Nuttige linkquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:17 schreef Meloewa het volgende:
*Als hij maar gelukkig is, vrouwen die te veel in de liefde investeren
*Verslaafd aan slechte mannen: liefhebbende mannen zijn veel te saai
*Overlevingsmechanismen ontwikkelen in je jeugd
Door die situatie ontwikkelen vrouwen overlevingsmechanismen waardoor ze later in hun relaties onbewust kiezen voor mannen die van hen vragen dat ze weer diezelfde rol spelen als ze deden in hun jeugd. Ze willen dan hun partner redden of willen nodig zijn en offeren zichzelf daar helemaal voor op. In
Herkenning van oud gedrag speelt een belangrijke rol in slechte relaties
Deze herkenning geeft iets van “thuis” komen als het ware, hoe slecht dat thuiskomen ook was vroeger.
http://mens-en-gezondheid(...)hen-mishandelen.html
Hoe bedoel je? Die zoeken mishandelende vrouwen op??quote:
Hetzelfde als de vrouwen in jou OP zoeken die mannen dat ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nuttige linkThnx
[..]
Hoe bedoel je? Die zoeken mishandelende vrouwen op??
Doet me pijn dit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:17 schreef Meloewa het volgende:
*Als hij maar gelukkig is, vrouwen die te veel in de liefde investeren
*Verslaafd aan slechte mannen: liefhebbende mannen zijn veel te saai
*Overlevingsmechanismen ontwikkelen in je jeugd
Door die situatie ontwikkelen vrouwen overlevingsmechanismen waardoor ze later in hun relaties onbewust kiezen voor mannen die van hen vragen dat ze weer diezelfde rol spelen als ze deden in hun jeugd. Ze willen dan hun partner redden of willen nodig zijn en offeren zichzelf daar helemaal voor op. In
Herkenning van oud gedrag speelt een belangrijke rol in slechte relaties
Deze herkenning geeft iets van “thuis” komen als het ware, hoe slecht dat thuiskomen ook was vroeger.
http://mens-en-gezondheid(...)hen-mishandelen.html
Ik was aan het lezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef mrk.n het volgende:
Leuk onderwerp!![]()
Vrouwen die constant uitkomen bij een partner die slecht voor hen is, hebben vooral last van het verleden.
Yup, en de partner slaat omdat ie in het verleden ook geslagen is. Je haat afreageren op je naaste (en eventuele kleine die er onherroepelijk bijgekomen isquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef mrk.n het volgende:
Leuk onderwerp!![]()
Vrouwen die constant uitkomen bij een partner die slecht voor hen is, hebben vooral last van het verleden.
Zo gaat het nu eenmaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, en de partner slaat omdat ie in het verleden ook geslagen is. Je haat afreageren op je naaste (en eventuele kleine die er onherroepelijk bijgekomen is)...
Zieke shit en het gebeurt al eeuwen langWat je in de krant/op nieuwssites leest (hele gezin uitgemoord, vrouw dood gestompt in een bos gedumpt) is maar het topje van de ijsberg
![]()
Ok, dat kan ook nog. Maar bij jou is het niet een terugkerend patroon neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Sommige hoeven niet eens een geweldadig leven ALS slachtoffers te hebben gehad...
Mijn ouders oid hebben mij nooit geslagen .. Ex is nooit geslagen.. En toch raakte hij door psychische aandoeningen agressief en geweldadig..
Monkey see, monkey do.quote:Herkenning van oud gedrag speelt een belangrijke rol in slechte relaties
Dus als je ouders wekelijks een gangbang houden, dan doe je dat later ook?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Monkey see, monkey do.
Geldt ook voor andere vormen van losbandig leven en scheiden trouwens.
Ik zou het zelf wel eerder ook doen denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus als je ouders wekelijks een gangbang houden, dan doe je dat later ook?
Yup, maar de meeste vrouwen zijn dit niet bewust. Ze huilen letterlijk vaak: "Waarom ik?" bij de hulpverleners, en jaar later hebben ze weer een andere klootzak geregeld waar aanvankelijk de eerste weken koek en ei lijktquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vermoed dat je uiteindelijk gewoon niet meer gelooft dat je beter waard bent. Waarschijnlijk ook omdat je je jarenlang is verteld en het er bij je is ingebeukt.
Ik kan er ook weinig medelijden meehebben. Is dat koud?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, maar de meeste vrouwen zijn dit niet bewust. Ze huilen letterlijk vaak: "Waarom ik?" bij de hulpverleners, en jaar later hebben ze weer een andere klootzak geregeld waar aanvankelijk de eerste weken koek en ei lijkt
Zeer koud, DP. Maar daarom ben je vast ook geen hulpverlener als beroep, neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig medelijden meehebben. Is dat koud?
Fool you once, shame on me. Fool you twice, shame on you.
Neequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeer koud, DP. Maar daarom ben je vast ook geen hulpverlener als beroep, neem ik aan?
OT: Er is dus geen naam voor dit gedrag?
Doe ff niet zo stoer, en lees die link ff. Dan wordt het wat begrijpelijker...quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
NeeIk zou er echt het geduld niet voor hebben. Vrouwen die zich laten slaan
Vroegah was er misschien reden het toe te laten, als vrouw in een afhankelijkheidspositie, maar anno nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |