Games van Paradox Interactive. Ik vind die shit altijd erg tof.quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Welke games wachten jullie nog op voor de daily's ?
Ik zelf wil civ 5 nog
1 zoek altijd eerst op het forum van Steamquote:Op zondag 25 december 2011 22:09 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoe is de support van steam als je problemen hebt met een spel?
Heb FM2012 gekocht vandaag maar krijg m niet aan de praat.
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.
alle 2 gedaan, dus maar even afwachten dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
1 zoek altijd eerst op het forum van Steam
2 als dat niet werkt, maak een support account aan en stel je vraag
Steam reageert altijd vrij snel.
Niemand.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef rubbels het volgende:
Maar heeft echt niemand ervaring met Nuclear Dawn??
Het wordt voor mij namelijk die of Rainbow Six Vegas 1 en 2 denk ik.
Geweldig spel!quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Niemand.quote:
Ja dat gokte ik al,helaas dan maar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
En waarom staat deze niet in de op
[ afbeelding ]
Hij was laatst 3.50quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja Dungeon Defenders wil ik ook nog als hij een beetje cheap word
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!quote:
Toen had ik geen geld dus dan gaat het lastig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hij was laatst 3.50.
[..]
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!
Batman: Arkham Asylumquote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dus dan maar de Rainbow Six games doen?
Beide games kunnen me niet veel boeienquote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Batman: Arkham Asylumen als je multiplayer wilt, Killing Floor. Ik ben persoonlijk geen fan van Rainbow Six.
ik bied 3 koolquote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
Iemand 4 coal ruilen voor Vegas2? Dat schijnt te kloppen volgens de onofficieel wisselkoers.
PM/dm me wel snel want het geldt nog maar 10min dat je het kan kopen.
Als je van de Tom Clancy games houdt wel natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 22:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beide games kunnen me niet veel boeien
En ik hou van de Tom Clancy games...
De pack is voor gemakzuchtige!quote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef Moro het volgende:
Trouwens ook weer typisch dat de killing floor pack duurder is dan alles apart kopen.
IL-2 Sturmovik is echt terrringggg slechtquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef mschol het volgende:
zo, weer even gekeken naar de deals: fallout 3 lijkt wel aardig geprijsd..
batmen heb ik niet zoveel mee..
Dungeons is te duur
IL-2 Sturmovik: ik heb gister al WoP aangeschaft, en zovaak speel ik geen vlieg spellen
Alice Madness returns: ik vond deeltje 1 geweldig, en zou best deeltje 2 willen hebben, maar is eigenlijk een beetje te duur nog..
CoD: MW3 : -25%, dat kan je geen daily deal noemen(daarnaast heb ik echt helemaal niks meer met de CoD serie)
X3 dunno
Nuclear dawn vond ik niks in free weekend
vreemd dat de metascore dan 86 isquote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
IL-2 Sturmovik is echt terrringggg slecht
Zeker te moeilijk voor je.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MW3 heb ik niet gespeeld, maar in het algemeen kan de metascore een goede indicatie geven of een spel goed, gemiddeld of slecht is..quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
COD:MW3 zit boven de 90 bij metascore gok ik
Schaam jequote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij release al gekocht FM12. Heerlijke game! En ik weet het: prima via downloadrelease te spelen, maar toch. FM koop ik altijd.quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Marnixos het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen Football Manager kopen trouwens
Ik ben nu bezig met het downloaden van Batman AA
Het hele spel ligt mij nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb eindelijk eens even de tijd genomen magicka te spelen.. de besturing ligt me niet helemaal lekker eigenlijk
ik verwar rechtermuis klik en middel mouse te vaak (fire spel op mijzelf casten b.v. midden in gevecht)
Helaas blijft het spel bagger.quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
COD:MW3 zit boven de 90 bij metascore gok ik
Dat maakt het spel zo geweldigquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb eindelijk eens even de tijd genomen magicka te spelen.. de besturing ligt me niet helemaal lekker eigenlijk
ik verwar rechtermuis klik en middel mouse te vaak (fire spel op mijzelf casten b.v. midden in gevecht)
nah.. tis vis noch vlees.. weet niet echt wat je er mee moetquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
welk spel bedoel je nou? nuclear dawn? magicka? ..?quote:Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef Berend. het volgende:
@Mschol
Het is een INDIE game he, het is niet van Activision enzo
Ik had hem al, door een van die indie bundles (net als elke andere indie game in de uitverkoop) maar ik ben nu bloed fanatiek geworden ermee. Mijn zus: "Wat speel jij nu weer voor DOS spel?" (Dat mijn zus wist wat DOS was maakte me dan wel weer blij)quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef Necrodeath het volgende:
Jamestown is tof
Had het spel waarschijnlijk nooit gespeeld, ware het niet voor die achievement in de gift pile.
Ondertussen uitgespeeld en ga het zeker verder spelen op de hogere moeilijkheden.
quote:Op maandag 26 december 2011 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Wauw Valve, ik heb nu een -50% coupon voor Orcs must Die een -50% coupon voor AI Wars: Fleet Command, die had ik ook al.
Heb je iets te ruil?! Episode 1 heb ik nog wel namelijk...quote:Op maandag 26 december 2011 10:21 schreef rubbels het volgende:
Ik heb Half Life 2 Episode 2 nu.
Is het de moeite waard om eerst Episode 1 ook nog te kopen en te spelen?
Ik heb alleen 50% off Fallout 3quote:Op maandag 26 december 2011 10:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb je iets te ruil?! Episode 1 heb ik nog wel namelijk...
Haha oke dan. Nja ik laat het je nog wel weten. Coal is altijd welkom natuurlijk...quote:Op maandag 26 december 2011 10:25 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb alleen 50% off Fallout 3
En coal...
Ik ga vandaag ook nog even een achievement doen.quote:Op maandag 26 december 2011 10:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha oke dan. Nja ik laat het je nog wel weten. Coal is altijd welkom natuurlijk...
Moet wel werken zometeen, dus stuur maar ff een dm met wat je ervoor wilt geven.
Ja echt....quote:Op maandag 26 december 2011 10:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hahaha, en dat op de dag dat 'ie 75% off is...
V.
Prima! Ik hoor het wel! Ben pas na zeven uur thuis, dus de topic is dan wel een deel verder. DM me dan maarquote:Op maandag 26 december 2011 10:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook nog even een achievement doen.
Even zien wat ik dan krijg.
Erg leuk spel inderdaad. Al ligt het bij mij nu al een tijdje stof te happen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de rest qua gameplay is het wel een blijvertje imho
Skyrim maar dan nadat er een atoombom op de wereld is geflikkerdquote:Op maandag 26 december 2011 11:10 schreef rubbels het volgende:
Wat is Fallout eigenlijk voor game?
Wat moet je doen?
Is het met een andere game te vergelijken? En als dat zo is, met welke?
Is het ook een soort van shooter, of niet?quote:Op maandag 26 december 2011 11:52 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Skyrim maar dan nadat er een atoombom op de wereld is geflikkerdJe doet gewoon allemaal quests in een grote open (dode) wereld, met mutants en andere volk.
Het is een first person shooter maar met een systeem waarbij je de tijd stil kan zetten en kan richten op specifieke ledematen.quote:Op maandag 26 december 2011 11:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Is het ook een soort van shooter, of niet?
Een beetje. Je kan kiezen om gewoon zelf te schieten of het VAT systeem te gebruiken (dan kan je kiezen waar je iemand wilt raken zonder zelf te richten).quote:Op maandag 26 december 2011 11:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Is het ook een soort van shooter, of niet?
Die wil ik wel ruilen met je.quote:Op maandag 26 december 2011 13:05 schreef Morthill het volgende:
60% korting op Hearts of Iron III, jippie?
Dungeons Dark Lord-bundel gekocht, weer iemand blij gemaakt deze Kerst
Ja, geweldig hequote:
Zeker kopen, mijn GOTY 2009quote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef afraid_tech het volgende:
zit te twijfelen om Batman: Arkham Asylum GOTY te kopen, iemand enig idee of die nog een beetje leuk is?
Ik ben er nu ook mee bezig, geweldig spel! Veel stealth geweldquote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef afraid_tech het volgende:
zit te twijfelen om Batman: Arkham Asylum GOTY te kopen, iemand enig idee of die nog een beetje leuk is?
Even wachten en niet afsluiten, of even dood gaan. Dan stopt de missie en krijg je je achievement.quote:Op maandag 26 december 2011 14:32 schreef rubbels het volgende:
Vaag...
Kreeg een mission succes (of hoe dat dan ook maar heet) bij Stalingrad in Wings of Prey, maar de achievement heb ik nog niet gehaald?!
Hoe lang verwacht je dat de speelduur is?quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, geweldig spel! Veel stealth geweld
Had hem op unlimited respawns staan.quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Even wachten en niet afsluiten, of even dood gaan. Dan stopt de missie en krijg je je achievement.
En je kreeg de achievement niet?quote:Op maandag 26 december 2011 14:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Had hem op unlimited respawns staan.
Maar toen ik quit mission deed stond er dat ik hem voltooid had...
Ligt aan je speelstijl en motivatie. Als je alles gaat rushen op easy difficulty doe je er ongeveer 7-10 uur over, maar als je alle leuke challenges gaat doen en een hogere difficulty kiest denk ik dat je er wel 10-20 uur zonder te vervelen plezier mee hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe lang verwacht je dat de speelduur is?
HOI3 is echt een hele dikke game, heb daar honderden uren ingestoken.quote:Op maandag 26 december 2011 13:05 schreef Morthill het volgende:
60% korting op Hearts of Iron III, jippie?
Dungeons Dark Lord-bundel gekocht, weer iemand blij gemaakt deze Kerst
Dan zal ik dat nog maar eens gaan proberen....quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
En je kreeg de achievement niet?
Bij mij stond er "Mission Completed", kreeg de achievement niet. Toen crashte ik met opzet, stopte de missie automatisch (dus niet zelf via menu gestopt) en toen kreeg ik die achievement.
Ja, eergisteren volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Is Arkham City al aan de beurt geweest?
De bovenste missie van Stalingrad is toch wel geschikt voor de achievement?quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
En je kreeg de achievement niet?
Bij mij stond er "Mission Completed", kreeg de achievement niet. Toen crashte ik met opzet, stopte de missie automatisch (dus niet zelf via menu gestopt) en toen kreeg ik die achievement.
Alle sneeuwmissies zijn geschikt. Kies gewoon de makkelijkste uitquote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef rubbels het volgende:
[..]
De bovenste missie van Stalingrad is toch wel geschikt voor de achievement?
Is geluktquote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Alle sneeuwmissies zijn geschikt. Kies gewoon de makkelijkste uitVolgens mij had ik er ook een van Stalingrad ja.
Waarom kijk je dan ook niet iedere dagquote:
Je kan schijnbaar de giftpile achievement halen met de guess pass.quote:Op maandag 26 december 2011 15:18 schreef Moro het volgende:
Als trouwens iemand geintreseerd is in een killing floor guest pass ik heb er nog 32, steam account is morocius.
ik trade die coals voor games, 100x beter dan de kans op of een kutgame of een kutcouponquote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb nog 71 crowns voor spiral knights als iemand die achiev nog moet
en ik zit er serieus over te denken om al mijn coal te bewaren. ik hoor hier alleen geklaag over hoe kut die coupons wel niet zijn
Ik ook, wanneer de I.C.E mod uit komt voor FTM zal ik vast wel weer tientallen uren kwijt zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
HOI3 is echt een hele dikke game, heb daar honderden uren ingestoken.
Dat is niet grappig, dat is dom.quote:Op maandag 26 december 2011 19:42 schreef Droopie het volgende:
Grappig, ik was gisteren bij mijn vader en die wou farcry 1. 6,49 betaald en nu is hij 2,49
kans op een kutgame? Je hebt kans op alle 10 de games van je wishlist,, of de top5..quote:Op maandag 26 december 2011 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
ik trade die coals voor games, 100x beter dan de kans op of een kutgame of een kutcoupon
ik wil wel ruilenquote:Op maandag 26 december 2011 18:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Net 7 coal gecraft voor 33% korting op Driver SF
oh ik graag!quote:Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef Trog het volgende:
Heb een 25% coupon voor LOTR:War in the North. Wil iemand ruilen? Deze game is nu niet afgeprijsd.
frozen synaps, 50% voor Civ 5 GOTY en wat crappy indie game coupons 50%quote:
Ik wil wel ruilen voor Frozen Synapse.quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
frozen synaps, 50% voor Civ 5 GOTY en wat crappy indie game coupons 50%
hoezo is dat dom? kon hij toen toch niet weten.quote:Op maandag 26 december 2011 20:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is dom.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:15 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoezo is dat dom? kon hij toen toch niet weten.
Voor wat?quote:Op maandag 26 december 2011 20:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik wil wel ruilen
[..]
oh ik graag!
Indie games zijn niet crap..quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
frozen synaps, 50% voor Civ 5 GOTY en wat crappy indie game coupons 50%
Die hitman coupon zie ik wel zitten, maar wat is coal precies?quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
-50% valve 2x
-50% Greed Corp
-50% Frozen Synapse
-50% The hitman collection
-50% Evil Genius
-50% Anomaly Warzone Earth
-50% Drakensang
-25% Bitcomposer as publisher
Iemand een paar coupons ruilen voor coal ofzo? Heb er niks aan.
bulletstorm is 5 dollar in de VS. Tevens zit amazon op 6 dollar voor Armageddon.quote:Op maandag 26 december 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sonic Generations 10 euro
Far Cry 2 5 euro
Bulletstorm 12,50 euro
Worms complete pack 17,50 euro
Red Faction Armageddon 7,50 euro
Test Drive Unlimited 2 6,80 euro
Nee man, dat is echt geweldigquote:Op maandag 26 december 2011 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rock of Ages ziet er echt tyfus bagger uit
Heb je de hele orange box?quote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef Frith het volgende:
[..]
bulletstorm is 5 dollar in de VS. Tevens zit amazon op 6 dollar voor Armageddon.
Mocht er iemand nog een guest pass hebben voor killing floor, dan wil ik die graag hebben.![]()
(eventueel kun je daar Half-Life 1 voor krijgen, mocht je die nog niet hebben. )
En mensen die nog iets hebben aan de Orange Box kunnen me Red faction armageddon aanbieden.
Ik heb nog wel een killing floor guest pass voor je, steam account is morociusquote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef Frith het volgende:
[..]
bulletstorm is 5 dollar in de VS. Tevens zit amazon op 6 dollar voor Armageddon.
Mocht er iemand nog een guest pass hebben voor killing floor, dan wil ik die graag hebben.![]()
(eventueel kun je daar Half-Life 1 voor krijgen, mocht je die nog niet hebben. )
En mensen die nog iets hebben aan de Orange Box kunnen me Red faction armageddon aanbieden.
Yup.quote:
tis maar 5GB, das niksquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef Beach het volgende:
een f2p game van 5gb installeren voor de archievmentwaarom doe ik het
Damn die zou ik wel willen, maar heb helaas niet echt iets interessants voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef Boe-man het volgende:
50% off COD black ops gekregen als achievement, iemand interesse om te ruilen?
Geef die jongen gewoon een kooltje voor die bon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:18 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Damn die zou ik wel willen, maar heb helaas niet echt iets interessants voor je.
33% Valve![]()
50% Valve
Ik heb er ook vet veel geskipped, te lui voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:47 schreef mschol het volgende:
ik zou vandaag 5 achievements kunnen scoren
veel spellen had ik gewoon niet (en dat met +250 games in de lijstquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:47 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik heb er ook vet veel geskipped, te lui voor.
Ah hij werkt. Je krijgt het nog te horenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:51 schreef mschol het volgende:
ik wil wel weten hoelang die rusty hearts duurt
Steam moet daar vooral niets aan doen, nu weet je iig zeker dat je altijd de juiste versie hebt! Mensen die de installers leveren moeten eens wat slimmere installers maken vooral die vantevoren checkt ipv bruut eroverheen dingen knallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:51 schreef mschol het volgende:
ik wil wel weten hoelang die rusty hearts duurt
steam moet eens wat doen aan het feit dat elk spel een Visual studio runtime ding, Direct X en Nvidia Physx installeert..
steam levert een dienst, waarbij het spel gedownload/geinstalleerd wordt..quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Steam moet daar vooral niets aan doen, nu weet je iig zeker dat je altijd de juiste versie hebt! Mensen die de installers leveren moeten eens wat slimmere installers maken vooral die vantevoren checkt ipv bruut eroverheen dingen knallen
Vond het ook belachelijk, tot ik laatst ergens las dat ook DirectX 9's van elkaar kunnen verschillen met crashes als gevolg, zie http://www.rockpapershotg(...)-directx-repeatedly/quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:06 schreef mschol het volgende:
[..]
steam levert een dienst, waarbij het spel gedownload/geinstalleerd wordt..
eventuele extra's moeten dan dus ook gestroomlijnt worden..
neem b.v. directX: ik heb in de afgelopen dagen volgens mij 4 of 5x DirectX 9 op een Windows 7 machine geinstalleerd.. als steam dit regelt had dit niet eens hoeven te gebeuren..
Nicequote:Op dinsdag 27 december 2011 02:53 schreef Moro het volgende:
Achievement ook gehaald net voor rusty hearts, opzich wel grappig omeven te doen.
reward: Holiday Sale 2011 Gift: Fallout Collection
Includes 3 items: Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
Geen idee, ik heb het spel vorig jaar gekocht tijdens de kerstsale en sindsdien al 2 hele minuten gespeeldquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:59 schreef Bart het volgende:
Waarmee is Kings Bounty te vergelijken? Is het een soort van Heroes of Might & Magic?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het spel vorig jaar gekocht tijdens de kerstsale en sindsdien al 2 hele minuten gespeeld
CrimeCraft GangWars is gemakkelijk te doen, geen skill required alleen beetje puntjes halen. Ook wel leuk om te doen, overigensquote:Op dinsdag 27 december 2011 06:09 schreef Lolwuthai het volgende:
Zijn de Crimecraft gangwars en de Rise of Immortals achievements een beetje te doen?
Rise of Immortals is bagger Crimecraft is wel grappig. Rusty Heart is ook wel leuk en makkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 06:09 schreef Lolwuthai het volgende:
Zijn de Crimecraft gangwars en de Rise of Immortals achievements een beetje te doen?
Is die van CSS dezelfde als TF2? Speel dat spel eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:27 schreef Marnixos het volgende:
TF2 Valve Gift Grab achievement is alvast binnen. Nu maar eens beginnen aan CSS achievement en morgen Left4Dead2 achievement...
Edit: Die van CSS is simpel
Yep, mensen doodschieten en pakketjes pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:12 schreef pagadder het volgende:
[..]
Is die van CSS dezelfde als TF2? Speel dat spel eigenlijk nooit.
in het huidge model ligt dat inderdaad aan de developer, maar dit kan steam dus prima stroomlijnenquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond het ook belachelijk, tot ik laatst ergens las dat ook DirectX 9's van elkaar kunnen verschillen met crashes als gevolg, zie http://www.rockpapershotg(...)-directx-repeatedly/
Dat je en foute versie krijgt is natuurlijk wel belachelijk, maar dit ligt eerder aan de developer die de foute versie levert dan aan Steam.
Dota 2?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb onderstaande nog te ruil:
-Portal
-Sengoku
-X3: Gold (X3: Reunion, X3: Terran Conflict)
-Back to the Future (Back to the Future: The Game, Back to the Future: Ep 2 - Get Tannen!, Back to the Future: Ep 3 - Citizen Brown, Back to the Future: Ep 4 - Double Visions, Back to the Future: Ep 5 - OUTATIME)
-Dota 2
-24x coal
Mocht je 1 van deze games nog willen dan wil ik je wel verlossen van je coalquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef HalvinCarris het volgende:
-Portal
-Sengoku
-Back to the Future (Back to the Future: The Game, Back to the Future: Ep 2 - Get Tannen!, Back to the Future: Ep 3 - Citizen Brown, Back to the Future: Ep 4 - Double Visions, Back to the Future: Ep 5 - OUTATIME)
-Dota 2
-24x coal
Zegt me allemaal niks, dus denk het nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je 1 van deze games nog willen dan wil ik je wel verlossen van je coal
Serious Sam First Encounter HD
Serious Sam Second Encounter HD
NyxQuest
Renegade Ops
Dead Horde
Renegade ops wil ik wel ruilen voor coalquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je 1 van deze games nog willen dan wil ik je wel verlossen van je coal
Serious Sam First Encounter HD
Serious Sam Second Encounter HD
NyxQuest
Renegade Ops
Dead Horde
Oke.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:41 schreef Verbal het volgende:
Toch ook maar Far Cry aangeschaft voor 2,50 kwa fijn op Steam
V.
Ik heb Day of Defeat en The Witcher: Enhanced Edition Directors Cut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef HalvinCarris het volgende:
-Portal
-Sengoku
-Dota 2
-24x coal
Hoeveel Coal voor The Witcher?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb Day of Defeat en The Witcher: Enhanced Edition Directors Cut.
Wat wil je er voor geven, doe me een bod.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hoeveel Coal voor The Witcher?
7 Coal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat wil je er voor geven, doe me een bod.
DoD tegen (2x) The Ship?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb Day of Defeat en The Witcher: Enhanced Edition Directors Cut.
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef Boe-man het volgende:
50% off COD black ops gekregen als achievement, iemand interesse om te ruilen?
Niets aantrekken van de newbiesquote:
Lol laatste level is wel sick jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef Salamando het volgende:
Het laatste level van Jamestown, wat een hell
Verbal en z'n V.'tjes niet kennen dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik zit hier al heel lang hoor
Oke, niet sinds 1999![]()
2e is vermakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Verbal en z'n V.'tjes niet kennen dan.
Net FC2 binnengehaald, de eerste was meesterlijk maar mijn Win7 ondersteunt het niet meer.
Ik had hem binnen een half uur.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
wat een kutspel dat sprial knights voor de 5e keer lockdown en niet de map voor de archievment
Ik had 1 credit, dacht dat ik hem gekilled hard, komt er een phase 2quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was bij de eindbaas met 0 creditsIk had die bitch als ik 1 credit had
Ik zie nergens een TF2 of CSS achievement in de lijst staan, welke bedoelen jullie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, mensen doodschieten en pakketjes pakken.
Kan ook met bots zonder wapens, dus echt eazypeazy, moet je ff googlen
Ik koop gewoon veel kleine spellen ipv MW3 voor 60 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef igottagun het volgende:
jullie kopen echt veel meuk, volgens mij word zeker meer als de helft niet uitgespeeld, en een klein percentage misschien zelfs nooit gedownload, puur voor de heb.
Niet voor de heb, bij mij hoor. Maar voor 2,50 is het leuk om een spel te proberen. Bevalt het niet, soit. Bevalt het wel...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef igottagun het volgende:
jullie kopen echt veel meuk, volgens mij word zeker meer als de helft niet uitgespeeld, en een klein percentage misschien zelfs nooit gedownload, puur voor de heb.
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef igottagun het volgende:
heb alleen een 25% kortingsbon voor square enix spulquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat dus.
Al zou ik nog wel graag de hitman collection 50% discount coupon willen
gewoon de connectie eruit rammen terwijl de timer doorgaat. Ik heb het even geprobeerd zonder te cheaten en toen maar zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Ame_thyst het volgende:
gvd wat is die beat hazard achiev onmogelijk
ikke niet snapquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Frith het volgende:
[..]
gewoon de connectie eruit rammen terwijl de timer doorgaat. Ik heb het even geprobeerd zonder te cheaten en toen maar zo.
1 kool voor The Ship?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:41 schreef FS1986NL het volgende:
Iemand iets ruilen tegen
33% Valve
50% Valve
3x Coal
Heeeeeel simpel serieus. Start het spel op met die christmas radio. Speel heel even, zet hem dan op pauze. Zorg dat het venster actief is voor minstens 2 minuten. Alt-tab weer terug naar het spel en ga spelen. Na een paar seconden stopt de muziek en moet je doodgaan. Als het goed is loopt het spel gewoon door en moet je het spel 10 minuten in focus laten (niet respawnen). Klaaaaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Ame_thyst het volgende:
gvd wat is die beat hazard achiev onmogelijk
spoilers voor achievements, maar:quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ikke niet snapInternet eruit trekken tijdens het spelen?
bij mij werkte dat alt-tabben overigens niet, daarom deed ik het met TCPview.quote:Start playing and alt-tab out of the game for couple of minutes. Once you tab back the music should have stopped and you won't respawn once you die. Simply wait for 10 minutes and you'll get the achievement. Make sure the game is not on pause.
Alternatively, Download TCPView and then launch Beat Hazard. Start survival mode while listening to a Christmas internet radio station and alt+tab out once it started. Using TCPView, close as much connections for Beat Hazard as you can. This will cause Beat Hazard being unable to connect to the internet, and not being able to play the radio station. Go back in the game and kill yourself. Now for the next 10 minutes, you'll just have to wait since you won't respawn, but the timer will keep going.
... wait for the daily deals...quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef FS1986NL het volgende:
Godverdomme!
Eergister die FEAR pack gekocht en nu afgeprijsd en een Daily Deal.![]()
Waarom koop je die dan ook als je weet dat bijna elke spel wel langs komt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef FS1986NL het volgende:
Godverdomme!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef FS1986NL het volgende:
Godverdomme!
Ja maar je kan ook niet voor ELK spel wachten tot die in de Daily Deals zitten. Het is gewoon heel toevallig dat ie nu wel in de Daily Deals zit.quote:
Wel. Heb je haast?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook niet voor ELK spel wachten tot die in de Daily Deals zitten.
Kut spelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook niet voor ELK spel wachten tot die in de Daily Deals zitten. Het is gewoon heel toevallig dat ie nu wel in de Daily Deals zit.
Alleen twijfel over Black Ops want wil hem wel kopen, maar toch vind ik hem nog wel te prijzig
Precies en dat was het ook, en daarbij ik ben best wel een impulsief persoonquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Je weet hoe die dingen gaan als je je verheugd op een spel...
Ik heb pas Company of Heroes met expension voor 3 euro gekocht. Nooit gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Je weet hoe die dingen gaan als je je verheugd op een spel...
Ben best benieuwd naar het bedragquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef FS1986NL het volgende:
Ik stop met kopen want heb net even zitten uitrekenen voor hoeveel ik nu totaal al heb gekocht.
Pfff van dat bedrag schrik je gewoon![]()
schooierquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:18 schreef Beach het volgende:
yes geen coal maar een 33% valve coupon, bedankt Gaben
Dus, hoeveel is het dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef FS1986NL het volgende:
@ Necrodeath,
WHAHAHAHAHA jij bent echt niks bij mij qua bedrag.
Ik schaam me er een beetje voor, want had niet gedacht dat het al zo snel ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor, want had niet gedacht dat het al zo snel ging.
Wow. Ik zit nu op 20 tot 30 euro... Even rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het wel een okeie gamequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
wat een kutspel dat sprial knights voor de 5e keer lockdown en niet de map voor de archievment
VVVVVV moet je zelf kopen als je hem nog niet hebt. Zo geweldigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef existenz het volgende:
Half Life 2
Half Life 2 Episode 1
2x -50% Valve
1x -33% Valve
1x -50% Solar2
1x - 50% VVVVVVV
1x -50% KillingFloor
Wie wil ruilen?
waarom zou dat niet kunnen? het is je eigen ongeduld. je moet gewoon wachten tot de laatste dag danquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook niet voor ELK spel wachten tot die in de Daily Deals zitten. Het is gewoon heel toevallig dat ie nu wel in de Daily Deals zit.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor, want had niet gedacht dat het al zo snel ging.
tehfuck! waarom wacht je dan niet? Je hebt klaarblijkelijk nog maar dan genoeg te spelen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Ik geef je er een coupon of een coal voorquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
VVVVVV moet je zelf kopen als je hem nog niet hebt. Zo geweldig
Ik heb nog 1 kopie van The Ship over
Je hebt een demmetjequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef TG_LAX het volgende:
Iemand nog wat ruilen heb 2 coal?
het liefst een spel daarvoor terug
ps me
Ik heb een -50% coupon voor LA Noire te ruil.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bestaan er ook discounts voor rockstar games eigenlijk? L.A. Noire lijkt me tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is best een geinig spel, maar het verkeer (non OV zeg maar) wordt on evenredig veel t.o.v. je verplaatste passagiers..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Marnixos het volgende:
Cities in Motion lijkt me ook wel tof
V.
Ik zou zeggen: vraag het aan Verbal.quote:
Ja voor de 20 patches was het niet te spelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het is best een geinig spel, maar het verkeer (non OV zeg maar) wordt on evenredig veel t.o.v. je verplaatste passagiers..
het lijkt haast alsof een tramlijn neerzetten meer gewoon verkeer tot gevolg had (althans, dat was mijn idee toen ik em een hele tijd terug probeerde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |