quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik verwacht dat ze het begin volgende week even gaan evalueren als ze dat niet nu al direct doen, maandag even bellen dan heb ik vast ook wel een zinnige vraag voor zeKeep us posted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste bedrijven hebben wel wat beters te doen dan zulke spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Er zijn genoeg bedrijven die afwachten met bellen tot jij zelf belt
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Keep us posted.Wellicht nadat ik ben aangenomen, minstens elke 6 week een bedrijfsuitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf moet ik daarquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef Joysa het volgende:
DROMMEEEEEL, kom jij nou ook naar Leiden?
Des te meer bier je erin giet des te vermakelijker het word, alleen dan kom ik straks op tv en dan word ik niet meer aangenomenquote:
Ik, stefan, murdera, faye, heloef, myr, kaneel en nog wat van dit topic. Kijk in ser meet topic ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, die SER meet? Wie komen er allemaal?
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik, stefan, murdera, faye, heloef, myr, kaneel en nog wat van dit topic. Kijk in ser meet topic ofzo
Doe allebeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uit
Dit stelt me teleurquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Swa... Lullig dat je dit zo zegt hoor.
No bromo.
Hoe laat is die SER meet? Komen er ook mensen vanuit het Noorden?quote:
Sommige zijn er al om 12u, veel ook later.. Kijk in meet topic dan SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit stelt me teleur
[..]
Hoe laat is die SER meet? Komen er ook mensen vanuit het Noorden?
Heujquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |