abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105979730
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ehm dat bewijs is overvloedig. Incl foto en video opnamen.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. :').
pi_105979947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. :').
Ik ben je kwijt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_105980813
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, want er is ook twijfel of er genoeg bewijs is om een definitief oordeel te vellen over het plaatsvinden van de Holocaust.
:') :') Ik hoop echt dat je nu een grapje maakt zeg.
Haha
pi_105980940
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef Joker89 het volgende:
EU-toetreding Turkije na 'Franse rel' verder weg dan ooit

http://www.volkskrant.nl/(...)r-weg-dan-ooit.dhtml

[..]

Ik ben Frankijk bijzonder erkentelijk, moet ik zeggen. Een land dat een EU-lidstaat (Cyprus) weigert te erkennen, hoort sowieso niet in de EU. Daar komt dan nog eens de geografische ligging (95 procent in Azië), de islamitische cultuur plus het dubieuze gedrag van het land bij. Met de mensenrechten is het erg ook nog steeds niet erg best gesteld, al is er wel voortuitgang geboekt.

Vreemd is ook dat niemand het uitmoorden van Armeniërs als "genocide" mag betitelen, maar dat Turkije dan wel weer mans genoeg is om dat woord te gebruiken voor de Franse moord op Armeniërs. Typisch.
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:54:42 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_105980987
Ik snap de zin eigenlijk niet van deze ruzie, wat heeft Frankrijk in het verleden gedaan in o.a. Algerije, Rwanda en Congo? Iets met balk-oog..

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_105981732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:54 schreef TeenWolf het volgende:
Ik snap de zin eigenlijk niet van deze ruzie, wat heeft Frankrijk in het verleden gedaan in o.a. Algerije, Rwanda en Congo? Iets met balk-oog..

Frankrijk heeft helemaal niks gedaan in de Congo.
De Belgen daartegen gingen los als een Turk in een Armeens dorp x2.
pi_105981975
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Frankrijk heeft helemaal niks gedaan in de Congo.
De Belgen daartegen gingen los als een Turk in een Armeens dorp x2.
:D
pi_105983874
Ik wist niet dat dat met Algerije strafbaar te constanteren in Frankrijk.

Oh dat is het niet.
pi_105984181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Truffelvarken het volgende:
De Turkse genocide was het grote voorbeeld voor Hitler.
Hij zag dat de Turken er mee wegkwamen in die tijd, dus hij dacht dat de nazi's ook wel wegkwamen met een genocide op 6 miljoen Joden.
Ook een leugen:
'WHO REMEMBERS THE ARMENIANS - ADOLPH HITLER'

To refer Adolf Hitler in the resolution (Article 15) is very deceptive. Armenian historian Dr. Robert John, American historian Heath Lowry and Turkish historian Turkkaya Ataov have proved that this quote is false. That quote was not found in any speech delivered by Hitler or filed in the documents of Nuremberg.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:24:24 #86
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_105985474
De uitspraak komt niet voor in de aantekeningen voor de redevoering. (Hij heeft betrekking op de moord op de Polen, niet op de Joden.) Het is best waarschijnlijk dat Hitler op zijn minst op de hoogte was van de eerdere volkerenmoord.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_105987757
Goede actie van Turkije. Er is gewoon geen genocide geweest.
Hadden de Ottomanen echt een genocide willen hebben dan had er nu geen enkele Armeen in leven geweest.

Waarom heeft niemand het over de ruim 500.000 Turkse burgers die zijn afgeslacht door de Armenen ?
Dan heb ik het nog niet over de terroristische organistatie ASALA die tig burgers, diplomaten hebben vermoord.

De Turkse regering heeft al een aantal keren gevraagd op samen onderzoek te doen naar de kwestie alleen wilt Armenie hier nooit aan meewerken. Heel slim.
http://www.azatutyun.am/content/article/24308167.html

Frankrijk kan daarnaast uiteraard de pot op!

Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_105987919
Zonder die malle Turruken was de wereld de genocide op Armenen allang weer vergeten, nu staat het weer in alle kranten, websites en is het een onderwerp op het journaal _O-
pi_105989132
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het gaat er eigenlijk niet om wat de waarheid is in dit geval, maar over wat erover gezegd mag worden. Wat dat betreft vind ik dat Frankrijk met deze vorm van symboolpolitiek zich tot hetzelfde niveau verlaagt als Turkije, waar het verboden is te zeggen dat het wel een genocide betreft.

Eigenlijk vind ik het al raar dat staten zich gaan uitspreken over historische feiten in de vorm van erkenning. Ik bedoel is het een soort keurmerk voor een gebeurtenis uit het verleden waardoor deze extra waar of heul heul erg wordt?

Geschiedenis vormt de manier waarop mensen, volkeren en staten met elkaar omgaan. Dat is de praktijk al. Om daar nu als regering in te willen gaan sturen op een dergelijke wijze is volstrekt onwetenschappelijk. Het is politiek en nog wel de ergste vorm: symboolpolitiek.

Natuurlijk zijn geschiedenis en politiek altijd met elkaar verweven geweest, maar me dunkt dat we nu toch het niveau ontstegen zijn waarbij van staatswege bepaald wordt wat de waarheid over gebeurtenissen of personen is. De kracht van de huidige informatiestromen laat de mensen met zwakke of gebrek aan argumenten vanzelf door het ijs zakken. Daar helpt geen spamoffensief, diplomatieke boycot of officiële lezing meer tegen.
Ik ben het volledig met je eens. Mijn reactie was offtopic, maar bijna alle reacties hier zijn offtopic. Het interesseert de meeste mensen hier niet wat voor krankzinnige besluit is genomen, want dankzij dit nieuws kunnen ze Turkije weer eens afkraken. En als we dat zeggen doen we natuurlijk alweer "huillie huillie" :')
In alle onderwerpen over Turkije spuugt iedereen zijn gal uit tegenover Turkije en Turken, iets wat ze regelrecht tegen een Turk bijna nooit durven. Maar nu doe ik weer "huillie huillie" :') Mooie smoes hebben ze altijd, als het ze maar uitkomt. Achterbakse mensen dat het zijn :r
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_105989459
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Eagle_99 het volgende:

Ik ben het volledig met je eens. Mijn reactie was offtopic, maar bijna alle reacties hier zijn offtopic. Het interesseert de meeste mensen hier niet wat voor krankzinnige besluit is genomen, want dankzij dit nieuws kunnen ze Turkije weer eens afkraken. En als we dat zeggen doen we natuurlijk alweer "huillie huillie" :')
In alle onderwerpen over Turkije spuugt iedereen zijn gal uit tegenover Turkije en Turken, iets wat ze regelrecht tegen een Turk bijna nooit durven. Maar nu doe ik weer "huillie huillie" :') Mooie smoes hebben ze altijd, als het ze maar uitkomt. Achterbakse mensen dat het zijn :r
Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn en niet onderdanig de billetjes geven aan Europese landen. Die zelfbewustheid maakt hen bang. Zeker omdat ze men door het Ottomaanse rijk weet dat de Turken best veel potentie hebben en duidelijk is dat ze een steeds grotere rol gaan spelen in internationale en Midden-Oosten politiek. Altijd gevoelig aangezien daar de "olie verdeeld wordt" en Europees stiefbroertje Israel ligt.

Huidige Turkije heeft niets te vrezen van Frankrijk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_105990545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn
Vrij groot is natuurlijk een relatieve kijk, in verhouding tot Arabieren ja natuurlijk maar vergeleken matige Europeanen zeg Polen of Tsjechen stelt het allemaal bitter weinig voor en daar was geen bezetting van de Sovjet-Unie voor nodig. :D

Mocht Turkije Erdogan nog eens iets gedaan willen krijgen van de VN dan hebben zij iniedergeval geen vriend in de veiligheidsraad, veto lan :7
  zaterdag 24 december 2011 @ 01:38:57 #92
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_105990683
quote:
Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn
Inderdaad, zoals massamoordpartijen en shoarma. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
  zaterdag 24 december 2011 @ 01:39:00 #93
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_105990684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het gaat er eigenlijk niet om wat de waarheid is in dit geval, maar over wat erover gezegd mag worden. Wat dat betreft vind ik dat Frankrijk met deze vorm van symboolpolitiek zich tot hetzelfde niveau verlaagt als Turkije, waar het verboden is te zeggen dat het wel een genocide betreft.

Eigenlijk vind ik het al raar dat staten zich gaan uitspreken over historische feiten in de vorm van erkenning. Ik bedoel is het een soort keurmerk voor een gebeurtenis uit het verleden waardoor deze extra waar of heul heul erg wordt?

Geschiedenis vormt de manier waarop mensen, volkeren en staten met elkaar omgaan. Dat is de praktijk al. Om daar nu als regering in te willen gaan sturen op een dergelijke wijze is volstrekt onwetenschappelijk. Het is politiek en nog wel de ergste vorm: symboolpolitiek.

Natuurlijk zijn geschiedenis en politiek altijd met elkaar verweven geweest, maar me dunkt dat we nu toch het niveau ontstegen zijn waarbij van staatswege bepaald wordt wat de waarheid over gebeurtenissen of personen is. De kracht van de huidige informatiestromen laat de mensen met zwakke of gebrek aan argumenten vanzelf door het ijs zakken. Daar helpt geen spamoffensief, diplomatieke boycot of officiële lezing meer tegen.
Goede post.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_105995276
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef ClioSporT het volgende:
Goede actie van Turkije. Er is gewoon geen genocide geweest.
Hadden de Ottomanen echt een genocide willen hebben dan had er nu geen enkele Armeen in leven geweest.

Waarom heeft niemand het over de ruim 500.000 Turkse burgers die zijn afgeslacht door de Armenen ?
Dan heb ik het nog niet over de terroristische organistatie ASALA die tig burgers, diplomaten hebben vermoord.

De Turkse regering heeft al een aantal keren gevraagd op samen onderzoek te doen naar de kwestie alleen wilt Armenie hier nooit aan meewerken. Heel slim.
http://www.azatutyun.am/content/article/24308167.html

Frankrijk kan daarnaast uiteraard de pot op!

[ afbeelding ]
En jij ook, kan je meteen je reet met die vlag afvegen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:24:43 #95
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105995563
intressant allemaal
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:27:23 #96
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_105995617
Hopelijk is die toetreding van Turkije tot de EU nu helemaal van de baan :Y
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:33:27 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105995768
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:27 schreef Blitzkrieger het volgende:
Hopelijk is die toetreding van Turkije tot de EU nu helemaal van de baan :Y
waarom dat?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:42:25 #98
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_105995943
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:33 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

waarom dat?
Je kan toch zelf wel raden wat er gebeurt als Turkije in de EU komt? Vrij verkeer van personen ofzo..
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:44:57 #99
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105996003
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Je kan toch zelf wel raden wat er gebeurt als Turkije in de EU komt? Vrij verkeer van personen ofzo..
ja en? ik zie het probleem werkelijk niet
pi_105996053
quote:

[..]

Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn en niet onderdanig de billetjes geven aan Europese landen. Die zelfbewustheid maakt hen bang. Zeker omdat ze men door het Ottomaanse rijk weet dat de Turken best veel potentie hebben en duidelijk is dat ze een steeds grotere rol gaan spelen in internationale en Midden-Oosten politiek. Altijd gevoelig aangezien daar de "olie verdeeld wordt" en Europees stiefbroertje Israel ligt.

Huidige Turkije heeft niets te vrezen van Frankrijk.
Blijf lekker nationalistisch denken. GB heeft ook niks te vrezen van DL in die zin. Naast het feit dat FR mi geen enkel recht heeft dit per wet op te leggen, immers heeft dit niet plaatsgevonden op hun grondgebied. Daarnaast laat het wel zien dat vrijheid in Turkije een relatief begrip is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')