wanneer dan? heb van de week helemaal niets gezien heur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Next heeft toch al sale gehad?
Ssserpente, nog geslaagd voor een kerstoutfit voor Lente?
Senna krijgt morgen haar nieuwe jurkje aan en ik denk maandag dat zwarte jurkje met vestje dat ik van jou overgenomen heb. Ik denk dat het wel ongeveer past
wow zijn ze zo snel gegaan? Kitty_Hello heeft er nog wel èèn gescored van de week.quote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Twinkly het volgende:
Leuke webwinkel P_iglet!
Heeft iemand nog een tip voor een niet te dure jeanstuinbroek in maat 92 of niet heel groot vallende 98?
Wickie heeft voor mij gekeken bij de H&M, maar in haar woonplaats waren ze ook niet te koop/ afgeprijst.
Ja, gaaf! Alleen 94 is wel een wat lastige maat. Althans, als je kind net uit 86 groeit maar als hij als goed in 92 past kan het goed op de groei zeg maar.quote:
gewoon tussen de sale.quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef wickie het volgende:
SC, ik ben naar die bij de Koopgoot geweest en heb het zelfs gevraagd maar ze wisten van niets.. Waar hingen ze precies? Anders ga ik van de week nog een keertje kijken.
Ze was de hele tijd aan het rennen en toen ik vroeg of ze even stil wilde staan voor de foto ging ze zo in de houding staan. De druif!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze kijkt niet zo vrolijk. Zo van mot dat mamamaar leuk jurkje
Dat vond ik nou ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef octopussy het volgende:
Oh en er staat echt weer veel leuks in de nieuwe H&M catalogus zeg![]()
En dan heb ik nog niet eens gekeken voor baby2.
Volgens mij is dat degene die ik al een tijd geleden zochtquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
H&M. Ik heb hem al een tijdje uit de winkel maar hij staat nu ook op de site.
Ik vroeg toen nog of het een capuchon had maar jij hield vast aan bruinquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef mrien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat degene die ik al een tijd geleden zocht
Hoe gaat het met verschonen? Zitten er drukkertjes bij de beentjes?
zo'n softshell geval is toch een fleecejack met een wind-waterdichte laag eroverheen juist?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef ymme het volgende:
Zn softshell jas is dat niet net iets als een fleecejas dan?
Of is dan voor de wat warme dagen als een winterjas te warm is en een zomerjas te koud, een fleecejas een betere optie?
Jupquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
zo'n softshell geval is toch een fleecejack met een wind-waterdichte laag eroverheen juist?
geen fleece te bekennen hier hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
zo'n softshell geval is toch een fleecejack met een wind-waterdichte laag eroverheen juist?
verdomdquote:
Ja, vind je? Ik had echt in no-time een paar optiesquote:Op woensdag 28 december 2011 12:39 schreef CrazyMoon het volgende:
Aaaahh wat is het toch moeilijk om het eerste pakje voor een meisje te vinden. Eerst vond ik alles leuk maar hoe verder in de zwangerschap hoe lekijker ik het allemaal vind.
Of wat ik wel leuk vind is uitverkocht.
M'n vriend is er wat makkelijker in, die had binnen no time het jongenssetje uitgekozen (die ik natuurlijk ook leuk genoeg vond).
Misschien dan toch maar het setje van de Hema halen.
En wat een leuk voorjaarspul bij de h&m. Gelukkig doet de online shop het niet op de iPod, moet eerst nog spullen voor deze baby halen.
Idem, zitten heerlijk! Meneers broeken zijn weer allemaal hoogwater, werd dus hoog tijd!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb bij H&M joggingsbroekjes voor de kleine man ingeslagen!!
+1quote:Op woensdag 28 december 2011 13:02 schreef octopussy het volgende:
Ja, vind je? Ik had echt in no-time een paar opties![]()
Sommige winkels hebben dat wel. Matthias zit nog in 62 maar heb wel allemaal 68 besteld. Zo kunnen we nog even en vind het ook mooier staan als het groter zit.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:21 schreef Aventura het volgende:
oja, en waarom zijn babymaten zo raar? Mijn jochie barst uit 68, maar 74 en zeker 74/80 is veel te groot. Waarom zit er zo'n gat tussen de combimaten. Ik zou geholpen zijn met een maatje 68-74, maar die maat heb ik nog nooit ergens gezien, zal dus wel niet bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |