wanneer dan? heb van de week helemaal niets gezien heur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Next heeft toch al sale gehad?
Ssserpente, nog geslaagd voor een kerstoutfit voor Lente?
Senna krijgt morgen haar nieuwe jurkje aan en ik denk maandag dat zwarte jurkje met vestje dat ik van jou overgenomen heb. Ik denk dat het wel ongeveer past
wow zijn ze zo snel gegaan? Kitty_Hello heeft er nog wel èèn gescored van de week.quote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Twinkly het volgende:
Leuke webwinkel P_iglet!
Heeft iemand nog een tip voor een niet te dure jeanstuinbroek in maat 92 of niet heel groot vallende 98?
Wickie heeft voor mij gekeken bij de H&M, maar in haar woonplaats waren ze ook niet te koop/ afgeprijst.
Ja, gaaf! Alleen 94 is wel een wat lastige maat. Althans, als je kind net uit 86 groeit maar als hij als goed in 92 past kan het goed op de groei zeg maar.quote:
gewoon tussen de sale.quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef wickie het volgende:
SC, ik ben naar die bij de Koopgoot geweest en heb het zelfs gevraagd maar ze wisten van niets.. Waar hingen ze precies? Anders ga ik van de week nog een keertje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |