quote:
waarom niet nog een gitarist?quote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef Aresdreams het volgende:
Drummer (doom, gothic, death) gezocht, regio Eindhoven
spam
Ik heb er eentje thuis staan, die had ylod, zelf gerepareerd, heb je nog iets moois te ruil?quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Wil er nog wel een, maar geld niet voor...
Ik heb alleen geen flauw idee van welke band die isquote:Hey guys,
Even een kreet om hulp....
De gitaar van onze gitarist is gisteravond gestolen in Oss (NL). Hij is niet makkelijk vervangbaar, Rolf heeft jarenlang aan de gitaar gebouwd en verbouwd tot hij het geluid had dat hij wilde. Het is een 52´reissue Telecaster met een B-Bender van "steelbender Innovations" (staat ook op de sticker). De gitaar heeft een drop-D tuner en op een paar plekjes is de lak eraf gechipt.
Mocht je de gitaar ergens tegenkomen, neem alsjeblieft contact op met de politie en Rolf Hartogs. Zouden jullie gitaristen/gitaarhandelaren die je kent ook deze boodschap willen doorgeven? Thanks!
Groet, Annita
echt zo laf heh om iemand zijn muziek instrument te stelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zag dit net op Facebook, misschien hier dan ook maar even posten:
[..]
Ik heb alleen geen flauw idee van welke band die is
Alweer zo'n bericht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
+1.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
echt zo laf heh om iemand zijn muziek instrument te stelen
sowieso stelen
Daarom niet, een drummer is alles wat we nog nodig hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarom niet nog een gitarist?
Tevens woensdag mijn kerstgeld op de bank zetten en dan een 2x12 cab kopen met G12 celestion speakers
Bij vrienden van ons was ook al ingebroken, alleen inbreker betrapt, zijn ze alleen penlites van de afstandsbediening kwijt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had hem in de mail...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, en? Ik ga toch niet luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)82208&type=2&theater
Elevation op een Spaanse gitaar, het intro klinkt opeens heel dood zonder die Fuzz en dat Expressie pedaal...
de actie van de gitaar ligt heel hoog waar door snel overpakken soms wat moeilijk was.
PS3 bedoel je? Die heb ik alquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb er eentje thuis staan, die had ylod, zelf gerepareerd, heb je nog iets moois te ruil?
Geen 4x12? Heb nog een Valveking cab staan. Voor jou 250 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarom niet nog een gitarist?
Tevens woensdag mijn kerstgeld op de bank zetten en dan een 2x12 cab kopen met G12 celestion speakers
Ow, verkeerd begrepen danquote:
Ja, ging om zijn psp, masr die twee games waar het me om gaat zijn er ook voor de ps3quote:
Ja, die reactie had ik wel verwacht.. het is natuurlijk raar om het nummer zo te horen, zeker op zo`n gitaar met mijn skillsquote:
Hij ziet er wel baas uit. Maar ik kan die denk ik nergens kwijtquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen 4x12? Heb nog een Valveking cab staan. Voor jou 250 euro.
[ afbeelding ]
Dat was toch ook die 4x12 waar ik die randall op teste?quote:
Nee, dat was mijn Marshall 1960. Deze doet daar niet veel voor onder.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was toch ook die 4x12 waar ik die randall op teste?
Ik heb helaas maar een kleine zolderkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |