Tegen zon reflectie van het ijs, maar het kunnen voor sommigen ook gewoon oorlogs strepen zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef nyny83 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze allemaal van die zwarte strepen op hun gezicht smeren?
Zon reflectie, het zweet op hun wangen reflecteert het zonlicht in hun ogen.... en alhoewel het effect niet enorm groot is, helpt elk beetje. Football spelers doen het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef nyny83 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze allemaal van die zwarte strepen op hun gezicht smeren?
Duidelijk MVP van deze Winter Classic inderdaad. Goede game, was leuk om te kijken.quote:
Absoluut.quote:
Volgens mij had Hartnell in diezelfde wedstrijd 1 assist, 3 SOG, 13 hits en 12 PIM's. Baas boven baasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Katth het volgende:
Callahan 1 assist, +1, 2 PIMs, 2 SOG en 11 Hits
Straks 6x per jaar tegen Kuznetsov, ik kijk er al naar uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:43 schreef Katth het volgende:
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=147047
Canada - Rusland 5-6
Rusland stond met 1-6 voor
Tja wel een matig Canadees team dit jaar met geen echte sterren in mijn mening, het is jammer maar na zoveel succes de afgelopen 11 jaar misschien wel eventjes goed om alles weer gefocused te krijgen. De 3e periode was wel leuk om te kijken natuurlijk, de eerste twee deed ik gelukkig nog wat anders naast het tv kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:43 schreef Katth het volgende:
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=147047
Canada - Rusland 5-6
Rusland stond met 1-6 voor
Ik sta vandaag voor het eerst op de 1e plek, waar wel bij vermeld moet worden dat dit een gedeelde eerste plek is met Rock the Red.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef maartena het volgende:
Ik knok al twee weken met Rangers Fryslan om de 3e plek.
Ik niet. Sharks zijn niet echt in vorm en de Ducks blijven een angstgegner. Ik gok op een krappe zege voor de Ducks waarbij de Sharks 40 schoten op doel hebben en de Ducks 23.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef maartena het volgende:
En ik neem een gokje. Joe Pavelski blijft op de bank bij me vanavond..... ik ga naar Sharks @ Ducks vanavond, en ik heb er een goed gevoel bij.
Eitje inderdaad. Eenvoudige 4-1 overwinning voor de Sharks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef Katth het volgende:
Zaterdag ga je weer winnen, dan komen de Caps op bezoek
Sharks winnen het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef nyny83 het volgende:
Ik niet. Sharks zijn niet echt in vorm en de Ducks blijven een angstgegner. Ik gok op een krappe zege voor de Ducks waarbij de Sharks 40 schoten op doel hebben en de Ducks 23.
Ik sta weer alleen bovenaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik sta vandaag voor het eerst op de 1e plek, waar wel bij vermeld moet worden dat dit een gedeelde eerste plek is met Rock the Red.
Ach, vannacht een shutout voor Tuukka Rask en ik heb je weer bijgehaaldquote:
Lekker voor jequote:Op donderdag 5 januari 2012 06:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Sharks winnen het.
En Pavelski scoort ook nog.
Maar toch, was een energievolle wedstrijd, en er live bij zijn is altijd leuk
Tof. Dat maakt Gamecenter opeens een stuk toffer terwijl het gewoon hetzelfde abonnement is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Katth het volgende:
Heb een Apple tv gekocht en kan nu daarmee ook NHL Gamecenter Live op mijn tv kijken in HD kwaliteit. Kan zelfs net als op de pc kiezen uit home en away feed
Ik vind 't nogal meevallen, die Rus stelt zich ernstig aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef Katth het volgende:
Tampa Bay toch? Lekkere cheapshot ><
http://www.dumpert.nl/mediabase/1920221/7af20786/fair_play.html
Jij hebt ook een PS3 toch? Als het goed is, is daar ook op beschikbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Tof. Dat maakt Gamecenter opeens een stuk toffer terwijl het gewoon hetzelfde abonnement is.
Dat klopt inderdaad. Ik zit nu alleen met een 360. De PS3 is naar mijn broer. Ik moest kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Katth het volgende:
[..]
Jij hebt ook een PS3 toch? Als het goed is, is daar ook op beschikbaar.
Hij heeft het ook nog gedaan ook :|quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ach, vannacht een shutout voor Tuukka Rask en ik heb je weer bijgehaald
What the...?! Hoe is dit precies anders dan wat Todd Bertuzzi deed waar hij voor gekapitteld werd? Alleen de afloop is anders, volgens mij is die rus niet ernstig gewond ofzo. Maar hij slaat hem gewoon uit het niets van half achter hem vol in zn gezicht. Als dit geen cheapshot/suckerpunch is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal meevallen, die Rus stelt zich ernstig aan.
Al had hij er best een minor roughing penalty voor verdiend..
Tja, ze wonnen ook niet voor niets vorig jaar de Stanley Cup. Enige dat echt veranderd is, is dat de jonge spelers als Marchand en Seguin een jaartje meer ervaring hebben en NOG beter zijn. Thomas vertoont nog geen ouderdomsverschijnselen en mocht hij dat wel gaan doen, dan staat Rask ook uitmuntend te keepen. Ik zie niet echt zwakke punten bij Boston, hoogstens de vierde line.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:44 schreef emokid het volgende:
Calgary 0-9 Bruins. Holy shit. Ik bedoel, hoe fucking goed kun je zijn. Bruins hebben een legendarisch team op dit moment. Álles wijst erop.
Haha, dat noemen we een vooruitziende blik.quote:
Ik zie overigens dat je zowel Nugent-Hopkins als Letang gedropt hebt. Beide staan op IR, maar die slots zijn bij jou allebei nog niet gevuld. Je bent daarvan op de hoogte?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Jammer dat Nugent-Hopkins geblesseerd is.. naar verwachting een kleine maand uitgeschakeld.
Nee haha ik kon niet vinden hoe dus heb ik ze op de normale manier gedropt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat je zowel Nugent-Hopkins als Letang gedropt hebt. Beide staan op IR, maar die slots zijn bij jou allebei nog niet gevuld. Je bent daarvan op de hoogte?
- Bertuzzi sprong er van achteren op de rug van Moore, deze Canadees schaatst er langsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
What the...?! Hoe is dit precies anders dan wat Todd Bertuzzi deed waar hij voor gekapitteld werd? Alleen de afloop is anders, volgens mij is die rus niet ernstig gewond ofzo. Maar hij slaat hem gewoon uit het niets van half achter hem vol in zn gezicht. Als dit geen cheapshot/suckerpunch is weet ik het ook niet meer.
Ben benieuwd wat zo'n kind er uiteindelijk nog van mee krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Aleksandro Salei, de zoon van Ruslan "Rusty" Salei. Tranen in mijn ogen kreeg ik hier van.
Yep.... ik was er live bij, bij die wedstrijd. Dat was vooraf aan de wedstrijd tussen de Ducks en de Sharks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Aleksandro Salei, de zoon van Ruslan "Rusty" Salei. Tranen in mijn ogen kreeg ik hier van.
Wat je bedoelt te zeggen is: de uitkomst is anders. De intentie was echter hetzelfde. Deze Canadees heeft gewoon mazzel dat het redelijk uitpakte. Hoe kun je dit nou geen cheapshot vinden? Die gast kan zich hier toch nooit tegen verdedigen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
- Bertuzzi sprong er van achteren op de rug van Moore, deze Canadees schaatst er langs
- Bertuzzi duwde Moore hierdoor met z'n gezicht op 't ijs, wat resulteerde in de verwondingen
- De vuist van deze Canadees ketst ook nog eens af van de schouder van de Rus. Er was nauwelijks impact op 't gezicht.
- Hij slaat niet eens echt, hij duwt 'm meer achterover.
Tuurlijk, hij had er best een minor penalty voor mogen hebben. Maar ik vond 't zeker geen cheapshot of smerige overtreding.
Meh... of het nou terecht is of niet, dit is niet goed voor de sport.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:59 schreef maartena het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)t-delayed/52420178/1
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:49 schreef Katth het volgende:
Geen reallignment, NHLPA is het er niet mee eens.
Canucks winnen uiteindelijk met 4-3. Alle 4 de goals van de Canucks kwamen uit de Power Play. 5 tegen 5 was Boston beter, maar die situaties bleken er uiteindelijk door alle penalty's te weinig te zijn. Boston had wel een aantal onnodige penalty's, speelden op sommige momenten iets te ongedisciplineerd, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:00 schreef Freak188 het volgende:
Jezus wat een veldslag tussen de Canucks en de Bruins. Er gaat geen minuut voorbij zonder penalty. Erg vermakelijke partij!
Jammer dat ESPN straks de NFL play-offs laten zien. Leafs @ Red Wings is namelijk op hetzelfde tijdstip. Original six match-ups zijn altijd goed.
Ik zat de wedstrijd op ESPN America te kijken en op internet zat ik tegelijkertijd op hfboards.com De Bruins fans gingen helemaal uit hun dak met al die penalties. Een aantal waren onterecht (waaronder die brawl in het begin). Maar wat Marchand tegen Salo deed was natuurlijk ontzettend stom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Canucks winnen uiteindelijk met 4-3. Alle 4 de goals van de Canucks kwamen uit de Power Play. 5 tegen 5 was Boston beter, maar die situaties bleken er uiteindelijk door alle penalty's te weinig te zijn. Boston had wel een aantal onnodige penalty's, speelden op sommige momenten iets te ongedisciplineerd, naar mijn mening.
Sharks keep Caps winless in SJ since 1993:quote:Op zondag 8 januari 2012 01:36 schreef Katth het volgende:
Maple Leafs gaan ook los, het is al 3-0 tegen de Red Wings.
Jaja, ik lach wel weer als de Caps de cup in de tank omhoog tillen ;-)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Sharks keep Caps winless in SJ since 1993:
http://www.nhl.com/ice/recap.htm?id=2011020610
twitter:TSNResearch twitterde op zondag 08-01-2012 om 16:09:05Brad Richards(235goals-20x2G games) and Datsyuk(233goals-26x2G games) are the active players with most goals and no hat-tricks reageer retweet
dream onquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Katth het volgende:
[..]
Jaja, ik lach wel weer als de Caps de cup in de tank omhoog tillen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |