Games van Paradox Interactive. Ik vind die shit altijd erg tof.quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Welke games wachten jullie nog op voor de daily's ?
Ik zelf wil civ 5 nog
1 zoek altijd eerst op het forum van Steamquote:Op zondag 25 december 2011 22:09 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoe is de support van steam als je problemen hebt met een spel?
Heb FM2012 gekocht vandaag maar krijg m niet aan de praat.
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.
alle 2 gedaan, dus maar even afwachten dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
1 zoek altijd eerst op het forum van Steam
2 als dat niet werkt, maak een support account aan en stel je vraag
Steam reageert altijd vrij snel.
Niemand.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef rubbels het volgende:
Maar heeft echt niemand ervaring met Nuclear Dawn??
Het wordt voor mij namelijk die of Rainbow Six Vegas 1 en 2 denk ik.
Geweldig spel!quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Niemand.quote:
Ja dat gokte ik al,helaas dan maar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
En waarom staat deze niet in de op
[ afbeelding ]
Hij was laatst 3.50quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja Dungeon Defenders wil ik ook nog als hij een beetje cheap word
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!quote:
Toen had ik geen geld dus dan gaat het lastig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hij was laatst 3.50.
[..]
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!
Batman: Arkham Asylumquote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dus dan maar de Rainbow Six games doen?
Beide games kunnen me niet veel boeienquote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Batman: Arkham Asylumen als je multiplayer wilt, Killing Floor. Ik ben persoonlijk geen fan van Rainbow Six.
ik bied 3 koolquote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
Iemand 4 coal ruilen voor Vegas2? Dat schijnt te kloppen volgens de onofficieel wisselkoers.
PM/dm me wel snel want het geldt nog maar 10min dat je het kan kopen.
Als je van de Tom Clancy games houdt wel natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 22:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beide games kunnen me niet veel boeien
En ik hou van de Tom Clancy games...
De pack is voor gemakzuchtige!quote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef Moro het volgende:
Trouwens ook weer typisch dat de killing floor pack duurder is dan alles apart kopen.
IL-2 Sturmovik is echt terrringggg slechtquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef mschol het volgende:
zo, weer even gekeken naar de deals: fallout 3 lijkt wel aardig geprijsd..
batmen heb ik niet zoveel mee..
Dungeons is te duur
IL-2 Sturmovik: ik heb gister al WoP aangeschaft, en zovaak speel ik geen vlieg spellen
Alice Madness returns: ik vond deeltje 1 geweldig, en zou best deeltje 2 willen hebben, maar is eigenlijk een beetje te duur nog..
CoD: MW3 : -25%, dat kan je geen daily deal noemen(daarnaast heb ik echt helemaal niks meer met de CoD serie)
X3 dunno
Nuclear dawn vond ik niks in free weekend
vreemd dat de metascore dan 86 isquote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
IL-2 Sturmovik is echt terrringggg slecht
Zeker te moeilijk voor je.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MW3 heb ik niet gespeeld, maar in het algemeen kan de metascore een goede indicatie geven of een spel goed, gemiddeld of slecht is..quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
COD:MW3 zit boven de 90 bij metascore gok ik
Schaam jequote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij release al gekocht FM12. Heerlijke game! En ik weet het: prima via downloadrelease te spelen, maar toch. FM koop ik altijd.quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Marnixos het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen Football Manager kopen trouwens
Ik ben nu bezig met het downloaden van Batman AA
Het hele spel ligt mij nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb eindelijk eens even de tijd genomen magicka te spelen.. de besturing ligt me niet helemaal lekker eigenlijk
ik verwar rechtermuis klik en middel mouse te vaak (fire spel op mijzelf casten b.v. midden in gevecht)
Helaas blijft het spel bagger.quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
COD:MW3 zit boven de 90 bij metascore gok ik
Dat maakt het spel zo geweldigquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb eindelijk eens even de tijd genomen magicka te spelen.. de besturing ligt me niet helemaal lekker eigenlijk
ik verwar rechtermuis klik en middel mouse te vaak (fire spel op mijzelf casten b.v. midden in gevecht)
nah.. tis vis noch vlees.. weet niet echt wat je er mee moetquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
welk spel bedoel je nou? nuclear dawn? magicka? ..?quote:Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef Berend. het volgende:
@Mschol
Het is een INDIE game he, het is niet van Activision enzo
Ik had hem al, door een van die indie bundles (net als elke andere indie game in de uitverkoop) maar ik ben nu bloed fanatiek geworden ermee. Mijn zus: "Wat speel jij nu weer voor DOS spel?" (Dat mijn zus wist wat DOS was maakte me dan wel weer blij)quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef Necrodeath het volgende:
Jamestown is tof
Had het spel waarschijnlijk nooit gespeeld, ware het niet voor die achievement in de gift pile.
Ondertussen uitgespeeld en ga het zeker verder spelen op de hogere moeilijkheden.
quote:Op maandag 26 december 2011 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Wauw Valve, ik heb nu een -50% coupon voor Orcs must Die een -50% coupon voor AI Wars: Fleet Command, die had ik ook al.
Heb je iets te ruil?! Episode 1 heb ik nog wel namelijk...quote:Op maandag 26 december 2011 10:21 schreef rubbels het volgende:
Ik heb Half Life 2 Episode 2 nu.
Is het de moeite waard om eerst Episode 1 ook nog te kopen en te spelen?
Ik heb alleen 50% off Fallout 3quote:Op maandag 26 december 2011 10:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb je iets te ruil?! Episode 1 heb ik nog wel namelijk...
Haha oke dan. Nja ik laat het je nog wel weten. Coal is altijd welkom natuurlijk...quote:Op maandag 26 december 2011 10:25 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb alleen 50% off Fallout 3
En coal...
Ik ga vandaag ook nog even een achievement doen.quote:Op maandag 26 december 2011 10:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha oke dan. Nja ik laat het je nog wel weten. Coal is altijd welkom natuurlijk...
Moet wel werken zometeen, dus stuur maar ff een dm met wat je ervoor wilt geven.
Ja echt....quote:Op maandag 26 december 2011 10:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hahaha, en dat op de dag dat 'ie 75% off is...
V.
Prima! Ik hoor het wel! Ben pas na zeven uur thuis, dus de topic is dan wel een deel verder. DM me dan maarquote:Op maandag 26 december 2011 10:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook nog even een achievement doen.
Even zien wat ik dan krijg.
Erg leuk spel inderdaad. Al ligt het bij mij nu al een tijdje stof te happen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de rest qua gameplay is het wel een blijvertje imho
Skyrim maar dan nadat er een atoombom op de wereld is geflikkerdquote:Op maandag 26 december 2011 11:10 schreef rubbels het volgende:
Wat is Fallout eigenlijk voor game?
Wat moet je doen?
Is het met een andere game te vergelijken? En als dat zo is, met welke?
Is het ook een soort van shooter, of niet?quote:Op maandag 26 december 2011 11:52 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Skyrim maar dan nadat er een atoombom op de wereld is geflikkerdJe doet gewoon allemaal quests in een grote open (dode) wereld, met mutants en andere volk.
Het is een first person shooter maar met een systeem waarbij je de tijd stil kan zetten en kan richten op specifieke ledematen.quote:Op maandag 26 december 2011 11:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Is het ook een soort van shooter, of niet?
Een beetje. Je kan kiezen om gewoon zelf te schieten of het VAT systeem te gebruiken (dan kan je kiezen waar je iemand wilt raken zonder zelf te richten).quote:Op maandag 26 december 2011 11:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Is het ook een soort van shooter, of niet?
Die wil ik wel ruilen met je.quote:Op maandag 26 december 2011 13:05 schreef Morthill het volgende:
60% korting op Hearts of Iron III, jippie?
Dungeons Dark Lord-bundel gekocht, weer iemand blij gemaakt deze Kerst
Ja, geweldig hequote:
Zeker kopen, mijn GOTY 2009quote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef afraid_tech het volgende:
zit te twijfelen om Batman: Arkham Asylum GOTY te kopen, iemand enig idee of die nog een beetje leuk is?
Ik ben er nu ook mee bezig, geweldig spel! Veel stealth geweldquote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef afraid_tech het volgende:
zit te twijfelen om Batman: Arkham Asylum GOTY te kopen, iemand enig idee of die nog een beetje leuk is?
Even wachten en niet afsluiten, of even dood gaan. Dan stopt de missie en krijg je je achievement.quote:Op maandag 26 december 2011 14:32 schreef rubbels het volgende:
Vaag...
Kreeg een mission succes (of hoe dat dan ook maar heet) bij Stalingrad in Wings of Prey, maar de achievement heb ik nog niet gehaald?!
Hoe lang verwacht je dat de speelduur is?quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, geweldig spel! Veel stealth geweld
Had hem op unlimited respawns staan.quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Even wachten en niet afsluiten, of even dood gaan. Dan stopt de missie en krijg je je achievement.
En je kreeg de achievement niet?quote:Op maandag 26 december 2011 14:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Had hem op unlimited respawns staan.
Maar toen ik quit mission deed stond er dat ik hem voltooid had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |