Die zijn al op vakantie zo te zien, daar had ik toch veel meer van verwacht dit seizoen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
bucsecht, wtf is daar aan de hand.
zal wel weer een 44+-0 worden voor de falcons. Vroeger hadden ze altijd wel een redelijke defence, maar zelfs dat is dit seizoen bagger.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die zijn al op vakantie zo te zien, daar had ik toch veel meer van verwacht dit seizoen.
Broncos - Chiefs. Als Broncos winnen, pakken ze de AFC West.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke wedstrijd kijken jullie nu?
(Weet niet welke de interessantste atm is)
najah, als je een team wilt zien dat niks doet moet je TB - ALT kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hamilton-Whitlock (dartsquote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom gaat tebow steeds zelfquote:Op zondag 1 januari 2012 23:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Broncos - Chiefs. Als Broncos winnen, pakken ze de AFC West.
Geweldig, playoffs weten te halen is al meer dan verwacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef The_Playmaker het volgende:
Hahaha. De Lions verliezen en mogen als "beloning" naar New Orleans en niet Dallas/NY.
Omdat het eigenlijk niet zo'n hele goede qb is. Hij scharrelt wat rond en pakt op die manier first downs.quote:
Hoe lang heb je daar op moeten wachten ?quote:
Heel lang.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar op moeten wachten ?
Seattle wacht nog een jaar op Barkley.quote:
doe dan tenminste nog iets inderdaadquote:
nee, gewoon offical jersey.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:34 schreef Terreros85 het volgende:
Hebben ze de retro jerseys aan bij de Buccaneers?
Met deze op de helm:
[ afbeelding ]
Lekker begin van het nieuwe jaar danquote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Heel lang.1999
Het is 1 game en dan over maar dat maakt niet uit. Er is eindelijk weer een toekomst.
Klopt, het is ook fantastisch van de Lions dat ze weer de PO's bereiken. Ze hadden zich vandaag alleen wel een hele goede dienst kunnen bewijzen om een ronde verder te komen. Dat vind ik dan toch wel heel slap en onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Geweldig, playoffs weten te halen is al meer dan verwacht.
Jammer van een aantal cruciale calls die onterecht in het voordeel van GB uitpakten maar goed, maakt niet uit.
Lions playoff team.
Flynn was gewoon weergaloosquote:Op zondag 1 januari 2012 23:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Klopt, het is ook fantastisch van de Lions dat ze weer de PO's bereiken. Ze hadden zich vandaag alleen wel een hele goede dienst kunnen bewijzen om een ronde verder te komen. Dat vind ik dan toch wel heel slap en onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |