Als ie naar je werk komt, niet voorbij de receptie laten gaan. Je bent niet aanwezig. Punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Speciaal voor Copycat
OT
ik had net bijna opgenomen, deed mn tel aan om mn moeder te bellen
en net op het moment dat mn iphone aansprong belde hij :/
ik zie hem wel in staat zijn om nu naar mn werk te komen, of bij mn ouders te posten eigenlijk
en daar dan te gaan huilen..
Ze heeft hem al uit huis geschopt.; Misschien inderdaad even handig om die verklarende post ook nog even bij de OP te zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:29 schreef blup het volgende:
Als de OP op waarheid is berust. Ga weg bij hem.
je komt sowieso niet binnen zonder toegangspas of aanmelding bij de receptie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie naar je werk komt, niet voorbij de receptie laten gaan. Je bent niet aanwezig. Punt.
Zijn je ouders gevoelig voor zijn emotionele chantage, denk je?
Nee, mn vader was dus vroeger net zo.. Dus die wil dat niet hebben..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:36 schreef Copycat het volgende:
Nu nog even de link van deel 1 in de OP en we zijn er!
Fijn dat je ouders niet in zijn mooie praatjes zullen trappen.
Ivm je naam. Maar Hindoestaans kan ook. Was je ex ook Hindoestaans?quote:
Pindasoep is ook iets surinaams.. En mijn lievelingssoepquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ivm je naam. Maar Hindoestaans kan ook. Was je ex ook Hindoestaans?
Heb een Hindoestaanse collega gehad, die was wel tof, wel traditioneel, vrouw was verzorgend enzo. Als mannen kwamen eten moesten de vrouwen wachten op hun beurt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Pindasoepje het volgende:
Echt hoe meer ik nadenk hoe meer debiele trekken ik vind..
Zoals het "hoort"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb een Hindoestaanse collega gehad, die was wel tof, wel traditioneel, vrouw was verzorgend enzo. Als mannen kwamen eten moesten de vrouwen wachten op hun beurt.
Een koninklijke wij of spreek je voor de mötley crew?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Wij denken dat je de juiste keuze maakt!
Nee voor zo praktisch iedereen in deel 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een koninklijke wij of spreek je voor de mötley crew?
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:48 schreef Re het volgende:
Toch ook mooi om te zien dat er topics zijn die wel mooi worden opgevangen
Haha, ja dat deed hij ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een Hindoestaans 'vriendje' gehad en die nam elke keer als hij naar mij toen kwam roti van zijn moeder mee.
Het heeft haar best moeite gekost, maarja dat is ook logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P ja
Zeker. Maar ik refereer aan topics als die van Meloewa en soortgelijke aandachtszoekers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het heeft haar best moeite gekost, maarja dat is ook logisch eigenlijk.
Een topic waard zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P ja
Haha, ik zal het wel melden. Komt alleen niet vaak voor (ik lust het niet)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:51 schreef Copycat het volgende:
Als je nu teveel roti of sautosoep maakt, hou ik me aanbevolen!
tis dat ik geen printscreen online wil zetten, maar ik heb op dit moment welgeteld 27 oproepen gemist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:51 schreef Re het volgende:
[..]
Een topic waard zou ik zeggen
Ontopic: ik hoop dat hij snel loslaat, vrees echter van niet
Sjeesus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:54 schreef Pindasoepje het volgende:
tis dat ik geen printscreen online wil zetten, maar ik heb op dit moment welgeteld 27 oproepen gemist.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:54 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
tis dat ik geen printscreen online wil zetten, maar ik heb op dit moment welgeteld 27 oproepen gemist.
Kan je zijn nummer niet blokkeren? Ben je van al dat gezeur af.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:54 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
jep whatsapp en werkmail..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus.
Sms't/whatapp't ie ook?
Inmiddels heb ik een Hindoestaanse tuinman wiens moeder vaak roti maakt. Die ben ik nu aan het kneden om mij aan het eetlijstje toe te voegen.
Ja of net iets zwaardere maatregelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Bisamrat het volgende:
K
[..]
Kan je zijn nummer niet blokkeren? Ben je van al dat gezeur af.
Komt goed.. Ik blijf em gewoon negeren. Ik ben nu toch niet thuis ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is een psychopaat.... kijk je uit?
Volgens mij niet... Ik wil het ook niet, straks komen er serieuze bedreigingen en dan zie ik het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Bisamrat het volgende:
K
[..]
Kan je zijn nummer niet blokkeren? Ben je van al dat gezeur af.
Dreigt ie, slijmt ie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:58 schreef Pindasoepje het volgende:
jep whatsapp en werkmail..
ohh maar zelf roti maken is niet zo moeilijk hoor?
en je kan bij de toko kant en klare in plastic zakjes kopen. Die zijn versgemaakt
2 euro voor 5 roti's ofzo..
Nee meer in de trant van neem alsjeblieft opquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dreigt ie, slijmt ie?
Ik ben geen keukenprinses ... Toch eens wat beter bij de toko hier kijken, want die ready mades heb ik nooit gezien. Maar we gaan off topic. En ik krijg honger.
Ik heb van dichtbij gezien, dat je juist beter je nummer kan houden, anders "mis" je de bedreigingen en wordt je andes onverwacht aangevallen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja of net iets zwaardere maatregelen.
Prepaid, haal een andere nummer. Abo: Bel even naar de provider en binnen 3 dagen heb je een nieuw nummer.
Kan je met WhatsUpp dan zien of iemand een bericht gelezen heeft? Ik moet eens met mijn tijd mee gaan en een smartphone kopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:03 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee meer in de trant van neem alsjeblieft op
please please please
tig vraagtekens
En: je leest mn berichten, waarom antwoord je niet..
ik heb ook honger
Dan ziet ze de bedreigingen en bij blokkeren niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:07 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan je met WhatsUpp dan zien of iemand een bericht gelezen heeft? Ik moet eens met mijn tijd mee gaan en een smartphone kopen.
Verder is het niet beantwoorden van berichtjes toch hetzelfde als blokkeren. Of ga je, als er bedreigingen komen, wel ineens reageren?
Bij mij afgeleverd. We hebben het weleens getest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Betekent dat tweede vinkje bij Whatsapp niet dat het bericht gelezen is?
Of slechts afgeleverd, zoals in iMessage?
Volgens de whatsapp faq betekend het afgeleverd, idd net als iMessage. Maar de halve wereld incl meneer Pindasoep denken dat het betekent dat het bericht gelezen is. En als geef je de faq van Whatsapp, ze geloven het toch niet ..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Het klokje betekent niet afgeleverd volgens mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Klokje?Ik heb het over een vinkje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Stefan het volgende:
Het klokje betekent niet afgeleverd volgens mij
nee maar dan kan ik me er op instellen,gewoon ff logeren bij mn ouders ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:07 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan je met WhatsUpp dan zien of iemand een bericht gelezen heeft? Ik moet eens met mijn tijd mee gaan en een smartphone kopen.
Verder is het niet beantwoorden van berichtjes toch hetzelfde als blokkeren. Of ga je, als er bedreigingen komen, wel ineens reageren?
Of de politie inschakelen, hoewel die waarschijnlijk niet veel kunnen doen totdat er echt iets gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
nee maar dan kan ik me er op instellen,gewoon ff logeren bij mn ouders ofzo
De DM/PM functie staat altijd openquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je het moeilijk hebt gewoon hier komen; er zijn altijd wel mensen online om tegen te praten.
Zet je telefoon uit of op stil en leg hem weg. Ga zelf iets leuks doen zodat je bent afgeleid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja de politie doet niet veel, ik weet hoe ze werken, was getrouwd met 1 maar ach..
@spreedfight.. Maar hoe hou je het vol in het begin?
ik heb nu constant zoiets van ja laat ik maar opnemen...
Nou ik moet mn tel vandaag in de gaten houden. Vader van mn kleine komt hem zo ophalen, en mn tel ligt gewoon op mn bureau .. dus het is wel irritant..quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Zet je telefoon uit of op stil en leg hem weg. Ga zelf iets leuks doen zodat je bent afgeleid.
Hij wou dat toch niet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nou ik moet mn tel vandaag in de gaten houden. Vader van mn kleine komt hem zo ophalen, en mn tel ligt gewoon op mn bureau .. dus het is wel irritant..
Ik zit maar schoenen te shoppen ..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
en aangezien ik verder geen steun nodig heb van de vader (zou ik toch niet krijgen, want hij wil dat niet)
Financieelquote:
zoooooo herkenbaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef sweetdancegirl het volgende:
eens met alles boven mij. Geef niet aan hem toe, want je verdient vele malen beter. Ik heb ook zo'n vriend gehad(ok, die was nog niet zo heel erg..) en die belde gewoon rustig in een kwartier 6/7 keer naar mijn mobiel. En áls ik 'em dan aan de lijn had: "Waarom nam je eerder niet op"? Die relatie heb ikzelf verbroken omdat ik he-le-maal gestoord werd van hem. En hij bleef idd ook maar bellen, dus uiteindelijk maar een nieuw nummer genomen.
Oke, het viel me gewoon op en ik snapte het even niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Financieel
hij wil zn kind wel zien. En ik ga hem niet weghouden, kleine is gek op zn vader.. MAAR mn ex-man dat is niet belangrijk, daar maak ik me niet druk om. Ik red me financieel wel.
ah zo, nee wat mn kleine betreft heb ik alles wel goed voorelkaar. Ik heb altijd de instelling gehad dat je nooit moet rekenen op een man wat financiele zaken betreft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, het viel me gewoon op en ik snapte het even niet.
Zo kan het dus ook, iemand die op eigen benen staat ondanks dat ze alleenstaand ouder is en niet zielig het handje op houd bij de staat. Nu je ook nog van je rare ex af bent kan het alleen maar beter gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
ah zo, nee wat mn kleine betreft heb ik alles wel goed voorelkaar. Ik heb altijd de instelling gehad dat je nooit moet rekenen op een man wat financiele zaken betreft.
Zelfs toen ik getrouwd was, wist ik dat ik voldoende verdiende om ook in mn uppie te kunnen leven van mijn salaris. Klinkt gek, maar ik werkte bij een uitkeringsinstantie en ik werd gek van die meissies die dan voor hun uitkering kwamen en dus echt met niks op straat stonden.
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook, iemand die op eigen benen staat ondanks dat ze alleenstaand ouder is en niet zielig het handje op houd bij de staat. Nu je ook nog van je rare ex af bent kan het alleen maar beter gaan.
Dan vecht je over geld ten koste van je kindquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.
Tis geen kijkgeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.
Is wel de lusten maar niet de lasten leuk dan.quote:
Het kind heeft recht op beide ouders. Je ontneemt je kind zijn pappa. Vind je dat fair?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is wel de lusten maar niet de lasten leuk dan.
Vind ook dat de vader mee moet betalen aan de kosten van het kind, maar om nou te gaan dreigen dat hij anders zijn kind niet te zien krijgt gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tsja er was een tijd dat ik het nodig had, maar hij wil niks geven. Via de officiële weg wil ik het niet doen, maar later zal mijn kleine wel zien dat papa een loser is geweest en dat ik niks verkeerd heb gedaan. Maar als de dag komt dat mijn kleine niet meer wil gaan houdt het op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bel je vriendinnen eens heel snel op!quote:Op zondag 25 december 2011 13:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen contact gehad, er wordt wel continu gebeld en dat houd ook niet op.. Vandaag zal wel zwaar zijn, want ik ben helemaal in mn uppie.. Iedereen is weg, en mn kleine is er ook al niet.. Lig ook gewoon nog steeds in bed.. Heb totaal geen zin om iets te doen..
Dit is ook echt de eerste keer in heel mn leven dat ik me zo alleen voel met kerst.. Ik had altijd zo een leuk sociaal leven.. Nu durf ik niet eens mn vriendinnen op te bellen..
Nietquote:Op zondag 25 december 2011 19:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Naja, heb een belletje gepleegd.. Mijn andere "beste" vriendinnetje meldde rustig, dat ik het uit moest zoeken. Ze had geen tijd meer voor me, ik was degene die koos voor een relatie met een idioot, dus ik mocht het maar uitzoeken.. Heb dr maar een vrolijk kerstfeest toegewenst
Ach ja, nog eventjes en deze dag is voorbij.. Morgen een betere dag..
Je weet de geschiedenis niet Milf.quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
NietHeeft ze dat echt gezegd?
Fijne vriendin is dat zeg!![]()
Ik vind het heel sneu voor je Meis.
Je ontkent dus niet dat je het niet verdient hebt dat die vriendin tegen je gezegd heeft dat je het maar moet uitzoeken?quote:Op zondag 25 december 2011 20:33 schreef Pindasoepje het volgende:
@Kingtoppie, als je het topic hebt doorgenomen kan je zien dat ik altijd heb gehoopt dat hij bijdraaide.. Dus nee ik luisterde niet nee
Ik zeg het niet om je kut te laten voelen, ik zeg het zodat jij jezelf bewust gaat maken van je eigen acties... Als jij het zo verneukt bij je vriendinnen dat ze zeggen dat ze geen tijd meer voor je hebben dan doe je toch écht iets heel erg fout...doe dat jezelf gewoon niet aan.quote:Op zondag 25 december 2011 20:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Tsja.. Ik hoef niet echt te horen dat ik stom ben geweest.. Dat weet ik al.
Ik denk dat TS zich nu pas gaat realiseren wat haar inmiddels gelukkig ex-vriend teweeg heeft gebracht in haar leven. Nu blijkt bijvoorbeeld dat haar vriendinnen van haar vervreemd zijn door zijn gedrag (en haar eigen reactie en inbreng natuurlijk).quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
NietHeeft ze dat echt gezegd?
Fijne vriendin is dat zeg!![]()
Ik vind het heel sneu voor je Meis.
Dat is zo, maar dan is het niet jouw foutquote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Pindasoepje het volgende:
Ach ja.. die vriendin denkt dat alles op te lossen valt door samen te gaan wonen.. zo werkt het niet, misschien voor haar wel. Maar je kan niet iemand jouw visie op iets op gaan dringen...
Nummer veranderen. Heb je mijn link ff gelezen? Daar staan goede tips en verhelderende links naar websites....quote:Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Pindasoepje het volgende:
Naja.. ik heb dus opgenomen.. Terwijl ik wist dat ik het niet moest doen..
Maar wilde gewoon horen wat hij t evertellen had. Nadat hij doorhad dat ik verder niks wilde, begon het: jij bent een slechte vrouw, geen enkele man gaat een vrouw als jij willen.. En een aantal nieuwe dingen zoals; als je buiten loopt kijk je naar anderen.. (seriously kijken mag, en 9 van de 10x heb ik het geeneens door, omdat ik altijd door mensen heen kijk) Verder kook ik geen Hindoestaans en als ik hem zie bestel ik .liever eten omdat ik gewoon lui ben.. (ik wilde gewoon zoveel mogelijk tijd met elkaar hebben omdat we elkaar maar 1 a 2x per week zagen//
Zeg maar alles wat ik dus goed bedoelde, werd dus door hem gezien als zijnde , lui, slecht en alles wat geen enkele man in een vrouw zou willen..
Heb maar geluisterd en opgehangen.. ik hoop nu dat hij nooit meer belt..
Het gaat meer over dat je foute mannen opzoekt. Hoe fout hij is weet je vantevoren niet, evenals je bij " normale" beginnende relaties niet weet of iemand ook geen vervelende karaktereigenschappen heeft (vreemdgaan, zeurende vrouwen, aandachtshoer etc..).quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb het inderdaad gelezen.. Toch wel herkenbare punten gelezen.. Het klopt idd dat vrouwen op zoek gaan naar hetgeen wat ze in hun jeugd hadden..
Mijn vader is idd ook zo een waardeloos figuur geweest en deze gast is echt nog vele malen erger dan mijn vader.. Dus het gedeelte over het verleden verslaan zeg maar, dat klopt niet echt... Want hier zou ik never nooit tegen op kunnen...
Zo een gast die continu denkt dat ik vreemd ga terwijl ik dat nog nooit heb gedaan en nooit zal doen.. Zijn gedachten zullen ook nooit veranderen, dus ik zou hem nooit kunnen verslaan.. Al past dat wel weer in mijn gedachtengang van voorheen.. Hem laten weten dat ik niet zo ben/..
Precies, dat staat ook in dat topic, en op die websites waar in dat topic naar gelinkt wordt..quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja maar als ik terugkijk naar het moment dat ik hem leerde kennen had ik al moeten weten dat hij fout was.. En ik dat denk vrouwen dat toch wel meteen aanvoelen, maar dan toch hopen dat ze die gedachtes/gedrag wel kunnen omdraaien naar in hun ogen goed gedrag zeg maar..
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef suri het volgende:
Sowieso mag en kan hij niet zo tegen je praten. Het is moeilijk om in een keer met iemand te kappen. Nummer veranderen en nu tijd voor jezelf te nemen.
En wat dan nog als je niet hindoestaans kookt enzo. Dat geeft hem niet het recht om zo te schelden.
Geloof hèquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..
En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..
Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
Het lijkt mij sowieso ook sterk dat alle mannen van Hindoestaanse afkomst zo overdreven dominant zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 00:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee geen geloof, maar cultuur..
In het geloof wordt verteld dat de vrouw op 1 staat. De vrouw moet worden gezien als godin..
quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..
En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..
Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
lees nog een keer het vetgedrukte: nee dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat komt dus door de opvoeding.. Ik zag het heel erg toen mijn zoontje geboren was, toen hij vast voedsel begon te eten. Moest ik van mijn schoonmoeder alleen klaarmaken wat meneertje lustte.. Nou daar had ik dus geen zin in, want hij moest eten wat de pot schafte vanaf het moment dat dat kon.. Dus ja toen was ik ook al een slechte.. en nu ik dus alleen woon met mn kleine merk ik idd ook aan hem als hij terug is van zijn vader, dat hij bazig probeert te doen..
Zo begint het allemaal.. Door ons vrouwen zelf..
Ah was niet helemaal duidelijk, vader van kleine woont bij zn ouders in, vader dumpt kleine alleen bij ouders om zelf te gaan stappen, dus in die weekenden is oma de baasquote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
lees nog een keer het vetgedrukte: nee dus
door je ex, niet door " de vrouwen".
Het zit er nog steeds in he, de schuld naar je zelf toe schuiven? Hou vol, je komt er wel vanaf
Tsja, misschien is dat het inderdaad wel, ik weet het niet.. feit blijft dat ik nu de komende 1000 jaar lekker alleen blijf..quote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef suri het volgende:
Jij bent een sterke vrouw en daar kunnen ze niet tegen.
Zulke mannen eindigen later alleen zielig in hun flatje. ouders die zo'n opvoeding geven aan hun kinderen worden buitenbeentjes in de familie. ( ervaring met dit )
Bluf. Doe maar niet overigens, zoek gewoon een goede man. Die bestaat echt..quote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Tsja, misschien is dat het inderdaad wel, ik weet het niet.. feit blijft dat ik nu de komende 1000 jaar lekker alleen blijf..
Voor mij hoeft het echt niet meer.. Ik wil echt nooit meer gezeik hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bluf. Doe maar niet overigens, zoek gewoon een goede man. Die bestaat echt..
Dat is idd ook zo..quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef suri het volgende:
Het leven kan raar lopen. Mensen van wie ik het niet verwachtte waren juist degene die als eerste klaar stonden om ons te helpen in moeilijke tijden.
Als praten met ons vreemden je goed doet dan mag je blijven praten.
Gezien dit tijdstip: slapen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
voel mezelf heel erg zielig nu.. echt stom
Idem! Kutsituatie maar ik vind dat je sterk bent geweest. Heeft bij mij (andere situatie, maar wel veel gezeik en onrealistische eisen, scheve verhouding etc) een stukkie langer geduurd. Heb ook nog een hoop om aan te werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:08 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb het meeste doorgelezen:
* Nixx- geeft Pinda een dikke knuffel!
Je bent hier welkom.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Bedankt trouwens dat jullie wel meeleven.. Dat helpt wel.. Elke keer als ik dan lees, aardige dingen te zien.. Ik voel me dan toch wel minder, idioot zeg maar. Ik weet het juiste woord niet.. Maar echt! Bedankt allemaal! xx
Na mn huwelijk was het totaal verdwenen op het moment dat ik pindaman leerde kennen was het redelijk terug.. Ik twijfel veen aan mezelf.. Maar het heeft pieken en dalen..quote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef suri het volgende:
laat je zelfvertrouwen niet kapot maken door hem
Ligt vast aan je slaapgebrek doordat je kind ziek is enzo. Gewoon rustig blijven ademen. Je komt hier wel doorheen!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo.. Ik weet het gewoon even niet meer.. Zit nu echt in een grote dip..
alles komt in 1 keer op me af.. Niet alleen hij.. Exman was ook bezig met nonsens, wat ik al probeer te negeren.. En daarbij nog wat andere zaken.. Ik trek het nu gewoon even niet meer..
Kop op!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik word echt gek op kantoor.. zit alleen maar te huilen achter mn bureau, gelukkig ziet niemand het..
Juist, laat je niet gek maken!!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik word echt gek op kantoor.. zit alleen maar te huilen achter mn bureau, gelukkig ziet niemand het..
Idd, en als het echt te erg is kun je bij je provider een blokkade vragen van zijn nummerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Telefoon uitzetten. Ander mailadres vragen op je werk. Ander mailadres nemen. Niet je mail lezen.
Wat je ex zegt is poep. Het is er, maar jij hoeft er niet in te gaan roeren.
Creeer voor jezelf een ex-vrije omgeving.
Gewoon in Outlook een regel installeren dat mails van zijn adres automatisch gedelete worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Telefoon uitzetten. Ander mailadres vragen op je werk. Ander mailadres nemen. Niet je mail lezen.
Wat je ex zegt is poep. Het is er, maar jij hoeft er niet in te gaan roeren.
Toch raar, even jezelf hervinden meid.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef Pindasoepje het volgende:
ik heb nu een soort instortmoment..
al die berichten dat ik het niet waard ben, dat ik niks kan
dat ik een slet ben.. ik trek het gewoon niet meer
Onzin, je klinkt als iemand die het zwaar heeft. En misschien een beetje overspannen is (niets gek in deze situatie, niets om je voor te schamen).quote:
Nee, je klinkt dus als iemand die een boel voor haar kiezen heeft gekregen en daar moet je doorheen. Eén dag tegelijk en niet denken dat alles morgen weer piekfijn is, maar de dag dat je weer lekker in je vel zit komt heus.quote:
Absoluut!!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je klinkt dus als iemand die een boel voor haar kiezen heeft gekregen en daar moet je doorheen. Eén dag tegelijk en niet denken dat alles morgen weer piekfijn is, maar de dag dat je weer lekker in je vel zit komt heus.
Hey! Kop op. Kijk sowieso voorlopig ff niet naar je telefoon. Dat trek je nu niet (bovendien zijn zijn berichtjes t lezen uberhaupt niet waard). En het is niet erg dat je nu ff een instort-momentje hebt, dat is alleen maar normaal. Er komt altijd een klap na dit soort dingen. Je mag je best even rot voelen, uithuilen kan ook helpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef Pindasoepje het volgende:
ik heb nu een soort instortmoment..
al die berichten dat ik het niet waard ben, dat ik niks kan
dat ik een slet ben.. ik trek het gewoon niet meer
Nietwaar. Het is logisch dat je je nu alleen voelt, want je hebt nu steun nodig. Toen het met mijn ex uit was voelde ik me ook alleen; vrienden kon ik voor mijn gevoel niet bij aankloppen want die hadden al geroepen dat ik het uit moest maken (zonder begrip voor de situatie), dus die zouden toch alleen maar roepen 'zie je nou wel'. Met mijn ouders had ik ook een oppervlakkige band. Dat maakt je geen loser, dat IS gewoon kut. Maar niet onveranderbaar (je kunt mensen vinden waar je wel wat aan hebt en bestaande banden kunnen veranderen). Verwijt t jezelf nou niet dat je je rot voelt! Het is je nu even teveel, maar tijd heelt. En slaap helpt ook. Rustig aan, komt goed...!quote:
Idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
En wees wat milder voor jezelfJe hebt niet nòg iemand nodig die je de grond instampt.
Dus je denkt er aan in een moment van zwakte terug te gaan naar iemand die je voor alles uitmaakt wat rot en lelijk is.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is gewoon alles bijelkaar, maar dan vooral het feit dat ik niet kan begrijpen dat hij denkt dat ik een slet ben. Ik blijf maar in de verdedigingsmodus elke keer.. Nu ook, ik begin aan mezelf te twijfelen en ik weet het gewoon niet meer..
En ik weet gewoon zeker dat ik een moment "snap" en dan weer bij hem ga.. En dat probeer ik dus te ontwijken..
Ik kan er gewoon met niemand over praten en thuis.. dat is idd erg oppervlakkig zoals bij jou..
Nee ik denk niet eraan, maar ik ken mezelf. In een poging tot mezelf te verdedigen zou ik het kunnen doen. En dat wil ik dus absoluut niet, net als dat ik al maanden weet dat dit niet werkt..quote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dus je denkt er aan in een moment van zwakte terug te gaan naar iemand die je voor alles uitmaakt wat rot en lelijk is.
Mag ik vragen waarom?
Ik snap je ergens wel, je hebt dezelfde neiging als ik met de behoefte tot verdedigen, en nu de twijfel. Niet iedereen is logisch, niet iedereen snapt de waarheid. Jij wil hem heel graag doen inzien dat wat hij zegt niet klopt, maar dat gaat hij niet inzien. Hij denkt hier helemaal niet logisch over na. Probeer het los te laten en te accepteren; sommige mensen doen en denken vreemd en onlogisch, dat valt niet te begrijpen en ook niet te veranderen; juist daarom moet je die mensen de rug toekeren.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is gewoon alles bijelkaar, maar dan vooral het feit dat ik niet kan begrijpen dat hij denkt dat ik een slet ben. Ik blijf maar in de verdedigingsmodus elke keer.. Nu ook, ik begin aan mezelf te twijfelen en ik weet het gewoon niet meer..
En ik weet gewoon zeker dat ik een moment "snap" en dan weer bij hem ga.. En dat probeer ik dus te ontwijken..
Ik kan er gewoon met niemand over praten en thuis.. dat is idd erg oppervlakkig zoals bij jou..
Loslaten is ook niet mijn sterkste punt. Maar des te vaker en sneller je knopen doorhakt, des te beter je het af zal gaan. Het is nu alleen even doorbijten. Bijt door, je zult zien dat je je over een week stukken beter voelt, bevrijd weer. Tijd helpt bij het loslaten. En wat je doet met die printscreens etc.: is een gewoonte die je je aangeleerd hebt inderdaad. Je wordt niet gek, je moet het gewoon weer afleren. Ontwennen. Als je het afgeleerd hebt, komt ook weer dat gevoel van bevrijding: hoezee, ik hoef me niet meer steeds voor alles wat ik doe te verantwoorden! Probeer iig je er bewust van te zijn als je het weer doet, dan kun je jezelf ervan weerhouden met de gedachte: ja, dit idote gedoe hóeft dus nu niet meer, nu ik van hem af ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja, dat is het..
Maar het loslaten, of het accepteren dat ik vrijben is nog lastig.
Telfort heeft bijv een mobiele storing, en ik zat gewoon de hele tijd printscreens te maken om te kunnen bewijzen dat mn tel storing heeft, zelfde met als mannelijke personen iets op mn fb liken..
ik stuur ze niet op, maar tis automatisme
ik word gewoon gek denk ik
Das logisch... probeer vanavond even tot rust te komen, rustig avondje, fijne film oid, vroeg naar bed.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef Pindasoepje het volgende:
ja dat is ook wel zo..
ik ben gewoon even op.. dan kan ik niet logisch denken..
Echt zo jammer dat je hem gebeld hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.. Had em zelf opgebeld. Wilde het gewoon normaal afsluiten, maar ik werd hysterisch aan de telefoon. Ging alleen maar schelden. Zo ben ik nooit. Maar hij heeft opgehangen en nam daarna niet op.
Het doet pijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat je hem gebeld hebt.
Fouten maken kan in het begin, als je er maar beter uitkomt.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat je hem gebeld hebt.
Afsluiten is overgewaardeerd. Meestal gaat het er dan niet om dat het over is en dat je afscheid wilt nemen, maar wil je eigenlijk weten wat je had kunnen doen om het wel goed te laten gaan (en in jouw geval zo te lezen om jezelf te verdedigen en een eikel in te laten zien dat je geen slet bent, why? Waarom boeit het wat iemand die niet in je leven hoort over jou denkt? Je hebt belangrijkere dingen te doen).quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.. Had em zelf opgebeld. Wilde het gewoon normaal afsluiten, maar ik werd hysterisch aan de telefoon. Ging alleen maar schelden. Zo ben ik nooit. Maar hij heeft opgehangen en nam daarna niet op.
Inderdaad! TS wil die man overtuigen omdat hij haar steeds neerzet als "slet" omdat ze contact heeft met andere mannen op vriendschappelijke basis. De lat ligt dus echt achterlijk hoor bij die gast en gezien hoe hij doordramt blijft die lat daar liggen. Hoe ze ook zal redeneren, hij zal altijd het gelijk claimen en zij moet zich maar aan zijn eisen en kaders aanpassen. Het is zijn manier of hoppa "slet".quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Afsluiten is overgewaardeerd. Meestal gaat het er dan niet om dat het over is en dat je afscheid wilt nemen, maar wil je eigenlijk weten wat je had kunnen doen om het wel goed te laten gaan (en in jouw geval zo te lezen om jezelf te verdedigen en een eikel in te laten zien dat je geen slet bent, why? Waarom boeit het wat iemand die niet in je leven hoort over jou denkt? Je hebt belangrijkere dingen te doen).
Ik neem aan dat TS haar ex ook gezegd heeft dat hij niet meer moet bellen, whatsappen, mailen etc?quote:Ik geloof dat jullie het punt waarbij afsluiting nog iets positiefs zou kunnen brengen, al gepasseerd zijn.
Geen contact meer. Niet. Jij ook niet. Telefoonnummer verwijderen uit je foon, zodat je niet meer in de verleiding komt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Verstandig. Het helpt ook bij het visualiseren van het geheel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Pindasoepje het volgende:
Komt wel goed, ik zat even in een dipje.. Heb nu weer afleiding omdat de kleine weer ernstig aan het spugen was..
Ik moet me behoeden voor de dipjes..
vandaag mn zusje gebeld, wilde met haar erover praten.. enige wat ik kreeg was oh.. en daarna begon ze over zichzelf.. ben toen maar in een schrift gaan schrijven
Heel erg waar.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Afsluiten is overgewaardeerd. Meestal gaat het er dan niet om dat het over is en dat je afscheid wilt nemen, maar wil je eigenlijk weten wat je had kunnen doen om het wel goed te laten gaan (en in jouw geval zo te lezen om jezelf te verdedigen en een eikel in te laten zien dat je geen slet bent, why? Waarom boeit het wat iemand die niet in je leven hoort over jou denkt? Je hebt belangrijkere dingen te doen).
Ik geloof dat jullie het punt waarbij afsluiting nog iets positiefs zou kunnen brengen, al gepasseerd zijn.
Geen contact meer. Niet. Jij ook niet. Telefoonnummer verwijderen uit je foon, zodat je niet meer in de verleiding komt.
Dipjes komen er nog wel meer,en misschien zulke momenten van 'zwakheid' ook wel. Het zij zo. Accepteer je eigen zwakheid maar blijf bij je besluit: bij hem ligt geen rust, en dat weet je zelf ook wel nu.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Pindasoepje het volgende:
Komt wel goed, ik zat even in een dipje.. Heb nu weer afleiding omdat de kleine weer ernstig aan het spugen was..
Ik moet me behoeden voor de dipjes..
vandaag mn zusje gebeld, wilde met haar erover praten.. enige wat ik kreeg was oh.. en daarna begon ze over zichzelf.. ben toen maar in een schrift gaan schrijven
Het zijn ook 9 vd 10 mannen die je wel even willen helpen met verwerkenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef suri het volgende:
Mooi dat het van je afschrijven helpt, ga ermee door.
Het helpt je echt om tot rust te komen.
Fijn om te horen dat tenminste je collega's je helpen en dat je werkgever niet moeilijk doet.
Langzaamaan zal het beter worden voor je.
En wij zijn er voor je.
GA ZO DOOR!!
Heel erg om te lezen. Schrok je daar niet enorm van?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:25 schreef Pindasoepje het volgende:
Gisternacht echt heel veel geschreven, en het helpt wel hoor.. Ik heb echt zoveel van me af geschreven. Over alles, mn jeugd, mn huwelijk, nu. Goede dingen slechte dingen, dingen waar ik mee zit..
Het is tot nu toe erg stil op mn telefoon, afgezien van 7 telefoontjes vanochtend en 1 op mn werktoestel op kantoor. Nu ben ik vandaag niet gaan werken omdat ik om 6u nog niet sliep en mn wekker om 6.05 afging (morgen werk ik dan maar 10uur) en af mn collega whatsappte me dat hij had gebeld en dat ze heeft aangegeven dat dit nummer niet meer in gebruik was en dat ik op een andere afdeling zat. (mn collega en teamleider weten helaas alles aangezien ze een keer meekeken op mn scherm op afstand en dus een boze mail van hem zagen.. (ja ja zware controle op werk) ik ben toen apart geroepen omdat mn tl was geschrokken, ze had me al eerder gevraagd wat er met me aan de hand was omdat ik volgens haar heel erg was veranderd, wat ik toen niet eens door had..
Ik voel me door het schrijven vandaag een heel stuk beter geestelijk.. Lichamelijk ben ik echt brak maar ach, vandaag ff vroeg naar bed
En dat dacht ik dus ook. Als je collega's zoiets zeggen, dan ga je toch nadenken.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Heel erg om te lezen. Schrok je daar niet enorm van?
Ja, stom hoe je dat niet kunt zien hè? Ik kreeg vergelijkbare opmerkingen achteraf, toen het uit was met mijn vriend. Bleek echt dat een paar collega's zich stiekem wel zorgen maakten. Ik denk soms dat het een soort beschermingsmechanisme is dat je dat soort dingen niet ziet. Dat je niet helemaal doorhebt hoe 'erg' het is zodat je niet depressief op de bank belandt maar nog redelijk positief naar alles blijft kijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik had het eigenlijk helemaal niet door, had een tijdje terug een lastige tijd waarin mijn opa en oma binnen een week beiden overleden, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Dat zei ik toen dr tijd ook aan mn TL. Ik had echt niet het idee dat het feit dat ik niet eens meer sociaal op werk was iets te maken had met hem.. Acteraf gezien erg stom.. Maar toen was alles anders..
Wat wil je hiermee zeggen?quote:[
Het zijn ook 9 vd 10 mannen die je wel even willen helpen met verwerken
Vond het ook al BS, leek me beter t te negeren. Sowieso is 50% van de mensen die hier helpt vrouw, dus het klopt ook nog eens niet. Lekker laten lullen, zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef suri het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Kan een man niet oprecht iemand proberen te helpen zonder bijbedoelingen?
Ja ik denk je dat je je geestelijk voor alles afsluit en voor alles een excuus zoekt. Ik ging al niet eens meer bij mn lievelingstante logeren wat ik elke maand wel deed, omdat zij 4 zonen heeft van 16 tot 23 jaar en hij dat helemaal niks vond, omdat hij aangaf dat mn neefjes zeker weten s'nachts zouden fantaseren over mij.. En toen mn tante het me vroeg, gaf ik maar elke keer aan dat ik het druk had op werk, en nog veel te klussen had thuis..quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ja, stom hoe je dat niet kunt zien hè? Ik kreeg vergelijkbare opmerkingen achteraf, toen het uit was met mijn vriend. Bleek echt dat een paar collega's zich stiekem wel zorgen maakten. Ik denk soms dat het een soort beschermingsmechanisme is dat je dat soort dingen niet ziet. Dat je niet helemaal doorhebt hoe 'erg' het is zodat je niet depressief op de bank belandt maar nog redelijk positief naar alles blijft kijken.
Ok, misschien raaskal ik nu ook wel
Alleen al dat je ex dat dacht geeft voor mij aan dat er bij hèm een steekje los zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat ga ik zeker doen! Mijn tante is altijd mijn grote voorbeeld geweest, single moeder met 4 jongens die alles in dr uppie heeft gedaan..
Ik snap echt niet dat mensen denken dat neven en nichten op elkaar kunnen geilen.. Voor mij is dat echt not done
jaa zo ging het bij mij dus ook.. Zelfs als ik ging roken beneden op kantoor (op een gegeven moment alleen, want ik MOEST hem elke keer bellen) en als hij dan een mannenstem hoorde begon hij al met zeiken..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een ex van mij was al jaloers als ik naar college ging 'want daar waren andere mannen' en dan vroeg hij ook met een gemene ondertoon of ik nog 'leuke jongens' had gesproken als ik thuis kwam. EchtHet werd van kwaad tot erger en toen bleek hij nota bene de lul te zijn geweest die vreemd ging (...met mijn beste vriendin
). Zoals de waard is...
Ja, ik had niets verkeerd gedaan en was voor mijn gevoel in 1 klap zowel mijn partner als mijn beste vriendin kwijtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef Pindasoepje het volgende:
jaa zo ging het bij mij dus ook.. Zelfs als ik ging roken beneden op kantoor (op een gegeven moment alleen, want ik MOEST hem elke keer bellen) en als hij dan een mannenstem hoorde begon hij al met zeiken..
Lekkere beste vriendin heb je dan..
Ga jij jezelf eens gauw deprogrammerenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Jeetje, dat soort waanbeelden had mijn ex ook.. Hebben we niet dezelfde ex toevallig :/
Mijn ex kwam ook ineens met het gezeik dat ik als we buiten waren naar alle knappe jongens keek.. Laatste weken keek ik alleen naar de grond.. Ik durfde niet meer voor me uit te kijken
heb dat nu ook wel hoor.. Miste vandaag bijna de bus, omdat ik het zo druk had met naar stoeptegels staren
Ja dat ga ik zeker doen.. Het was ook stom vanochtend hoor, het was 6.45 dan is er niemand op straat..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga jij jezelf eens gauw deprogrammerenGeniet weer en kijk naar alle mooie mannen!
Mijn ex was Indo, misschien ook een deel cultuur of zo. In het begin was hij helemaal niet zo jaloers, dat groeide en werd steeds erger.
Ik hoop het.. Bij mn ex man duurde alles welgeteld 1 dag, vond het niet eens erg terwijl ik zo lang getrouwd was. Dit vind ik nog steeds super erg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef loveli het volgende:
Gewoontes aan- en afleren duurt ongeveer een maand. Voor januari voorbij is kijk je anders om je heen.
Ik heb dit topic met verbazing zitten lezen. Bovenstaande post is een nieuw hoogtepunt voor me.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Jeetje, dat soort waanbeelden had mijn ex ook.. Hebben we niet dezelfde ex toevallig :/
Mijn ex kwam ook ineens met het gezeik dat ik als we buiten waren naar alle knappe jongens keek.. Laatste weken keek ik alleen naar de grond.. Ik durfde niet meer voor me uit te kijken
heb dat nu ook wel hoor.. Miste vandaag bijna de bus, omdat ik het zo druk had met naar stoeptegels staren
Ja automatisme.. Als ik nu terugkijk naar mezelf was ik een robot geworden.. en geloof me, lang niet alles staat hier..quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb dit topic met verbazing zitten lezen. Bovenstaande post is een nieuw hoogtepunt voor me.
Ik heb dus een nichtje die ik nog nooit in mijn leven gezien heb... Maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat ga ik zeker doen! Mijn tante is altijd mijn grote voorbeeld geweest, single moeder met 4 jongens die alles in dr uppie heeft gedaan..
Ik snap echt niet dat mensen denken dat neven en nichten op elkaar kunnen geilen.. Voor mij is dat echt not done
Montelly is een kuttroll, niet op letten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik denk dat ik bij deze meneer niet fout zit. Ik kan mezelf echt niks fouts aanrekenen, bij mijn ex man kon ik dat wel. Maar hier echt niet. Ik ben ook niet zo dat ik niet kritisch naar mezelf kijk. Ik kijk altijd eerst naar mezelf, wat mijn aandeel in het probleem is maar in dit geval weet ik gewoon dat ik niks heb gedaan
Waarheid als een koe wat je nu zegt Re. En daarmee bedoel ik dus dat jou mening exact is zoals ik er over denk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
Montelly is een kuttroll, niet op letten.
Je ex vriendje is een creep met enge normen en waarden waar je slachtoffer van ben geworden
Mijn god, wat er naar boven komt naarmate dit topic vordert...Denk dat dit een typisch gevalletje is van steeds je grenzen verleggen zoals Isabeau ook zegt:quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:36 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja ik denk je dat je je geestelijk voor alles afsluit en voor alles een excuus zoekt. Ik ging al niet eens meer bij mn lievelingstante logeren wat ik elke maand wel deed, omdat zij 4 zonen heeft van 16 tot 23 jaar en hij dat helemaal niks vond, omdat hij aangaf dat mn neefjes zeker weten s'nachts zouden fantaseren over mij.. En toen mn tante het me vroeg, gaf ik maar elke keer aan dat ik het druk had op werk, en nog veel te klussen had thuis..
Ik ga trouwens vandaag voor het eerst sinds maanden echt uit, met een vriendin en haar nichtjes.. Alleen ik durf nog niet zo goed.. Word een spannende avond dus.
En voor je het weet mag je alleen naar de stoeptegels kijken bij de bushalte...quote:In het begin was hij helemaal niet zo jaloers, dat groeide en werd steeds erger.
Fijn dat z'n moeder op 'em let, dat is niet meer jouw zorg. Misschien dat z'n volgende vriendin wel een goede vent aan 'em heeft, maar jij moet naar de toekomst kijken. Zonder hem.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Pindasoepje het volgende:
Ze gaat nu op hem letten dat het in het vervolg niet weer gebeurd. Heb haar aangegeven dat ik niet wil, maar ze hoopt wel dat het goed gaat komen. Ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik er niet in geloof. Hij moet eerst maar hulp gaan zoeken.
Schrijf het van je hier af,....quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef Pindasoepje het volgende:
tsja.. ik weet het allemaal niet meer..
Laten we het erop houden dat ik in ee ontzettende dip zit..
Ga hem nu niet bellen hequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef Pindasoepje het volgende:
tsja.. ik weet het allemaal niet meer..
Laten we het erop houden dat ik in ee ontzettende dip zit..
Dat ben je straks weer kwijt als je hem weer in leven toelaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Pindasoepje het volgende:
De dagen vanaf oud en nieuw waren een hel, ik wil er liever niet over uitwijden, maar het was echt erg. Plus mn ouders hebben ineens maar even besloten uit elkaar te gaan en mn moeder wil bij mij intrekken.
Niet dat ik het erg vind, maar ik had eindelijk even rust. Ik kan haar toch niet zeggen dat het niet mag.. Ik had eindelijk een beetje grip op mn leven ik kon zelf bepalen wat ik thuis deed, als ik in de woonkamer wilde roken kon dat, als ik op mn kop wilde staan kon dat, als ik 2 dagen de afwas niet wilde doen kon dat..
Heb hem eigenlijk gewoon normaal gesproken nadat ik gister zn moeder sprak. Ik kon altijd wel goed met hem praten over de probleempjes die ik had.. Het is niet "aan" ofzo hoor.. Wist gisteravond gewoon niet meer wat te doen..
Je moeder onderdrukt je niet lijkt mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Pindasoepje het volgende:
Die ben ik nu ook kwijt nu mn moeder bij mij komt wonen
Nee maar je bent wel ineens je vrijheid weer kwijt die je net terug hadquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moeder onderdrukt je niet lijkt mij.
Maar goed, wens je sterkte en wijsheid de komende tijd.
Natuurlijk is het lastig dat nu moeder weer intrekt, maar dat zal tijdelijk zijn en dan kan ze daarna weer verder met haar vrije leven. Zonder die vent.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee maar je bent wel ineens je vrijheid weer kwijt die je net terug had
Zo voelt het ook.. 2012 is zo kut begonnen.. Het ging echt goed toen ik uitging, ik voelde me echt goed.. Maar daarna... Ik trek op de 1 of andere manier echt ellende aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
Het klinkt alsof je langzaam maar zeker weer terugwandelt.
Maar waarom dan bellen met hém?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zo voelt het ook.. 2012 is zo kut begonnen.. Het ging echt goed toen ik uitging, ik voelde me echt goed.. Maar daarna... Ik trek op de 1 of andere manier echt ellende aan.
Dunno, ik kon altijd wel goed praten over die dingen met hem.. De meeste dingen zaten bij ons echt goed, zoals dit dus, hij liet me altijd een stuk beter voelen als ik me rot voelde, behalve dan dat hij een bord voor zn kop had wat heren betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom dan bellen met hém?
Je was van hem af eindelijk.
Dat snap je toch wel? Je begint geen relatie met iemand als er helemaal niets is. Tuurlijk zoek je een vertrouwd persoon om op terug te vallen voor steun...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom dan bellen met hém?
Je was van hem af eindelijk.
Maar als ze verder echt niemand heeft om der hart te luchtenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Je hebt zelf ook wel een enorme plaat voor je harses als je juist hem uitkiest om je hart bij te luchten.
Dit dus..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als ze verder echt niemand heeft om der hart te luchten
Neem de tijd, kijk het aan. Iemand verandert niet in 1 week of 2 of 4. Ga door met je leven en zie of hij wel verandert of niet. Voor nu heb je het super gedaan door de relatie te verbreken. Maak je niet te druk om de toekomst nuquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Hij weet trouwens wel dat ik geen relatie wil en hij zegt er verder niks over, enige wat hij zegt is dat hij zou gaan veranderen en dat ik dat nog wel zou zien..
Maar ik gelof hem niet
Waar heb ik gezegd dat ik terugga?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Dat zei ik, je verdient niet beter meid. Gewoon lekker teruggaan naar hem en jezelf lens laten meppen, je hebt zelf namelijk de ruggegraat niet om als single door het leven te gaan.
Dan is dat een kutsmoes en niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog niet bij die gast die de veroorzaker van veel van haar ellende is. Sorry hoor, maar dat is echt de kat op het spek binden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Ja, want onbekenden op internet is echt precies hetzelfde als je ex-partnerquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nog niet bij die gast die de veroorzaker van veel van haar ellende is. Sorry hoor, maar dat is echt de kat op het spek binden.
Ze had ook hier terecht gekund.
Meid, dat hoef je echt niet te zeggen, je acties spreken voor zich. Bij elk klein tegenslagje ren je terug naar hem, its obvious.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik terugga?
Fok is echt niet de juiste uitlaatklep als er veel gebeurd in je leven. Zeker niet als er iemand is die van alles al af weet. Daarbij komop fok kan een helpende hand bieden maar genoeg onzin lui waar je op dat moment niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nog niet bij die gast die de veroorzaker van veel van haar ellende is. Sorry hoor, maar dat is echt de kat op het spek binden.
Nou nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, dat hoef je echt niet te zeggen, je acties spreken voor zich. Bij elk klein tegenslagje ren je terug naar hem, its obvious.
Weet je nog door wie je het zo lastig hebt gehad ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nou nee.
Omdat ik hem toevallig NU heb gebeld omdat ik het lastig heb?
Mijn ouders gaan verdorie uitelkaar, ik heb kutnieuws gekregen. Dat het voor jou een KLEIN tegenslagje is, betekent niet dat het dan automatisch voor mij ook klein is.
Hij WEET dat ik niet wil. En hij zeurt er op dit moment ook niet over..
Het is zinsloos, ze heeft de kracht niet om op eigen benen te staan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je nog door wie je het zo lastig hebt gehad ?
En uitgerekend die ga je bellen?
Hij wacht met meppen totdat ze samenwonen, en dan gaat hij eens goed los gok ik zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Echt, je bent het meest makkelijke slachtoffer dat er is. Als een mak lammetje laat je je weer naar zijn slachtbank voeren, want hij begrijpt je zo goed.
Wake up!
Want in die tijd dat ze uit elkaar waren, heeft zij zich vast en zeker door iedereen laten nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Hij wacht met meppen totdat ze samenwonen, en dan gaat hij eens goed los gok ik zo.
Bij hem ... degene die je zo goed begrijpt ... waardoor je totaal veranderde in een schim van jezelf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik wil GEEN relatie met hem.. Begrijpen jullie dat niet?
Ik wilde gewoon mn ei kwijt.. Dingen waar ik mee zat..
Je wil wel degelijk een relatie met hem. Je hebt het alleen zelf niet door. Het feit dat je hem meerdere malen belt en hem nog steeds deel laat uitmaken van je leven zegt genoeg. Hij lacht keihard in zijn vuistje: het is slechts een kwestie van tijd voordat je jezelf weer aanbied aan hem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Pindasoepje het volgende:
Trollquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is dat een kutsmoes en niet serieus te nemen.
Je zit gewoon te zieken. Voel je je dan beter ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, omdat het niet is wat TS wil horen is het een troll zekerga schoonmaken mens.
Nee ik wil geen relatie voor de zes-hon-derd-ste keer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil wel degelijk een relatie met hem. Je hebt het alleen zelf niet door. Het feit dat je hem meerdere malen belt en hem nog steeds deel laat uitmaken van je leven zegt genoeg. Hij lacht keihard in zijn vuistje: het is slechts een kwestie van tijd voordat je jezelf weer aanbied aan hem.
Stop dan met hem bellen. En lieg jezelf niet voor, je mist hem. Dat is overduidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee ik wil geen relatie voor de zes-hon-derd-ste keer.
Negeer die kutjanus nou maar, hij doet het erom.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee ik wil geen relatie voor de zes-hon-derd-ste keer.
Kun jij niet even opbokken met je treurige getroll?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Negeer die kutjanus nou maar, hij doet het erom.
Ja natuurlijk mis ik de persoon die hij was voor hij zo debiel werd, maar ik ben slim genoeg om te weten dat een relatie niet handig is. Kijk maar naar mn moeder, na 30jaar met ongeveer net zo een drama vent geleefd te hebben gaat ze toch weg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stop dan met hem bellen. En lieg jezelf niet voor, je mist hem. Dat is overduidelijk.
Je bent slim genoeg om te weten dat je geen relatie met hem wilt, maar niet slim genoeg om hem uit je leven te laten en hem nog steeds macht te laten uitoefnen in je leven. Meid, die plaat moet je echt even weghalen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mis ik de persoon die hij was voor hij zo debiel werd, maar ik ben slim genoeg om te weten dat een relatie niet handig is. Kijk maar naar mn moeder, na 30jaar met ongeveer net zo een drama vent geleefd te hebben gaat ze toch weg.
Draai het maar weer om joh, sneue flikker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun jij niet even opbokken met je treurige getroll?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Draai het maar weer om joh, sneue flikker.
Kijk eens vanuit zijn perspectief: zijn vriendin maakt het uit maar behandeld hem nog steeds als haar vriend. Die jongen hoeft helemaal niks te doen, ze komt iedere keer vanzelf terug bij hem. Hij weet ook dat het slechts een kwestie van tijd en wat zoete woordjes is voordat ze weer bij hem terugkomt. En dat cirkeltje herhaalt zich, want TS is geen sterk persoon.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Het is nu sowieso een herhaling van zetten
meeste fokkers hier zeggen "je wilt hem terug, of geeft hem dat signaal"
TS zegt "nee ik wil hem niet terug"
welles-nietus spelletje is natuurlijk zinloos.
Ik probeer t beetje positief te bekijken vanuit alle hoekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Kijk eens vanuit zijn perspectief: zijn vriendin maakt het uit maar behandeld hem nog steeds als haar vriend. Die jongen hoeft helemaal niks te doen, ze komt iedere keer vanzelf terug bij hem. Hij weet ook dat het slechts een kwestie van tijd en wat zoete woordjes is voordat ze weer bij hem terugkomt. En dat cirkeltje herhaalt zich, want TS is geen sterk persoon.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Je hebt zelf ook wel een enorme plaat voor je harses als je juist hem uitkiest om je hart bij te luchten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
Omdat hij inmiddels ook wel weet dat hij meer vliegen vangt met honing ...
Echt, het scenario is zo klip en klaar. Wapen je wat meer!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Echt, je bent het meest makkelijke slachtoffer dat er is. Als een mak lammetje laat je je weer naar zijn slachtbank voeren, want hij begrijpt je zo goed.
Wake up!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
Bij hem ... degene die je zo goed begrijpt ... waardoor je totaal veranderde in een schim van jezelf.
Maar hou jezelf vooral voor de gek. Je hebt de deur weer opengezet.
Eens, eens, eens, eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
Maar stop dan in hemelsnaam met hem als jouw anker te zien waar je in nare tijden je hart bij kan uitstorten. Dat strookt niet met wat je hier roept, dat strookt niet met wat hij je allemaal geflikt heeft en dat maakt wel dat ik met argusogen het vervolg bekijk.
Misschien heb je het zelf echt niet door, maar je bent heel gevaarlijk bezig door hem nu weer zo bij jouw leven te betrekken.
Misschien heeft je moeder van jou geleerd ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mis ik de persoon die hij was voor hij zo debiel werd, maar ik ben slim genoeg om te weten dat een relatie niet handig is. Kijk maar naar mn moeder, na 30jaar met ongeveer net zo een drama vent geleefd te hebben gaat ze toch weg.
Ontwijk het dan ook!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Pindasoepje het volgende:
Met zo een opmerking lijk je juist op HEM.
En wat denk je dat hij nu denkt? 'Goh, zodra ze het een beetje lastig krijgt komt ze terugrennen naar mij, ze heeft niemand anders, ze is totaal afhankelijk van mij, das mooi! Die krijg ik zo weer terug!' En lets face it, wat jij zegt en wat je doet zijn twee TOTAAL verschillende dingen, dus die jongen valt niks kwalijk te nemen en zijn instinct is ook nog eens juist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is pas sinds gister dat ik hem hem gesproken. Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik alleen maar belde omdat ik me rot voelde en dat is verder niks van hem wilde. Het was aan hem of hij verder wilde praten of niet.
Heb ook aangegeven dat ik niks wil horen over hem en mij omdat het er niet is.
Inderdaad, omdat je niet sterk in je schoenen staat. Je houdt niet van jezelf, je hebt een lage eigenwaarde, je ruggegraat ontbreekt om consequent te zijn en je maakt jezelf totaal afhankelijk van anderen om misbruik van je te maken.quote:Hoezo zou ik dan weer bij hem terug gaan Scorpie. Ben jij mij om te zeggen dat ik niet sterk ben?
En dat het nu anders is bewijst wederom mijn punt; je wil terug naar hem, je mist hem, je wil dat er van je gehouden wordt en dat iemand je helpt bij je issues. Het meppen neem je uiteindelijk op de koop toe.quote:Ik ben getrouwd geweest met iemand op wie ik hardstikke gek was. Op het moment dat het voor mij over was, was het over. Ik was zo over de scheiding heen. Niks geen maanden rouwproces. Op het moment dat je erachter komt dat iets niet goed voor je is, kap je ermee lijkt mij.
Mijn ex man en ik hebben ook nog contact, weliswaar om de kleine, maar af en toe praten we ook wel eens over dingen (heel sporadisch) betekent niet dat ik hem automatisch terugwilde..
Als ik me gedraag als een irritante, egoistische, vrouwenmeppende misbruikende kloothommel, dan hoop ik oprecht dat je eindelijk een keer ziet waar je naar terug gaat keren.quote:Met zo een opmerking lijk je juist op HEM.
Je wilt geen relatie, maar wel de intieme vriendschap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Pindasoepje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |