Zie hem nu net pas in Half Time Show, fantastischquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef BobW het volgende:
Beter filmpje:
http://www.nfl.com/videos(...)-JumpinJeromeSimpson
Briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag hem ook net in de half time report, echt super!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef BobW het volgende:
Beter filmpje:
http://www.nfl.com/videos(...)-JumpinJeromeSimpson
Briljant
Dolphins verspelen het hele jaar al leads, dus dit is nou niet echt verrassend, bijzonder of speciaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Brady gaat Tebow immiteren qua comeback?
Ah. Zolang ze onder de Pats staan volg ik ze niet zoquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Dolphins verspelen het hele jaar al leads, dus dit is nou niet echt verrassend, bijzonder of speciaal.
Knieblessure lees ik net.quote:
Zullen de Jets niet onderhand naar iets beters willen? Hiermee ga je het toch ook niet redden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:38 schreef PirE het volgende:
Dirty Sanchez. Worst starter in the NFL (van de QB's die dit seizoen begonnen als starter)
Ik vond het al een verschrikkelijke move toen ze hem zo hoog draftenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Zullen de Jets niet onderhand naar iets beters willen? Hiermee ga je het toch ook niet redden.
Heeft weinig gevolgen voor Denver, die moeten gewoon volgende week winnen en ze zitten in de play-offs. Met een win deze week hadden ze volgende week ook moeten winnen (bij een Raiders win in wk 16) om zeker te zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:45 schreef The_Playmaker het volgende:
Tebow merkt hoe anders het is als je écht moet gooien om in de game te blijven. INT reurn voor een TD en game over in Buffalo.
Nooit.quote:
Was er vorig seizoen niet een discussie op gang gebracht om ervoor te zorgen dat elk team minstens één keer de bal moest krijgen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef PirE het volgende:
Raiders - Chiefs 16-13 na OT, maar dat wist je al na de toss (voor de winst)
Ja, is toen aangepast voor de play-offs maar in regular seizoen tossen ze nog steeds voor balbezit (en vaak de winst) en na een score is het game over.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Was er vorig seizoen niet een discussie op gang gebracht om ervoor te zorgen dat elk team minstens één keer de bal moest krijgen?
Ah, dank je. Ik wist dat de regel aangepast zou worden, wist alleen niet dat het alleen voor de play-offs zou gelden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, is toen aangepast voor de play-offs maar in regular seizoen tossen ze nog steeds voor balbezit (en vaak de winst) en na een score is het game over.
Schieten ze veel mee op. Dan heb je Bradford met een mega-contract en Luck op een rookie-contract. Rams hebben nog tig andere needs, een nieuwe QB lost niks op daar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef The_Playmaker het volgende:
St.Louis de grote winnaar, ondanks hun verlies. Ze krijgen die #1 pick gewoon in hun schoot geworpen.
Daar kunnen ze wel leuk wat draft picks voor terug krijgen. Schefter zei vandaag nog wat sommige teams bereid zijn om voor die #1 pick te traden, daar kunnen de Rams mooi van profiteren,quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Schieten ze veel mee op. Dan heb je Bradford met een mega-contract en Luck op een rookie-contract. Rams hebben nog tig andere needs, een nieuwe QB lost niks op daar.
En Chiefs verliezen laatste kans op playoffs.quote:
Je hoeft echt geen rocket-science te studeren om tot die conclusie te komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel leuk wat draft picks voor terug krijgen. Schefter zei vandaag nog wat sommige teams bereid zijn om voor die #1 pick te traden, daar kunnen de Rams mooi van profiteren,
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
Persoonlijk zou het me niks verbazen als de Redskins de farm gaan riskeren om Luck op te pikken (via trade met de Rams als die de #1 pick in hun schoot krijgen). Dophins kan ook, new HC en dan ga je vaak voor een nieuwe QB (RG3 lijkt me waarschijnlijker).
Daarom zijn ze DE grote winnaar van vandaagquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen rocket-science te studeren om tot die conclusie te komen.
[..]
Yeps, gaat tussen de Giants en Cowboys. Allebei klote teams met klote fans.quote:
En Mark Sanchez.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Another 4th quarter comeback for Eli? Zo lust ik er nog wel een paar. Hij mag z'n defense bedanken.
Flink gezwollenquote:
Geen seconde van gezien, maar de O-Line van Rivers vs Suh is een behoorlijk kansloze missie.quote:
Ik ook niks gezien want ESPN America maar goed. Op tijd 'thuis' om ze in de eerste ronde er uit te zien vliegen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Geen seconde van gezien, maar de O-Line van Rivers vs Suh is een behoorlijk kansloze missie.
Betje?quote:Op zondag 25 december 2011 01:02 schreef PirE het volgende:
Seattle Blocks the punt. 1st and goal Seattle![]()
Seahawks fanquote:Op zondag 25 december 2011 01:02 schreef BobW het volgende:
Eerste Rush TD tegen 49ers, uiteraard door Lynch.
[..]
Betje?
Doe je dat al Lang? (quote:Op zondag 25 december 2011 01:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Seahawks fanen een bepaalde meneer had een combo op Broncos/Niners en ik fade die meneer altijd.
field goal rangequote:Op zondag 25 december 2011 01:13 schreef popolon het volgende:
Dallas shutout at home. Laatst in 1991.
fumblleeeeequote:Op zondag 25 december 2011 01:15 schreef PirE het volgende:
FG Niners, 3 minuten om in FG range te komen.
3rd down stop en SF moet punten.quote:
captain obvious to the rescuequote:
Ik had niet verwacht dat ik daar nog zo gefrustreerd over kan zijn na dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En Chiefs verliezen laatste kans op playoffs.
Met de 'proven' coach heb je een punt. Die zijn in een andere omgeving geen garantie voor succes. Zulke coaches kunnen ook kieskeurig zijn met hun keuze. Ik denk dat de Chargers kwaliteit genoeg hebben om de aandacht te trekken. Daarnaast is de AFC West niet de allermoeilijkste divisie.quote:Op zondag 25 december 2011 13:42 schreef Guard het volgende:
Cowher gaat hem echt niet worden, daar geloof ik niets van. Bovendien vraag ik me af of je dat moet willen. Sinds hij weg is bij de Steelers is het niet echt slechter gegaan met de franchise, integendeel zelfs. Het succes dat ie had met de Steelers ligt denk ik dan ook in belangrijke mate bij zijn coachingstaff, spelers ( natuurlijk had ie daar zelf heel wat over te vertellen) en GM/ower. Geen slechte coach, anders blijf je niet zo lang bij een team, maar in mijn ogen lichtelijk overschat, en nu al weer te lang uit football weg om direct succes te hebben (wat ook nog eens heel erg afhankelijk is van de coaching staff die hij gaat samenstellen).
Bovendien moeten de Chargers ook een zak geld aan Norv meegeven, en een zak geld aan Bill en zijn assistenten geven. En de Chargers zijn nu eenmaal geen 'Skins, die houden de hand wel op de knip.
Ik moet het nog zien of ze met een dure 'proven' coach komen, of kijken naar het recente succes van rookie HC's en daar een gokje gaan nemen.
Dat heb ik inmiddels ook al gehoord. Spanos familie zou helemaal schoon schip maken. AJ Smith en Norv er allebei uit.quote:Op zondag 25 december 2011 20:05 schreef zjroentje het volgende:
GM zal toch ook wel op de hot seat zitten, nietwaar?
2 is dan ook wel echt uitzonderlijk natuurlijk...quote:Op maandag 26 december 2011 03:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel belachelijk dat sinds '92 de Packers slechts 2 QB's hebben gebruikt en de Bears maar liefst 15(!)![]()
Flynn heeft ook 1 start gemaakt.quote:Op maandag 26 december 2011 03:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel belachelijk dat sinds '92 de Packers slechts 2 QB's hebben gebruikt en de Bears maar liefst 15(!)![]()
Ik heb het over wedstrijden tussen de Bears en Packers sinds '92. Dat maakt 15 helemaal belachelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 09:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Flynn heeft ook 1 start gemaakt.
Favrequote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb het over wedstrijden tussen de Bears en Packers sinds '92. Dat maakt 15 helemaal belachelijk.
Dat record wil je toch binnenhalen en niet nog een week wachten. Zeker als de record breaking pass ook nog eens een TD is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 05:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Met alle respect maar dit is toch wel triest dat Payton met een voorsrpong van 3 TD's en met nog maar 2/3 minuten te spelen, Brees én in de game laat en gewoon laat gooien om maar dat record van Marino te breken. Werkelijk waar.
Ja ik heb er ook weinig problemen mee, Mooi toch juist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat record wil je toch binnenhalen en niet nog een week wachten. Zeker als de record breaking pass ook nog eens een TD is.
Brees
Bij de Falcons waren ze ook niet zo blij:quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook weinig problemen mee, Mooi toch juist.
Kom op zerg, Monday Night Football. Natuurlijk doe je dat. Bovendien, Brady kan er nog overheen. Die staat maar 190 yard achter Brees. Kan nog een leuke zondag worden. Als Brady zijn best doet moet Brees wel blijven gooien, ook al is er misschien niets meer om te winnen wat de kans op blessures vergroot.quote:The Saints' decision to throw irked some in the Falcons' locker room.
"No need for that," one player said, according to CBSSports.com. "It came on our watch, but it didn't have to come that way. We won't forget it."
hij had al geoefend met springen zie ik net :quote:
Yep. e laatste van het regular season. En dan playoffs babyquote:Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Aaron Rodgers-fan meldt zich!
Wanneer zijn de eerst volgende games nou weer? Zondagavond toch?
Superrrrr! Ik heb net een tvzender ontdekt waar ze het regularly uitzenden!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Yep. e laatste van het regular season. En dan playoffs baby
Meestal krijg je zoiets nog een keer terug, dat noemen ze karma. Voor meer info over karma kan je bij Belicheat terecht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 05:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Met alle respect maar dit is toch wel triest dat Payton met een voorsrpong van 3 TD's en met nog maar 2/3 minuten te spelen, Brees én in de game laat en gewoon laat gooien om maar dat record van Marino te breken. Werkelijk waar.
Nice! Welke zender?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Superrrrr! Ik heb net een tvzender ontdekt waar ze het regularly uitzenden!
[NCAA] College Football 2011 #5: 09-01-12 LSU - Alabama part deux?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef Quisho het volgende:
Holiday Bowl nu op ESPNU. California doet het niet zo goed
Aha thanksquote:Op donderdag 29 december 2011 21:35 schreef Guard het volgende:
[..]
[NCAA] College Football 2011 #5: 09-01-12 LSU - Alabama part deux?
Zenden die integrale wedstrijden uit? Ik dacht dat Skysports de NFL rechten had voor de UKquote:
Ik denk niet dat tight ends de nieuwe wide receivers worden. Dat zie je eigenlijk maar bij een paar teams. Ik denk wel dat er meer een spread offense komt/is. Iedereen wordt gebruikt en de lange pass wordt steeds minder gebruikt. 1200 yards catching wordt zeldzaam. 1200 yards rushing ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef kidkash19 het volgende:
Ok mijn voorspelling voor het spelletje football aangezien die constant evolueert
Tight ends worden straks de primaire targets voor QBs en hierdoor zullen er over een jaar of wat hybride Linebackers/Safeties komen om deze tight ends onder controle te kunnen houden, misschien worden hele defenses wel aangepast door deze nieuwe positie
Over een jaar of wat niet want dan zijn Defenses gebouwd om de pass te stoppen en dan komt de run weer in opkomstquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:37 schreef Guard het volgende:
1200+ yard rushers worden zeldzaam omdat de meeste teams een runningback by committee gebruiken.
Ja nu zie je het nog bij maar een paar teams maar er zijn heel wat teams die al meerdere TE's gebruiken en veel ook draften (3 drafts, 53 TE's). Vroeger had je maar een paar tight ends die echt gevaarlijk waren, kijk het lijstje nu eens: (Jimmy Graham, Jermaine Gresham, Rob Gronkowski, Dustin Keller, Jermichael Finley, Vernon Davis, Aaron Hernandez).quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tight ends de nieuwe wide receivers worden. Dat zie je eigenlijk maar bij een paar teams. Ik denk wel dat er meer een spread offense komt/is. Iedereen wordt gebruikt en de lange pass wordt steeds minder gebruikt. 1200 yards catching wordt zeldzaam. 1200 yards rushing ook.
dan zullen er helemaal geen workhorse backs zijn... Kijk naar wat oa de Saints, Pats, Panthers doen, geen single backs maar multiple backs (Panthers hebben formations met Stewart, Williams en Newton in de backfield, zie dan je rundefense maar eens te focussen).quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Over een jaar of wat niet want dan zijn Defenses gebouwd om de pass te stoppen en dan komt de run weer in opkomst
Nooit geweten dat de Rams op 3-12 staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef Terreros85 het volgende:
De Colts krijgen dit weekend met een verliespartij Andrew Luck. Peter King heeft een leuk artikel geschreven over de NFL draft van 89. Hadden we ooit van Brett Favre gehoord als Green Bay verplicht verloren had in de laatste week van 1988?
Leuk leesvoer http://sportsillustrated.(...)f=sihp&sct=hp_t11_a2
quote:If the Colts (2-13) lose at 4-11 Jacksonville Sunday, Indianapolis will hold the first pick in April's draft, with a franchise-changer, Stanford quarterback Andrew Luck, the likely number one pick. If the Colts win and the Rams (3-12) lose at home to the 12-3 Niners, the Rams get the number one pick. If the Colts and Rams both win, Indianapolis gets the top pick.
Heerlijk stukje. Nooit geweten dat die draft zo eindigde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef Terreros85 het volgende:
De Colts krijgen dit weekend met een verliespartij Andrew Luck. Peter King heeft een leuk artikel geschreven over de NFL draft van 89. Hadden we ooit van Brett Favre gehoord als Green Bay verplicht verloren had in de laatste week van 1988?
Leuk leesvoer http://sportsillustrated.(...)f=sihp&sct=hp_t11_a2
Ze zenden op zondagen steeds 1 wedstrijd live uit, vorige week dus de Packers tegen de Bears. En na afloop van de hoofdwedstrijd bespreken ze, met beelden, de andere wedstrijden. Deze zondag the New York Giants vs the Dallas Cowboys an 'all or nothing' gamequote:Op donderdag 29 december 2011 22:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zenden die integrale wedstrijden uit? Ik dacht dat Skysports de NFL rechten had voor de UK
Voor mij elke week een streampje op p2p4u.netquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze zenden op zondagen steeds 1 wedstrijd live uit, vorige week dus de Packers tegen de Bears. En na afloop van de hoofdwedstrijd bespreken ze, met beelden, de andere wedstrijden. Deze zondag the New York Giants vs the Dallas Cowboys an 'all or nothing' game![]()
![]()
Waar kijken jullie de wedstrijden?
Ja, ik zit met vebazing te kijken waarom ze dit uitzenden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:58 schreef PirE het volgende:
Jezus wat een kutwedstrijd op ESPNAmerica![]()
.
Volgens mij zijn ze gewoon gebonden aan de local feed van NYC.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja, ik zit met vebazing te kijken waarom ze dit uitzenden.
19:00 Panthers/Saints (hoogste entertainment value imo)quote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef vivelafete het volgende:
Zulke weken weet ik nog wat ik moet kijken.
Vaak komt het er dan op neer dat ik een heleboel door elkaar kijken en daardoor ook weer alles mis.
Wat kijken jullie?
Da's de snelste 9-0 die ik ooit gezien heb.quote:
Jets-Dolphinsquote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef vivelafete het volgende:
Zulke weken weet ik nooit wat ik moet kijken.
Vaak komt het er dan op neer dat ik een heleboel door elkaar kijken en daardoor ook weer alles mis.
Wat kijken jullie?
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Jets-Dolphins
Panthers - Saints
Lions-Packers
Bill - Patriots
Maar het is wel lastig volgen zo doorelkaar
TD Saintsquote:
Rhinestone Cowboy!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Boe-man het volgende:
Allen ook al op 22 sacks dit seizoen, 0,5 minder dan Strahan.
MVP is hij denk ik al. Ook zonder 6 TD'squote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik voorspel dat Payton Brees vandaag minimaal voor 6 TD's laat gooien. Payton wil dat hij die MVP wint.![]()
Omdat hij Marino's record heeft verbroken???quote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
MVP is hij denk ik al. Ook zonder 6 TD's
Waarschijnlijk. Plus 13 games met 300+ yards en als eerste een streak van 7 games met 300+ yards.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Omdat hij Marino's record heeft verbroken???
Wat zegt 300+ yd games? Rodgers heeft het single season QB rating verbroken en meeste QB ratings over 100 in één seizoen ondanks dat de Packers het team zijn met de meeste dropped passes. 14-1 als starter. Go figure.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Plus 13 games met 300+ yards en als eerste een streak van 7 games met 300+ yards.
Ik zeg niet dat Rodgers het slecht gedaan heeftquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Wat zegt 300+ yd games? Rodgers heeft het single season QB rating verbroken en meeste QB ratings over 100 in één seizoen ondanks dat de Packers het team zijn met de meeste dropped passes. 14-1 als starter. Go figure.
Oh ja. 3 maal NFC Player of the Month in 3 maanden.
Brady breekt ook zijn record dus wat zegt dat record nu nog?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rodgers het slecht gedaan heeft![]()
Die QB rating is indrukwekkend. Denk alleen dat het Marino record het in de richting van Brees laat vallen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Brady breekt ook zijn record dus wat zegt dat record nu nog?
Kom opquote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Brady breekt ook zijn record dus wat zegt dat record nu nog?
Toch wel ironisch dat iedereen grappen maakt dat de Packers een enorm slechte defense en totaal geen running game hebben maar met Rodgers als QB zijn ze 14-1. I wonder why.....quote:
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Toch wel ironich dat iedereen grappen maakt dat de Packers een enorm slechte defense en totaal geen running game hebben maar met Rodgers als QB zijn ze 14-1. I wonder why.....![]()
Brady en Rodgers hebben totaal geen running game en zijn daarom ook veel belangrijker voor hun team dan Brees. En daar gaat een MVP uiteindelijk om. De Saints hebben een goede running game, alleen word daar geen aandacht aan besteed. Wat Brady en Rodgers doen is veel indrukwekkender. Defenses weten dat ze niet kunnen rennen en ze flikken het nog.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Huh?
Maar is toch gewoon hetzelfde als met de Patriots, beide goede offense en een uitstekende QB. Al is de defense van de Pats wel erg matig.
In dat opzicht is natuurlijk Jones Drew de MVP, dat is de Jaguars offensequote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Brady en Rodgers hebben totaal geen running game en zijn daarom ook veel belangrijker voor hun team dan Brees. En daar gaat een MVP uiteindelijk om. De Saints hebben een goede running game, alleen word daar geen aandacht aan besteed. Wat Brady en Rodgers doen is veel indrukwekkender. Defenses weten dat ze niet kunnen rennen en ze flikken het nog.
Vergeet niet dat Brady en Rodgers niet zoals Brees in een dome spelen. Die spelen af en toe nog wel eens onder barre omstandigheden. Dat maakt hun cijfers nog indrukwekkender.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:40 schreef Boe-man het volgende:
[..]
In dat opzicht is natuurlijk Jones Drew de MVP, dat is de Jaguars offense
Ik zou ook zeggen dat Rodgers MVP wordt, maar als Brees het wordt kan ik dat ook wel begrijpenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Brady en Rodgers niet zoals Brees in een dome spelen. Die spelen af en toe nog wel eens onder barre omstandigheden. Dat maakt hun cijfers nog indrukwekkender.
Brees' outdoor numbers dit jaar (in 5 games): 95,7 rating met 9 TD-6 INT. Nog niet eens 2 TD per game.
Dat is inderdaad een groot verschil.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Brady en Rodgers niet zoals Brees in een dome spelen. Die spelen af en toe nog wel eens onder barre omstandigheden. Dat maakt hun cijfers nog indrukwekkender.
Brees' outdoor numbers dit jaar (in 5 games): 95,7 rating met 9 TD-6 INT. Nog niet eens 2 TD per game.
+ dat de Titans voorstaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef Terreros85 het volgende:
The Jets zitten in de penarie. 9 punten achter en 2,5 minuut te gaan. Geen timeouts. Jets ball.
Down by contact. Komt terug naar de JEtsquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Terreros85 het volgende:
Oh, en het is afgelopen voor de Jets. Pass tipped, Lineman pakt de bal op, fumble en Jason Taylor loopt de ball de endzone in.
Oh wacht. Under review
Mwaahhquote:
Ik heb Sanchez nooit goed gevonden. Bruikbaar, maar weinig bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef kidkash19 het volgende:
USC QBs zijn al jaren overrated geweest
Palmer
Leinart
Sanchez
Palmer was tot zijn blessure echt wel een goede QB. Tussen 2005 en 2007 was hij erg goed bezig. Daar kunnen Leinart en Sanchez niet aan tippen. Na zijn blesure is hij nooit meer dezelfde Palmer geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef kidkash19 het volgende:
USC QBs zijn al jaren overrated geweest
Palmer
Leinart
Sanchez
Ik beoordeel hem op zijn spel in de NFL.College zie ik eigenlijk nooit. Ik vind hem in de NFL ook overgewaardeerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Daar waren de draftexperts het volgens mij toen niet mee eens
Dat waren zijn 2de en 3e jaar in de NFL en die waren echt goed. Kan hij toch niks aan doen dat hij een zware blessure oploopt of wel? Niet iedereen herstelt daar goed van. Palmer zette de Steel Curtain defense van Lebeau echt voor schut in die tijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
2 jaar maakt geen goede QB natuurlijk. Als je elke x hoort van USC QBs die de NFL binnen komen dan gaan de experts meteen rechtop zitten, ik heb dat nooit echt gesnapt.
Alleen in College en dan krijg je 2 punten.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:09 schreef vivelafete het volgende:
Mag je die niet teruglopen voor een td?
Waren op Stafford na ook weinig QBs in die draft, misschien Freeman.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Daar waren de draftexperts het volgens mij toen niet mee eens
Rodgers is dus zwaar overrated als een andere QB hetzelfde kan doenquote:
Er zullen vast teams zijn die al driftig naar zijn tapes van LSU kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef kidkash19 het volgende:
Of Flynn is ook gewoon een goede QB die volgend jaar starting QB kan zijn bij een ander team
Wie ging er ook weer 6TD's gooienquote:
Ik vind dit wel mooi van McCarthy. Die jongen speelt volgend jaar toch niet meer in Green Bay dus laat hem meer even showcasen wat hij kan. Ik gun hem wel ergens een starting poition.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wie ging er ook weer 6TD's gooien
Seahawks?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi van McCarthy. Die jongen speelt volgend jaar toch niet meer in Green Bay dus laat hem meer even showcasen wat hij kan. Ik gun hem wel ergens een starting poition.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi van McCarthy. Die jongen speelt volgend jaar toch niet meer in Green Bay dus laat hem meer even showcasen wat hij kan. Ik gun hem wel ergens een starting poition.
Die zijn al op vakantie zo te zien, daar had ik toch veel meer van verwacht dit seizoen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
bucsecht, wtf is daar aan de hand.
zal wel weer een 44+-0 worden voor de falcons. Vroeger hadden ze altijd wel een redelijke defence, maar zelfs dat is dit seizoen bagger.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die zijn al op vakantie zo te zien, daar had ik toch veel meer van verwacht dit seizoen.
Broncos - Chiefs. Als Broncos winnen, pakken ze de AFC West.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke wedstrijd kijken jullie nu?
(Weet niet welke de interessantste atm is)
najah, als je een team wilt zien dat niks doet moet je TB - ALT kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hamilton-Whitlock (dartsquote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom gaat tebow steeds zelfquote:Op zondag 1 januari 2012 23:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Broncos - Chiefs. Als Broncos winnen, pakken ze de AFC West.
Geweldig, playoffs weten te halen is al meer dan verwacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef The_Playmaker het volgende:
Hahaha. De Lions verliezen en mogen als "beloning" naar New Orleans en niet Dallas/NY.
Omdat het eigenlijk niet zo'n hele goede qb is. Hij scharrelt wat rond en pakt op die manier first downs.quote:
Hoe lang heb je daar op moeten wachten ?quote:
Heel lang.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar op moeten wachten ?
Seattle wacht nog een jaar op Barkley.quote:
doe dan tenminste nog iets inderdaadquote:
nee, gewoon offical jersey.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:34 schreef Terreros85 het volgende:
Hebben ze de retro jerseys aan bij de Buccaneers?
Met deze op de helm:
[ afbeelding ]
Lekker begin van het nieuwe jaar danquote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Heel lang.1999
Het is 1 game en dan over maar dat maakt niet uit. Er is eindelijk weer een toekomst.
Klopt, het is ook fantastisch van de Lions dat ze weer de PO's bereiken. Ze hadden zich vandaag alleen wel een hele goede dienst kunnen bewijzen om een ronde verder te komen. Dat vind ik dan toch wel heel slap en onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Geweldig, playoffs weten te halen is al meer dan verwacht.
Jammer van een aantal cruciale calls die onterecht in het voordeel van GB uitpakten maar goed, maakt niet uit.
Lions playoff team.
Flynn was gewoon weergaloosquote:Op zondag 1 januari 2012 23:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Klopt, het is ook fantastisch van de Lions dat ze weer de PO's bereiken. Ze hadden zich vandaag alleen wel een hele goede dienst kunnen bewijzen om een ronde verder te komen. Dat vind ik dan toch wel heel slap en onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |