wtf moet ik daarquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef Joysa het volgende:
DROMMEEEEEL, kom jij nou ook naar Leiden?
Des te meer bier je erin giet des te vermakelijker het word, alleen dan kom ik straks op tv en dan word ik niet meer aangenomenquote:
Ik, stefan, murdera, faye, heloef, myr, kaneel en nog wat van dit topic. Kijk in ser meet topic ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, die SER meet? Wie komen er allemaal?
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik, stefan, murdera, faye, heloef, myr, kaneel en nog wat van dit topic. Kijk in ser meet topic ofzo
Doe allebeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uit
Dit stelt me teleurquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Swa... Lullig dat je dit zo zegt hoor.
No bromo.
Hoe laat is die SER meet? Komen er ook mensen vanuit het Noorden?quote:
Sommige zijn er al om 12u, veel ook later.. Kijk in meet topic dan SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit stelt me teleur
[..]
Hoe laat is die SER meet? Komen er ook mensen vanuit het Noorden?
Heujquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de radiomeet, daar is meer geefbaarsdat komt mij beter uit
Ja kom jij maar even vanuit Groningen nadat je de dag ervoor tot 4 uur hebt lopen tinychatten met een beeldschone damequote:
Ja 2 keer zoveel dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
4.5 uur slaap, alive and kicking
Vieren met bier & booty jwz.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef Drommeldaris het volgende:
En dan wel weer om 7 uur eraf om nog even je sollicitatiegesprek te nailen en klaarwakker voor de dag te komen!
Ja, gewoon onder het gesprek aan jou denken toch en dan denken beide vrouwen. "Die jongen heeft echt een leuke lach, dat die zo superintelligent is is een bijkomstigheid, deze eye candy is wat het kantoor nodig heeft"quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Goed bezig met die sollicitatie.![]()
Voorbereiding, nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |