Andere kleur, andere maat, ander artikel maakt niets uitquote:Op donderdag 29 december 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Moet je bij die 1+1 precies hetzelfde nemen of mag een andere kleur ook?
Dat hebben ze.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind het internetaanbod van de Hema tot nu toe behoorlijk tegenvallen![]()
Ik dacht dat ze al ' sticker kortingen' hadden? 1,2,3,5 euro enzo? Of is dat nog niet?
In de winkel wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind het internetaanbod van de Hema tot nu toe behoorlijk tegenvallen![]()
Ik dacht dat ze al ' sticker kortingen' hadden? 1,2,3,5 euro enzo? Of is dat nog niet?
Ik twijfelde voor Liesje (16 maanden) welke maat ik zou moeten kopen, want ik wilde dat ze er nog wel even mee vooruit kon. Gelukkig heb ik qua broek voor 12-18 maanden gekozen. Daar kan ze echt nog een beetje in groeien. Het shirt en vestje heb ik wel in 18-24 maanden gekocht, en dat was ook een goede keus, want ook daar kan ze nu in, maar ook nog even mee vooruit. Liesje heeft heel gemiddelde afmetingen voor haar leeftijd (in "gewone" maten boven 86, onder 80). Oftewel: ik heb het idee dat de broeken wel wat groot vallen, en de truien eerder een beetje klein.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef pessie het volgende:
Ik heb voor Nathan bij Zara broeken in maat 12-18 maanden gedaan, dat was voor hem echt lang genoeg. Als je een maat "kleiner" nodig zou hebben wil misschien wel?
Oh als je zou willen kijken? Wat liefquote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, op de Zara site staat een jeanstuinbroek voor 12,95. geen idee of het je smaak is, ik vond hem er leuk uitzien en een leuke prijs.
edit: niet in de juiste maat zie ik nu, maar mocht je hem leuk vinden en je komt zelf niet bij een Zara geef maar een gil, ik kom misschien nog wel bij een Zara binnenkort
Die vallen heel klein (vind ik) ik heb er 4 besteld in maatje 122/128 en ze heeft wss 110 van de zomer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Reilain het volgende:
Potver3... net een bericht getikt issie weg!
Opnieuw
Zoooo Besteld! 4x in 98/104... Ooit past ze die wel... en in 86/92 eigenlijk al genoeg liggen..
[ afbeelding ]
Grom en dus 3 andere van deze serie... Eentje met I love new york, een allstar en een pandabeermaar die krijg ik niet gekopieerd
Er is een bruine ribtuinbroek, heb ik in de winkel zien hangen althans. Wat betreft knoopjes, ik heb ook wel gehad dat ik een 2/3de hands tuinbroek had en dat de knoopjes dan steeds open gingen. Volgens mij is dat gewoon het gebruik en het wassen, dat de knoopjes dan minder goed zitten en ze steeds open gaan. De tuinbroek die Nathan volgens mij van Niels heeft doet et nog wel prima.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh als je zou willen kijken? Wat lief![]()
Ik vind alle tuinbroeken van Zara leuk, maar de ribbroeken vind ik het leuksteAlleen had ik bij de broek die van Ivan geweest is dat de knoopjes in de pijpen steeds open gingen, ik weet niet of dat toeval was?
Kijk dat zijn fijne berichtenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die vallen heel klein (vind ik) ik heb er 4 besteld in maatje 122/128 en ze heeft wss 110 van de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |