Ja, ik zit met vebazing te kijken waarom ze dit uitzenden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:58 schreef PirE het volgende:
Jezus wat een kutwedstrijd op ESPNAmerica![]()
.
Volgens mij zijn ze gewoon gebonden aan de local feed van NYC.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja, ik zit met vebazing te kijken waarom ze dit uitzenden.
19:00 Panthers/Saints (hoogste entertainment value imo)quote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef vivelafete het volgende:
Zulke weken weet ik nog wat ik moet kijken.
Vaak komt het er dan op neer dat ik een heleboel door elkaar kijken en daardoor ook weer alles mis.
Wat kijken jullie?
Da's de snelste 9-0 die ik ooit gezien heb.quote:
Jets-Dolphinsquote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef vivelafete het volgende:
Zulke weken weet ik nooit wat ik moet kijken.
Vaak komt het er dan op neer dat ik een heleboel door elkaar kijken en daardoor ook weer alles mis.
Wat kijken jullie?
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Jets-Dolphins
Panthers - Saints
Lions-Packers
Bill - Patriots
Maar het is wel lastig volgen zo doorelkaar
TD Saintsquote:
Rhinestone Cowboy!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Boe-man het volgende:
Allen ook al op 22 sacks dit seizoen, 0,5 minder dan Strahan.
MVP is hij denk ik al. Ook zonder 6 TD'squote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik voorspel dat Payton Brees vandaag minimaal voor 6 TD's laat gooien. Payton wil dat hij die MVP wint.![]()
Omdat hij Marino's record heeft verbroken???quote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
MVP is hij denk ik al. Ook zonder 6 TD's
Waarschijnlijk. Plus 13 games met 300+ yards en als eerste een streak van 7 games met 300+ yards.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Omdat hij Marino's record heeft verbroken???
Wat zegt 300+ yd games? Rodgers heeft het single season QB rating verbroken en meeste QB ratings over 100 in één seizoen ondanks dat de Packers het team zijn met de meeste dropped passes. 14-1 als starter. Go figure.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Plus 13 games met 300+ yards en als eerste een streak van 7 games met 300+ yards.
Ik zeg niet dat Rodgers het slecht gedaan heeftquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Wat zegt 300+ yd games? Rodgers heeft het single season QB rating verbroken en meeste QB ratings over 100 in één seizoen ondanks dat de Packers het team zijn met de meeste dropped passes. 14-1 als starter. Go figure.
Oh ja. 3 maal NFC Player of the Month in 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |