abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105960435
Als je het moeilijk hebt gewoon hier komen; er zijn altijd wel mensen online om tegen te praten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105960801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je het moeilijk hebt gewoon hier komen; er zijn altijd wel mensen online om tegen te praten.
De DM/PM functie staat altijd open ;)
pi_105962807
Ja de politie doet niet veel, ik weet hoe ze werken, was getrouwd met 1 maar ach..

@spreedfight.. Maar hoe hou je het vol in het begin?
ik heb nu constant zoiets van ja laat ik maar opnemen...
pi_105963534
Niet aan toegeven. Je bent heel goed bezig meid!
I solemnly swear i'm up to no good
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 14:54:28 #55
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105963591
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja de politie doet niet veel, ik weet hoe ze werken, was getrouwd met 1 maar ach..

@spreedfight.. Maar hoe hou je het vol in het begin?
ik heb nu constant zoiets van ja laat ik maar opnemen...
Zet je telefoon uit of op stil en leg hem weg. Ga zelf iets leuks doen zodat je bent afgeleid.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_105963798
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef nikky het volgende:

[..]

Zet je telefoon uit of op stil en leg hem weg. Ga zelf iets leuks doen zodat je bent afgeleid.
Nou ik moet mn tel vandaag in de gaten houden. Vader van mn kleine komt hem zo ophalen, en mn tel ligt gewoon op mn bureau .. dus het is wel irritant..

Ik zit maar schoenen te shoppen .. :(
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:05:55 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_105963998
Het heeft even de tijd nodig, maar iig top dat je deze beslissing hebt genomen!
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_105965597
eens met alles boven mij. Geef niet aan hem toe, want je verdient vele malen beter. Ik heb ook zo'n vriend gehad(ok, die was nog niet zo heel erg..) en die belde gewoon rustig in een kwartier 6/7 keer naar mijn mobiel. En áls ik 'em dan aan de lijn had: "Waarom nam je eerder niet op"? Die relatie heb ikzelf verbroken omdat ik he-le-maal gestoord werd van hem. En hij bleef idd ook maar bellen, dus uiteindelijk maar een nieuw nummer genomen.
pi_105965837
Wel heel erg goed dat je bij 'm weg bent gegaan, aan zo'n vriend heb je helemaal niks! ^O^

Ik zou die sms'jes en dergelijk maar gewoon negeren, dan snapt hij vanzelf wel dat hij 't verkloot heeft.
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:01:08 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105965941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Nou ik moet mn tel vandaag in de gaten houden. Vader van mn kleine komt hem zo ophalen, en mn tel ligt gewoon op mn bureau .. dus het is wel irritant..

Ik zit maar schoenen te shoppen .. :(
Hij wou dat toch niet? :?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

en aangezien ik verder geen steun nodig heb van de vader (zou ik toch niet krijgen, want hij wil dat niet)

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105966147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hij wou dat toch niet? :?

[..]

Financieel :)
hij wil zn kind wel zien. En ik ga hem niet weghouden, kleine is gek op zn vader.. MAAR mn ex-man dat is niet belangrijk, daar maak ik me niet druk om. Ik red me financieel wel.
pi_105966196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef sweetdancegirl het volgende:
eens met alles boven mij. Geef niet aan hem toe, want je verdient vele malen beter. Ik heb ook zo'n vriend gehad(ok, die was nog niet zo heel erg..) en die belde gewoon rustig in een kwartier 6/7 keer naar mijn mobiel. En áls ik 'em dan aan de lijn had: "Waarom nam je eerder niet op"? Die relatie heb ikzelf verbroken omdat ik he-le-maal gestoord werd van hem. En hij bleef idd ook maar bellen, dus uiteindelijk maar een nieuw nummer genomen.
zoooooo herkenbaar...
Ik ging het op een gegeven moment terug doen.. maar dan ook heel irritant, dus in de ochtend tig keer net niet over laten gaan, zodat je wel 1 gemiste oproep zag. En dan uit de pan flippen, omdat het absurd was dat hij niet opnam.. Maar dat werkte niet, hij zag het meer als instemming van mijn kant, dat ik het eens was dat het zo hoorde..
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:12:40 #63
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105966391
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:06 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Financieel :)
hij wil zn kind wel zien. En ik ga hem niet weghouden, kleine is gek op zn vader.. MAAR mn ex-man dat is niet belangrijk, daar maak ik me niet druk om. Ik red me financieel wel.
Oke, het viel me gewoon op en ik snapte het even niet. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_105966606
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oke, het viel me gewoon op en ik snapte het even niet. :)
ah zo, nee wat mn kleine betreft heb ik alles wel goed voorelkaar. Ik heb altijd de instelling gehad dat je nooit moet rekenen op een man wat financiele zaken betreft.
Zelfs toen ik getrouwd was, wist ik dat ik voldoende verdiende om ook in mn uppie te kunnen leven van mijn salaris. Klinkt gek, maar ik werkte bij een uitkeringsinstantie en ik werd gek van die meissies die dan voor hun uitkering kwamen en dus echt met niks op straat stonden.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:06:20 #65
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105970437
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ah zo, nee wat mn kleine betreft heb ik alles wel goed voorelkaar. Ik heb altijd de instelling gehad dat je nooit moet rekenen op een man wat financiele zaken betreft.
Zelfs toen ik getrouwd was, wist ik dat ik voldoende verdiende om ook in mn uppie te kunnen leven van mijn salaris. Klinkt gek, maar ik werkte bij een uitkeringsinstantie en ik werd gek van die meissies die dan voor hun uitkering kwamen en dus echt met niks op straat stonden.
Zo kan het dus ook, iemand die op eigen benen staat ondanks dat ze alleenstaand ouder is en niet zielig het handje op houd bij de staat. Nu je ook nog van je rare ex af bent kan het alleen maar beter gaan :).
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:21:57 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105970951
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Zo kan het dus ook, iemand die op eigen benen staat ondanks dat ze alleenstaand ouder is en niet zielig het handje op houd bij de staat. Nu je ook nog van je rare ex af bent kan het alleen maar beter gaan :).
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien. :P
pi_105971530
Ik dacht dat dit in eerste instantie een troll-topic was, maar het lezen van de gehele reeks blijkt niets minder waar.

Je hebt de juiste keuze gemaakt, je hebt de goede instelling, maar zoek alsjeblieft in het vervolg een goede en stabiele partner! Heel veel sterkte en succes met de situatie.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 december 2011 @ 18:45:15 #68
22592 crew  Ole
pi_105971863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien. :P
Dan vecht je over geld ten koste van je kind :{w
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 18:53:19 #69
16000 nikky
pi_105972166
quote:

[..]

Tis geen kijkgeld :{
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:03:13 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105972547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef nikky het volgende:

[..]

Tis geen kijkgeld :{
Is wel de lusten maar niet de lasten leuk dan. :{
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 19:16:26 #71
16000 nikky
pi_105973032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Is wel de lusten maar niet de lasten leuk dan. :{
Het kind heeft recht op beide ouders. Je ontneemt je kind zijn pappa. Vind je dat fair?
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:03:24 #72
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105975109
quote:

[..]

Vind ook dat de vader mee moet betalen aan de kosten van het kind, maar om nou te gaan dreigen dat hij anders zijn kind niet te zien krijgt gaat wel erg ver.
pi_106030035
quote:

[..]

Tsja er was een tijd dat ik het nodig had, maar hij wil niks geven. Via de officiële weg wil ik het niet doen, maar later zal mijn kleine wel zien dat papa een loser is geweest en dat ik niks verkeerd heb gedaan. Maar als de dag komt dat mijn kleine niet meer wil gaan houdt het op.

Het is idd zoals andern zeggen geen kijkgeld. Je zult je kind wel moeten sturen ivm omgangsrecht.. Die staat helaas los van de alimentatieplicht..
pi_106030076
Ik heb trouwens nog steeds geen contact gehad, er wordt wel continu gebeld en dat houd ook niet op.. Vandaag zal wel zwaar zijn, want ik ben helemaal in mn uppie.. Iedereen is weg, en mn kleine is er ook al niet.. Lig ook gewoon nog steeds in bed.. Heb totaal geen zin om iets te doen..

Dit is ook echt de eerste keer in heel mn leven dat ik me zo alleen voel met kerst.. Ik had altijd zo een leuk sociaal leven.. Nu durf ik niet eens mn vriendinnen op te bellen..
  zondag 25 december 2011 @ 13:46:47 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106030273
Hoezo durf je je vriendinnen niet te bellen? Vriendinnen zijn er toch ook om indien nodig steun van te vragen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')