Hoe laat vindt deze op 2 januari plaats?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:44 schreef Saviola het volgende:
Ik baal ervan dat de Winter Classic niet op nieuwjaarsdag is zeg.
Maar dit is al de 3e keer dat me dit overkomt met Khabibulin. Ik zit echt op het moment te wachten dat hij in gaat storten, maar hij houdt zich nog steeds goed staande.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef nyny83 het volgende:
Ach katth, troost je, ik had Carter op de bank zitten. Maakt die homo een hattrick.
HEt telt voor iets minder dan de helft van je punten! Let hier dus goed op bij je draft inderdaad. Mijn huidige goalies doen het qua saves en save% prima maar winnen te weinig en zitten te vaak op de bank. Ik ben dus op zoek naar een ruil die er als volgt uit ziet:quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef emokid het volgende:
Damn Columbus staan gewoon 4-1 en nóg verliezen ze.
Mijn gouden goalie koppel was gisteren weer goed voor 7 tegendoelpunten. Ik merk nu pas echt hoe belangrijk goalies in fantasy.
neh, en ook ik ben nog altijd aan het wachten tot ie instort. Zul je altijd zien dat dat bij mij gebeurt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef Katth het volgende:
Nyny neem aan dat Khabibulin niets is voor jou? Heeft hele goede cijfers, maar weinig wins.
Miller en Price heb ik wel interesse in, Elliott of Smith alleen in ruil voor Pavelec of Schneider.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:28 schreef emokid het volgende:
Ik zou graag willen traden maar Miller en Price kan ik niet weg doen denk ik, ondanks de vele tegengoals.. Heb je interesse in Elliott of Mike Smith?
Ik had er toen twee geblesseerd. Ik wil dus van Smith of Elliott af maar dan wel tegen een veldspeler.quote:
Drop Elliott gewoon en haal Pacioretty of Getzlaf. Een betere speler dan die 2 ga ik je er namelijk echt niet voor gevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik had er toen twee geblesseerd. Ik wil dus van Smith of Elliott af maar dan wel tegen een veldspeler.
Ik heb Smith al gedropt voor Getzlaf maar ik denk niet dat ik hem krijg, ik sta laag in de Waiver.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Drop Elliott gewoon en haal Pacioretty of Getzlaf. Een betere speler dan die 2 ga ik je er namelijk echt niet voor geven
Is alleen van toepassing als iemand hem tegelijk oppikt. Misschien heb je mazzel en doet niemand dat. Ik heb niet echt plek voor hem momenteel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb Smith al gedropt voor Getzlaf maar ik denk niet dat ik hem krijg, ik sta laag in de Waiver.
Van mij heb je geen last, ik sta nog lager in de waiver priorityquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef emokid het volgende:
Ik weet het, ik ga ervan uit dat ik niet de enige zal zijn. Waarom dropt hij Getzlaf overigens? Alsof hij de enige is die minder punten oplevert in Anaheim..
En ik sta nog een plekje lager, dus daar heb je ook geen last vanquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last, ik sta nog lager in de waiver priority
Ik ook. Na de Sharks gun ik het hun het meest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:31 schreef emokid het volgende:
Blues haalden voor de lockout 24 keer op rij de play-offs, sinds de lockout is dat alleen nog in 08-09 gelukt. Ik vind het een mooi team.
quote:
Ducks blijven een angstgegner voor de Sharksquote:Op dinsdag 27 december 2011 07:01 schreef maartena het volgende:
Hop! Ducks verslaan de Sharks in hun eigen tank
Lol raar dat het niet gewoon een eigen doelpunt is van Kovalchuk. Wel leuk voor Ward. Ik geloof dat Brodeur wel een échte goal heeft gemaakt. Ook een empty netter.quote:
Maar het was een hele mooie wedstrijd, voor de neutrale toeschouwer dan. Had ook echt alle kanten op kunnen gaan en de Sharks hebben echt meerdere kansen gehad in de 3e periode om het af te maken met 5on4 en zelfs later een 4on3 powerplay laat in de periode.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef nyny83 het volgende:
3-2 voor de Canucks helaas. Beetje een anoniem seizoen voor de Sharks tot dusverre....
Ben nu blij dat ik Semin toch niet heb gedropt uit mijn fantasy team. Ik was het serieus aan het overwegen, nog niet zo heel lang geleden.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:59 schreef Katth het volgende:
WOOT wat een wedstrijd
4-1 Caps (2x Semin)
Beter dan het seizoen van de Eendjes dit jaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef nyny83 het volgende:
3-2 voor de Canucks helaas. Beetje een anoniem seizoen voor de Sharks tot dusverre....
Tof! Veel plezier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 05:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Beter dan het seizoen van de Eendjes dit jaar.
Oudejaarsavond ben ik bij Avalanche @ Ducks, en daarna meteen door naar familie voor oudejaarsavond feest.
Ik zag het hier (Canada) opeens op tv, ik had er voorheen nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Doler12 het volgende:
Is er ook een Spengler topic, op Fok?
Het lijkt vrij vaak uitverkocht te zijn, dus als ik jouw was zou ik proberen van te voren al via ticketmaster een kaartje boeken, onder andere omdat ze weinig thuis spelen in februari. Je moet wel een credit card hebben en kan het kaartje dan ofwel zelf uitprinten ofwel bij het stadion ophalen (met ID, CC en order bevestiging).quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:35 schreef emokid het volgende:
[..]
Tof! Veel plezier.![]()
Ik ben overigens in Vancouver in februari dus grote kans dat ik spoedig mijn eerste NHL wedstrijd zal bezoeken.
Was dat misschien Eurosport 2, of kan je dat niet krijgen in Canada? Dat zijn de voorronde wedstrijden van het wk voor spelers onder 20 jaar. Daarvoor waren de halve finales van de Spengler cup.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik zag het hier (Canada) opeens op tv, ik had er voorheen nog nooit van gehoord.
En de Jets staan eindelijk boven de streep, hopelijk houden ze het in januari, met vooral uitwedstrijden, vol! De komende 3 wedstrijden 2 keer tegen de Leafs, als ze daar meer punten dan Toronto uithalen doen ze goede zaken!
Ja TSN zend het hier uit, Eurosport kan je hier niet (eenvoudig) krijgen. En ze zenden ook het junioren WK uit, dat in Alberta gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef Doler12 het volgende:
Ik zie nu dat de Spengler cup in Canada word uitgezonden door de The Sports Network. Canada slacht wel die arme Denen af!
Wat was de originele tijd? 21.00 is in ieder geval prima te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:26 schreef Katth het volgende:
Winter Classic is verplaatst naar 3 ET, dus 21:00 hier.
Voor mijn komt het zo ook beter uitquote:Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wat was de originele tijd? 21.00 is in ieder geval prima te doen.
Vind ik niet. Bobrovsky is 3-0-0 en Bryzgalov is 0-3-1.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:04 schreef emokid het volgende:
Is het niet vreemd dat Bryzgalov op bank begint vanavond?
Tegen zon reflectie van het ijs, maar het kunnen voor sommigen ook gewoon oorlogs strepen zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef nyny83 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze allemaal van die zwarte strepen op hun gezicht smeren?
Zon reflectie, het zweet op hun wangen reflecteert het zonlicht in hun ogen.... en alhoewel het effect niet enorm groot is, helpt elk beetje. Football spelers doen het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef nyny83 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze allemaal van die zwarte strepen op hun gezicht smeren?
Duidelijk MVP van deze Winter Classic inderdaad. Goede game, was leuk om te kijken.quote:
Absoluut.quote:
Volgens mij had Hartnell in diezelfde wedstrijd 1 assist, 3 SOG, 13 hits en 12 PIM's. Baas boven baasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Katth het volgende:
Callahan 1 assist, +1, 2 PIMs, 2 SOG en 11 Hits
Straks 6x per jaar tegen Kuznetsov, ik kijk er al naar uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:43 schreef Katth het volgende:
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=147047
Canada - Rusland 5-6
Rusland stond met 1-6 voor
Tja wel een matig Canadees team dit jaar met geen echte sterren in mijn mening, het is jammer maar na zoveel succes de afgelopen 11 jaar misschien wel eventjes goed om alles weer gefocused te krijgen. De 3e periode was wel leuk om te kijken natuurlijk, de eerste twee deed ik gelukkig nog wat anders naast het tv kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:43 schreef Katth het volgende:
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=147047
Canada - Rusland 5-6
Rusland stond met 1-6 voor
Ik sta vandaag voor het eerst op de 1e plek, waar wel bij vermeld moet worden dat dit een gedeelde eerste plek is met Rock the Red.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef maartena het volgende:
Ik knok al twee weken met Rangers Fryslan om de 3e plek.
Ik niet. Sharks zijn niet echt in vorm en de Ducks blijven een angstgegner. Ik gok op een krappe zege voor de Ducks waarbij de Sharks 40 schoten op doel hebben en de Ducks 23.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef maartena het volgende:
En ik neem een gokje. Joe Pavelski blijft op de bank bij me vanavond..... ik ga naar Sharks @ Ducks vanavond, en ik heb er een goed gevoel bij.
Eitje inderdaad. Eenvoudige 4-1 overwinning voor de Sharks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Katth het volgende:
Zaterdag ga je weer winnen, dan komen de Caps op bezoek
Sharks winnen het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef nyny83 het volgende:
Ik niet. Sharks zijn niet echt in vorm en de Ducks blijven een angstgegner. Ik gok op een krappe zege voor de Ducks waarbij de Sharks 40 schoten op doel hebben en de Ducks 23.
Ik sta weer alleen bovenaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik sta vandaag voor het eerst op de 1e plek, waar wel bij vermeld moet worden dat dit een gedeelde eerste plek is met Rock the Red.
Ach, vannacht een shutout voor Tuukka Rask en ik heb je weer bijgehaaldquote:
Lekker voor jequote:Op donderdag 5 januari 2012 06:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Sharks winnen het.
En Pavelski scoort ook nog.
Maar toch, was een energievolle wedstrijd, en er live bij zijn is altijd leuk
Tof. Dat maakt Gamecenter opeens een stuk toffer terwijl het gewoon hetzelfde abonnement is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Katth het volgende:
Heb een Apple tv gekocht en kan nu daarmee ook NHL Gamecenter Live op mijn tv kijken in HD kwaliteit. Kan zelfs net als op de pc kiezen uit home en away feed
Ik vind 't nogal meevallen, die Rus stelt zich ernstig aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef Katth het volgende:
Tampa Bay toch? Lekkere cheapshot ><
http://www.dumpert.nl/mediabase/1920221/7af20786/fair_play.html
Jij hebt ook een PS3 toch? Als het goed is, is daar ook op beschikbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Tof. Dat maakt Gamecenter opeens een stuk toffer terwijl het gewoon hetzelfde abonnement is.
Dat klopt inderdaad. Ik zit nu alleen met een 360. De PS3 is naar mijn broer. Ik moest kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Katth het volgende:
[..]
Jij hebt ook een PS3 toch? Als het goed is, is daar ook op beschikbaar.
Hij heeft het ook nog gedaan ook :|quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ach, vannacht een shutout voor Tuukka Rask en ik heb je weer bijgehaald
What the...?! Hoe is dit precies anders dan wat Todd Bertuzzi deed waar hij voor gekapitteld werd? Alleen de afloop is anders, volgens mij is die rus niet ernstig gewond ofzo. Maar hij slaat hem gewoon uit het niets van half achter hem vol in zn gezicht. Als dit geen cheapshot/suckerpunch is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal meevallen, die Rus stelt zich ernstig aan.
Al had hij er best een minor roughing penalty voor verdiend..
Tja, ze wonnen ook niet voor niets vorig jaar de Stanley Cup. Enige dat echt veranderd is, is dat de jonge spelers als Marchand en Seguin een jaartje meer ervaring hebben en NOG beter zijn. Thomas vertoont nog geen ouderdomsverschijnselen en mocht hij dat wel gaan doen, dan staat Rask ook uitmuntend te keepen. Ik zie niet echt zwakke punten bij Boston, hoogstens de vierde line.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:44 schreef emokid het volgende:
Calgary 0-9 Bruins. Holy shit. Ik bedoel, hoe fucking goed kun je zijn. Bruins hebben een legendarisch team op dit moment. Álles wijst erop.
Haha, dat noemen we een vooruitziende blik.quote:
Ik zie overigens dat je zowel Nugent-Hopkins als Letang gedropt hebt. Beide staan op IR, maar die slots zijn bij jou allebei nog niet gevuld. Je bent daarvan op de hoogte?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Jammer dat Nugent-Hopkins geblesseerd is.. naar verwachting een kleine maand uitgeschakeld.
Nee haha ik kon niet vinden hoe dus heb ik ze op de normale manier gedropt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat je zowel Nugent-Hopkins als Letang gedropt hebt. Beide staan op IR, maar die slots zijn bij jou allebei nog niet gevuld. Je bent daarvan op de hoogte?
- Bertuzzi sprong er van achteren op de rug van Moore, deze Canadees schaatst er langsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
What the...?! Hoe is dit precies anders dan wat Todd Bertuzzi deed waar hij voor gekapitteld werd? Alleen de afloop is anders, volgens mij is die rus niet ernstig gewond ofzo. Maar hij slaat hem gewoon uit het niets van half achter hem vol in zn gezicht. Als dit geen cheapshot/suckerpunch is weet ik het ook niet meer.
Ben benieuwd wat zo'n kind er uiteindelijk nog van mee krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Aleksandro Salei, de zoon van Ruslan "Rusty" Salei. Tranen in mijn ogen kreeg ik hier van.
Yep.... ik was er live bij, bij die wedstrijd. Dat was vooraf aan de wedstrijd tussen de Ducks en de Sharks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Aleksandro Salei, de zoon van Ruslan "Rusty" Salei. Tranen in mijn ogen kreeg ik hier van.
Wat je bedoelt te zeggen is: de uitkomst is anders. De intentie was echter hetzelfde. Deze Canadees heeft gewoon mazzel dat het redelijk uitpakte. Hoe kun je dit nou geen cheapshot vinden? Die gast kan zich hier toch nooit tegen verdedigen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
- Bertuzzi sprong er van achteren op de rug van Moore, deze Canadees schaatst er langs
- Bertuzzi duwde Moore hierdoor met z'n gezicht op 't ijs, wat resulteerde in de verwondingen
- De vuist van deze Canadees ketst ook nog eens af van de schouder van de Rus. Er was nauwelijks impact op 't gezicht.
- Hij slaat niet eens echt, hij duwt 'm meer achterover.
Tuurlijk, hij had er best een minor penalty voor mogen hebben. Maar ik vond 't zeker geen cheapshot of smerige overtreding.
Meh... of het nou terecht is of niet, dit is niet goed voor de sport.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:59 schreef maartena het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)t-delayed/52420178/1
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:49 schreef Katth het volgende:
Geen reallignment, NHLPA is het er niet mee eens.
Canucks winnen uiteindelijk met 4-3. Alle 4 de goals van de Canucks kwamen uit de Power Play. 5 tegen 5 was Boston beter, maar die situaties bleken er uiteindelijk door alle penalty's te weinig te zijn. Boston had wel een aantal onnodige penalty's, speelden op sommige momenten iets te ongedisciplineerd, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:00 schreef Freak188 het volgende:
Jezus wat een veldslag tussen de Canucks en de Bruins. Er gaat geen minuut voorbij zonder penalty. Erg vermakelijke partij!
Jammer dat ESPN straks de NFL play-offs laten zien. Leafs @ Red Wings is namelijk op hetzelfde tijdstip. Original six match-ups zijn altijd goed.
Ik zat de wedstrijd op ESPN America te kijken en op internet zat ik tegelijkertijd op hfboards.com De Bruins fans gingen helemaal uit hun dak met al die penalties. Een aantal waren onterecht (waaronder die brawl in het begin). Maar wat Marchand tegen Salo deed was natuurlijk ontzettend stom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Canucks winnen uiteindelijk met 4-3. Alle 4 de goals van de Canucks kwamen uit de Power Play. 5 tegen 5 was Boston beter, maar die situaties bleken er uiteindelijk door alle penalty's te weinig te zijn. Boston had wel een aantal onnodige penalty's, speelden op sommige momenten iets te ongedisciplineerd, naar mijn mening.
Sharks keep Caps winless in SJ since 1993:quote:Op zondag 8 januari 2012 01:36 schreef Katth het volgende:
Maple Leafs gaan ook los, het is al 3-0 tegen de Red Wings.
Jaja, ik lach wel weer als de Caps de cup in de tank omhoog tillen ;-)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Sharks keep Caps winless in SJ since 1993:
http://www.nhl.com/ice/recap.htm?id=2011020610
twitter:TSNResearch twitterde op zondag 08-01-2012 om 16:09:05Brad Richards(235goals-20x2G games) and Datsyuk(233goals-26x2G games) are the active players with most goals and no hat-tricks reageer retweet
dream onquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Katth het volgende:
[..]
Jaja, ik lach wel weer als de Caps de cup in de tank omhoog tillen ;-)
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Saviola het volgende:
idd, alsof er ooit een finale in de tank gespeeld wordt
Conference finals hebben ze wel wat ervaring meequote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Saviola het volgende:
idd, alsof er ooit een finale in de tank gespeeld wordt
Ze willen het gewoon als onderhandelingspunt in the cao-onderhandeling inbrengen, maar daarna wordt het ongetwijfeld ingevoerd. Omdat ze snel met een schema willen komen doen ze het dit seizoen nog niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:27 schreef Freak188 het volgende:
De NHLPA heeft het plan afgeschoten toch? Ook verwachten ze weer problemen met de CBA, net zoals de NBA dit jaar. De NHL moet uitkijken dat er niet weer een lockout komt, dat overleefd de league niet.
Oh wow, en het ging al niet zo goed de laatste wedstrijden..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:38 schreef Katth het volgende:
Jordan Staal knie blessure (4-6 weken) en James Neal met een gebroken enkel.
oh nice, wist ik niet eens. KutCarter heeft NIKS voor me opgeleverd dit seizoen maar blijft maar op de fucking cant cut list staan.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef emokid het volgende:
Ze hebben ook wel pech. Jeff Carter's schouder is gisteren uit de kom gegaan. Als hij gewoon alle wedstrijden speelde op het niveau waarvoor ze hem gekocht hebben, had het er anders uit kunnen zien.. Wisniewski is ook nog eens geblesseerd.
[..]
Oh wow, en het ging al niet zo goed de laatste wedstrijden..
Tja, had ik met Kovalchuck vorig jaarquote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh nice, wist ik niet eens. KutCarter heeft NIKS voor me opgeleverd dit seizoen maar blijft maar op de fucking cant cut list staan.
Wat boeit het? De wedstrijd telt verder niet.... Ik bedoel, als we op resultaten moeten selecteren zou er eigenlijk geen enkele Duck of Blue Jacket in moeten zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef emokid het volgende:
Het zal hoe dan ook uitverkopen. Jammer dat ze zo biased zijn.
twitter:DownGoesBrown twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:22:11Reacting to an angry outburst from a star player by trading him at the first opportunity always works out great for Montreal. #cammalleri reageer retweet
twitter:tsnjamesduthie twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:24:15If you aren't watching the Habs game, Cammalleri was pulled mid-game. He has been told he has been traded. He has not been told where. reageer retweet
twitter:DownGoesBrown twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:43:56[Head explodes.] RT @SNLouisJean: Can confirm Cammalleri has been traded to Cgy. reageer retweet
Zou leuk zijn als Iginla nu blijft. Dan kunnen ze bouwen aan iets moois.. Cam blijft in potentie een goede sniper.twitter:tsnjamesduthie twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:45:43Cammalleri to Calgary is confirmed. reageer retweet
Gaat echt te ver inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:06 schreef Katth het volgende:
Echt wat slecht... midden in de wedstrijd gepulled worden.
What the fuck?! Dit heb ik idd nog nooit gezien. Zal hij blij mee zijn ook, de Flames zijn nou ook niet bepaald een vaste playoffkandidaat. Overigens is Cam natuurlijk veel beter dan Bourque, dus de Flames doen goede zaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:06 schreef Katth het volgende:
Echt wat slecht... midden in de wedstrijd gepulled worden.
Ik verwacht overigens nog meer vuurwerk voor de trade deadline. Vancouver, Chicago, Toronto en Anaheim hebben al aangegeven open te staan voor trades.twitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 04:01:44Official now: Cammalleri, Karri Ramo and a 5th round pick in 2012 in exchange for forwards Rene Bourque, Patrick Holland and a 2nd n 2013 reageer retweet
Vergis je niet! Cammalleri ziet inclusief zijn playoffs prestatie van 2 jaar terug op 0,37 goals/game en Bourque (zonder play offs) op 0,35 goals/game en daar verdient Cammalleri 3M meer voor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
What the fuck?! Dit heb ik idd nog nooit gezien. Zal hij blij mee zijn ook, de Flames zijn nou ook niet bepaald een vaste playoffkandidaat. Overigens is Cam natuurlijk veel beter dan Bourque, dus de Flames doen goede zaken.
Ik verwacht niet dat Chicago en Vancouver veel zullen doen, is ook geen reden voor. Toronto is een team dat laatste paar jaar wel van traden houd en Anaheim, tsjah. Het is eigenlijk wachten op de firesale.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef emokid het volgende:
Ik verwacht overigens nog meer vuurwerk voor de trade deadline. Vancouver, Chicago, Toronto en Anaheim hebben al aangegeven open te staan voor trades.
Ik verwacht dat het gemiddelde van Cammaleri wel zal stijgen als hij met Iginla op 1 line mag spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Vergis je niet! Cammalleri ziet inclusief zijn playoffs prestatie van 2 jaar terug op 0,37 goals/game en Bourque (zonder play offs) op 0,35 goals/game en daar verdient Cammalleri 3M meer voor!
Toronto en Ducks zullen wel weer gaan traden ja. Burke vind het leuk om met de Ducks te onderhandelen, dat ligt elkaar wel. Ducks moeten wel oppassen wie ze weg geven, want het is al niet best dit jaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef emokid het volgende:
Ik weet ook niet wat Chicago en Vancouver kunnen traden zo, maar Burke van Toronto heeft expliciet aangegeven een 'Top Forward' te willen. Misschien Getzlaf. Ducks kunnen in ieder geval een shake up gebruiken. Kadri de andere kant op met Schenn erbij, is nog niet zo gek.
Die gaan flink rommelen in het off-season inderdaad.....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef Katth het volgende:
Anaheim, tsjah. Het is eigenlijk wachten op de firesale.
Z'n hat trick van vorig jaar:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Selanne, ouwe baas, is de enige die echt nog stabiel presteert.
Dat is eigenlijk altijd bij Nashville. Goed teamwerk, geen uitzonderlijk presterende sterren. Behalve Weber natuurlijk, dat is zo'n beetje de beste verdediger in de NHL.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef emokid het volgende:
Nashville doen ook verrassend genoeg mee voor play-offs. Maar vier spelers hebben er meer dan 10 goals, waarvan de meeste 14 geloof ik. Top points man is Shea Weber. Ben benieuwd of ze hem én Suter kunnen behouden.
Vind ik altijd mooi om te zien. St. Louis hebben dat ook, Backes is een goede leider.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd bij Nashville. Goed teamwerk, geen uitzonderlijk presterende sterren. Behalve Weber natuurlijk, dat is zo'n beetje de beste verdediger in de NHL.
100% mee akkoordquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef nyny83 het volgende:
Behalve Weber natuurlijk, dat is zo'n beetje de beste verdediger in de NHL.
De Preds komen op mij altijd over als een heel saai degelijk team terwijl de Blues veel leuker hockey spelen imo. Gaat dus niet altijd op...quote:
Nee, klopt inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het knap vind dat de GM en coach, door een goed op elkaar ingespeeld team te creëren. Ze zitten geloof ik ook redelijk onder de cap. Deze manier van beleid voeren lijkt mij moeilijker dan wanneer een franchise leunt op één of twee spelers.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Preds komen op mij altijd over als een heel saai degelijk team terwijl de Blues veel leuker hockey spelen imo. Gaat dus niet altijd op...
De Canucks leunen niet op 2 spelers, dat is te makkelijk. Ze hebben met Luongo een hele goede goalie en Schneider is een meer dan degelijke backup. Kesler zou bij bijna elk NHL team 1st center zijn en ze hebben een hele stabiele verdediging. Ook Burrows, Booth, Malhotra en Mason zijn heel degelijke spelers. De Canucks hebben alle goede eigenschappen van de Blues EN nog een paar sterspelers daarbovenop, net als de Bruins. Daarom presteren ze ook zo goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het knap vind dat de GM en coach, door een goed op elkaar ingespeeld team te creëren. Ze zitten geloof ik ook redelijk onder de cap. Deze manier van beleid voeren lijkt mij moeilijker dan wanneer een franchise leunt op één of twee spelers.
Niet dat het per se slecht is. Zie de Sedin's.
Jij loopt door hem nu een shutout voor Rinne mis?quote:
Precies...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Jij loopt door hem nu een shutout voor Rinne mis?
Maar ik zie dat je me sowieso weer inhaalt na vanavond, mede dankzij Rinne. Qua GAA win je een vol punt op mij. We staan goed dicht op elkaar in verschillende categoriën, dus het blijft voorlopig misschien nog wel vaker stuivertje wisselen. Ook de Quacks hebben de laatste week een mooie inhaalslag gemaakt, dus het is lekker spannend boveninquote:
OMFGquote:
Ze hebben van de afgelopen 6 wedstrijden er 5 gewonnen, en dan ook nog "on the road".... ze beginnen in vorm te raken!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat kan dat toch raar lopen in de NHL. Ducks die even Vancouver verslaan terwijl je ze 2 weken geleden nog geen stuiver zou geven.
Helemaal verkeerd gekeken, gelukkig had ik wel Howard en Rask opgesteld, die het beiden uitstekend hebben gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Voor mij komen geen goalies in actie, en heb alleen Kronwall actief als skater. Voor mij dus weinig punten vannacht.
Dat valt onder de categorie 'onbewust psychologische oorlogsvoering'...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:33 schreef Katth het volgende:
Mij een beetje blij maken met een dooie mus
Ik heb er eentje gedaan, voor de rest volgens mij niks. Mensen willen mijn spelers niet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Katth het volgende:
Ben blij dat er nu wel beetje meer spanning is. Wellicht dat er nu ook wat trades loskomen. We hebben in totaal 1 of 2 trades gehad dit seizoen?
Dat zijn er idd genoeg. Letang is wel weer dicht bij terugkeer, las ik ergens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef Katth het volgende:
Heb trouwens 4 spelers op IR en 1 DTD :|
Je hebt nog steeds niet door dat je spelers naar je eigen IR spots kunt plaatsenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:12 schreef emokid het volgende:
Mijn fantasy seizoen is zo goed als voorbij door blessures.
Myers speelt de laatste wedstrijden weer gewoon mee bij de Sabres.quote:Miller krijgt bijzonder veel goals tegen. Price idem. Het zijn goede goalies maar Buffalo en Montreal spelen gewoon niet op hun sterkst. Had er anders uitgezien als Markov en Myers gewoon meespeelden.
Ja, maar dan mis ik ze alsnog.. Met blessures bedoelde ik dat teams 'uitgekleed' zijn en daarom zuigen. Niet specifiek mijn spelers. Miller had 4 of 5 goals tegen gisteren in Detroit.. en dat ligt echt niet alleen aan hem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat je spelers naar je eigen IR spots kunt plaatsen
[..]
Myers speelt de laatste wedstrijden weer gewoon mee bij de Sabres.
Caps hadden maar 17 SOG.... Zo ga je ook niet winnen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:17 schreef emokid het volgende:
LOL Islanders 3-0 shutout in Washington.
quote:
"NYI first shutout in WSH in almost 15 years, March 2/97 (2-0). Dale Hunter played in that game."quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Caps hadden maar 17 SOG.... Zo ga je ook niet winnen.
Dat zit er inderdaad dik in. Die trade naar Montreal zorgt er voor dat hij de Caps veel eerder tegen komt als wanneer hij bij Calgary was gebleven. Zelf zegt hij hierover:quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:00 schreef Katth het volgende:
Ik durf wel te wedden dat Bourque moet vechten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |