wanneer dan? heb van de week helemaal niets gezien heur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Next heeft toch al sale gehad?
Ssserpente, nog geslaagd voor een kerstoutfit voor Lente?
Senna krijgt morgen haar nieuwe jurkje aan en ik denk maandag dat zwarte jurkje met vestje dat ik van jou overgenomen heb. Ik denk dat het wel ongeveer past
wow zijn ze zo snel gegaan? Kitty_Hello heeft er nog wel èèn gescored van de week.quote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Twinkly het volgende:
Leuke webwinkel P_iglet!
Heeft iemand nog een tip voor een niet te dure jeanstuinbroek in maat 92 of niet heel groot vallende 98?
Wickie heeft voor mij gekeken bij de H&M, maar in haar woonplaats waren ze ook niet te koop/ afgeprijst.
Ja, gaaf! Alleen 94 is wel een wat lastige maat. Althans, als je kind net uit 86 groeit maar als hij als goed in 92 past kan het goed op de groei zeg maar.quote:
gewoon tussen de sale.quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef wickie het volgende:
SC, ik ben naar die bij de Koopgoot geweest en heb het zelfs gevraagd maar ze wisten van niets.. Waar hingen ze precies? Anders ga ik van de week nog een keertje kijken.
Ze was de hele tijd aan het rennen en toen ik vroeg of ze even stil wilde staan voor de foto ging ze zo in de houding staan. De druif!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze kijkt niet zo vrolijk. Zo van mot dat mamamaar leuk jurkje
Dat vond ik nou ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef octopussy het volgende:
Oh en er staat echt weer veel leuks in de nieuwe H&M catalogus zeg![]()
En dan heb ik nog niet eens gekeken voor baby2.
Volgens mij is dat degene die ik al een tijd geleden zochtquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
H&M. Ik heb hem al een tijdje uit de winkel maar hij staat nu ook op de site.
Ik vroeg toen nog of het een capuchon had maar jij hield vast aan bruinquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef mrien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat degene die ik al een tijd geleden zocht
Hoe gaat het met verschonen? Zitten er drukkertjes bij de beentjes?
zo'n softshell geval is toch een fleecejack met een wind-waterdichte laag eroverheen juist?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef ymme het volgende:
Zn softshell jas is dat niet net iets als een fleecejas dan?
Of is dan voor de wat warme dagen als een winterjas te warm is en een zomerjas te koud, een fleecejas een betere optie?
Jupquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
zo'n softshell geval is toch een fleecejack met een wind-waterdichte laag eroverheen juist?
geen fleece te bekennen hier hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
zo'n softshell geval is toch een fleecejack met een wind-waterdichte laag eroverheen juist?
verdomdquote:
Ja, vind je? Ik had echt in no-time een paar optiesquote:Op woensdag 28 december 2011 12:39 schreef CrazyMoon het volgende:
Aaaahh wat is het toch moeilijk om het eerste pakje voor een meisje te vinden. Eerst vond ik alles leuk maar hoe verder in de zwangerschap hoe lekijker ik het allemaal vind.
Of wat ik wel leuk vind is uitverkocht.
M'n vriend is er wat makkelijker in, die had binnen no time het jongenssetje uitgekozen (die ik natuurlijk ook leuk genoeg vond).
Misschien dan toch maar het setje van de Hema halen.
En wat een leuk voorjaarspul bij de h&m. Gelukkig doet de online shop het niet op de iPod, moet eerst nog spullen voor deze baby halen.
Idem, zitten heerlijk! Meneers broeken zijn weer allemaal hoogwater, werd dus hoog tijd!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb bij H&M joggingsbroekjes voor de kleine man ingeslagen!!
+1quote:Op woensdag 28 december 2011 13:02 schreef octopussy het volgende:
Ja, vind je? Ik had echt in no-time een paar opties![]()
Sommige winkels hebben dat wel. Matthias zit nog in 62 maar heb wel allemaal 68 besteld. Zo kunnen we nog even en vind het ook mooier staan als het groter zit.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:21 schreef Aventura het volgende:
oja, en waarom zijn babymaten zo raar? Mijn jochie barst uit 68, maar 74 en zeker 74/80 is veel te groot. Waarom zit er zo'n gat tussen de combimaten. Ik zou geholpen zijn met een maatje 68-74, maar die maat heb ik nog nooit ergens gezien, zal dus wel niet bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Andere kleur, andere maat, ander artikel maakt niets uitquote:Op donderdag 29 december 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Moet je bij die 1+1 precies hetzelfde nemen of mag een andere kleur ook?
Dat hebben ze.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind het internetaanbod van de Hema tot nu toe behoorlijk tegenvallen![]()
Ik dacht dat ze al ' sticker kortingen' hadden? 1,2,3,5 euro enzo? Of is dat nog niet?
In de winkel wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind het internetaanbod van de Hema tot nu toe behoorlijk tegenvallen![]()
Ik dacht dat ze al ' sticker kortingen' hadden? 1,2,3,5 euro enzo? Of is dat nog niet?
Ik twijfelde voor Liesje (16 maanden) welke maat ik zou moeten kopen, want ik wilde dat ze er nog wel even mee vooruit kon. Gelukkig heb ik qua broek voor 12-18 maanden gekozen. Daar kan ze echt nog een beetje in groeien. Het shirt en vestje heb ik wel in 18-24 maanden gekocht, en dat was ook een goede keus, want ook daar kan ze nu in, maar ook nog even mee vooruit. Liesje heeft heel gemiddelde afmetingen voor haar leeftijd (in "gewone" maten boven 86, onder 80). Oftewel: ik heb het idee dat de broeken wel wat groot vallen, en de truien eerder een beetje klein.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef pessie het volgende:
Ik heb voor Nathan bij Zara broeken in maat 12-18 maanden gedaan, dat was voor hem echt lang genoeg. Als je een maat "kleiner" nodig zou hebben wil misschien wel?
Oh als je zou willen kijken? Wat liefquote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, op de Zara site staat een jeanstuinbroek voor 12,95. geen idee of het je smaak is, ik vond hem er leuk uitzien en een leuke prijs.
edit: niet in de juiste maat zie ik nu, maar mocht je hem leuk vinden en je komt zelf niet bij een Zara geef maar een gil, ik kom misschien nog wel bij een Zara binnenkort
Die vallen heel klein (vind ik) ik heb er 4 besteld in maatje 122/128 en ze heeft wss 110 van de zomer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Reilain het volgende:
Potver3... net een bericht getikt issie weg!
Opnieuw
Zoooo Besteld! 4x in 98/104... Ooit past ze die wel... en in 86/92 eigenlijk al genoeg liggen..
[ afbeelding ]
Grom en dus 3 andere van deze serie... Eentje met I love new york, een allstar en een pandabeermaar die krijg ik niet gekopieerd
Er is een bruine ribtuinbroek, heb ik in de winkel zien hangen althans. Wat betreft knoopjes, ik heb ook wel gehad dat ik een 2/3de hands tuinbroek had en dat de knoopjes dan steeds open gingen. Volgens mij is dat gewoon het gebruik en het wassen, dat de knoopjes dan minder goed zitten en ze steeds open gaan. De tuinbroek die Nathan volgens mij van Niels heeft doet et nog wel prima.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh als je zou willen kijken? Wat lief![]()
Ik vind alle tuinbroeken van Zara leuk, maar de ribbroeken vind ik het leuksteAlleen had ik bij de broek die van Ivan geweest is dat de knoopjes in de pijpen steeds open gingen, ik weet niet of dat toeval was?
Kijk dat zijn fijne berichtenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die vallen heel klein (vind ik) ik heb er 4 besteld in maatje 122/128 en ze heeft wss 110 van de zomer.
Normaal, de trui op de vorige pagina is maat 94 cm, mijn dochter is nu 88 cm en we gaan dus langzaam over naar confectie-maat 92. Dit komt precies overeenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:10 schreef happy78 het volgende:
Ik lees hier altijd mee, maar heb nu even een vraagje.
Valt Zara groot of klein of zit de maat gewoon goed. Zie wel wat leuke dingen op de site, maar weet niet hoe dit merk valt!
Broeken vind ik wel groot vallen trouwens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:16 schreef happy78 het volgende:
Dank jullie wel, dan ga ik snel maar eens kijken en dingen bestellen!!!
Hier is het vanmorgen al bezorgt. Weer lekker snel. Zag gisteren al dat het de 31 ste verzonden was dus ging er wel vanuit dat het deze week kwam.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb bij H&M joggingsbroekjes voor de kleine man ingeslagen!!
Thanks Poppejans! Mijn vriendin heeft een uiltjesthema voor haar jongetje dat eind feb geboren wordt, ze heeft flink ingeslagen gisteren!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:23 schreef Poppejans het volgende:
Leuk Sandous, streepjes![]()
![]()
en die met dat monster vind ik ook retecool, jammer dat ik Wolf niet meer in de babymaat H&M gestampt krijg, echt veel leukere dingen!
Wat een toffe trui Mignonne, staat haar erg leuk! En moet gewoon even zeggen dat ik vind dat je zoveel leuke kleertjes aanbied op vraag&aanbod![]()
![]()
Ik heb helemaal die leuke kledinglijn met uiltjes![]()
![]()
van Noppies gemist! Singing Grass heet die lijn. is blijkbaar al een oude collectie want nu met 50% korting op kleertjes.com
Ik heb meerdere dingen ervan gekocht,voor een baby2 of misschien wel kraamkado voor een nicht die in mei bevalt.Maar ik denk eigenlijk dat ik het te leuk vind om weg te geven
UPC heeft me de afgelopen tijd veel geld bespaardquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar zijn den Spewey en KD gebleven eigenlijk?![]()
Spewey spewey spewey, dino's bij de nieuwe h&m collectie. Kom kom kom......
http://www.baba-babywear.be/producten/Bodysuit-new/?color=2quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef sproet-je het volgende:
Iemand een idee waar ik jumpsuits (zoals die van gmk, maar die hebben nu helemaal niets meer in 50/56) kan laten bedrukken met naam?
Heb je een ploatje SC? Van 525 I mean, niet van je nervous breakdownquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik meen 't ik krijg zo een breakdown he
Anders bel je morgen even met Zyzou, misschien is het wel een foutje op de site?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Nee ik wil 525!!!!
de rest is leuker voor jongere kindjes.. 525 is gewoon hét.
ik vind t zo'n item dat heel snel is uitverkocht.. nou moet kleertjes.com alles nog krijgen dus r is nog hoop.
mja google vond 'm wel op zyzou, alleen als ik de link open dan is er een fout.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Anders bel je morgen even met Zyzou, misschien is het wel een foutje op de site?
In de cache van google is ie 39,95.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
mja google vond 'm wel op zyzou, alleen als ik de link open dan is er een fout.
Dus kan zijn ja.. ik gok gewoon dat 'ie 49,95 is en dan bestel ik m gewoon gelijk.
als de prijs erboven zit doe ik het niet.. dan ben ik bang dat ze er water op krijgt![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
als de prijs erboven zit doe ik het niet.. dan ben ik bang dat ze er water op krijgt![]()
Duidelijk, die groene met dat vogeltje, dat is een echte Emma-jurkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:58 schreef Keshet het volgende:
Ik vind deze ook leuk maar ik ben bang dat Emma er dan uitziet als een (schattige, dat wel) zombie:
[ afbeelding ]
Dit is ook een leuk jurkje!![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft inmiddels ook drie keer zoveel haar, dat staat er ook wel leuk bij.
De groene van dizzy miss lizzyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Keshet het volgende:
Post eens een plaatje SC! Ik ben wel benieuwd naar waar het over gaat.
Huu? Welke bedoel je nou Buuv? Of maak je nou zelf een combinatie tussen tussen 2 jurkjes?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ja maar Twentemeisje, daar kun je niks aan doen, dat zijn basics. Die moet ze.
* twentemeisje veegt zweet van voorhoofd en haalt opgelucht ademquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Keshet het volgende:
Eens.
Vooral die eerste, dat is echt een basisding dat je gewoon móet hebben.
Zo gaan die dingen nou eenmaal... als je parkinson hebt. Klikkerdeklikklik... (ik mag ermee spotten, mijn paps heeft parkinsonquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb per ongeluk ook een bestelling van 75 eur gedaan
Mijn mister heeft me net heel hard uitgelachen, dat ik het nog geen vier dagen vol wist te houden...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een koopverbod van de meneer
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Juud79 het volgende:
Er kan bijna een topic komen voor die bloemekesjumpsuit van H&M.![]()
Rot hoor TM, dat kan de best gebeuren, soms moetmoetmoet je iets gewoon hebben.![]()
nouja er zit ook een badjas voor mij en een (paddenstoelen)dekbedovertrek voor elin bijquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Keshet het volgende:
Wat heb je gekocht KD?
Whehe DML. Wanneer wordt 't opgeheven?
*bekentenis*
E. draagt bijna nooit jurkjes omdat ik gewoon niet weet hoe ik dingen moet combineren. Zijn daar ook cursussen voor ofzo.
Heeeel langquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou we hebben in de huidige 80 en volgende maat 86 genoeg liggen volgens hem (is ook zo hoor). Dus pas als hij naar 86 gaat mag ik naar 92 kijken.
Weet je hoe lang dat nog is?![]()
Dat valt heel erg mee, kijkt u maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef bitterend het volgende:
ik vind die bloemetjes niks...veel te druk
Ja mooi kruisjequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, kijkt u maar![]()
[ afbeelding ]
Zo'n skinny? Die vallen mooi!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb vorige week een geweldig spijkerbroekje voor Isabeau gekocht bij WE. Ik vind het echt briljant leuk staan. Zal kijken of ik vanavond een foto kan maken.
lekkere oplossingquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zo'n skinny? Die vallen mooi!
Ik kreeg er één tweedehands van een vriendin en gisteren is er één via MP binnengekomen. Ze heeft gewoon echt een goeie kont in die broeken.
Die van MP hebben ze op de kinderopvang alleen omgeruild voor een joggingbroek omdat ie steeds van d'r kont afgleed. Knoopsgatelastiek aansnoeren had ook geholpen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal next aan het leegkopen?
been there done that. 2 bestellingen onderweg zelfsquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal next aan het leegkopen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb echt mn best gedaan, maar ik vind Molo helemaal niks. Neigt teveel ouwewijvenprintjes, vind ik.
Nee, niet zo'n skinny als jij bedoelt, die heb ik gisteren besteld!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zo'n skinny? Die vallen mooi!
Ik kreeg er één tweedehands van een vriendin en gisteren is er één via MP binnengekomen. Ze heeft gewoon echt een goeie kont in die broeken.
Die van MP hebben ze op de kinderopvang alleen omgeruild voor een joggingbroek omdat ie steeds van d'r kont afgleed. Knoopsgatelastiek aansnoeren had ook geholpen.
Ikn had de laastequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Ssserpente het volgende:
Die andere staat niet op de site helaasch. Maar deze lijkt er qua model wel erg veel op. Zelfde vorm en hoogte van de kontzakken.
De oudste van mevrouw van dalen had dat shirtje ooit. Misschien heeft zij hem nog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef mignonne het volgende:
Damn... oudste is he-le-maal wild van olifanten tegenwoordig, (we doen de achterruit-ruitenwisser wel eens aan als het droog is en dan zegt ze heel blij dat er een olifant op het dak van de auto zit![]()
)
kwam ik dit shirt tegen op mp maar hij was al weg.Als iemand dit shirt ergens tegenkomt, hetzij op mp, hetzij in een kringloop of whatever, koop het dan ajb, maat 92, 98 of 104.
[ afbeelding ]
Is dit niet wat voor der:quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef mignonne het volgende:
Damn... oudste is he-le-maal wild van olifanten tegenwoordig, (we doen de achterruit-ruitenwisser wel eens aan als het droog is en dan zegt ze heel blij dat er een olifant op het dak van de auto zit![]()
)
kwam ik dit shirt tegen op mp maar hij was al weg.Als iemand dit shirt ergens tegenkomt, hetzij op mp, hetzij in een kringloop of whatever, koop het dan ajb, maat 92, 98 of 104.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Keshet het volgende:
Ik gooide 'm net even door Google en ik kreeg dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Ik hou 't in de gaten voor je!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:51 schreef Sorbootje het volgende:
Je moet gewoon een olifant voor d'r kopen. Dan is ze pas blij!
waarom serieus waarom heb ik nog nooit sale bij de next gezien.. ik kijk elke dag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:13 schreef Kleurdoos het volgende:
bij next was ie in de sale, met herhalende print maargoed dan niet jonguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |