Brady breekt ook zijn record dus wat zegt dat record nu nog?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rodgers het slecht gedaan heeft![]()
Die QB rating is indrukwekkend. Denk alleen dat het Marino record het in de richting van Brees laat vallen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Brady breekt ook zijn record dus wat zegt dat record nu nog?
Kom opquote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Brady breekt ook zijn record dus wat zegt dat record nu nog?
Toch wel ironisch dat iedereen grappen maakt dat de Packers een enorm slechte defense en totaal geen running game hebben maar met Rodgers als QB zijn ze 14-1. I wonder why.....quote:
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Toch wel ironich dat iedereen grappen maakt dat de Packers een enorm slechte defense en totaal geen running game hebben maar met Rodgers als QB zijn ze 14-1. I wonder why.....![]()
Brady en Rodgers hebben totaal geen running game en zijn daarom ook veel belangrijker voor hun team dan Brees. En daar gaat een MVP uiteindelijk om. De Saints hebben een goede running game, alleen word daar geen aandacht aan besteed. Wat Brady en Rodgers doen is veel indrukwekkender. Defenses weten dat ze niet kunnen rennen en ze flikken het nog.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Huh?
Maar is toch gewoon hetzelfde als met de Patriots, beide goede offense en een uitstekende QB. Al is de defense van de Pats wel erg matig.
In dat opzicht is natuurlijk Jones Drew de MVP, dat is de Jaguars offensequote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Brady en Rodgers hebben totaal geen running game en zijn daarom ook veel belangrijker voor hun team dan Brees. En daar gaat een MVP uiteindelijk om. De Saints hebben een goede running game, alleen word daar geen aandacht aan besteed. Wat Brady en Rodgers doen is veel indrukwekkender. Defenses weten dat ze niet kunnen rennen en ze flikken het nog.
Vergeet niet dat Brady en Rodgers niet zoals Brees in een dome spelen. Die spelen af en toe nog wel eens onder barre omstandigheden. Dat maakt hun cijfers nog indrukwekkender.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:40 schreef Boe-man het volgende:
[..]
In dat opzicht is natuurlijk Jones Drew de MVP, dat is de Jaguars offense
Ik zou ook zeggen dat Rodgers MVP wordt, maar als Brees het wordt kan ik dat ook wel begrijpenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Brady en Rodgers niet zoals Brees in een dome spelen. Die spelen af en toe nog wel eens onder barre omstandigheden. Dat maakt hun cijfers nog indrukwekkender.
Brees' outdoor numbers dit jaar (in 5 games): 95,7 rating met 9 TD-6 INT. Nog niet eens 2 TD per game.
Dat is inderdaad een groot verschil.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Brady en Rodgers niet zoals Brees in een dome spelen. Die spelen af en toe nog wel eens onder barre omstandigheden. Dat maakt hun cijfers nog indrukwekkender.
Brees' outdoor numbers dit jaar (in 5 games): 95,7 rating met 9 TD-6 INT. Nog niet eens 2 TD per game.
+ dat de Titans voorstaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef Terreros85 het volgende:
The Jets zitten in de penarie. 9 punten achter en 2,5 minuut te gaan. Geen timeouts. Jets ball.
Down by contact. Komt terug naar de JEtsquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Terreros85 het volgende:
Oh, en het is afgelopen voor de Jets. Pass tipped, Lineman pakt de bal op, fumble en Jason Taylor loopt de ball de endzone in.
Oh wacht. Under review
Mwaahhquote:
Ik heb Sanchez nooit goed gevonden. Bruikbaar, maar weinig bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef kidkash19 het volgende:
USC QBs zijn al jaren overrated geweest
Palmer
Leinart
Sanchez
Palmer was tot zijn blessure echt wel een goede QB. Tussen 2005 en 2007 was hij erg goed bezig. Daar kunnen Leinart en Sanchez niet aan tippen. Na zijn blesure is hij nooit meer dezelfde Palmer geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef kidkash19 het volgende:
USC QBs zijn al jaren overrated geweest
Palmer
Leinart
Sanchez
Ik beoordeel hem op zijn spel in de NFL.College zie ik eigenlijk nooit. Ik vind hem in de NFL ook overgewaardeerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Daar waren de draftexperts het volgens mij toen niet mee eens
Dat waren zijn 2de en 3e jaar in de NFL en die waren echt goed. Kan hij toch niks aan doen dat hij een zware blessure oploopt of wel? Niet iedereen herstelt daar goed van. Palmer zette de Steel Curtain defense van Lebeau echt voor schut in die tijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
2 jaar maakt geen goede QB natuurlijk. Als je elke x hoort van USC QBs die de NFL binnen komen dan gaan de experts meteen rechtop zitten, ik heb dat nooit echt gesnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |