Hij ziet er wel baas uit. Maar ik kan die denk ik nergens kwijtquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen 4x12? Heb nog een Valveking cab staan. Voor jou 250 euro.
[ afbeelding ]
Dat was toch ook die 4x12 waar ik die randall op teste?quote:
Nee, dat was mijn Marshall 1960. Deze doet daar niet veel voor onder.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was toch ook die 4x12 waar ik die randall op teste?
Ik heb helaas maar een kleine zolderkamer
En het gaat om deze gitaar:quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zag dit net op Facebook, misschien hier dan ook maar even posten:
[..]
Ik heb alleen geen flauw idee van welke band die is
Kan er een LC Pershing top bij doen, maar dan zit je op een set van 500 euro. Wat voor bas heb je?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef KaMo het volgende:
Dean, wil je geen gitaarstackje ruilen tegen een bas ofzo?
Oja, weet et weer. Die klonk ook zeker wel lekker ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn Marshall 1960. Deze doet daar niet veel voor onder.
Dat was idd ook een beetje het grootste probleem daar had ik het toevallig net met mijn vriendin overquote:Op woensdag 28 december 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoor het wel
Breng hem zo bij je thuis, geen probleem.
Ja, alweer. Even poosje bij genakt geweest, maar laatst terug gekocht.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef Daantke het volgende:
Waarom krijg ik geen geluid van mijn gitaar uit mijn speakers door de UX1 en wel gewoon computergeluiden? Doe ik iets verkeerd in Farm?
Dean heb je mijn Explorer nog?
Koptelefoon gebruiken. Ik heb hetzelfde met mijn ux2quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef Daantke het volgende:
Waarom krijg ik geen geluid van mijn gitaar uit mijn speakers door de UX1 en wel gewoon computergeluiden? Doe ik iets verkeerd in Farm?
Dean heb je mijn Explorer nog?
Ice Manquote:Op woensdag 28 december 2011 11:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan er een LC Pershing top bij doen, maar dan zit je op een set van 500 euro. Wat voor bas heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |