Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm dat bewijs is overvloedig. Incl foto en video opnamen.
 .
.

Ik ben je kwijt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt..

quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want er is ook twijfel of er genoeg bewijs is om een definitief oordeel te vellen over het plaatsvinden van de Holocaust.

Ik hoop echt dat je nu een grapje maakt zeg.
  Ik hoop echt dat je nu een grapje maakt zeg.

Ik ben Frankijk bijzonder erkentelijk, moet ik zeggen. Een land dat een EU-lidstaat (Cyprus) weigert te erkennen, hoort sowieso niet in de EU. Daar komt dan nog eens de geografische ligging (95 procent in Azië), de islamitische cultuur plus het dubieuze gedrag van het land bij. Met de mensenrechten is het erg ook nog steeds niet erg best gesteld, al is er wel voortuitgang geboekt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef Joker89 het volgende:
EU-toetreding Turkije na 'Franse rel' verder weg dan ooit
http://www.volkskrant.nl/(...)r-weg-dan-ooit.dhtml
[..]

Frankrijk heeft helemaal niks gedaan in de Congo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:54 schreef TeenWolf het volgende:
Ik snap de zin eigenlijk niet van deze ruzie, wat heeft Frankrijk in het verleden gedaan in o.a. Algerije, Rwanda en Congo? Iets met balk-oog..

quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Frankrijk heeft helemaal niks gedaan in de Congo.
De Belgen daartegen gingen los als een Turk in een Armeens dorp x2.

Ook een leugen:quote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Truffelvarken het volgende:
De Turkse genocide was het grote voorbeeld voor Hitler.
Hij zag dat de Turken er mee wegkwamen in die tijd, dus hij dacht dat de nazi's ook wel wegkwamen met een genocide op 6 miljoen Joden.

Ik ben het volledig met je eens. Mijn reactie was offtopic, maar bijna alle reacties hier zijn offtopic. Het interesseert de meeste mensen hier niet wat voor krankzinnige besluit is genomen, want dankzij dit nieuws kunnen ze Turkije weer eens afkraken. En als we dat zeggen doen we natuurlijk alweer "huillie huillie"quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het gaat er eigenlijk niet om wat de waarheid is in dit geval, maar over wat erover gezegd mag worden. Wat dat betreft vind ik dat Frankrijk met deze vorm van symboolpolitiek zich tot hetzelfde niveau verlaagt als Turkije, waar het verboden is te zeggen dat het wel een genocide betreft.
Eigenlijk vind ik het al raar dat staten zich gaan uitspreken over historische feiten in de vorm van erkenning. Ik bedoel is het een soort keurmerk voor een gebeurtenis uit het verleden waardoor deze extra waar of heul heul erg wordt?
Geschiedenis vormt de manier waarop mensen, volkeren en staten met elkaar omgaan. Dat is de praktijk al. Om daar nu als regering in te willen gaan sturen op een dergelijke wijze is volstrekt onwetenschappelijk. Het is politiek en nog wel de ergste vorm: symboolpolitiek.
Natuurlijk zijn geschiedenis en politiek altijd met elkaar verweven geweest, maar me dunkt dat we nu toch het niveau ontstegen zijn waarbij van staatswege bepaald wordt wat de waarheid over gebeurtenissen of personen is. De kracht van de huidige informatiestromen laat de mensen met zwakke of gebrek aan argumenten vanzelf door het ijs zakken. Daar helpt geen spamoffensief, diplomatieke boycot of officiële lezing meer tegen.

Mooie smoes hebben ze altijd, als het ze maar uitkomt.  Achterbakse mensen dat het zijn
  Mooie smoes hebben ze altijd, als het ze maar uitkomt.  Achterbakse mensen dat het zijn  

Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn en niet onderdanig de billetjes geven aan Europese landen. Die zelfbewustheid maakt hen bang. Zeker omdat ze men door het Ottomaanse rijk weet dat de Turken best veel potentie hebben en duidelijk is dat ze een steeds grotere rol gaan spelen in internationale en Midden-Oosten politiek. Altijd gevoelig aangezien daar de "olie verdeeld wordt" en Europees stiefbroertje Israel ligt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben het volledig met je eens. Mijn reactie was offtopic, maar bijna alle reacties hier zijn offtopic. Het interesseert de meeste mensen hier niet wat voor krankzinnige besluit is genomen, want dankzij dit nieuws kunnen ze Turkije weer eens afkraken. En als we dat zeggen doen we natuurlijk alweer "huillie huillie"
In alle onderwerpen over Turkije spuugt iedereen zijn gal uit tegenover Turkije en Turken, iets wat ze regelrecht tegen een Turk bijna nooit durven. Maar nu doe ik weer "huillie huillie"Mooie smoes hebben ze altijd, als het ze maar uitkomt. Achterbakse mensen dat het zijn

Vrij groot is natuurlijk een relatieve kijk, in verhouding tot Arabieren ja natuurlijk maar vergeleken matige Europeanen zeg Polen of Tsjechen stelt het allemaal bitter weinig voor en daar was geen bezetting van de Sovjet-Unie voor nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn

Inderdaad, zoals massamoordpartijen en shoarma. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef Aloulou het volgende:
Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn

Goede post.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het gaat er eigenlijk niet om wat de waarheid is in dit geval, maar over wat erover gezegd mag worden. Wat dat betreft vind ik dat Frankrijk met deze vorm van symboolpolitiek zich tot hetzelfde niveau verlaagt als Turkije, waar het verboden is te zeggen dat het wel een genocide betreft.
Eigenlijk vind ik het al raar dat staten zich gaan uitspreken over historische feiten in de vorm van erkenning. Ik bedoel is het een soort keurmerk voor een gebeurtenis uit het verleden waardoor deze extra waar of heul heul erg wordt?
Geschiedenis vormt de manier waarop mensen, volkeren en staten met elkaar omgaan. Dat is de praktijk al. Om daar nu als regering in te willen gaan sturen op een dergelijke wijze is volstrekt onwetenschappelijk. Het is politiek en nog wel de ergste vorm: symboolpolitiek.
Natuurlijk zijn geschiedenis en politiek altijd met elkaar verweven geweest, maar me dunkt dat we nu toch het niveau ontstegen zijn waarbij van staatswege bepaald wordt wat de waarheid over gebeurtenissen of personen is. De kracht van de huidige informatiestromen laat de mensen met zwakke of gebrek aan argumenten vanzelf door het ijs zakken. Daar helpt geen spamoffensief, diplomatieke boycot of officiële lezing meer tegen.

En jij ook, kan je meteen je reet met die vlag afvegen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef ClioSporT het volgende:
Goede actie van Turkije. Er is gewoon geen genocide geweest.
Hadden de Ottomanen echt een genocide willen hebben dan had er nu geen enkele Armeen in leven geweest.
Waarom heeft niemand het over de ruim 500.000 Turkse burgers die zijn afgeslacht door de Armenen ?
Dan heb ik het nog niet over de terroristische organistatie ASALA die tig burgers, diplomaten hebben vermoord.
De Turkse regering heeft al een aantal keren gevraagd op samen onderzoek te doen naar de kwestie alleen wilt Armenie hier nooit aan meewerken. Heel slim.
http://www.azatutyun.am/content/article/24308167.html
Frankrijk kan daarnaast uiteraard de pot op!
[ afbeelding ]

waarom dat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:27 schreef Blitzkrieger het volgende:
Hopelijk is die toetreding van Turkije tot de EU nu helemaal van de baan

Je kan toch zelf wel raden wat er gebeurt als Turkije in de EU komt? Vrij verkeer van personen ofzo..quote:

ja en? ik zie het probleem werkelijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel raden wat er gebeurt als Turkije in de EU komt? Vrij verkeer van personen ofzo..

Blijf lekker nationalistisch denken. GB heeft ook niks te vrezen van DL in die zin. Naast het feit dat FR mi geen enkel recht heeft dit per wet op te leggen, immers heeft dit niet plaatsgevonden op hun grondgebied. Daarnaast laat het wel zien dat vrijheid in Turkije een relatief begrip is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn en niet onderdanig de billetjes geven aan Europese landen. Die zelfbewustheid maakt hen bang. Zeker omdat ze men door het Ottomaanse rijk weet dat de Turken best veel potentie hebben en duidelijk is dat ze een steeds grotere rol gaan spelen in internationale en Midden-Oosten politiek. Altijd gevoelig aangezien daar de "olie verdeeld wordt" en Europees stiefbroertje Israel ligt.
Huidige Turkije heeft niets te vrezen van Frankrijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |