Ja kom jij maar even vanuit Groningen nadat je de dag ervoor tot 4 uur hebt lopen tinychatten met een beeldschone damequote:
Ja 2 keer zoveel dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
4.5 uur slaap, alive and kicking
Vieren met bier & booty jwz.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef Drommeldaris het volgende:
En dan wel weer om 7 uur eraf om nog even je sollicitatiegesprek te nailen en klaarwakker voor de dag te komen!
Ja, gewoon onder het gesprek aan jou denken toch en dan denken beide vrouwen. "Die jongen heeft echt een leuke lach, dat die zo superintelligent is is een bijkomstigheid, deze eye candy is wat het kantoor nodig heeft"quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Goed bezig met die sollicitatie.![]()
Voorbereiding, nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Laat staan dat ik mijn halte niet voorbij slaap indien ik wel naar leiden ga. Ik ken daar helemaal niemand en ben sociaal ontzettend onbeholpen. Wat de fuck moet ik daar
Precies, onderschat nooit de kracht van een leuke lach.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, gewoon onder het gesprek aan jou denken toch en dan denken beide vrouwen. "Die jongen heeft echt een leuke lach, dat die zo superintelligent is is een bijkomstigheid, deze eye candy is wat het kantoor nodig heeft"
Lul niet man, Je kent mij door en door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken daar helemaal niemand en ben sociaal ontzettend onbeholpen. Wat de fuck moet ik daar
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies, onderschat nooit de kracht van een leuke lach.
Instant bromance wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lul niet man, Je kent mij door en door.
Onze band gaat zo veel verder dan het simpele "gezien hebben".
Alleen wel jammer dat het wigglen van je wenkbrauwen niet zo gepast is tijdens een sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, onderschat nooit de kracht van een leuke lach.
En als het niet ongepast is, is het wel ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat het wigglen van je wenkbrauwen niet zo gepast is tijdens een sollicitatiegesprek
Gewoon even die sexy spanning er tussen ons zit even versterken tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als het niet ongepast is, is het wel ongemakkelijk.
Meestal dan.
Ligt ook aan de baan waar je voor solliciteerd hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als het niet ongepast is, is het wel ongemakkelijk.
Meestal dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |