Dat was niet per ongelukquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heus niet, je was de hele avond al aan het bazen. Afentoe had je zelfs bijna mij perongeluk gehosselt.
Eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar, Jensen Ackles is gewoon leuk.
Met jouw wenkbrauwen hossel je toch iedereen, Drommel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was niet per ongeluk
[ afbeelding ]
Ja, waarom deed je niet mee? Ik moet mijn eerste eyefucktrio nog belevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb Drommel en die blonde nog zien eye-fucken
Tfoe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh, eigenlijk wachtte ik tot minibeer weg was maar toen was jij dus helaas ook weg.
Heb ik geen goeie ogen voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je niet mee? Ik moet mijn eerste eyefucktrio nog beleven
Hoezo moest minibeer weg zijn? Ik vond minibeer wel heet eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh, eigenlijk wachtte ik tot minibeer weg was maar toen was jij dus helaas ook weg.
Met m'n mond kan ik wel veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel joh, en dan nog het gaat niet enkel om de ogen, het gaat ook om de rest van je gezicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Yo gangstaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Ik zie dat het topic vandaag weer helemaal on-topic is
Goede onderwerpen wel ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Je bent de schattigste gangster die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn gangsta-look is onweerstaanbaar
sopsopquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn gangsta-look is onweerstaanbaar
Heequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent de schattigste gangster die ik ooit gezien heb
Ik wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een saaie baas
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel hoorDat is geen baas te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest nog wel even dat filmpje uit laten lopen, en hem even de link doorsturen.
Ik denk dat dat plaatje niet voor iedereen werkt; deze wel als het goed is:quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond benzin wel wat weghebben van michael cera
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond benzin wel wat weghebben van michael cera
[ afbeelding ]
Ja hij is liefquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat plaatje niet voor iedereen werkt; deze wel als het goed is:
[ afbeelding ]
Is dat een compliment?
Ik meende het oprechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel dan maar.
Sowieso gaf iedereen gisteren veel teveel complimentjes
Ja maar jij bent een stout jongetjequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je houdt van lieve jongetjes ja?
Maar je houd vooralsnog van me tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een stout jongetje
Ik meende het ook oprechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel dan maar.
Sowieso gaf iedereen gisteren veel teveel complimentjes
Ik hou van jouw wenkbrauwen en je kont. Ook goed?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je houd vooralsnog van me toch
Ik wel, ik zei dat je geefbaar was en graag eens over je heen zou willen spuitenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik meende het ook oprecht![]()
Niemand gaf mij complimentjes
Wat is dit, eerder had ik ook nog goed haar enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hou van jouw wenkbrauwen en je kont. Ook goed?
Dat had ik even gemist denk ik. Wat lief...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wel, ik zei dat je geefbaar was en graag eens over je heen zou willen spuiten
Je keek liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel een lief jongetje, zie je welquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist denk ik. Wat lief...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat plaatje niet voor iedereen werkt; deze wel als het goed is:
[ afbeelding ]
Is dat een compliment?
Kom je naar meet vandaag?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom kom ik in het echt nooit meisjes tegen die me willen knuffelen?
Je bent te imposant, mensen schrikken van je aantrekkelijkheid, iedereen heeft het gevoel dat je "out of their league" bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom kom ik in het echt nooit meisjes tegen die me willen knuffelen?
Als je lief was misschienquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Had ik dan knufs gekregen?
Zonder twijfel denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Had ik dan knufs gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |