Jawel hoor hij kan zingenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef alors het volgende:
[..]Hij kan ook niks goed doen he, hij doet gewoon leuk mee.
Wordlwide? Dan loopt mn tweetdeck achter.quote:
Whoo ja, Frank, Timur en Paul.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik ben voor!![]()
Al mag Paul ipv Sander.
(omdat ik dat fijner voor de ogen vind)
Ik vind Timur het ook echt superleuk doen, voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
Ik was al fan.van timur (en ramon) maar hij heeft zich deze week echt bewezen. Volgend jaar frank timur en sander.
Thx!!!!!quote:
dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeg nou niet dat het een traditie wordt
Zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Timur het ook echt superleuk doen, voor herhaling vatbaar
Timur is goed op gang gekomen deze week, laat zien dat hij een goede DJ is!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
Ik was al fan.van timur (en ramon) maar hij heeft zich deze week echt bewezen. Volgend jaar frank timur en sander.
quote:
Ook ieder jaar gewoon hetzelfde lijstje wat hij af moet gaan hequote:
ja worldwidequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wordlwide? Dan loopt mn tweetdeck achter.
Haha, zo laat wilde ik het niet gaan maken vanavond idd.. Maar zeg nooit nooit..quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zei dan ook vannacht, binnen nu en 06:00 of ben jij dan al uit het huis?
Nee, aub nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie hem er ook niet tussen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja worldwide
#VotedForAustin
#newhandle
Graham Norton
#livingdoll
Russell Kane
Gillian Anderson
BAFTAs.
Tamara Drewe
Marieke
Tom Cruise is 50
nederland
#TVOH
#livingdoll
Guy
#tvkantine
Marieke
BART
Michelle
Ben Saunders
Março
Van Velzen
die heeft dit georganiseerd gekquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
heeft Waylon al iets gedaan? Zie hem alleen maar half meeplaybacken
Wie is Frank?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, aub niet
Zowel Frank als Sander vinden zichzelf leuker dan ze zijn
Kut-Tweetdeck dan. Hij staat er bij mij echt niet tussen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja worldwide
#VotedForAustin
#newhandle
Graham Norton
#livingdoll
Russell Kane
Gillian Anderson
BAFTAs.
Tamara Drewe
Marieke
Tom Cruise is 50
nederland
#TVOH
#livingdoll
Guy
#tvkantine
Marieke
BART
Michelle
Ben Saunders
Março
Van Velzen
Als ik in z'n schoenen zou staan zou ik daar zo klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook ieder jaar gewoon hetzelfde lijstje wat hij af moet gaan he.
Whehehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
LOL sms'je
"Weer 90ct erbij. U mad bro?"
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is die DJ bij 3FM dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frank Jensen.Idioot dat het er is.
Ik ook niet maar zag het toevalligquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]ik let echt totaal niet op die smsjes...
Neus snuiten was wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frank Jensen.Idioot dat het er is.
anderhalf jaar ofzo, hij doet de zondag en zaterdagochtendenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die DJ bij 3FM dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Staan de speakers buiten uit?wtf
bijna 1,5 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij valt ook regelmatig in. Ik vind hem niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
anderhalf jaar ofzo, hij doet de zondag en zaterdagochtenden
Tijdjes alweer. Best fijn opstaan in het weekeinde met hem moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja, dan slaap ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
anderhalf jaar ofzo, hij doet de zondag en zaterdagochtenden
Ik vind hem ook primaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij valt ook regelmatig in. Ik vind hem niet slecht hoor.
Dat kan zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb hem volgens mij wel eens in horen vallen bij C&S, kan dat?
Ja dat doet ie ook. Hij is ook wel eens ingevallen voor Domien (van mij mag dat trouwens altijd welquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben je niet in de war met DE Jensen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met DE Jensen?
ik deze week nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik mis Rob Stenders deze hele week.
Ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet of ik het wil weten..quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben echt lekker bezig. Nu is mn collega helemaal over de zeik
Niet zoveelquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef Siegfried het volgende:
Es kijken wat we van Living Doll kunnen maken
Ben je nu nog ruzie aan het maken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben echt lekker bezig. Nu is mn collega helemaal over de zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |