Sorry man, die knuffelfactor is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Meisjes willen alleen maar met neuken volgens mij, dat knuffelen doen ze gewoon om mij een plezier te doen volgens mij
Shoot, volgende meet dan maarquote:
Van mij sowiesoquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Had ik dan knufs gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Topickill.
Tijd om te douchenHey, niet zomaar pics van mij posten toen ik superkort haar hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kort haar is leuker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey, niet zomaar pics van mij posten toen ik superkort haar had
Nee, zoals hier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke ik ga even slapentot over een paar uur wellicht
[..]
Zoals ik het nu heb ja?
Okay, dan mag jij mn haar wel doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, zoals hier.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat niemand aan je haar mocht zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Okay, dan mag jij mn haar wel doen
Nu slapenStereomood
Voor iedereen die zich afvroeg hoe mijn ontbijt eruit zag, ik heb een restje hutspot opgebakkenquote:
Nja, moet zeggen dat mijn ogen, mond en haarkleur wel lijken. Maar die neus klopt totaal nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:18 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb benzin ook eens gezien maar ik vind hem niet lijken op Cera
Kloppen allemaal van geen kant. Je vergeet Heloef trouwens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Sinosappel lijkt op Megan Fox, Newbie heeft iets weg van James Dean, Soit lijkt op Robert Pattinson en Formerjellybean doet me wel denken aan Lisa-Marie Presley.
Lekkere mensen in dit topic, niet normaal meer.
Ik vind het helemaal niet lijken, dat is hetzelfde dat wanneer ik zeg dat ik op Jan Kooiman lijk. Totaal niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor iedereen die zich afvroeg hoe mijn ontbijt eruit zag, ik heb een restje hutspot opgebakken
[..]
Nja, moet zeggen dat mijn ogen, mond en haarkleur wel lijken. Maar die neus klopt totaal niet
Goh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kloppen allemaal van geen kant. Je vergeet Heloef trouwens.
Het is ernstig dat zulke complimenten worden gegeven terwijl het niet waar is. Mensen kunnen zich er vast aan klampen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goh.![]()
Ik bedoel maar. Er is altijd wel één kenmerk dat overeenkomt en dat wordt dan aangehaald om iemand maar een compliment te maken.
Wat Former bijvoorbeeld deelt met Lisa-Marie, is waarschijnlijk de leeftijd.
Kim Kardashian, vanwege de kont.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb van niemand iets weg. Ik heb nog nooit een celebrity gezien die op me leek.
ik lig nog in bed, is dat erg?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het gezellig is wel. En met Loef, Captain en MLiG moet dat wel lukken.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Mylifeisgrey lijkt op James Morrison.
nee wquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
anquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
nee want ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Je kent mijn kont niet eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kim Kardashian, vanwege de kont.
Omg, dit is echt het grootste compliment wat je mij ooit kunt geven. (serieus, ik vind Megan Fox 1 van de mooiste vrouwen op aarde)quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Sinosappel lijkt op Megan Fox, Newbie heeft iets weg van James Dean, Soit lijkt op Robert Pattinson en Formerjellybean doet me wel denken aan Lisa-Marie Presley.
Lekkere mensen in dit topic, niet normaal meer.
Walter Cronkite.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net toevallig te horen dat ik op Suger Lee Hooper leek.
Op wie lijk jij SS?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lig nog in bed, is dat erg?
[..]
[..]
nee w
[..]
an
[..]
nee want ik lig nog in bed
Klinkt als een geweldig tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Btw, een literatuurmatrix maken is kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |