ja breaking bad is erg de moeite waard, plus ik laat nooit geen kans liggen de sopranos aan te raden!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Vergelijkbare series aanwijzen is in dit geval lastig. Ik vind overigens Breaking Bad en Fringe erg tof.
Hier ook Breaking Badquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:54 schreef Kikkeren het volgende:
Na Dexter heb ik in 2 maanden 8 seizoenen 24 gekeken.
Nu ben ik overgestapt op Breaking Bad
Maak je borst maar nat dan, no. 4 is briljant. Lithgow is ijzingwekkend als de Trinity Killer.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef Bisamrat het volgende:
Ben de serie twee weken geleden voor het eerst tegen gekomen. Ben nu bij seizoen 4 episode 2, hopelijk is dit seizoen beter dan het vorige.
Hm, ik vond seizoen 3 toch ook wel erg goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef Bisamrat het volgende:
Ben de serie twee weken geleden voor het eerst tegen gekomen. Ben nu bij seizoen 4 episode 2, hopelijk is dit seizoen beter dan het vorige.
God, ik ook. en het duurt nog veel te lang!quote:
Ik ook. Na Dexter ben ik nu bezig met 24, dat is ook een heerlijke serie die bijna net zo verslavend als Dexter isquote:
Oh dat biedt dan perspectieven voor de toekomst.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook. Na Dexter ben ik nu bezig met 24, dat is ook een heerlijke serie die bijna net zo verslavend als Dexter is
Ben nu met Game of Thrones bezig, maar daarna wil ik met die beginnen. Ook goed dus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef Miam het volgende:
Ben nu bezig met Breaking Bad, ook al zo verslavend!
Ja, erg fijn! zeker een aanrader!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben nu met Game of Thrones bezig, maar daarna wil ik met die beginnen. Ook goed dus?
Ga ik checken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:49 schreef Stefan het volgende:
Zowel GoT als BB vind ik niks aan.
Beste nieuwe serie is Person of Interest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |