majoor Winters uit Band of Brothers weer eens te zien!
pi_106351386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Klummie het volgende:

[..]

[..]

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:56 schreef remlof het volgende:
I rest my case.
Goh, jullie komen met echt goede argumenten. Ik probeer alleen inhoudelijk te zijn, en probeer kijkers alleen te waarschuwen voor een teleurstelling. Want ook ik was onder de indruk van de pilot van Homeland.
pi_106351734
Ik vond de pilot juist zorgwekkend, maar aflevering 2 viel alles mee.
Conscience do cost.
pi_106352066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef ems. het volgende:
Ik vond de pilot juist zorgwekkend, maar aflevering 2 viel alles mee.
Als je het nog 4 afleveringen volhoudt, dan is Homeland gewoon prima geschikt voor jou ^O^.
pi_106352282
Dat is meestal zo als iemand 6 afleveringen van een serie kan kijken. Sowieso is het geen goede serie, maar hij is in ieder geval vermakelijker dan de concurrentie.
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:52:22 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_106352686
quote:
18s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Goh, jullie komen met echt goede argumenten. Ik probeer alleen inhoudelijk te zijn, en probeer kijkers alleen te waarschuwen voor een teleurstelling. Want ook ik was onder de indruk van de pilot van Homeland.
Ik was onder de indruk van alle 12 afleveringen van het eerste seizoen. Je verkondigt je eigen mening alsof het De Waarheid is, dat staat me tegen, laat een ieder lekker voor zichzelf uitmaken wat ie van deze serie vindt.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 13:54:00 #72
137949 Disana
pi_106352785
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je het nog 4 afleveringen volhoudt, dan is Homeland gewoon prima geschikt voor jou ^O^.
Doe eens niet zo denigrerend zeg. Laat mensen hun eigen oordeel vellen, who cares dat jij het al hebt gezien en te licht bevonden.
pi_106353152
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Doe eens niet zo denigrerend zeg. Laat mensen hun eigen oordeel vellen, who cares dat jij het al hebt gezien en te licht bevonden.
Och laat hem toch. Het is vast iemand die dexter een goede serie vindt :P
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:19:10 #74
236046 NotYou
tigerblood
pi_106353951
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 07:55 schreef pberends het volgende:

quote:
18s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Inhoudelijk word je op geen moment, dat zou ook erg lastig zijn zonder te spoilen. Wel geef je middels grove overdrijvingen en one-liners je eigen persoonlijke mening. Prima, maar probeer het niet als onweerlegbare waarheid af te doen.

Hoewel er genoeg op de serie aan te merken valt sla jij de plank hier ontzettend mis. Dat bij een teruggekeerde POW, met ten tijde van diens ontvoering een vrouw en kinderen, de focus ook zal liggen op het gezinsleven en het 'reintegreren', had je kunnen (en imo moeten) zien aankomen. Clichè? Valt volgens mij wel mee.

Wat mij wel tegenstond aan het verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, de rest van deze discussie laat ik over aan Klummie. Zijn reactie is ongeveer even inhoudelijk en belangrijker nog van hetzelfde niveau als de jouwe.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Klummie het volgende:

[..]

[..]

[..]

:')
Je suis Charlie Sheen
pi_106354945
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik was onder de indruk van alle 12 afleveringen van het eerste seizoen. Je verkondigt je eigen mening alsof het De Waarheid is, dat staat me tegen, laat een ieder lekker voor zichzelf uitmaken wat ie van deze serie vindt.
Ik spreek op het forum natuurlijk op persoonlijke titel en het zijn inderdaad mijn meningen. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ga niet voor iedere mening de zinsnede "Ik vind" gebruiken, dat wordt zo omslachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')