Nu moet ik naar schoolquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:56 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen. Mijn ouders vonden het vaag dat ik om 7 uur wakker werd dus ik ben maar in bed blijven liggen. Nu vonden ze het ineens wel tijd om op te staan ofzo. Ouders zijn vreemd.
Sta je nu voor op de boeg net als Kate Winslet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:
Met de veerboot naar school. Als een baas.
Achterin een auto met beslagen ruiten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sta je nu voor op de boeg net als Kate Winslet?
Je hebt niet gezegd dat jij hun wel belt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet nog gebeld worden echter maar ik zag ze wegsoppen joh
Nee, ze weten niet precies wanneer ze gaan bellen zal in de eerste helft van volgende week zijn. Als ik dan maandag bel en ze weten het nog niet is dat ook weer zo dom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt niet gezegd dat jij hun wel belt?
En heel veel bedrijven die weinig laten horen, en pas weer denken, "Oja, die was ook goed." wanneer je zelf even wat van je laat horen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Er zijn genoeg bedrijven die afwachten met bellen tot jij zelf belt
Inderdaad, zien ze ook gelijk of je ECHT interesse hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
En heel veel bedrijven die weinig laten horen, en pas weer denken, "Oja, die was ook goed." wanneer je zelf even wat van je laat horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor zedat is altijd slim jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor zeKeep us posted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste bedrijven hebben wel wat beters te doen dan zulke spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Er zijn genoeg bedrijven die afwachten met bellen tot jij zelf belt
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Keep us posted.Wellicht nadat ik ben aangenomen, minstens elke 6 week een bedrijfsuitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf moet ik daarquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef Joysa het volgende:
DROMMEEEEEL, kom jij nou ook naar Leiden?
Des te meer bier je erin giet des te vermakelijker het word, alleen dan kom ik straks op tv en dan word ik niet meer aangenomenquote:
Ik, stefan, murdera, faye, heloef, myr, kaneel en nog wat van dit topic. Kijk in ser meet topic ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, die SER meet? Wie komen er allemaal?
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik, stefan, murdera, faye, heloef, myr, kaneel en nog wat van dit topic. Kijk in ser meet topic ofzo
Doe allebeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uit
Dit stelt me teleurquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Swa... Lullig dat je dit zo zegt hoor.
No bromo.
Hoe laat is die SER meet? Komen er ook mensen vanuit het Noorden?quote:
Sommige zijn er al om 12u, veel ook later.. Kijk in meet topic dan SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit stelt me teleur
[..]
Hoe laat is die SER meet? Komen er ook mensen vanuit het Noorden?
Heujquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uit
Ja kom jij maar even vanuit Groningen nadat je de dag ervoor tot 4 uur hebt lopen tinychatten met een beeldschone damequote:
Ja 2 keer zoveel dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
4.5 uur slaap, alive and kicking
Vieren met bier & booty jwz.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef Drommeldaris het volgende:
En dan wel weer om 7 uur eraf om nog even je sollicitatiegesprek te nailen en klaarwakker voor de dag te komen!
Ja, gewoon onder het gesprek aan jou denken toch en dan denken beide vrouwen. "Die jongen heeft echt een leuke lach, dat die zo superintelligent is is een bijkomstigheid, deze eye candy is wat het kantoor nodig heeft"quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Goed bezig met die sollicitatie.![]()
Voorbereiding, nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Laat staan dat ik mijn halte niet voorbij slaap indien ik wel naar leiden ga. Ik ken daar helemaal niemand en ben sociaal ontzettend onbeholpen. Wat de fuck moet ik daar
Precies, onderschat nooit de kracht van een leuke lach.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, gewoon onder het gesprek aan jou denken toch en dan denken beide vrouwen. "Die jongen heeft echt een leuke lach, dat die zo superintelligent is is een bijkomstigheid, deze eye candy is wat het kantoor nodig heeft"
Lul niet man, Je kent mij door en door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken daar helemaal niemand en ben sociaal ontzettend onbeholpen. Wat de fuck moet ik daar
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies, onderschat nooit de kracht van een leuke lach.
Instant bromance wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lul niet man, Je kent mij door en door.
Onze band gaat zo veel verder dan het simpele "gezien hebben".
Alleen wel jammer dat het wigglen van je wenkbrauwen niet zo gepast is tijdens een sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, onderschat nooit de kracht van een leuke lach.
En als het niet ongepast is, is het wel ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat het wigglen van je wenkbrauwen niet zo gepast is tijdens een sollicitatiegesprek
Gewoon even die sexy spanning er tussen ons zit even versterken tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als het niet ongepast is, is het wel ongemakkelijk.
Meestal dan.
Ligt ook aan de baan waar je voor solliciteerd hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als het niet ongepast is, is het wel ongemakkelijk.
Meestal dan.
Dan is het goed. Gister even bij het glazen huis wezen kijken en ik moest de hele tijd denken aan wat ik hier aan het missen was.quote:
Joysaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ehhhh 14u eindhoven, dus zal rond half 5 ofzo zijn.. Jij dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Gister even bij het glazen huis wezen kijken en ik moest de hele tijd denken aan wat ik hier aan het missen was.
[..]
Joysaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Hoe laat ben je er vandaag?
Even ontbijten, dan scheren. Dan ga ik fietsen. Hoop er om 12 uur te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehhhh 14u eindhoven, dus zal rond half 5 ofzo zijn.. Jij dan?
Je bent er toch nog wel dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even ontbijten, dan scheren. Dan ga ik fietsen. Hoop er om 12 uur te zijn.
Als het gezellig is wel. En met Loef, Captain en MLiG moet dat wel lukken.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand zegt iets stouts tegen me
Ze zijn allebei een beetje mehh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Toch even vragen, welke wenkbrouwiebel dekt de lading "laten we stoute dingetjes gaan doen" beter
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Linksquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Toch even vragen, welke wenkbrouwiebel dekt de lading "laten we stoute dingetjes gaan doen" beter
Ik ookquote:
Je zorgt er maar voor dat je er nog bentquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het gezellig is wel. En met Loef, Captain en MLiG moet dat wel lukken.
Dat is een WWEworstelaar als ik hem goed herken maar ik heb al een andere gevondenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zijn allebei een beetje mehh.
Rechts is een skinny freak-o, en rechts. Tsj wat is dat, een giant? Ook beetje vies.
Links, duidelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
Ik doe mijn best natuurlijk voor jullie, dames.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Je zorgt er maar voor dat je er nog bent
Doe je wenkbrauwwiebel dan jonguh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja steek dat tongetje maar uit
Die wiggled heulemaal niks met zn wenkbrauwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is een WWEworstelaar als ik hem goed herken maar ik heb al een andere gevonden
[ afbeelding ]
Jaaaaa, daarom hou ik zo van je. Je kan nog goeie plaatjes voor me vinden ook. Straks ga je me ook nog vertellen dat je me eten brengt na de seks waarna we vervolgens verder knuffelenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jaaaaa, daarom hou ik zo van je. Je kan nog goeie plaatjes voor me vinden ook. Straks ga je me ook nog vertellen dat je me eten brengt na de seks waarna we vervolgens verder knuffelen
[ afbeelding ]
Ik vind hem gaaf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon zo er uit zien, dan komt iedereen naar je toe.
[ afbeelding ]
De indruk die je op me hebt gemaakt met je gulle lach is nu toch wel aan het vervagen door die plaatjes.quote:
Ja, de jouwe.quote:
Ik moet naar de meet nu, veel plezier op vakantiequote:
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de jouwe.Ze zien er ferm en stevig uit. Congrats.
[..]
Ik moet naar de meet nu, veel plezier op vakantie
Joh, je moest eens weten nadat jij weg was johquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
De indruk die je op me hebt gemaakt met je gulle lach is nu toch wel aan het vervagen door die plaatjes.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten nadat jij weg was joh
Nee, zo is het niet. Ik kwam pas later op gang met al mn hosseltricks en toen zei ze nog van wel jammer dat dreadman niet meekeekt maar ik moet het maar weer met jou doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu mag ik haar echt niet meer.
Wachten tot ik ben opgerot, en dan los gaan..
Ze hebben mij ook eerst laten weggaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maar, Jensen Ackles is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
De indruk die je op me hebt gemaakt met je gulle lach is nu toch wel aan het vervagen door die plaatjes.
Tss, leugens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten nadat jij weg was joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nohh, eigenlijk wachtte ik tot minibeer weg was maar toen was jij dus helaas ook weg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heus niet, je was de hele avond al aan het bazen. Afentoe had je zelfs bijna mij perongeluk gehosselt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, zo is het niet. Ik kwam pas later op gang met al mn hosseltricks
Jij. Hij wil het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Kan iemand Drommel niet ff aftrekken ofzo? Volgens mij moet ie wat kwijt
het is een feit ik wil het kwijtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Kan iemand Drommel niet ff aftrekken ofzo? Volgens mij moet ie wat kwijt
Dat was niet per ongelukquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heus niet, je was de hele avond al aan het bazen. Afentoe had je zelfs bijna mij perongeluk gehosselt.
Eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar, Jensen Ackles is gewoon leuk.
Met jouw wenkbrauwen hossel je toch iedereen, Drommel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was niet per ongeluk
[ afbeelding ]
Ja, waarom deed je niet mee? Ik moet mijn eerste eyefucktrio nog belevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb Drommel en die blonde nog zien eye-fucken
Tfoe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh, eigenlijk wachtte ik tot minibeer weg was maar toen was jij dus helaas ook weg.
Heb ik geen goeie ogen voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je niet mee? Ik moet mijn eerste eyefucktrio nog beleven
Hoezo moest minibeer weg zijn? Ik vond minibeer wel heet eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh, eigenlijk wachtte ik tot minibeer weg was maar toen was jij dus helaas ook weg.
Met m'n mond kan ik wel veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel joh, en dan nog het gaat niet enkel om de ogen, het gaat ook om de rest van je gezicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Yo gangstaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Ik zie dat het topic vandaag weer helemaal on-topic is
Goede onderwerpen wel ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Je bent de schattigste gangster die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn gangsta-look is onweerstaanbaar
sopsopquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn gangsta-look is onweerstaanbaar
Heequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent de schattigste gangster die ik ooit gezien heb
Ik wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een saaie baas
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel hoorDat is geen baas te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest nog wel even dat filmpje uit laten lopen, en hem even de link doorsturen.
Ik denk dat dat plaatje niet voor iedereen werkt; deze wel als het goed is:quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond benzin wel wat weghebben van michael cera
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond benzin wel wat weghebben van michael cera
[ afbeelding ]
Ja hij is liefquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat plaatje niet voor iedereen werkt; deze wel als het goed is:
[ afbeelding ]
Is dat een compliment?
Ik meende het oprechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel dan maar.
Sowieso gaf iedereen gisteren veel teveel complimentjes
Ja maar jij bent een stout jongetjequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je houdt van lieve jongetjes ja?
Maar je houd vooralsnog van me tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een stout jongetje
Ik meende het ook oprechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel dan maar.
Sowieso gaf iedereen gisteren veel teveel complimentjes
Ik hou van jouw wenkbrauwen en je kont. Ook goed?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je houd vooralsnog van me toch
Ik wel, ik zei dat je geefbaar was en graag eens over je heen zou willen spuitenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik meende het ook oprecht![]()
Niemand gaf mij complimentjes
Wat is dit, eerder had ik ook nog goed haar enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hou van jouw wenkbrauwen en je kont. Ook goed?
Dat had ik even gemist denk ik. Wat lief...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wel, ik zei dat je geefbaar was en graag eens over je heen zou willen spuiten
Je keek liefquote:
Ik ben wel een lief jongetje, zie je welquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist denk ik. Wat lief...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat plaatje niet voor iedereen werkt; deze wel als het goed is:
[ afbeelding ]
Is dat een compliment?
Kom je naar meet vandaag?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom kom ik in het echt nooit meisjes tegen die me willen knuffelen?
Je bent te imposant, mensen schrikken van je aantrekkelijkheid, iedereen heeft het gevoel dat je "out of their league" bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom kom ik in het echt nooit meisjes tegen die me willen knuffelen?
Als je lief was misschienquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Had ik dan knufs gekregen?
Zonder twijfel denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Sorry man, die knuffelfactor is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Meisjes willen alleen maar met neuken volgens mij, dat knuffelen doen ze gewoon om mij een plezier te doen volgens mij
Shoot, volgende meet dan maarquote:
Van mij sowiesoquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Topickill.
Tijd om te douchenHey, niet zomaar pics van mij posten toen ik superkort haar hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kort haar is leuker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey, niet zomaar pics van mij posten toen ik superkort haar had
Nee, zoals hier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke ik ga even slapentot over een paar uur wellicht
[..]
Zoals ik het nu heb ja?
Okay, dan mag jij mn haar wel doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, zoals hier.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat niemand aan je haar mocht zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Okay, dan mag jij mn haar wel doen
Nu slapenStereomood
Voor iedereen die zich afvroeg hoe mijn ontbijt eruit zag, ik heb een restje hutspot opgebakkenquote:
Nja, moet zeggen dat mijn ogen, mond en haarkleur wel lijken. Maar die neus klopt totaal nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:18 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb benzin ook eens gezien maar ik vind hem niet lijken op Cera
Kloppen allemaal van geen kant. Je vergeet Heloef trouwens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Sinosappel lijkt op Megan Fox, Newbie heeft iets weg van James Dean, Soit lijkt op Robert Pattinson en Formerjellybean doet me wel denken aan Lisa-Marie Presley.
Lekkere mensen in dit topic, niet normaal meer.
Ik vind het helemaal niet lijken, dat is hetzelfde dat wanneer ik zeg dat ik op Jan Kooiman lijk. Totaal niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor iedereen die zich afvroeg hoe mijn ontbijt eruit zag, ik heb een restje hutspot opgebakken
[..]
Nja, moet zeggen dat mijn ogen, mond en haarkleur wel lijken. Maar die neus klopt totaal niet
Goh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kloppen allemaal van geen kant. Je vergeet Heloef trouwens.
Het is ernstig dat zulke complimenten worden gegeven terwijl het niet waar is. Mensen kunnen zich er vast aan klampen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goh.![]()
Ik bedoel maar. Er is altijd wel één kenmerk dat overeenkomt en dat wordt dan aangehaald om iemand maar een compliment te maken.
Wat Former bijvoorbeeld deelt met Lisa-Marie, is waarschijnlijk de leeftijd.
Kim Kardashian, vanwege de kont.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb van niemand iets weg. Ik heb nog nooit een celebrity gezien die op me leek.
ik lig nog in bed, is dat erg?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het gezellig is wel. En met Loef, Captain en MLiG moet dat wel lukken.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Mylifeisgrey lijkt op James Morrison.
nee wquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
anquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
nee want ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Je kent mijn kont niet eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kim Kardashian, vanwege de kont.
Omg, dit is echt het grootste compliment wat je mij ooit kunt geven. (serieus, ik vind Megan Fox 1 van de mooiste vrouwen op aarde)quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Sinosappel lijkt op Megan Fox, Newbie heeft iets weg van James Dean, Soit lijkt op Robert Pattinson en Formerjellybean doet me wel denken aan Lisa-Marie Presley.
Lekkere mensen in dit topic, niet normaal meer.
Walter Cronkite.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net toevallig te horen dat ik op Suger Lee Hooper leek.
Op wie lijk jij SS?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lig nog in bed, is dat erg?
[..]
[..]
nee w
[..]
an
[..]
nee want ik lig nog in bed
Klinkt als een geweldig tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Btw, een literatuurmatrix maken is kut.
Ik dacht dat jij altijd vroeg ging slapen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Middag, heb weer eens gruwelijk lang geslapen -_-
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik 'm even moest googlen. Maar je hebt wel een symphatiek hoofd danquote:
Ik ben het met hem eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg, dit is echt het grootste compliment wat je mij ooit kunt geven. (serieus, ik vind Megan Fox 1 van de mooiste vrouwen op aarde)
Dankjewel Supersoep![]()
![]()
![]()
![]()
De naam kwam gewoon ineens in me op. Het zal wel kloppen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik 'm even moest googlen. Maar je hebt wel een symphatiek hoofd dan
Ik heb een nog leukere! Kerstboodschappen doen. Ik ga het nu doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Klinkt als een geweldig tijdverdrijf.
Verschrikkelijke opdracht is het. Sowieso literatuuronderzoeken, what a pain.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig tijdverdrijf.
Sterkte.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een nog leukere! Kerstboodschappen doen. Ik ga het nu doen
Ik ga zo patat scheppen. Ook fantastisch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een nog leukere! Kerstboodschappen doen. Ik ga het nu doen
Heb jij je cam ook aangeslingerd? Want dan heb ik wel wat gemist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben het met hem eens.
Het eerste wat ik dacht toen ik je zag gister was: wow, die sinos lijkt wel wat op Megan Fox.
Ja, maar vervolgens slaap ik weer eens 12 uur lang. Dacht dat ik daar nu wel vanaf was -_-quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd vroeg ging slapen.
wie is er nog?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef palawan het volgende:
Kutzooi man, mijn afstudeerdocent kwam langs op het bedrijf... had ik me gewoon verslapen.
En dat terwijl ik ook gewoon de hele periode geen enkele keer te laat was gekomen nog... en juist dan wel
Anway, nu alweer weg. omdat ik naar de meet ga. Kom als laatste, ga als eerste weg
laterrr
Dan ben je om 3 uur ´s nachts gaan slapen, da´s niet vroegquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens slaap ik weer eens 12 uur lang. Dacht dat ik daar nu wel vanaf was -_-
Vechten om de laatste kerststol bedoel je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Sterkte.Pas op dat je niet opgepakt wordt wegens mishandeling ofzo.
Inderdaad, met zo'n vervelende bejaarde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vechten om de laatste kerststol bedoel je?
Je hebt Lant ook gemist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij je cam ook aangeslingerd? Want dan heb ik wel wat gemist.
Zo eentje die denkt, omdat ze de hongerwinter heeft meegemaakt, altijd eerste rechten op elk stuk voedsel te hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Inderdaad, met zo'n vervelende bejaarde.
Ik lag gister om 2u in m'n nest geloof ik. Dan heb ik 12 1/2 uur geslapen want ben al een half uurtje opquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je om 3 uur ´s nachts gaan slapen, da´s niet vroeg
Nee, ik zat achter m'n PC en daar heb ik sowieso geen cam. Alleen laptop.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij je cam ook aangeslingerd? Want dan heb ik wel wat gemist.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens.
Het eerste wat ik dacht toen ik je zag gister was: wow, die sinos lijkt wel wat op Megan Fox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik ook! Hij woont ook in deze stad, maar ik heb hem nog nooit gezien. Zie wel eens foto's van andere mensen die hem spotten op plekken waar ik niet was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik schijn wel een IRL dubbelganger te hebben.![]()
Geen celebrity dubbelganger alleen.
Ze hebben de hele dag tijd om boodschappen te doen en het dan alsnog presteren om rond 6 uur in de weg te gaan lopen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo eentje die denkt, omdat ze de hongerwinter heeft meegemaakt, altijd eerste rechten op elk stuk voedsel te hebben.
Fatsoen is bij die mensen ook op de bon, heb ik het idee
Mijne woont hier niet in de buurt, dat lijkt me helemaal grappig ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook! Hij woont ook in deze stad, maar ik heb hem nog nooit gezien. Zie wel eens foto's van andere mensen die hem spotten op plekken waar ik niet was.
En minibeer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb lant wel gezien, en MFN nu ook
Ze gaan wel om 10 uur 's morgens weg, maar voordat ze met hun fossiele lichaam die rollator tot aan de supermarkt 100 meter verderop hebben geduwd zijn we wel een werkdag verder.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze hebben de hele dag tijd om boodschappen te doen en het dan alsnog presteren om rond 6 uur in de weg te gaan lopen.
Zo! En ik dacht dat ik dikke tieten had!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met name haar tieten, en poes. Leuke beelden.
Achja ze had tenminste speciaal voor ons een bh aan gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
Iedereen heeft hier dus al Lant's tieten gezien.
Heeft iemand hier uberhaubt genoeg opgelet om Lans hoofd te zien achter die tieten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
Ja hoor, ze stond op maximize.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft iemand hier uberhaubt genoeg opgelet om Lans hoofd te zien achter die tieten?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja ze had tenminste speciaal voor ons een bh aan gedaan.
Benzin stond bij mij op maximizequote:
Dit is ontopic, de TT gaat over tieten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, lekker inteelten met z'n allen zodat dit topic net zoals de andere SC's wordt.
Dat moet wel een titanenstrijd zijn geweest, qua tieten. Lant en jij op cam.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja ze had tenminste speciaal voor ons een bh aan gedaan.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook wel leuk om jou eens te hebben gezien.
inteelt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, lekker inteelten met z'n allen zodat dit topic net zoals de andere SC's wordt.
Nee, ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
Ik moest puberaal grinniken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat moet wel een titanenstrijd zijn geweest, qua tieten. Lant en jij op cam.
Ik weet wel wie gewonnen heeft danquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zij won hard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel straw! Deze egostreling had ik wel even nodig
(tears of joy)
Stiekem ben ik best onzeker over hoe ik eruit zie (maar dat mocht ik niet toegeven want dan zou ik cactus gelijkgeven enzo)
Echt nergens voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuh, zo ver wilde ik dan weer niet gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij haar was het ook wat minder bedekt, zegmaar.
Nee, ik ga werken en op vakantie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat vandaag wel lukken dan
Naja, ik ga je toch niet meer inhalenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga werken en op vakantie.
10.000 is niet heel erg veel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik ga je toch niet meer inhalen
Balen man. Volgende keer beter dan...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Kakzooi, ik werd gebeld met dat het hem niet is geworden. Ik kom te nonchalant over en ze voelde de klik niet helemaal
Naww.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Kakzooi, ik werd gebeld met dat het hem niet is geworden. Ik kom te nonchalant over en ze voelde de klik niet helemaal
Had je een date of zo dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je een date of zo dan?
Alle knoopjes waren dicht hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij haar was het ook wat minder bedekt, zegmaar.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alle knoopjes waren dicht hoor.
Alleen degene die er niet al afgesprongen waren dan zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alle knoopjes waren dicht hoor.
+1quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
Pfff nog even werken en dan auto in en richting sneeuw!!
morgen avond en de rest van de week sta ik ergens in een raam kozijn of op de bar te dansen en te apre skien
Ik heb alleen geen link gezien van tinychatquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
ze zitten vast weer op tinychat, dan is het over een uurtje weer retedruk met tnychat nabespreking
O rly?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie hebben allebei leuke jetsers welke in nader zal onderzoeken voor de "Welke FOK!sters hebben de beste jetsers lijst"
Ga je weg hier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk drukt op stop volgen
![]()
![]()
adios
Wat, neem je afscheid?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk drukt op stop volgen
![]()
![]()
adios
Wees blij dat je goeie tieten hebtquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom hebben alle vrouwen hier goede tieten
Wanneer ga jij? Ik gaat vanavond om half 9quote:
Ik bedoelde alle andere vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij dat je goeie tieten hebt
Ik om kwart over negen als het goed is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer ga jij? Ik gaat vanavond om half 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |