quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Saviola het volgende:
idd, alsof er ooit een finale in de tank gespeeld wordt
Conference finals hebben ze wel wat ervaring meequote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Saviola het volgende:
idd, alsof er ooit een finale in de tank gespeeld wordt
Ze willen het gewoon als onderhandelingspunt in the cao-onderhandeling inbrengen, maar daarna wordt het ongetwijfeld ingevoerd. Omdat ze snel met een schema willen komen doen ze het dit seizoen nog niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:27 schreef Freak188 het volgende:
De NHLPA heeft het plan afgeschoten toch? Ook verwachten ze weer problemen met de CBA, net zoals de NBA dit jaar. De NHL moet uitkijken dat er niet weer een lockout komt, dat overleefd de league niet.
Oh wow, en het ging al niet zo goed de laatste wedstrijden..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:38 schreef Katth het volgende:
Jordan Staal knie blessure (4-6 weken) en James Neal met een gebroken enkel.
oh nice, wist ik niet eens. KutCarter heeft NIKS voor me opgeleverd dit seizoen maar blijft maar op de fucking cant cut list staan.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef emokid het volgende:
Ze hebben ook wel pech. Jeff Carter's schouder is gisteren uit de kom gegaan. Als hij gewoon alle wedstrijden speelde op het niveau waarvoor ze hem gekocht hebben, had het er anders uit kunnen zien.. Wisniewski is ook nog eens geblesseerd.
[..]
Oh wow, en het ging al niet zo goed de laatste wedstrijden..
Tja, had ik met Kovalchuck vorig jaarquote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh nice, wist ik niet eens. KutCarter heeft NIKS voor me opgeleverd dit seizoen maar blijft maar op de fucking cant cut list staan.
Wat boeit het? De wedstrijd telt verder niet.... Ik bedoel, als we op resultaten moeten selecteren zou er eigenlijk geen enkele Duck of Blue Jacket in moeten zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef emokid het volgende:
Het zal hoe dan ook uitverkopen. Jammer dat ze zo biased zijn.
twitter:DownGoesBrown twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:22:11Reacting to an angry outburst from a star player by trading him at the first opportunity always works out great for Montreal. #cammalleri reageer retweet
twitter:tsnjamesduthie twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:24:15If you aren't watching the Habs game, Cammalleri was pulled mid-game. He has been told he has been traded. He has not been told where. reageer retweet
twitter:DownGoesBrown twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:43:56[Head explodes.] RT @SNLouisJean: Can confirm Cammalleri has been traded to Cgy. reageer retweet
Zou leuk zijn als Iginla nu blijft. Dan kunnen ze bouwen aan iets moois.. Cam blijft in potentie een goede sniper.twitter:tsnjamesduthie twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 03:45:43Cammalleri to Calgary is confirmed. reageer retweet
Gaat echt te ver inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:06 schreef Katth het volgende:
Echt wat slecht... midden in de wedstrijd gepulled worden.
What the fuck?! Dit heb ik idd nog nooit gezien. Zal hij blij mee zijn ook, de Flames zijn nou ook niet bepaald een vaste playoffkandidaat. Overigens is Cam natuurlijk veel beter dan Bourque, dus de Flames doen goede zaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:06 schreef Katth het volgende:
Echt wat slecht... midden in de wedstrijd gepulled worden.
Ik verwacht overigens nog meer vuurwerk voor de trade deadline. Vancouver, Chicago, Toronto en Anaheim hebben al aangegeven open te staan voor trades.twitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 04:01:44Official now: Cammalleri, Karri Ramo and a 5th round pick in 2012 in exchange for forwards Rene Bourque, Patrick Holland and a 2nd n 2013 reageer retweet
Vergis je niet! Cammalleri ziet inclusief zijn playoffs prestatie van 2 jaar terug op 0,37 goals/game en Bourque (zonder play offs) op 0,35 goals/game en daar verdient Cammalleri 3M meer voor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
What the fuck?! Dit heb ik idd nog nooit gezien. Zal hij blij mee zijn ook, de Flames zijn nou ook niet bepaald een vaste playoffkandidaat. Overigens is Cam natuurlijk veel beter dan Bourque, dus de Flames doen goede zaken.
Ik verwacht niet dat Chicago en Vancouver veel zullen doen, is ook geen reden voor. Toronto is een team dat laatste paar jaar wel van traden houd en Anaheim, tsjah. Het is eigenlijk wachten op de firesale.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef emokid het volgende:
Ik verwacht overigens nog meer vuurwerk voor de trade deadline. Vancouver, Chicago, Toronto en Anaheim hebben al aangegeven open te staan voor trades.
Ik verwacht dat het gemiddelde van Cammaleri wel zal stijgen als hij met Iginla op 1 line mag spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Vergis je niet! Cammalleri ziet inclusief zijn playoffs prestatie van 2 jaar terug op 0,37 goals/game en Bourque (zonder play offs) op 0,35 goals/game en daar verdient Cammalleri 3M meer voor!
Toronto en Ducks zullen wel weer gaan traden ja. Burke vind het leuk om met de Ducks te onderhandelen, dat ligt elkaar wel. Ducks moeten wel oppassen wie ze weg geven, want het is al niet best dit jaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef emokid het volgende:
Ik weet ook niet wat Chicago en Vancouver kunnen traden zo, maar Burke van Toronto heeft expliciet aangegeven een 'Top Forward' te willen. Misschien Getzlaf. Ducks kunnen in ieder geval een shake up gebruiken. Kadri de andere kant op met Schenn erbij, is nog niet zo gek.
Die gaan flink rommelen in het off-season inderdaad.....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef Katth het volgende:
Anaheim, tsjah. Het is eigenlijk wachten op de firesale.
Z'n hat trick van vorig jaar:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Selanne, ouwe baas, is de enige die echt nog stabiel presteert.
Dat is eigenlijk altijd bij Nashville. Goed teamwerk, geen uitzonderlijk presterende sterren. Behalve Weber natuurlijk, dat is zo'n beetje de beste verdediger in de NHL.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef emokid het volgende:
Nashville doen ook verrassend genoeg mee voor play-offs. Maar vier spelers hebben er meer dan 10 goals, waarvan de meeste 14 geloof ik. Top points man is Shea Weber. Ben benieuwd of ze hem ιn Suter kunnen behouden.
Vind ik altijd mooi om te zien. St. Louis hebben dat ook, Backes is een goede leider.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd bij Nashville. Goed teamwerk, geen uitzonderlijk presterende sterren. Behalve Weber natuurlijk, dat is zo'n beetje de beste verdediger in de NHL.
100% mee akkoordquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef nyny83 het volgende:
Behalve Weber natuurlijk, dat is zo'n beetje de beste verdediger in de NHL.
De Preds komen op mij altijd over als een heel saai degelijk team terwijl de Blues veel leuker hockey spelen imo. Gaat dus niet altijd op...quote:
Nee, klopt inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het knap vind dat de GM en coach, door een goed op elkaar ingespeeld team te creλren. Ze zitten geloof ik ook redelijk onder de cap. Deze manier van beleid voeren lijkt mij moeilijker dan wanneer een franchise leunt op ιιn of twee spelers.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Preds komen op mij altijd over als een heel saai degelijk team terwijl de Blues veel leuker hockey spelen imo. Gaat dus niet altijd op...
De Canucks leunen niet op 2 spelers, dat is te makkelijk. Ze hebben met Luongo een hele goede goalie en Schneider is een meer dan degelijke backup. Kesler zou bij bijna elk NHL team 1st center zijn en ze hebben een hele stabiele verdediging. Ook Burrows, Booth, Malhotra en Mason zijn heel degelijke spelers. De Canucks hebben alle goede eigenschappen van de Blues EN nog een paar sterspelers daarbovenop, net als de Bruins. Daarom presteren ze ook zo goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het knap vind dat de GM en coach, door een goed op elkaar ingespeeld team te creλren. Ze zitten geloof ik ook redelijk onder de cap. Deze manier van beleid voeren lijkt mij moeilijker dan wanneer een franchise leunt op ιιn of twee spelers.
Niet dat het per se slecht is. Zie de Sedin's.
Jij loopt door hem nu een shutout voor Rinne mis?quote:
Precies...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Jij loopt door hem nu een shutout voor Rinne mis?
Maar ik zie dat je me sowieso weer inhaalt na vanavond, mede dankzij Rinne. Qua GAA win je een vol punt op mij. We staan goed dicht op elkaar in verschillende categoriλn, dus het blijft voorlopig misschien nog wel vaker stuivertje wisselen. Ook de Quacks hebben de laatste week een mooie inhaalslag gemaakt, dus het is lekker spannend boveninquote:
OMFGquote:
Ze hebben van de afgelopen 6 wedstrijden er 5 gewonnen, en dan ook nog "on the road".... ze beginnen in vorm te raken!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat kan dat toch raar lopen in de NHL. Ducks die even Vancouver verslaan terwijl je ze 2 weken geleden nog geen stuiver zou geven.
Helemaal verkeerd gekeken, gelukkig had ik wel Howard en Rask opgesteld, die het beiden uitstekend hebben gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Voor mij komen geen goalies in actie, en heb alleen Kronwall actief als skater. Voor mij dus weinig punten vannacht.
Dat valt onder de categorie 'onbewust psychologische oorlogsvoering'...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:33 schreef Katth het volgende:
Mij een beetje blij maken met een dooie mus
Ik heb er eentje gedaan, voor de rest volgens mij niks. Mensen willen mijn spelers niet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Katth het volgende:
Ben blij dat er nu wel beetje meer spanning is. Wellicht dat er nu ook wat trades loskomen. We hebben in totaal 1 of 2 trades gehad dit seizoen?
Dat zijn er idd genoeg. Letang is wel weer dicht bij terugkeer, las ik ergens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef Katth het volgende:
Heb trouwens 4 spelers op IR en 1 DTD :|
Je hebt nog steeds niet door dat je spelers naar je eigen IR spots kunt plaatsenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:12 schreef emokid het volgende:
Mijn fantasy seizoen is zo goed als voorbij door blessures.
Myers speelt de laatste wedstrijden weer gewoon mee bij de Sabres.quote:Miller krijgt bijzonder veel goals tegen. Price idem. Het zijn goede goalies maar Buffalo en Montreal spelen gewoon niet op hun sterkst. Had er anders uitgezien als Markov en Myers gewoon meespeelden.
Ja, maar dan mis ik ze alsnog.. Met blessures bedoelde ik dat teams 'uitgekleed' zijn en daarom zuigen. Niet specifiek mijn spelers. Miller had 4 of 5 goals tegen gisteren in Detroit.. en dat ligt echt niet alleen aan hem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat je spelers naar je eigen IR spots kunt plaatsen
[..]
Myers speelt de laatste wedstrijden weer gewoon mee bij de Sabres.
Caps hadden maar 17 SOG.... Zo ga je ook niet winnen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:17 schreef emokid het volgende:
LOL Islanders 3-0 shutout in Washington.
quote:
"NYI first shutout in WSH in almost 15 years, March 2/97 (2-0). Dale Hunter played in that game."quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Caps hadden maar 17 SOG.... Zo ga je ook niet winnen.
Dat zit er inderdaad dik in. Die trade naar Montreal zorgt er voor dat hij de Caps veel eerder tegen komt als wanneer hij bij Calgary was gebleven. Zelf zegt hij hierover:quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:00 schreef Katth het volgende:
Ik durf wel te wedden dat Bourque moet vechten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |