Als ie naar je werk komt, niet voorbij de receptie laten gaan. Je bent niet aanwezig. Punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Speciaal voor Copycat
OT
ik had net bijna opgenomen, deed mn tel aan om mn moeder te bellen
en net op het moment dat mn iphone aansprong belde hij :/
ik zie hem wel in staat zijn om nu naar mn werk te komen, of bij mn ouders te posten eigenlijk
en daar dan te gaan huilen..
Ze heeft hem al uit huis geschopt.; Misschien inderdaad even handig om die verklarende post ook nog even bij de OP te zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:29 schreef blup het volgende:
Als de OP op waarheid is berust. Ga weg bij hem.
je komt sowieso niet binnen zonder toegangspas of aanmelding bij de receptie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie naar je werk komt, niet voorbij de receptie laten gaan. Je bent niet aanwezig. Punt.
Zijn je ouders gevoelig voor zijn emotionele chantage, denk je?
Nee, mn vader was dus vroeger net zo.. Dus die wil dat niet hebben..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:36 schreef Copycat het volgende:
Nu nog even de link van deel 1 in de OP en we zijn er!
Fijn dat je ouders niet in zijn mooie praatjes zullen trappen.
Ivm je naam. Maar Hindoestaans kan ook. Was je ex ook Hindoestaans?quote:
Pindasoep is ook iets surinaams.. En mijn lievelingssoepquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ivm je naam. Maar Hindoestaans kan ook. Was je ex ook Hindoestaans?
Heb een Hindoestaanse collega gehad, die was wel tof, wel traditioneel, vrouw was verzorgend enzo. Als mannen kwamen eten moesten de vrouwen wachten op hun beurt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Pindasoepje het volgende:
Echt hoe meer ik nadenk hoe meer debiele trekken ik vind..
Zoals het "hoort"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb een Hindoestaanse collega gehad, die was wel tof, wel traditioneel, vrouw was verzorgend enzo. Als mannen kwamen eten moesten de vrouwen wachten op hun beurt.
Een koninklijke wij of spreek je voor de mötley crew?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Wij denken dat je de juiste keuze maakt!
Nee voor zo praktisch iedereen in deel 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een koninklijke wij of spreek je voor de mötley crew?
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:48 schreef Re het volgende:
Toch ook mooi om te zien dat er topics zijn die wel mooi worden opgevangen
Haha, ja dat deed hij ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een Hindoestaans 'vriendje' gehad en die nam elke keer als hij naar mij toen kwam roti van zijn moeder mee.
Het heeft haar best moeite gekost, maarja dat is ook logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P ja
Zeker. Maar ik refereer aan topics als die van Meloewa en soortgelijke aandachtszoekers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het heeft haar best moeite gekost, maarja dat is ook logisch eigenlijk.
Een topic waard zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS iets deed met het advies, als je advies vraagt en er niks mee doet en dan doorzeurt, dan ben je de lul in R&P ja
Haha, ik zal het wel melden. Komt alleen niet vaak voor (ik lust het niet)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:51 schreef Copycat het volgende:
Als je nu teveel roti of sautosoep maakt, hou ik me aanbevolen!
tis dat ik geen printscreen online wil zetten, maar ik heb op dit moment welgeteld 27 oproepen gemist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:51 schreef Re het volgende:
[..]
Een topic waard zou ik zeggen
Ontopic: ik hoop dat hij snel loslaat, vrees echter van niet
Sjeesus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:54 schreef Pindasoepje het volgende:
tis dat ik geen printscreen online wil zetten, maar ik heb op dit moment welgeteld 27 oproepen gemist.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:54 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
tis dat ik geen printscreen online wil zetten, maar ik heb op dit moment welgeteld 27 oproepen gemist.
Kan je zijn nummer niet blokkeren? Ben je van al dat gezeur af.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:54 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
jep whatsapp en werkmail..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus.
Sms't/whatapp't ie ook?
Inmiddels heb ik een Hindoestaanse tuinman wiens moeder vaak roti maakt. Die ben ik nu aan het kneden om mij aan het eetlijstje toe te voegen.
Ja of net iets zwaardere maatregelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Bisamrat het volgende:
K
[..]
Kan je zijn nummer niet blokkeren? Ben je van al dat gezeur af.
Komt goed.. Ik blijf em gewoon negeren. Ik ben nu toch niet thuis ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is een psychopaat.... kijk je uit?
Volgens mij niet... Ik wil het ook niet, straks komen er serieuze bedreigingen en dan zie ik het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Bisamrat het volgende:
K
[..]
Kan je zijn nummer niet blokkeren? Ben je van al dat gezeur af.
Dreigt ie, slijmt ie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:58 schreef Pindasoepje het volgende:
jep whatsapp en werkmail..
ohh maar zelf roti maken is niet zo moeilijk hoor?
en je kan bij de toko kant en klare in plastic zakjes kopen. Die zijn versgemaakt
2 euro voor 5 roti's ofzo..
Nee meer in de trant van neem alsjeblieft opquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dreigt ie, slijmt ie?
Ik ben geen keukenprinses ... Toch eens wat beter bij de toko hier kijken, want die ready mades heb ik nooit gezien. Maar we gaan off topic. En ik krijg honger.
Ik heb van dichtbij gezien, dat je juist beter je nummer kan houden, anders "mis" je de bedreigingen en wordt je andes onverwacht aangevallen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja of net iets zwaardere maatregelen.
Prepaid, haal een andere nummer. Abo: Bel even naar de provider en binnen 3 dagen heb je een nieuw nummer.
Kan je met WhatsUpp dan zien of iemand een bericht gelezen heeft? Ik moet eens met mijn tijd mee gaan en een smartphone kopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:03 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee meer in de trant van neem alsjeblieft op
please please please
tig vraagtekens
En: je leest mn berichten, waarom antwoord je niet..
ik heb ook honger
Dan ziet ze de bedreigingen en bij blokkeren niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:07 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan je met WhatsUpp dan zien of iemand een bericht gelezen heeft? Ik moet eens met mijn tijd mee gaan en een smartphone kopen.
Verder is het niet beantwoorden van berichtjes toch hetzelfde als blokkeren. Of ga je, als er bedreigingen komen, wel ineens reageren?
Bij mij afgeleverd. We hebben het weleens getest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Betekent dat tweede vinkje bij Whatsapp niet dat het bericht gelezen is?
Of slechts afgeleverd, zoals in iMessage?
Volgens de whatsapp faq betekend het afgeleverd, idd net als iMessage. Maar de halve wereld incl meneer Pindasoep denken dat het betekent dat het bericht gelezen is. En als geef je de faq van Whatsapp, ze geloven het toch niet ..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Het klokje betekent niet afgeleverd volgens mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Klokje?Ik heb het over een vinkje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Stefan het volgende:
Het klokje betekent niet afgeleverd volgens mij
nee maar dan kan ik me er op instellen,gewoon ff logeren bij mn ouders ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:07 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan je met WhatsUpp dan zien of iemand een bericht gelezen heeft? Ik moet eens met mijn tijd mee gaan en een smartphone kopen.
Verder is het niet beantwoorden van berichtjes toch hetzelfde als blokkeren. Of ga je, als er bedreigingen komen, wel ineens reageren?
Of de politie inschakelen, hoewel die waarschijnlijk niet veel kunnen doen totdat er echt iets gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
nee maar dan kan ik me er op instellen,gewoon ff logeren bij mn ouders ofzo
De DM/PM functie staat altijd openquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je het moeilijk hebt gewoon hier komen; er zijn altijd wel mensen online om tegen te praten.
Zet je telefoon uit of op stil en leg hem weg. Ga zelf iets leuks doen zodat je bent afgeleid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja de politie doet niet veel, ik weet hoe ze werken, was getrouwd met 1 maar ach..
@spreedfight.. Maar hoe hou je het vol in het begin?
ik heb nu constant zoiets van ja laat ik maar opnemen...
Nou ik moet mn tel vandaag in de gaten houden. Vader van mn kleine komt hem zo ophalen, en mn tel ligt gewoon op mn bureau .. dus het is wel irritant..quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Zet je telefoon uit of op stil en leg hem weg. Ga zelf iets leuks doen zodat je bent afgeleid.
Hij wou dat toch niet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nou ik moet mn tel vandaag in de gaten houden. Vader van mn kleine komt hem zo ophalen, en mn tel ligt gewoon op mn bureau .. dus het is wel irritant..
Ik zit maar schoenen te shoppen ..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
en aangezien ik verder geen steun nodig heb van de vader (zou ik toch niet krijgen, want hij wil dat niet)
Financieelquote:
zoooooo herkenbaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef sweetdancegirl het volgende:
eens met alles boven mij. Geef niet aan hem toe, want je verdient vele malen beter. Ik heb ook zo'n vriend gehad(ok, die was nog niet zo heel erg..) en die belde gewoon rustig in een kwartier 6/7 keer naar mijn mobiel. En áls ik 'em dan aan de lijn had: "Waarom nam je eerder niet op"? Die relatie heb ikzelf verbroken omdat ik he-le-maal gestoord werd van hem. En hij bleef idd ook maar bellen, dus uiteindelijk maar een nieuw nummer genomen.
Oke, het viel me gewoon op en ik snapte het even niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Financieel
hij wil zn kind wel zien. En ik ga hem niet weghouden, kleine is gek op zn vader.. MAAR mn ex-man dat is niet belangrijk, daar maak ik me niet druk om. Ik red me financieel wel.
ah zo, nee wat mn kleine betreft heb ik alles wel goed voorelkaar. Ik heb altijd de instelling gehad dat je nooit moet rekenen op een man wat financiele zaken betreft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, het viel me gewoon op en ik snapte het even niet.
Zo kan het dus ook, iemand die op eigen benen staat ondanks dat ze alleenstaand ouder is en niet zielig het handje op houd bij de staat. Nu je ook nog van je rare ex af bent kan het alleen maar beter gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
ah zo, nee wat mn kleine betreft heb ik alles wel goed voorelkaar. Ik heb altijd de instelling gehad dat je nooit moet rekenen op een man wat financiele zaken betreft.
Zelfs toen ik getrouwd was, wist ik dat ik voldoende verdiende om ook in mn uppie te kunnen leven van mijn salaris. Klinkt gek, maar ik werkte bij een uitkeringsinstantie en ik werd gek van die meissies die dan voor hun uitkering kwamen en dus echt met niks op straat stonden.
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook, iemand die op eigen benen staat ondanks dat ze alleenstaand ouder is en niet zielig het handje op houd bij de staat. Nu je ook nog van je rare ex af bent kan het alleen maar beter gaan.
Dan vecht je over geld ten koste van je kindquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.
Tis geen kijkgeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel een bijdrage willen van de vader, je hebt samen een kind gemaakt dus je moet ook samen betalen. Niet betalen = niet zien.
Is wel de lusten maar niet de lasten leuk dan.quote:
Het kind heeft recht op beide ouders. Je ontneemt je kind zijn pappa. Vind je dat fair?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is wel de lusten maar niet de lasten leuk dan.
Vind ook dat de vader mee moet betalen aan de kosten van het kind, maar om nou te gaan dreigen dat hij anders zijn kind niet te zien krijgt gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tsja er was een tijd dat ik het nodig had, maar hij wil niks geven. Via de officiële weg wil ik het niet doen, maar later zal mijn kleine wel zien dat papa een loser is geweest en dat ik niks verkeerd heb gedaan. Maar als de dag komt dat mijn kleine niet meer wil gaan houdt het op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bel je vriendinnen eens heel snel op!quote:Op zondag 25 december 2011 13:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen contact gehad, er wordt wel continu gebeld en dat houd ook niet op.. Vandaag zal wel zwaar zijn, want ik ben helemaal in mn uppie.. Iedereen is weg, en mn kleine is er ook al niet.. Lig ook gewoon nog steeds in bed.. Heb totaal geen zin om iets te doen..
Dit is ook echt de eerste keer in heel mn leven dat ik me zo alleen voel met kerst.. Ik had altijd zo een leuk sociaal leven.. Nu durf ik niet eens mn vriendinnen op te bellen..
Nietquote:Op zondag 25 december 2011 19:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Naja, heb een belletje gepleegd.. Mijn andere "beste" vriendinnetje meldde rustig, dat ik het uit moest zoeken. Ze had geen tijd meer voor me, ik was degene die koos voor een relatie met een idioot, dus ik mocht het maar uitzoeken.. Heb dr maar een vrolijk kerstfeest toegewenst
Ach ja, nog eventjes en deze dag is voorbij.. Morgen een betere dag..
Je weet de geschiedenis niet Milf.quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
NietHeeft ze dat echt gezegd?
Fijne vriendin is dat zeg!![]()
Ik vind het heel sneu voor je Meis.
Je ontkent dus niet dat je het niet verdient hebt dat die vriendin tegen je gezegd heeft dat je het maar moet uitzoeken?quote:Op zondag 25 december 2011 20:33 schreef Pindasoepje het volgende:
@Kingtoppie, als je het topic hebt doorgenomen kan je zien dat ik altijd heb gehoopt dat hij bijdraaide.. Dus nee ik luisterde niet nee
Ik zeg het niet om je kut te laten voelen, ik zeg het zodat jij jezelf bewust gaat maken van je eigen acties... Als jij het zo verneukt bij je vriendinnen dat ze zeggen dat ze geen tijd meer voor je hebben dan doe je toch écht iets heel erg fout...doe dat jezelf gewoon niet aan.quote:Op zondag 25 december 2011 20:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Tsja.. Ik hoef niet echt te horen dat ik stom ben geweest.. Dat weet ik al.
Ik denk dat TS zich nu pas gaat realiseren wat haar inmiddels gelukkig ex-vriend teweeg heeft gebracht in haar leven. Nu blijkt bijvoorbeeld dat haar vriendinnen van haar vervreemd zijn door zijn gedrag (en haar eigen reactie en inbreng natuurlijk).quote:Op zondag 25 december 2011 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
NietHeeft ze dat echt gezegd?
Fijne vriendin is dat zeg!![]()
Ik vind het heel sneu voor je Meis.
Dat is zo, maar dan is het niet jouw foutquote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Pindasoepje het volgende:
Ach ja.. die vriendin denkt dat alles op te lossen valt door samen te gaan wonen.. zo werkt het niet, misschien voor haar wel. Maar je kan niet iemand jouw visie op iets op gaan dringen...
Nummer veranderen. Heb je mijn link ff gelezen? Daar staan goede tips en verhelderende links naar websites....quote:Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Pindasoepje het volgende:
Naja.. ik heb dus opgenomen.. Terwijl ik wist dat ik het niet moest doen..
Maar wilde gewoon horen wat hij t evertellen had. Nadat hij doorhad dat ik verder niks wilde, begon het: jij bent een slechte vrouw, geen enkele man gaat een vrouw als jij willen.. En een aantal nieuwe dingen zoals; als je buiten loopt kijk je naar anderen.. (seriously kijken mag, en 9 van de 10x heb ik het geeneens door, omdat ik altijd door mensen heen kijk) Verder kook ik geen Hindoestaans en als ik hem zie bestel ik .liever eten omdat ik gewoon lui ben.. (ik wilde gewoon zoveel mogelijk tijd met elkaar hebben omdat we elkaar maar 1 a 2x per week zagen//
Zeg maar alles wat ik dus goed bedoelde, werd dus door hem gezien als zijnde , lui, slecht en alles wat geen enkele man in een vrouw zou willen..
Heb maar geluisterd en opgehangen.. ik hoop nu dat hij nooit meer belt..
Het gaat meer over dat je foute mannen opzoekt. Hoe fout hij is weet je vantevoren niet, evenals je bij " normale" beginnende relaties niet weet of iemand ook geen vervelende karaktereigenschappen heeft (vreemdgaan, zeurende vrouwen, aandachtshoer etc..).quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb het inderdaad gelezen.. Toch wel herkenbare punten gelezen.. Het klopt idd dat vrouwen op zoek gaan naar hetgeen wat ze in hun jeugd hadden..
Mijn vader is idd ook zo een waardeloos figuur geweest en deze gast is echt nog vele malen erger dan mijn vader.. Dus het gedeelte over het verleden verslaan zeg maar, dat klopt niet echt... Want hier zou ik never nooit tegen op kunnen...
Zo een gast die continu denkt dat ik vreemd ga terwijl ik dat nog nooit heb gedaan en nooit zal doen.. Zijn gedachten zullen ook nooit veranderen, dus ik zou hem nooit kunnen verslaan.. Al past dat wel weer in mijn gedachtengang van voorheen.. Hem laten weten dat ik niet zo ben/..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |