quote:
waarom niet nog een gitarist?quote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef Aresdreams het volgende:
Drummer (doom, gothic, death) gezocht, regio Eindhoven
spam
Ik heb er eentje thuis staan, die had ylod, zelf gerepareerd, heb je nog iets moois te ruil?quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Wil er nog wel een, maar geld niet voor...
Ik heb alleen geen flauw idee van welke band die isquote:Hey guys,
Even een kreet om hulp....
De gitaar van onze gitarist is gisteravond gestolen in Oss (NL). Hij is niet makkelijk vervangbaar, Rolf heeft jarenlang aan de gitaar gebouwd en verbouwd tot hij het geluid had dat hij wilde. Het is een 52´reissue Telecaster met een B-Bender van "steelbender Innovations" (staat ook op de sticker). De gitaar heeft een drop-D tuner en op een paar plekjes is de lak eraf gechipt.
Mocht je de gitaar ergens tegenkomen, neem alsjeblieft contact op met de politie en Rolf Hartogs. Zouden jullie gitaristen/gitaarhandelaren die je kent ook deze boodschap willen doorgeven? Thanks!
Groet, Annita
echt zo laf heh om iemand zijn muziek instrument te stelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zag dit net op Facebook, misschien hier dan ook maar even posten:
[..]
Ik heb alleen geen flauw idee van welke band die is
Alweer zo'n bericht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
+1.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
echt zo laf heh om iemand zijn muziek instrument te stelen
sowieso stelen
Daarom niet, een drummer is alles wat we nog nodig hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarom niet nog een gitarist?
Tevens woensdag mijn kerstgeld op de bank zetten en dan een 2x12 cab kopen met G12 celestion speakers
Bij vrienden van ons was ook al ingebroken, alleen inbreker betrapt, zijn ze alleen penlites van de afstandsbediening kwijt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had hem in de mail...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, en? Ik ga toch niet luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)82208&type=2&theater
Elevation op een Spaanse gitaar, het intro klinkt opeens heel dood zonder die Fuzz en dat Expressie pedaal...
de actie van de gitaar ligt heel hoog waar door snel overpakken soms wat moeilijk was.
PS3 bedoel je? Die heb ik alquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb er eentje thuis staan, die had ylod, zelf gerepareerd, heb je nog iets moois te ruil?
Geen 4x12? Heb nog een Valveking cab staan. Voor jou 250 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarom niet nog een gitarist?
Tevens woensdag mijn kerstgeld op de bank zetten en dan een 2x12 cab kopen met G12 celestion speakers
Ow, verkeerd begrepen danquote:
Ja, ging om zijn psp, masr die twee games waar het me om gaat zijn er ook voor de ps3quote:
Ja, die reactie had ik wel verwacht.. het is natuurlijk raar om het nummer zo te horen, zeker op zo`n gitaar met mijn skillsquote:
Hij ziet er wel baas uit. Maar ik kan die denk ik nergens kwijtquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen 4x12? Heb nog een Valveking cab staan. Voor jou 250 euro.
[ afbeelding ]
Dat was toch ook die 4x12 waar ik die randall op teste?quote:
Nee, dat was mijn Marshall 1960. Deze doet daar niet veel voor onder.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was toch ook die 4x12 waar ik die randall op teste?
Ik heb helaas maar een kleine zolderkamer
En het gaat om deze gitaar:quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kan er een LC Pershing top bij doen, maar dan zit je op een set van 500 euro. Wat voor bas heb je?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef KaMo het volgende:
Dean, wil je geen gitaarstackje ruilen tegen een bas ofzo?
Oja, weet et weer. Die klonk ook zeker wel lekker ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn Marshall 1960. Deze doet daar niet veel voor onder.
Dat was idd ook een beetje het grootste probleem daar had ik het toevallig net met mijn vriendin overquote:Op woensdag 28 december 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoor het wel
Breng hem zo bij je thuis, geen probleem.
Ja, alweer. Even poosje bij genakt geweest, maar laatst terug gekocht.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef Daantke het volgende:
Waarom krijg ik geen geluid van mijn gitaar uit mijn speakers door de UX1 en wel gewoon computergeluiden? Doe ik iets verkeerd in Farm?
Dean heb je mijn Explorer nog?
Koptelefoon gebruiken. Ik heb hetzelfde met mijn ux2quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef Daantke het volgende:
Waarom krijg ik geen geluid van mijn gitaar uit mijn speakers door de UX1 en wel gewoon computergeluiden? Doe ik iets verkeerd in Farm?
Dean heb je mijn Explorer nog?
Ice Manquote:Op woensdag 28 december 2011 11:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan er een LC Pershing top bij doen, maar dan zit je op een set van 500 euro. Wat voor bas heb je?
Ja ik heb dus gewoon speakers op de koptelefoon output van mijn ux1 aangesloten, en krijg wel computergeluiden via die speakers, dus als geluidskaart doet ie het... misschien is het de kabel van mijn gitaar ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Koptelefoon gebruiken. Ik heb hetzelfde met mijn ux2
Dat zou in principe gewoon moeten werken dan. En met een koptelefoon werkt het wel? Of heb je dat nog niet geprobeerd?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja ik heb dus gewoon speakers op de koptelefoon output van mijn ux1 aangesloten, en krijg wel computergeluiden via die speakers, dus als geluidskaart doet ie het... misschien is het de kabel van mijn gitaar ofzo
Dat mag niet uitmaken. De interface zit voor de software...quote:Op woensdag 28 december 2011 14:21 schreef Muchachooo het volgende:
Doe je het direct via Farm of gebruik je hem als interface voor een andere DAW?
100, i.cl gigbag. Special pricequote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja ik heb dus gewoon speakers op de koptelefoon output van mijn ux1 aangesloten, en krijg wel computergeluiden via die speakers, dus als geluidskaart doet ie het... misschien is het de kabel van mijn gitaar ofzo
@ dean hoeveel?
Heb nog een LC 2x12 staan...quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ice Man
Heb je geen kleiner cabinet joh? Zoveel sjouwwerk, en ik heb geen auto!
Natuurlijk!quote:
Heb ook nog wel een H&K Vortex staan als inruil. Niet de mooiste, en op een kapotte zekering in de eindtrap na, werkt hijquote:
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef ssebass het volgende:
Even snel wat opgenomen met mijn nieuwe aanwinst:
Wat wil je er eventueel bij leggen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een H&K Vortex staan als inruil. Niet de mooiste, en op een kapotte zekering in de eindtrap na, werkt hij
Mooi gespeeld en goeie voorbeelden uitgezocht. Jimi en SRV leven gelukkig nog door via hun muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef ssebass het volgende:
Even snel wat opgenomen met mijn nieuwe aanwinst:
Fixedquote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Foto? En Gio alleen is een iets te ruim begrip.
Foto van de bas in spiegelbeeld? Of is die echt linkshandig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Manco043 het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan vragen voor een Ibanez Gio gitaar en een Ibanez SR800 basgitaar?
Met beide instrumenten is niks mis, wel even afstellen en misschien snaren vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben jullie de nextbestband reeks al gezien : [NextBestBand] De Top 5 van 2011! Geef jouw mening!
Er is nu een top 5 van het afgelopen jaar aan de gang met elke dag een nieuw clipje.
wie weet komt 1 van jullie bandjes ooit bij nbb..
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op donderdag 29 december 2011 05:49 schreef Braddie het volgende:
Even kort van julie gitaristen een mening over deze sound:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/magnificent-solo
Heb deze sound even snel opgeslagen in de GT-6, maar wat zou er nog aan getweaked kunnen worden?, heb de Tone op de strat dicht gedraaid en de Neck pick-up gebruikt.
Enne, in vervolg luister ik ook naar julie soundclips hoor dont worry.
88, gezegende leeftijd.quote:
Top en basquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat wil je er eventueel bij leggen?
Ik zou er voor tekenen. En wat een carrierequote:
quote:
Kabelbreuk in je kabel of misschien binnen in je gitaar?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef haakon het volgende:
Wtf?
Ben ik aant spelen, houd het geluid er ineens mee op
De versterker maakt wel een suisend geluid, maar de gitaar stuurt het geluid niet meer door lijkt wel
Al een andere gitaar geprobeerd? Andere kabel?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef haakon het volgende:
Wtf?
Ben ik aant spelen, houd het geluid er ineens mee op
De versterker maakt wel een suisend geluid, maar de gitaar stuurt het geluid niet meer door lijkt wel
Heb nu 0.10 erop zitten op aanraden van mn gitaarleraarquote:Op donderdag 29 december 2011 16:23 schreef ElmoFan het volgende:
Welke dikte snaren gebruiken jullie op de elektrische gitaar en waarom? Ik zit te twijfelen om dikkere erop te zetten, ik heb nu 0.09 erop zitten
Ik speel ook nog wel vaak akoestisch en daar druk ik veel harder op de snaren, als ik dan elektrisch ga spelen druk ik daar ook te hard op waardoor er echt een lelijk toon uit komtquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Heb nu 0.10 erop zitten op aanraden van mn gitaarleraar![]()
Daarvoor 0.09... Klank is iets anders, benden en dergelijke wat zwaarder maar valt op zich wel mee allemaal, het went heel erg snel. Probeer te bedenken wat zijn motivatie voor 0.10 was maar kan het niet echt bedenken... volgens mij niet een speciale reden verder.
Gebruik .011 en vind het heerlijk spelenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:23 schreef ElmoFan het volgende:
Welke dikte snaren gebruiken jullie op de elektrische gitaar en waarom? Ik zit te twijfelen om dikkere erop te zetten, ik heb nu 0.09 erop zitten
Goed bezigquote:Op donderdag 29 december 2011 18:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Twente.
Maar het is gefixed! De output zat los oid en is weer in orde!
Is die echt voor jou?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef brother52 het volgende:
Dribbel jarig?
Van harte![]()
[ afbeelding ]
dean in de buurt op den vrijdag?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Zeg het maar. In de ochtend komt voor mij wel mooi uit, ben ik ook een beetje op tijd weer thuis. Als dat kan om jou
Heb je ook nog een cab kabel nodig?
Sgoed Ben de hele dag thuis. En Ik heb idd nog geen speakerkabel in huis dacht Ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Zeg het maar. In de ochtend komt voor mij wel mooi uit, ben ik ook een beetje op tijd weer thuis. Als dat kan om jou
Heb je ook nog een cab kabel nodig?
Doe ik die er ook wel even bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sgoed Ben de hele dag thuis. En Ik heb idd nog geen speakerkabel in huis dacht Ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |