Tsja er was een tijd dat ik het nodig had, maar hij wil niks geven. Via de officiële weg wil ik het niet doen, maar later zal mijn kleine wel zien dat papa een loser is geweest en dat ik niks verkeerd heb gedaan. Maar als de dag komt dat mijn kleine niet meer wil gaan houdt het op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.
Bel je vriendinnen eens heel snel op!quote:Op zondag 25 december 2011 13:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen contact gehad, er wordt wel continu gebeld en dat houd ook niet op.. Vandaag zal wel zwaar zijn, want ik ben helemaal in mn uppie.. Iedereen is weg, en mn kleine is er ook al niet.. Lig ook gewoon nog steeds in bed.. Heb totaal geen zin om iets te doen..
Dit is ook echt de eerste keer in heel mn leven dat ik me zo alleen voel met kerst.. Ik had altijd zo een leuk sociaal leven.. Nu durf ik niet eens mn vriendinnen op te bellen..
Nietquote:Op zondag 25 december 2011 19:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Naja, heb een belletje gepleegd.. Mijn andere "beste" vriendinnetje meldde rustig, dat ik het uit moest zoeken. Ze had geen tijd meer voor me, ik was degene die koos voor een relatie met een idioot, dus ik mocht het maar uitzoeken.. Heb dr maar een vrolijk kerstfeest toegewenst
Ach ja, nog eventjes en deze dag is voorbij.. Morgen een betere dag..
Je weet de geschiedenis niet Milf.quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
NietHeeft ze dat echt gezegd?
Fijne vriendin is dat zeg!![]()
Ik vind het heel sneu voor je Meis.
Je ontkent dus niet dat je het niet verdient hebt dat die vriendin tegen je gezegd heeft dat je het maar moet uitzoeken?quote:Op zondag 25 december 2011 20:33 schreef Pindasoepje het volgende:
@Kingtoppie, als je het topic hebt doorgenomen kan je zien dat ik altijd heb gehoopt dat hij bijdraaide.. Dus nee ik luisterde niet nee
Ik zeg het niet om je kut te laten voelen, ik zeg het zodat jij jezelf bewust gaat maken van je eigen acties... Als jij het zo verneukt bij je vriendinnen dat ze zeggen dat ze geen tijd meer voor je hebben dan doe je toch écht iets heel erg fout...doe dat jezelf gewoon niet aan.quote:Op zondag 25 december 2011 20:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Tsja.. Ik hoef niet echt te horen dat ik stom ben geweest.. Dat weet ik al.
Ik denk dat TS zich nu pas gaat realiseren wat haar inmiddels gelukkig ex-vriend teweeg heeft gebracht in haar leven. Nu blijkt bijvoorbeeld dat haar vriendinnen van haar vervreemd zijn door zijn gedrag (en haar eigen reactie en inbreng natuurlijk).quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
NietHeeft ze dat echt gezegd?
Fijne vriendin is dat zeg!![]()
Ik vind het heel sneu voor je Meis.
Dat is zo, maar dan is het niet jouw foutquote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Pindasoepje het volgende:
Ach ja.. die vriendin denkt dat alles op te lossen valt door samen te gaan wonen.. zo werkt het niet, misschien voor haar wel. Maar je kan niet iemand jouw visie op iets op gaan dringen...
Nummer veranderen. Heb je mijn link ff gelezen? Daar staan goede tips en verhelderende links naar websites....quote:Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Pindasoepje het volgende:
Naja.. ik heb dus opgenomen.. Terwijl ik wist dat ik het niet moest doen..
Maar wilde gewoon horen wat hij t evertellen had. Nadat hij doorhad dat ik verder niks wilde, begon het: jij bent een slechte vrouw, geen enkele man gaat een vrouw als jij willen.. En een aantal nieuwe dingen zoals; als je buiten loopt kijk je naar anderen.. (seriously kijken mag, en 9 van de 10x heb ik het geeneens door, omdat ik altijd door mensen heen kijk) Verder kook ik geen Hindoestaans en als ik hem zie bestel ik .liever eten omdat ik gewoon lui ben.. (ik wilde gewoon zoveel mogelijk tijd met elkaar hebben omdat we elkaar maar 1 a 2x per week zagen//
Zeg maar alles wat ik dus goed bedoelde, werd dus door hem gezien als zijnde , lui, slecht en alles wat geen enkele man in een vrouw zou willen..
Heb maar geluisterd en opgehangen.. ik hoop nu dat hij nooit meer belt..
Het gaat meer over dat je foute mannen opzoekt. Hoe fout hij is weet je vantevoren niet, evenals je bij " normale" beginnende relaties niet weet of iemand ook geen vervelende karaktereigenschappen heeft (vreemdgaan, zeurende vrouwen, aandachtshoer etc..).quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb het inderdaad gelezen.. Toch wel herkenbare punten gelezen.. Het klopt idd dat vrouwen op zoek gaan naar hetgeen wat ze in hun jeugd hadden..
Mijn vader is idd ook zo een waardeloos figuur geweest en deze gast is echt nog vele malen erger dan mijn vader.. Dus het gedeelte over het verleden verslaan zeg maar, dat klopt niet echt... Want hier zou ik never nooit tegen op kunnen...
Zo een gast die continu denkt dat ik vreemd ga terwijl ik dat nog nooit heb gedaan en nooit zal doen.. Zijn gedachten zullen ook nooit veranderen, dus ik zou hem nooit kunnen verslaan.. Al past dat wel weer in mijn gedachtengang van voorheen.. Hem laten weten dat ik niet zo ben/..
Precies, dat staat ook in dat topic, en op die websites waar in dat topic naar gelinkt wordt..quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja maar als ik terugkijk naar het moment dat ik hem leerde kennen had ik al moeten weten dat hij fout was.. En ik dat denk vrouwen dat toch wel meteen aanvoelen, maar dan toch hopen dat ze die gedachtes/gedrag wel kunnen omdraaien naar in hun ogen goed gedrag zeg maar..
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef suri het volgende:
Sowieso mag en kan hij niet zo tegen je praten. Het is moeilijk om in een keer met iemand te kappen. Nummer veranderen en nu tijd voor jezelf te nemen.
En wat dan nog als je niet hindoestaans kookt enzo. Dat geeft hem niet het recht om zo te schelden.
Geloof hèquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..
En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..
Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
Het lijkt mij sowieso ook sterk dat alle mannen van Hindoestaanse afkomst zo overdreven dominant zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 00:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee geen geloof, maar cultuur..
In het geloof wordt verteld dat de vrouw op 1 staat. De vrouw moet worden gezien als godin..
quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..
En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..
Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
lees nog een keer het vetgedrukte: nee dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat komt dus door de opvoeding.. Ik zag het heel erg toen mijn zoontje geboren was, toen hij vast voedsel begon te eten. Moest ik van mijn schoonmoeder alleen klaarmaken wat meneertje lustte.. Nou daar had ik dus geen zin in, want hij moest eten wat de pot schafte vanaf het moment dat dat kon.. Dus ja toen was ik ook al een slechte.. en nu ik dus alleen woon met mn kleine merk ik idd ook aan hem als hij terug is van zijn vader, dat hij bazig probeert te doen..
Zo begint het allemaal.. Door ons vrouwen zelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |