Je hebt gelijk dat het moeilijk is om echt inhoudelijk te worden zonder te spoileren. Dat laatste wil ik natuurlijk niet doen, ook al vind ik Homeland een kloteserie.quote:
Dank U, ik liet slechts zien dat pberends zichzelf tegensprak. De quotes stonden er boven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, de rest van deze discussie laat ik over aan Klummie. Zijn reactie is ongeveer even inhoudelijk en belangrijker nog van hetzelfde niveau als de jouwe.
[..]
Is pas net afgerond in USA, en net begonnen in Nederland, dus hij zal, zo gok ik, pas midden 2012 op dvd verschijnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:45 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is de serie al op dvd te krijgen??
Oke, want de ep van vorige week beloofde veel goeds! Ben benieuwd naar de ep van vanavond!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is pas net afgerond in USA, en net begonnen in Nederland, dus hij zal, zo gok ik, pas midden 2012 op dvd verschijnen.
Ja, maar nog steeds de moeite waardquote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede aflevering, wel wat minder spanning.
Zekerquote:
Ze hebben allemaal goede tieten in die seriequote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ZekerDie Lynne mag wel ff bij me langs komen
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal goede tieten in die serie
Dit is toch het centrale Homeland-topic, of zijn er tegenwoordig twee? En daarnaast vertel ik geen cruciale dingen waardoor het kijkplezier van anderen verdwijnt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk om dit in het NL topic te zetten waar net 3 afleveringen zijn uitgezonden?
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Net de finale gezien. Leuk, de laatste 'ontdekking' van Carrie. Ben benieuwd of ze het straks nog steeds weet!
Nu weer een jaartje wachten
Misschien een idee je vorige post even te editten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit is toch het centrale Homeland-topic, of zijn er tegenwoordig twee? En daarnaast vertel ik geen cruciale dingen waardoor het kijkplezier van anderen verdwijnt.
edit: Ah oke.. er zijn er dus twee.![]()
CIA, "zouden", dusdanig ongeloofwaardig dat ...? En goh stoer man, dat je "die blonde muts flink tegen haar bakkes" wilde "rossen".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef waxmask het volgende:
Slecht is deze serie niet, maar goed? Nee dat ook niet echt, teveel loopholes. En als de NSA echt zo zou werken als in deze serie zou de USA echt wel meer problemen hebben gehad, wat een ongecontroleerde zooi is het dan, en dusdanig ongeloofwaardig. Die blonde muts is ook het irritatie onderdeel van de show, ik wilde haar al vanaf aflevering een eens flink tegen haar bakkes rossen, waarschijnlijk ook zo bedoeld. Zo hebben meeste series dat wel, zie een Skylar in Breaking Bad.
Nee, dat heb ik niet echt. Waarom ook? Ze is niet heel sympathiek, maar dat is juist de kracht van de serie. Nicholas is ook niet sympathiek. Toch voel je met ze mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef waxmask het volgende:
Die blonde muts is ook het irritatie onderdeel van de show, ik wilde haar al vanaf aflevering een eens flink tegen haar bakkes rossen, waarschijnlijk ook zo bedoeld. Zo hebben meeste series dat wel, zie een Skylar in Breaking Bad.
Ik heb een beetje het idee of mensen in dit topic kritiek op de serie persoonlijk nemen ofzo. Ook in de reacties op pberends...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:05 schreef NotYou het volgende:
Overigens ben jij voor mij van dit topic het "irritatie onderdeel".![]()
Oef Dexter wijf was ook vervelend maar instant goedgemaakt door de schrijvers door haar best zinloos dood te laten gaan. Ik kon een vreugde kreet niet onderdrukken!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:14 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet echt. Waarom ook? Ze is niet heel sympathiek, maar dat is juist de kracht van de serie. Nicholas is ook niet sympathiek. Toch voel je met ze mee.
Overigens had ik geen last van Skylar trouwens. Ergerde me wel aan de vriendin van Dexter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |