Oeeeh uit zijn avontuurtjes met informantes! Plausible I sayquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:34 schreef zoz het volgende:
[..]
Laura moser ging dood toen dexter 3 was ofzo. Dus dan zou het leeftijdsverschil niet kloppend zijn.
Of half broer? Waar is die vader van Dexter ook alweer?
Dat zou echt te debiel zijn :' )..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef Spekjessoep het volgende:
[..]
Oeeeh uit zijn avontuurtjes met informantes! Plausible I say
Hele goede poging!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef shiznuts het volgende:
Je weet toch dat die gast een echte geek/freak is? Hij is een computernerd en heeft een obsessie voor graphic novels (je mag geen 'comics' zeggen geloof ik). Hij ziet alles wat Dexter zoal op een computer doet, enerzijds misschien door die zoekengine, anderzijds omdat hij gewoon die computer gehackt heeft. Hij linkte al snel Dexters research naar personen met zaken die onopgelost bleven of waarvan een verdachte opeens verdween van de aardbodem.
Hij weet vast hoe het zit met Dexter, met Brian, met de Bayharbor Butcher. Maar in plaats van het erg te vinden of geschokt te zijn, vindt hij het uitermate fascinerend, in zijn beleving is Dexter een duister maar goed karakter, een held, uit een graphic novel, maar dan tot leven gekomen en volgens mij wil hij maar wat graag deel uitmaken van die fantasiewereld.
Toen Dexter zijn plannen voor een game (die natuurlijk sterk gebaseerd was op Dexters dubbelleven) afwees, was er eerst teleurstelling. Daarna het besef dat de game net als Dexter tot leven kan komen en dat het niet bij een fantasiewereld hoeft te blijven, maar dat hij daar deel van kan uitmaken in het echt. Volgens mij is hij de nieuwe killer. Misschien kijkt hij naar waar Dexter zoal naar zoekt op z'n computer en probeert hij Dexter af te troeven, hem te beïndrukken, door hem voor te zijn met 'de kill', of hem in ieder geval mee te willen helpen als een soort side-kick: hem een 'helpende hand' aan te bieden.
Mooie theorie, of wáh? [ afbeelding ]
Maar familie zie ik ze niet zijn.
Irritant zoals in elk seizoen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 06:10 schreef Dekatria het volgende:
Seizoen 6 gister afgekeken - leuke cliffhangert aan het eind. Beter einde dan vorig seizoen, sowieso.
Wat was trouwens Laguerta toch vreselijk irritant weer in dit seizoen
Dat is wel zo - het is een prestatie om een rol neer te zetten die subtiel het bloed onder je nagels vandaan haalt, dus dat is in wezen niets dan lof voor Lauren Velez.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Laguerta cool. Ze is zeker irritant, maar dat is haar karakter. Dat maakt het juist interessant, vind ik
Die geek is volgens mij gewoon de zoon van Brian, en dus het neefje van Dexter. Daarom ie is zo geinteresseerd in Dexter en de Bayharbor Butcher. Maar dat is mijn theorie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef shiznuts het volgende:
Je weet toch dat die gast een echte geek/freak is? Hij is een computernerd en heeft een obsessie voor graphic novels (je mag geen 'comics' zeggen geloof ik). Hij ziet alles wat Dexter zoal op een computer doet, enerzijds misschien door die zoekengine, anderzijds omdat hij gewoon die computer gehackt heeft. Hij linkte al snel Dexters research naar personen met zaken die onopgelost bleven of waarvan een verdachte opeens verdween van de aardbodem.
Hij weet vast hoe het zit met Dexter, met Brian, met de Bayharbor Butcher. Maar in plaats van het erg te vinden of geschokt te zijn, vindt hij het uitermate fascinerend, in zijn beleving is Dexter een duister maar goed karakter, een held, uit een graphic novel, maar dan tot leven gekomen en volgens mij wil hij maar wat graag deel uitmaken van die fantasiewereld.
Toen Dexter zijn plannen voor een game (die natuurlijk sterk gebaseerd was op Dexters dubbelleven) afwees, was er eerst teleurstelling. Daarna het besef dat de game net als Dexter tot leven kan komen en dat het niet bij een fantasiewereld hoeft te blijven, maar dat hij daar deel van kan uitmaken in het echt. Volgens mij is hij de nieuwe killer. Misschien kijkt hij naar waar Dexter zoal naar zoekt op z'n computer en probeert hij Dexter af te troeven, hem te beïndrukken, door hem voor te zijn met 'de kill', of hem in ieder geval mee te willen helpen als een soort side-kick: hem een 'helpende hand' aan te bieden.
Mooie theorie, of wáh? [ afbeelding ]
Maar familie zie ik ze niet zijn.
Seizoen 4 is niet te overtreffenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef tompsv18 het volgende:
Wow, wat een geweldige finale van seizoen 4. Zo indrukwekkend, voor mij het beste seizoen tot nu toe. Michael Hall speelt ontzettend goed, met ook nog voldoende humor tussendoor. Snel verder met seizoen 5
45-55 minuten, meestal een minuut of 51-52quote:Op zondag 26 februari 2012 20:16 schreef Tyron het volgende:
Hoelang duurt één aflevering van Dexter?
Oke, ik heb serie's als Lost, Prison Break, House, Supernatural en Heroes gekeken, is dit een aanrader?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef Tanin het volgende:
[..]
45-55 minuten, meestal een minuut of 51-52
Goed, dan ga ik Dexter kijken, bedankt voor je hulp!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Tanin het volgende:
Jazeker
Het is iets minder spannend dan Lost en Prison Break seizoen 1, maar beter dan alle andere seizoenen van die series, evenals spannender dan Heroes als je het mij vraagt.
Veel volwassen karakterontwikkeling, zoals je ook af en toe bij Lost ziet.
Vergelijkbare series aanwijzen is in dit geval lastig. Ik vind overigens Breaking Bad en Fringe erg tof.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
Ook seizoen 6 afgekeken, het minste seizoen tot nu toe. Het kwam pas laat op gang, ik vond eigenlijk alleen de laatste 3 afleveringen weer een goed niveau halen. Cliffhanger was trouwens wel geweldig, dat belooft veel goeds voor seizoen 7.
Mijn volgorde (van de beste tot de minste)
4-2-1-5-3-6
Ga Dexter wel missen, duurt nog lang tot S7. Welke serie valt hier qua niveau en spanning een beetje mee te vergelijken?
ja breaking bad is erg de moeite waard, plus ik laat nooit geen kans liggen de sopranos aan te raden!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Vergelijkbare series aanwijzen is in dit geval lastig. Ik vind overigens Breaking Bad en Fringe erg tof.
Hier ook Breaking Badquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:54 schreef Kikkeren het volgende:
Na Dexter heb ik in 2 maanden 8 seizoenen 24 gekeken.
Nu ben ik overgestapt op Breaking Bad
Maak je borst maar nat dan, no. 4 is briljant. Lithgow is ijzingwekkend als de Trinity Killer.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef Bisamrat het volgende:
Ben de serie twee weken geleden voor het eerst tegen gekomen. Ben nu bij seizoen 4 episode 2, hopelijk is dit seizoen beter dan het vorige.
Hm, ik vond seizoen 3 toch ook wel erg goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef Bisamrat het volgende:
Ben de serie twee weken geleden voor het eerst tegen gekomen. Ben nu bij seizoen 4 episode 2, hopelijk is dit seizoen beter dan het vorige.
God, ik ook. en het duurt nog veel te lang!quote:
Ik ook. Na Dexter ben ik nu bezig met 24, dat is ook een heerlijke serie die bijna net zo verslavend als Dexter isquote:
Oh dat biedt dan perspectieven voor de toekomst.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook. Na Dexter ben ik nu bezig met 24, dat is ook een heerlijke serie die bijna net zo verslavend als Dexter is
Ben nu met Game of Thrones bezig, maar daarna wil ik met die beginnen. Ook goed dus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef Miam het volgende:
Ben nu bezig met Breaking Bad, ook al zo verslavend!
Ja, erg fijn! zeker een aanrader!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben nu met Game of Thrones bezig, maar daarna wil ik met die beginnen. Ook goed dus?
Ga ik checken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Stefan het volgende:
Zowel GoT als BB vind ik niks aan.
Beste nieuwe serie is Person of Interest
Ben nog in het begin hoor, maar wat me vooral opvalt is dat het er allemaal heel mooi (gestyled) uitziet....acteurs spreken me ook aan. Ja, vooralsnog ben ik positief.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, erg fijn! zeker een aanrader!
Ik ben ook wel erg benieuwd naar Game of Thrones! raad je`m aan?
Mijn interesse is gewekt dus ik ga het eens checken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben nog in het begin hoor, maar wat me vooral opvalt is dat het er allemaal heel mooi (gestyled) uitziet....acteurs spreken me ook aan. Ja, vooralsnog ben ik positief.
In afwachting van de nieuwe Dexterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Godtje het volgende:
Is dit opeens het 12298283 noem alle andere series topic?
Lost en PB vond ik ook niks, ja de eerste 13 eps van PB daarna gestopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga je tip dan maar opvolgen, want van wat ik van GoT en BB heb gezien, is dat niet echt mijn ding.Dat waren Lost, PrisonBreak en 24 ook niet.
Ben benieuwd wat je, als mede Dexter-fan, ervan vindt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Mijn interesse is gewekt dus ik ga het eens checken!
Ik laat het weten zodra ik gezien heb!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je, als mede Dexter-fan, ervan vindt.
+1quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef TNA het volgende:
Alles achter elkaar gekeken en daarom geen last gehad van inconsistenties of slordigheden van schrijvers. Ik heb weer volop genoten (het religieuze component voegde m.i. veel toe) en zat met open mond naar het einde te kijken
Lumen en Prado wisten er ook van hé. Voor de spanning is dat juist wel goed. Ben wel heel benieuwd hoe het in seizoen 7 verder zal gaan idd!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef TNA het volgende:
Misschien is het wel nodig voor de serie dat Debra hem heeft betrapt, maar ik vind het ook wel jammer. Het doet afbreuk aan een soort gevoel dat alleen jij als kijker weet waar Dexter mee bezig is. Maar we zullen in seizoen 7 pas merken wat het toevoegt aan de show.
Het kwam voor mij wel als een enorme shock omdat het vermoorden van Travis een klassiek en passend einde van het seizoen leek te worden.
Ik snap jouw mening wel. Maar zelf had ik zoiets van: laat haar hem inderdaad maar betrappen. Want anders blijven we straks nog twee (of meer) seizoenen aankijken tegen een Deb die Dexter weer 'net niet' betrapt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef TNA het volgende:
Misschien is het wel nodig voor de serie dat Debra hem heeft betrapt, maar ik vind het ook wel jammer. Het doet afbreuk aan een soort gevoel dat alleen jij als kijker weet waar Dexter mee bezig is. Maar we zullen in seizoen 7 pas merken wat het toevoegt aan de show.
En Doaks.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Lumen en Prado wisten er ook van hé. Voor de spanning is dat juist wel goed. Ben wel heel benieuwd hoe het in seizoen 7 verder zal gaan idd!
Dat is waar, maar die vormden geen onderdeel van Miami Metro. Ik vind die scènes op het bureau juist zo tof, waar het hele korps druk bezig is een moord op te lossne, en je de voice-over van Dexter zo droog hoort zeggen "Yeah, I killed him"quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Lumen en Prado wisten er ook van hé. Voor de spanning is dat juist wel goed. Ben wel heel benieuwd hoe het in seizoen 7 verder zal gaan idd!
Inderdaad, daar hebben we een ander mooi topic voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Godtje het volgende:
Is dit opeens het 12298283 noem alle andere series topic?
Of Dexter schrikt wakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Deb pakt pistool en knalt Dexter gelijk overhoop in de kerk.
Einde seizoen.
Nee, niet einde seizoen, maar een overdreven Amerikaanse stem die zegt: "Next week, on 'Deb'"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Deb pakt pistool en knalt Dexter gelijk overhoop in de kerk.
Einde seizoen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet einde seizoen, maar een overdreven Amerikaanse stem die zegt: "Next week, on 'Deb'"
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet einde seizoen, maar een overdreven Amerikaanse stem die zegt: "Next week, on 'Deb'"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |