Natuurlijk!quote:
Heb ook nog wel een H&K Vortex staan als inruil. Niet de mooiste, en op een kapotte zekering in de eindtrap na, werkt hijquote:
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef ssebass het volgende:
Even snel wat opgenomen met mijn nieuwe aanwinst:
Wat wil je er eventueel bij leggen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een H&K Vortex staan als inruil. Niet de mooiste, en op een kapotte zekering in de eindtrap na, werkt hij
Mooi gespeeld en goeie voorbeelden uitgezocht. Jimi en SRV leven gelukkig nog door via hun muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef ssebass het volgende:
Even snel wat opgenomen met mijn nieuwe aanwinst:
Fixedquote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Foto? En Gio alleen is een iets te ruim begrip.
Foto van de bas in spiegelbeeld? Of is die echt linkshandig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Manco043 het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan vragen voor een Ibanez Gio gitaar en een Ibanez SR800 basgitaar?
Met beide instrumenten is niks mis, wel even afstellen en misschien snaren vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben jullie de nextbestband reeks al gezien : [NextBestBand] De Top 5 van 2011! Geef jouw mening!
Er is nu een top 5 van het afgelopen jaar aan de gang met elke dag een nieuw clipje.
wie weet komt 1 van jullie bandjes ooit bij nbb..
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op donderdag 29 december 2011 05:49 schreef Braddie het volgende:
Even kort van julie gitaristen een mening over deze sound:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/magnificent-solo
Heb deze sound even snel opgeslagen in de GT-6, maar wat zou er nog aan getweaked kunnen worden?, heb de Tone op de strat dicht gedraaid en de Neck pick-up gebruikt.
Enne, in vervolg luister ik ook naar julie soundclips hoor dont worry.
88, gezegende leeftijd.quote:
Top en basquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat wil je er eventueel bij leggen?
Ik zou er voor tekenen. En wat een carrierequote:
quote:
Kabelbreuk in je kabel of misschien binnen in je gitaar?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef haakon het volgende:
Wtf?
Ben ik aant spelen, houd het geluid er ineens mee op
De versterker maakt wel een suisend geluid, maar de gitaar stuurt het geluid niet meer door lijkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |