Alle knoopjes waren dicht hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij haar was het ook wat minder bedekt, zegmaar.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alle knoopjes waren dicht hoor.
Alleen degene die er niet al afgesprongen waren dan zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alle knoopjes waren dicht hoor.
+1quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
Pfff nog even werken en dan auto in en richting sneeuw!!
morgen avond en de rest van de week sta ik ergens in een raam kozijn of op de bar te dansen en te apre skien
Ik heb alleen geen link gezien van tinychatquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
ze zitten vast weer op tinychat, dan is het over een uurtje weer retedruk met tnychat nabespreking
O rly?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie hebben allebei leuke jetsers welke in nader zal onderzoeken voor de "Welke FOK!sters hebben de beste jetsers lijst"
Ga je weg hier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk drukt op stop volgen
![]()
![]()
adios
Wat, neem je afscheid?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk drukt op stop volgen
![]()
![]()
adios
Wees blij dat je goeie tieten hebtquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom hebben alle vrouwen hier goede tieten
Wanneer ga jij? Ik gaat vanavond om half 9quote:
Ik bedoelde alle andere vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij dat je goeie tieten hebt
Ik om kwart over negen als het goed is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer ga jij? Ik gaat vanavond om half 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |