Precies, dat staat ook in dat topic, en op die websites waar in dat topic naar gelinkt wordt..quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja maar als ik terugkijk naar het moment dat ik hem leerde kennen had ik al moeten weten dat hij fout was.. En ik dat denk vrouwen dat toch wel meteen aanvoelen, maar dan toch hopen dat ze die gedachtes/gedrag wel kunnen omdraaien naar in hun ogen goed gedrag zeg maar..
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef suri het volgende:
Sowieso mag en kan hij niet zo tegen je praten. Het is moeilijk om in een keer met iemand te kappen. Nummer veranderen en nu tijd voor jezelf te nemen.
En wat dan nog als je niet hindoestaans kookt enzo. Dat geeft hem niet het recht om zo te schelden.
Geloof hèquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..
En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..
Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
Het lijkt mij sowieso ook sterk dat alle mannen van Hindoestaanse afkomst zo overdreven dominant zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 00:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee geen geloof, maar cultuur..
In het geloof wordt verteld dat de vrouw op 1 staat. De vrouw moet worden gezien als godin..
quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..
En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..
Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
lees nog een keer het vetgedrukte: nee dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat komt dus door de opvoeding.. Ik zag het heel erg toen mijn zoontje geboren was, toen hij vast voedsel begon te eten. Moest ik van mijn schoonmoeder alleen klaarmaken wat meneertje lustte.. Nou daar had ik dus geen zin in, want hij moest eten wat de pot schafte vanaf het moment dat dat kon.. Dus ja toen was ik ook al een slechte.. en nu ik dus alleen woon met mn kleine merk ik idd ook aan hem als hij terug is van zijn vader, dat hij bazig probeert te doen..
Zo begint het allemaal.. Door ons vrouwen zelf..
Ah was niet helemaal duidelijk, vader van kleine woont bij zn ouders in, vader dumpt kleine alleen bij ouders om zelf te gaan stappen, dus in die weekenden is oma de baasquote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
lees nog een keer het vetgedrukte: nee dus
door je ex, niet door " de vrouwen".
Het zit er nog steeds in he, de schuld naar je zelf toe schuiven? Hou vol, je komt er wel vanaf
Tsja, misschien is dat het inderdaad wel, ik weet het niet.. feit blijft dat ik nu de komende 1000 jaar lekker alleen blijf..quote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef suri het volgende:
Jij bent een sterke vrouw en daar kunnen ze niet tegen.
Zulke mannen eindigen later alleen zielig in hun flatje. ouders die zo'n opvoeding geven aan hun kinderen worden buitenbeentjes in de familie. ( ervaring met dit )
Bluf. Doe maar niet overigens, zoek gewoon een goede man. Die bestaat echt..quote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Tsja, misschien is dat het inderdaad wel, ik weet het niet.. feit blijft dat ik nu de komende 1000 jaar lekker alleen blijf..
Voor mij hoeft het echt niet meer.. Ik wil echt nooit meer gezeik hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bluf. Doe maar niet overigens, zoek gewoon een goede man. Die bestaat echt..
Dat is idd ook zo..quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef suri het volgende:
Het leven kan raar lopen. Mensen van wie ik het niet verwachtte waren juist degene die als eerste klaar stonden om ons te helpen in moeilijke tijden.
Als praten met ons vreemden je goed doet dan mag je blijven praten.
Gezien dit tijdstip: slapen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
voel mezelf heel erg zielig nu.. echt stom
Idem! Kutsituatie maar ik vind dat je sterk bent geweest. Heeft bij mij (andere situatie, maar wel veel gezeik en onrealistische eisen, scheve verhouding etc) een stukkie langer geduurd. Heb ook nog een hoop om aan te werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:08 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb het meeste doorgelezen:
* Nixx- geeft Pinda een dikke knuffel!
Je bent hier welkom.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Bedankt trouwens dat jullie wel meeleven.. Dat helpt wel.. Elke keer als ik dan lees, aardige dingen te zien.. Ik voel me dan toch wel minder, idioot zeg maar. Ik weet het juiste woord niet.. Maar echt! Bedankt allemaal! xx
Na mn huwelijk was het totaal verdwenen op het moment dat ik pindaman leerde kennen was het redelijk terug.. Ik twijfel veen aan mezelf.. Maar het heeft pieken en dalen..quote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef suri het volgende:
laat je zelfvertrouwen niet kapot maken door hem
Ligt vast aan je slaapgebrek doordat je kind ziek is enzo. Gewoon rustig blijven ademen. Je komt hier wel doorheen!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo.. Ik weet het gewoon even niet meer.. Zit nu echt in een grote dip..
alles komt in 1 keer op me af.. Niet alleen hij.. Exman was ook bezig met nonsens, wat ik al probeer te negeren.. En daarbij nog wat andere zaken.. Ik trek het nu gewoon even niet meer..
Kop op!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik word echt gek op kantoor.. zit alleen maar te huilen achter mn bureau, gelukkig ziet niemand het..
Juist, laat je niet gek maken!!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik word echt gek op kantoor.. zit alleen maar te huilen achter mn bureau, gelukkig ziet niemand het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |