Niet echt nog, dat bouncer nummer is zwaar kutquote:Is er eigenlijk een spontane themesong ontstaan dit jaar?
Zoals vorig jaar Hello.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen![]()
tot morgen
Mwoa. Eens zien hoe laat we het maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Goeie help! Jij moet nog de hele nacht?
Nee. Gerard heeft het reeds uitgekauwde Bouncer erdoor gedrukt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Is er eigenlijk een spontane themesong ontstaan dit jaar?
Zoals vorig jaar Hello.
Ok, ik zie het wel op de Youtubequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
prachtige Gotye-cover van de 3J's in de slaapkamer terwijl Coen in bed lag met z'n kleren aan.
slaat niet echt aan bij het publiek neequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet echt nog, dat bouncer nummer is zwaar kut
die was ook niet spontaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Is er eigenlijk een spontane themesong ontstaan dit jaar?
Zoals vorig jaar Hello.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Living Doll
En ja, ik vind dat leuk
Dat dus!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet echt nog, dat bouncer nummer is zwaar kut
Snap ik. Zou ik ook hebben gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef alors het volgende:
Gerard zeg gewoon dat je het nu wel mooi vind geweest, nog 1 keer en dan niet weer tenzij echt spontaan.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Living Doll
En ja, ik vind dat leuk
Ja maar er zal wel weer zo'n vreselijk bedrag op staan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef alors het volgende:
Gerard zeg gewoon dat je het nu wel mooi vind geweest, nog 1 keer en dan niet weer tenzij echt spontaan.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef DeLuna het volgende:
Dan kan je ook niet weigeren eigenlijk..
Kan best. Gewoon aanzetten en normaal doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef DeLuna het volgende:
Dan kan je ook niet weigeren eigenlijk..
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Was Waylon er vorig jaar ook niet bij, bij Living Doll?
Ja dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
met tegenzin enthousiast proberen te doen
Ja maar toen kondigde hij dat ook aan. Nu boden ze uit hun zelf al zoveel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Groningen was het 14.000 ofzo
Jup.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Was Waylon er vorig jaar ook niet bij, bij Living Doll?
Waylon doet ook meequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef JaneDoe het volgende:
plaatsvervangende schaamte, dat heb ik nu
ja daarom, je ziet het aan hem dat het minder leuk is met die druk en dan het per se moetquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
met tegenzin enthousiast proberen te doen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
ja daarom, je ziet het aan hem dat het minder leuk is met die druk en dan het per se moet
Kan hij weinig aan doen hequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
ja daarom, je ziet het aan hem dat het minder leuk is met die druk en dan het per se moet
Ik vind het jammer dat hij het precies hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
wehehe ja iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef Qunix het volgende:
"Heb ik hiervoor betaald? Vorige keer was hij leuker."
Hopelijk stopt het daarmee ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef Qunix het volgende:
"Heb ik hiervoor betaald? Vorige keer was hij leuker."
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ja joh, elke seconde een andere camera, waarom niet.
![]()
![]()
quote:
Omdat de regie weet dat Gerard het niet wil dus ze verpesten hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:39 schreef gerbenp het volgende:
Waarom moet Waylon en het publiek in beeld gebracht worden?.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat de regie weet dat Gerard het niet wil dus ze verpesten het
echt hequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Goed zo Ekdom... duidelijk aangegeven dat dit niet meer moet
de grootste mongolenbagger komt langs maar een paar hakunner ho maakquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Natha-- het volgende:
Kunnen we nu dan eindelijk gaan hakken?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Goed zo Ekdom... duidelijk aangegeven dat dit niet meer moet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Natha-- het volgende:
Kunnen we nu dan eindelijk gaan hakken?
Ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een falers hier ook. Eerst allemaal zeuren om Living Doll. Dan blijkt dat ("baas") gerard niet echt wil en dan hoeft het niet meer
en terechtquote:
Viel best mee hoor dat gezeur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een falers hier ook. Eerst allemaal zeuren om Living Doll. Dan blijkt dat ("baas") gerard niet echt wil en dan hoeft het niet meer
Nederland heeft moeite met tradities doorbreken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
lolol gerard leeft gelijk op nu hij living doll heeft gehad
Hier? Volgens mij hoefde het voor bijna niemand nog een keer, inclusief mezelf, vorig jaar was het al niet leuk meer, nu helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef vuvuzela het volgende:
Dat doen ze met elke Megahit van een nog onbekende artiest. Laten ze net zo makkelijk weer vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Zulks een talent volgens 3fm toen ze het als megahit aankondigden
Heeft hij hem vorig jaar OOK gedaan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hier? Volgens mij hoefde het voor bijna niemand nog een keer, inclusief mezelf, vorig jaar was het al niet leuk meer, nu helemaal niet.
Heb het afgelopen dag toch regelmatig langs zien komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hier? Volgens mij hoefde het voor bijna niemand nog een keer, inclusief mezelf, vorig jaar was het al niet leuk meer, nu helemaal niet.
Nah, vond de tweede keer ook nog leuk want had die eerste toen niet gezien nog. Dat was ook nog enigszins 'spontaan' omdat het toen voor zo'n MEGAbedrag was en toen zei hij het ook zelf nog. Nu was het echt 'omdat het moet'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde hem ook niet hoor. De eerste keer was super, daar had het bij moeten blijven.
Volgens mij elk jaar dat hij erin zat ja, want mensen vragen die plaat als een malle aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heeft hij hem vorig jaar OOK gedaan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoefde het ook niet meer, op commando is het gelijk een stuk minderquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef vuvuzela het volgende:
Hoop het ook, het leuke is er vanaf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoefde het ook niet meer, op commando is het gelijk een stuk minder. Hoop dat 'ie er nu mee nokt i.i.g.
Staat geen camera op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ze hadden toch 2 brievenbussen, waarom zien we die andere nooit, of ben ik blind?
nah, gewoon weer 1x uit meligheid liever.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon een keer 's nachts, wanneer ieder normaal mens slaapt, spontaan, over twee jaar, moet wel kunnen.Onaangekondigd dan, dat maakt het nog wel leuk.
Als men betaald...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook zoiets: ze weten elk jaar dat het nodig is. Symbool die 2e bus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ze hadden toch 2 brievenbussen, waarom zien we die andere nooit, of ben ik blind?
Coen ligt lekker te slapenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan jij coen niet ompraten om vannacht even een HHC uurtje te doen?
Gister of eergister al geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Goed, Living Doll is geweest, wanneer komt Useless man?
Is al geweestquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef alors het volgende:
Kijk zo kan het ook, dit is tenminste spontaan, al wist de aanvrager vast ook wel dat EKdom dit ging doen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Waylon probeert de Ekdom wanhopig na te doen
Ik vind 'm ook leuk nu, vorig jaar was hij een beetje geforceerd met alles en nu zie je dat hij het ook eluk vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef alors het volgende:
[..]Hij kan ook niks goed doen he, hij doet gewoon leuk mee.
wtfquote:
ook schandalig voor een zaterdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet morgenochtend om 06:30 op () maar wil zo lang mogelijk blijven kijken/luisteren
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
Ik was al fan.van timur (en ramon) maar hij heeft zich deze week echt bewezen. Volgend jaar frank timur en sander.
Swompquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Swomp het volgende:
GoedeAVOND!![]()
Pff dat was me een lang dagje, ben net toevallig nog 1,5u bij serieuzzz live geweest in eindhoven, hing wel een leuk sfeertje, had alleen wat drukker mogen zijn.![]()
Nu nog even hier na genieten met SR
Jawel hoor hij kan zingenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef alors het volgende:
[..]Hij kan ook niks goed doen he, hij doet gewoon leuk mee.
Wordlwide? Dan loopt mn tweetdeck achter.quote:
Whoo ja, Frank, Timur en Paul.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik ben voor!![]()
Al mag Paul ipv Sander.
(omdat ik dat fijner voor de ogen vind)
Ik vind Timur het ook echt superleuk doen, voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
Ik was al fan.van timur (en ramon) maar hij heeft zich deze week echt bewezen. Volgend jaar frank timur en sander.
Thx!!!!!quote:
dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeg nou niet dat het een traditie wordt
Zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Timur het ook echt superleuk doen, voor herhaling vatbaar
Timur is goed op gang gekomen deze week, laat zien dat hij een goede DJ is!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
quote:
Ook ieder jaar gewoon hetzelfde lijstje wat hij af moet gaan hequote:
ja worldwidequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wordlwide? Dan loopt mn tweetdeck achter.
Haha, zo laat wilde ik het niet gaan maken vanavond idd.. Maar zeg nooit nooit..quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zei dan ook vannacht, binnen nu en 06:00 of ben jij dan al uit het huis?
Nee, aub nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:52 schreef Droopie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie hem er ook niet tussen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja worldwide
#VotedForAustin
#newhandle
Graham Norton
#livingdoll
Russell Kane
Gillian Anderson
BAFTAs.
Tamara Drewe
Marieke
Tom Cruise is 50
nederland
#TVOH
#livingdoll
Guy
#tvkantine
Marieke
BART
Michelle
Ben Saunders
Março
Van Velzen
die heeft dit georganiseerd gekquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
heeft Waylon al iets gedaan? Zie hem alleen maar half meeplaybacken
Wie is Frank?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, aub niet
Zowel Frank als Sander vinden zichzelf leuker dan ze zijn
Kut-Tweetdeck dan. Hij staat er bij mij echt niet tussen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja worldwide
#VotedForAustin
#newhandle
Graham Norton
#livingdoll
Russell Kane
Gillian Anderson
BAFTAs.
Tamara Drewe
Marieke
Tom Cruise is 50
nederland
#TVOH
#livingdoll
Guy
#tvkantine
Marieke
BART
Michelle
Ben Saunders
Março
Van Velzen
Als ik in z'n schoenen zou staan zou ik daar zo klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook ieder jaar gewoon hetzelfde lijstje wat hij af moet gaan he.
Whehehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
LOL sms'je
"Weer 90ct erbij. U mad bro?"
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is die DJ bij 3FM dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frank Jensen.Idioot dat het er is.
Ik ook niet maar zag het toevalligquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]ik let echt totaal niet op die smsjes...
Neus snuiten was wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frank Jensen.Idioot dat het er is.
anderhalf jaar ofzo, hij doet de zondag en zaterdagochtendenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die DJ bij 3FM dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Staan de speakers buiten uit?wtf
bijna 1,5 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij valt ook regelmatig in. Ik vind hem niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
anderhalf jaar ofzo, hij doet de zondag en zaterdagochtenden
Tijdjes alweer. Best fijn opstaan in het weekeinde met hem moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja, dan slaap ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
anderhalf jaar ofzo, hij doet de zondag en zaterdagochtenden
Ik vind hem ook primaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij valt ook regelmatig in. Ik vind hem niet slecht hoor.
Dat kan zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb hem volgens mij wel eens in horen vallen bij C&S, kan dat?
Ja dat doet ie ook. Hij is ook wel eens ingevallen voor Domien (van mij mag dat trouwens altijd welquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben je niet in de war met DE Jensen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met DE Jensen?
ik deze week nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik mis Rob Stenders deze hele week.
Ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet of ik het wil weten..quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben echt lekker bezig. Nu is mn collega helemaal over de zeik
Niet zoveelquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef Siegfried het volgende:
Es kijken wat we van Living Doll kunnen maken
Ben je nu nog ruzie aan het maken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben echt lekker bezig. Nu is mn collega helemaal over de zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |