Heeeel langquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou we hebben in de huidige 80 en volgende maat 86 genoeg liggen volgens hem (is ook zo hoor). Dus pas als hij naar 86 gaat mag ik naar 92 kijken.
Weet je hoe lang dat nog is?![]()
Dat valt heel erg mee, kijkt u maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef bitterend het volgende:
ik vind die bloemetjes niks...veel te druk
Ja mooi kruisjequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, kijkt u maar![]()
[ afbeelding ]
Zo'n skinny? Die vallen mooi!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb vorige week een geweldig spijkerbroekje voor Isabeau gekocht bij WE. Ik vind het echt briljant leuk staan. Zal kijken of ik vanavond een foto kan maken.
lekkere oplossingquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zo'n skinny? Die vallen mooi!
Ik kreeg er één tweedehands van een vriendin en gisteren is er één via MP binnengekomen. Ze heeft gewoon echt een goeie kont in die broeken.
Die van MP hebben ze op de kinderopvang alleen omgeruild voor een joggingbroek omdat ie steeds van d'r kont afgleed. Knoopsgatelastiek aansnoeren had ook geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |