abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106398186
hehe ik kom er net vandaan, die tape is wel leuk :)
pi_106400262
Hey maar dat bloemetjespak van H&M bestellen jullie allemaal.. Hij ziet er dan ook supergaaf uit. Maar ik zou dat nooit kopen door de capuchon.. Dat vind ik zo in de weg zitten! Hebben jullie daar geen last van? (nouja blijkbaar niet dus :p)
pi_106400381
ik vind die bloemetjes niks...veel te druk

heb deze net besteld (met 8 andere dingen voor dr :X )

en dit:

en dit:

ook nog:

**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106400535
Ik het jongenspak sannne maar puck stapt en kruipt de hele dag en slaapt op zijn buik dus het zit niet meer in de weg hier.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:24:30 #230
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106400808
Ik doe zo'n pak met slapen uit en voor de rest als ze speelt dan ligt ze met haar hoofd op iets zachts.
pi_106400934
Hahaha TM, ik dacht al dat je mij verdacht van het stiekem cadeautjes geven hehe, ik lees weer lekker.

Sannne, klopt hoor die capuchon. Vond het bij Eva ook altijd verschrikkelijk. Maar ze slaapt op dr buik en loopt en kruipt de hele dag. Als ze nog klein was en alleen lag, dan had ik em niet gekocht.

Ik mag hier eigenlijk ook niets meer kopen. Gewoon omdat ze genoeg heeft...in maat 86 kan het weer. 74 en 80 heeft ze genoeg.
pi_106401129
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou we hebben in de huidige 80 en volgende maat 86 genoeg liggen volgens hem (is ook zo hoor). Dus pas als hij naar 86 gaat mag ik naar 92 kijken.

Weet je hoe lang dat nog is? -O- :(
Heeeel lang

Ik heb gewoon nog niks in 92, zelfs geen broeken in 86.
Das echt voor t eerst in 18 (slik) maanden (plus de maanden ervoor :P)
Heb ook nog.maar 1 ding gekocht voor baby. Ik wacht verder tot k weet wat t wordt.

Zie ook weinig leuks voor Floris op t moment, dus scheelt.
Misschien ook juist omdat ik niks nodig heb :')
pi_106401848
Ik heb vorige week een geweldig spijkerbroekje voor Isabeau gekocht bij WE. Ik vind het echt briljant leuk staan. Zal kijken of ik vanavond een foto kan maken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:33:37 #234
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106405774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef bitterend het volgende:
ik vind die bloemetjes niks...veel te druk
Dat valt heel erg mee, kijkt u maar :) O+
pi_106406602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dat valt heel erg mee, kijkt u maar :) O+
[ afbeelding ]
Ja mooi kruisje :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106407045
ohhTM wat een poepie! op de foto van HM website leek het me veel drukker inderdaad!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106407099
Saar O+ heerlijk kaboutertje <3

wat een leuke spulletjes zijn er weer gekocht dames!

Ik ben zo blij met de shirtjes voor mn jongste van Linda, de roze staat haar zo mooi <3
:)
pi_106407183
Oh TM ze is mooi in der bloemenpakje (anders ook wel :P maar daar ging het nu ff niet om). Ik vind hem ook niet druk.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106407460
Oh jemig misschien moet ik het pakje toch maar kopen :p Tnx Saar! Niet zo schattig zijn voortaan hoor!
pi_106407557
Trouwens Bitterend dat bovenste jurkje heeft Elise ook! Ik vind het alleen wat lastig combineren, moet dr eigenlijk speciaal een maillot of legging en romper met lange mouwen bij kopen nog!
En die pyjama's heb ik in het roze :)
pi_106407625
paarse romper en legging? of witte leggings!
O+
pi_106409939
Ik heb net een witte besteld. Maar kvind zwart of paars leuker bij dit jurkje denk ik.. Even op zoek naar een paarse legging..

Kzal dr even een foto bijzetten

Geen enorm charmante foto van dr, maar je snapt mn dilemma ;)

[ Bericht 60% gewijzigd door Sannne op 04-01-2012 20:10:27 ]
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:14:15 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106410635
Staat mooi TM!
pi_106411049
Elise O+ O+ haha maar idd beetje van alles zo...paarse romper en leggings het is!
pi_106411074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb vorige week een geweldig spijkerbroekje voor Isabeau gekocht bij WE. Ik vind het echt briljant leuk staan. Zal kijken of ik vanavond een foto kan maken.
Zo'n skinny? Die vallen mooi!

Ik kreeg er één tweedehands van een vriendin en gisteren is er één via MP binnengekomen. Ze heeft gewoon echt een goeie kont in die broeken. :P

Die van MP hebben ze op de kinderopvang alleen omgeruild voor een joggingbroek omdat ie steeds van d'r kont afgleed. Knoopsgatelastiek aansnoeren had ook geholpen. :')
pi_106411324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Zo'n skinny? Die vallen mooi!

Ik kreeg er één tweedehands van een vriendin en gisteren is er één via MP binnengekomen. Ze heeft gewoon echt een goeie kont in die broeken. :P

Die van MP hebben ze op de kinderopvang alleen omgeruild voor een joggingbroek omdat ie steeds van d'r kont afgleed. Knoopsgatelastiek aansnoeren had ook geholpen. :')
lekkere oplossing :') :D

welke zijn dat dan? linkje toevallig? of foto?
zijn die nog op luiers berekend of vallen ze ook zonder luier leuk?
:)
pi_106411614
Sowieso deze.

En voor die andere kijk ik nog even.

Ik verwacht dat ze ook zonder luier wel mooi zitten. Ze zijn lekker stretchy zonder echt zo'n stretchbroeklook te hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_106411766
Die andere staat niet op de site helaasch. Maar deze lijkt er qua model wel erg veel op. Zelfde vorm en hoogte van de kontzakken.
pi_106411776
Nou wil ik dat rozenpakje ook voor Wies, voor als ze kan zitten, wat doen jullie me aan..

Ik heb gisteren ook flink geshopt voor de grote meid. Vooral bij de V&D hadden ze hele leuke spullen! En bij de C&A hebben ze hele leuke uiltjes jurkjes.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106411824
Thanks voor de tip Ssserpente. Ik heb net even een 110/116 voor mijn grote besteld! In het zwart nu 5,95.
Ze heeft af en toe een broeken-dag en leggingbroeken zijn favoriet O+

Edit: Sssserpente: mooi, je meisje! En leuke broek!

[ Bericht 11% gewijzigd door Cathmar op 04-01-2012 20:53:54 ]
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')