Games van Paradox Interactive. Ik vind die shit altijd erg tof.quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Welke games wachten jullie nog op voor de daily's ?
Ik zelf wil civ 5 nog
1 zoek altijd eerst op het forum van Steamquote:Op zondag 25 december 2011 22:09 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoe is de support van steam als je problemen hebt met een spel?
Heb FM2012 gekocht vandaag maar krijg m niet aan de praat.
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.
alle 2 gedaan, dus maar even afwachten dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
1 zoek altijd eerst op het forum van Steam
2 als dat niet werkt, maak een support account aan en stel je vraag
Steam reageert altijd vrij snel.
Niemand.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef rubbels het volgende:
Maar heeft echt niemand ervaring met Nuclear Dawn??
Het wordt voor mij namelijk die of Rainbow Six Vegas 1 en 2 denk ik.
Geweldig spel!quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Niemand.quote:
Ja dat gokte ik al,helaas dan maar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
En waarom staat deze niet in de op
[ afbeelding ]
Hij was laatst 3.50quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja Dungeon Defenders wil ik ook nog als hij een beetje cheap word
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!quote:
Toen had ik geen geld dus dan gaat het lastig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hij was laatst 3.50.
[..]
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!
Batman: Arkham Asylumquote:Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dus dan maar de Rainbow Six games doen?
Beide games kunnen me niet veel boeienquote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Batman: Arkham Asylumen als je multiplayer wilt, Killing Floor. Ik ben persoonlijk geen fan van Rainbow Six.
ik bied 3 koolquote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
Iemand 4 coal ruilen voor Vegas2? Dat schijnt te kloppen volgens de onofficieel wisselkoers.
PM/dm me wel snel want het geldt nog maar 10min dat je het kan kopen.
Als je van de Tom Clancy games houdt wel natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 22:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beide games kunnen me niet veel boeien
En ik hou van de Tom Clancy games...
De pack is voor gemakzuchtige!quote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef Moro het volgende:
Trouwens ook weer typisch dat de killing floor pack duurder is dan alles apart kopen.
IL-2 Sturmovik is echt terrringggg slechtquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef mschol het volgende:
zo, weer even gekeken naar de deals: fallout 3 lijkt wel aardig geprijsd..
batmen heb ik niet zoveel mee..
Dungeons is te duur
IL-2 Sturmovik: ik heb gister al WoP aangeschaft, en zovaak speel ik geen vlieg spellen
Alice Madness returns: ik vond deeltje 1 geweldig, en zou best deeltje 2 willen hebben, maar is eigenlijk een beetje te duur nog..
CoD: MW3 : -25%, dat kan je geen daily deal noemen(daarnaast heb ik echt helemaal niks meer met de CoD serie)
X3 dunno
Nuclear dawn vond ik niks in free weekend
vreemd dat de metascore dan 86 isquote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
IL-2 Sturmovik is echt terrringggg slecht
Zeker te moeilijk voor je.quote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MW3 heb ik niet gespeeld, maar in het algemeen kan de metascore een goede indicatie geven of een spel goed, gemiddeld of slecht is..quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
COD:MW3 zit boven de 90 bij metascore gok ik
Schaam jequote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij release al gekocht FM12. Heerlijke game! En ik weet het: prima via downloadrelease te spelen, maar toch. FM koop ik altijd.quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Marnixos het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen Football Manager kopen trouwens
Ik ben nu bezig met het downloaden van Batman AA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |