Ik droom ervan een kokster te zijn Jou hoef je dus iig niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef Onnoman het volgende:
alsof een opleiding garant staat voor "niet" dom zijn..
wat denk je er zélf van?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef stephano_mc het volgende:
En zou ik het hierover met mijn vriendin moeten hebben of kan ik dit beter gewoon voor mezelf houden?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef ABombali het volgende:
Mensen die econometrie studeren zijn ook sociaal gestoord en hebben moeite met standaard sociale situaties.
Vroeger dacht men dat alleen mensen met een verstandelijke handicap econometrie konden studeren. Tegenwoordig wordt deze studie als grotendeels onafhankelijk van de intelligentie beschouwd.
De tekortkomingen in de communicatie komen al vroeg in de studie tot uiting. Communicatie is gebaseerd op betekenisverlening. Waar taal meestal geen probleem vormt voor deze studenten en een normale begaafdheid, is het toekennen van betekenis aan woorden dat vaak wel.
dom achterlijk volgevreten schaap.. ik smeer vaseline in je oorquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik droom ervan een kokster te zijn Jou hoef je dus iig niet serieus te nemen.
Ts: begrijpelijk dat je je er kut bij voelt maar het enige wat je kan doen is er met je vriendin over praten en eventueel daarna met haar ouders dat je je er niet lekker bij voelt. Anders spring je een keer uit je vel omdat het je teveel word
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef ABombali het volgende:
Vroeger dacht men dat alleen mensen met een verstandelijke handicap econometrie konden studeren.
Ja zo mooi, als je een keer op de uni gaat kijken zie je hoeveel domme kutjes er rondlopen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef 2dope het volgende:
Fipo says it all.
Zijn meestal de grootste dombo's die menen te moeten schermen met opledingsniveau wanneer het om intelligentie gaat![]()
"Hoeso noem je mij dom, ik doe hbo hoor :S :S "
Moeder van de vriendin in kwestie gespot.quote:
Tjek mijn post nog een keer. Daar staat alles in wat je moet weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef stephano_mc het volgende:
Ik laat even het opleidingsniveau buitenspel, Ik gaf al in de eerste post aan dat opleidingsniveau mij koud laat.
Het is gewoon de minderwaardige manier waarop zij tegen mij aan kijken als het om intelligentie gaat waarbij ze zich gesteund voelen door kleine dingen waarin zij beter uit de verf komen dan ik, en vooral dat ze dat dan ook nog eens hardop uitspreken.
@de onvermijdbare grammer nazi's,
Heb dyslexie, learn to live with it
Dank je, dat is inderdaad de verwoording die ik zocht.quote:OT:
Ik zou denk ik zeggen dat ze wel wat meer respect mogen tonen voor wat je doet, dat jij ook respect hebt voor wat zij doen.
De spelfouten die jij maakt, hebben niets met dyslexie te maken. Mijn zoon van twaalf heeft dyslexie en dat manifesteert zich totaal anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef stephano_mc het volgende:
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in ergens, dat word mij ook vaker vertelt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tjek mijn post nog een keer. Daar staat alles in wat je moet weten.
Nee, met je vriendin bespreken dat haar familie (en zij ook) ontiegelijk dom zijn en TS erg intelligent, dat gaat werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat denk je er zélf van?
ik bedoel, je beweert intelligent te zijn, dan weet je vast ook dat het minder zin heeft zulke dingen ergens op een internetforum te bespreken met nobody's, dan met iemand die mogelijk ook erdoor betroffen zal zijn....
Hear Hear!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De spelfouten die jij maakt hebben niets met dyslexie te maken. Mijn zoon van twaalf heeft dyslexie en dat manifesteert zich totaal anders.
Je claimt zo intelligent te zijn maar toch zie je zelf niet wat hier het (simpele) probleem is.
Je vriendin en respectievelijk familie meten intelligentie gewoon op een andere manier. Is dat beter, is dat slechter? Wie zal het zeggen... Je komt me alvast over als iemand die zeer trots is op iets wat hij nog niet bereikt heeft en zich daardoor ook al verheven voelt boven anderen. Sorry...
hier komt de aap uit de mouw......quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in ergens, dat word mij ook vaker vertelt.
Maar het is niet zo zeer dat de relatie met haar familie mij uit maakt, maar wederzijds respect lijkt me niet teveel gevraagd.
@byte_me
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft, dat het binnen mijn familie een big issue was dat ik een relatie aan was gegaan met een mavo meisje, wiens vader op een heftruck werkt en wiens moeder huishoudster is. Ik heb hierin altijd mijn vriendin verdedigd, om dan vervolgens zelf te horen te krijgen dat ze het een probleem vinden dat IK in hun ogen dom ben...
Dit, het is een soort van verdedigingquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik denk dat je het maar moet negeren.. Ik krijg ook wel eens zulke opmerkingen van ouders van mijn beste vriendin. Zij is 17 en gestopt met school, nu fulltime caissiere, ik doe hbo en krijg daar vaak lullige opmerkingen over.
Dat ik mijn theorie examen niet in een kee haalde & zij wel etc.
Ik maak me er niet druk om, ik vind het niet echt relevant en ik denk dat het toch een soort jaloezie is.![]()
Probeer je er niet druk om te maken..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef stephano_mc het volgende:
@armageddon,
don't worry, commentaar op mijn grammer gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit
Ik wou dat ik dat snapte, of is het sniepquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef thenxero het volgende:
Kijk al die mensen in dit topic jaloers zijn dat TS econometrie doet.
Idd, onze intelligente vriend leeft nog in de tijd van het kastenstelsel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hier komt de aap uit de mouw......
En dat terwijl ie nog maar een jaar heeft volgens de Maya kalender.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Idd, onze intelligente vriend leeft nog in de tijd van het kastestelsel.
Zelfs in de TT staat al een fout en die is maar een zinnetje lang. Ik ruik een backfire topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Pretenderen hoger opgeleid te zijn met een OP met minstens 7 spelfouten.
HBO InHolland?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dat terwijl ie nog maar een jaar heeft volgens de Maya kalender.
Het is trouwens wier.. wier vader en wier moeder. Lysdexie zei je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
@byte_me
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft, dat het binnen mijn familie een big issue was dat ik een relatie aan was gegaan met een mavo meisje, wiens vader op een heftruck werkt en wiens moeder huishoudster is. Ik heb hierin altijd mijn vriendin verdedigd, om dan vervolgens zelf te horen te krijgen dat ze het een probleem vinden dat IK in hun ogen dom ben...
Ja, want intelligentie en een gedegen opleiding zijn sociaal ongewenst 'gedrag'. Eigenlijk zou je iedereen met een IQ boven de 100 af moeten schieten (net zoals Poll Pot dat deed met mensen die een bril droegen (want geleerd)).quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Armageddon het volgende:
Conclusie, typisch geval van geen eigenwaarde veroorzaakt door de ouders van TS.
Tip aan TS. Val je eigen ouders aan i.p.v. de familie van je vriendin, en je vriendin.
Jij bent het probleem namelijk.
Doe er je voordeel mee.
Ik zal je geen factuur sturen voor deze ene keer.
Ach, dat is in zekere zin ook een beetje trollen he, dat hoort er tegenwoordig helemaal bij als je iets op het internet postquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Frappant dat je van de gemiddelde FOK!-er niet mag klagen over je schoonfamilie die denigrerende opmerkingen over je intelligentieniveau maakt als je econometrie studeert (of anderszins blijk geeft van een bovengemiddeld intelligentieniveau).
Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Puntenjager het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert het is in essentie een jaloezieprobleem. Dat zie je niet alleen aan het gedrag van je schoonfamilie, maar ook aan dat van sommige fokkertjes hier.
Ik weet (helaas) uit ervaring hoe erg mensen zich aangevallen kunnen voelen door jouw intelligentie. Het rare daarbij is dat er nauwelijks communicatie (en dus ook geen beperkte communicatieve vaardigheden!!!) voor nodig is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef Dakato het volgende:
[..]
Dit.
Wanneer je in jouw geval duidelijk intelligenter bent, zullen zij elk punt aanpakken om gelijk of beter te lijken dan jij. Hoe zou jij het tenslotte vinden als opeens iemand jouw huis binnenloopt en eigenlijk alles beter weet (en dat hoeft niet eens betweterig te zijn).
Hopelijk zijn ze op sociaal niveau wat beter en begrijpen ze uiteindelijk dat je inderdaad intelligenter bent. En anders zou je slim genoeg moeten zijn om er mee om te gaan
Ahum. Ik heb de OP goed gelezen en ook de reacties van TS. Ik vind toch eerder dat TS diegene is met een denigrerende houding t.ov.v. de schoonfamilie. Verder weegt hij intelligentie af aan beroepen en diploma's (dewelke hijzelf ook nog eerst moet behalen), komt zeer bekrompen en ook niet erg intelligent over.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Frappant dat je van de gemiddelde FOK!-er niet mag klagen over je schoonfamilie die denigrerende opmerkingen over je intelligentieniveau maakt als je econometrie studeert (of anderszins blijk geeft van een bovengemiddeld intelligentieniveau).
Of Saxion Next, of Windesheim, of de HVA, of de Hogeschool in Utrecht Laat maar, alle hogescholen zijn momenteel op een of andere wijze gedompeld in de problemen door reorganisaties die geinitïeerd worden door de slechte economie, en compleet verkracht worden door puik management.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Pretenderen hoger opgeleid te zijn met een OP met minstens 7 spelfouten.
HBO InHolland?
Dyslexie? Zwak excuus, ik heb geen dyslexie en maak ook wel eens spelfouten, puur omdat ik me soms niet zo geroepen voel om voor de FOK! clique een nette opmaak en grammaticaal correcte post af te leveren. Ik vindt de inhoud belangrijker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef stephano_mc het volgende:
Ik laat even het opleidingsniveau buitenspel, Ik gaf al in de eerste post aan dat opleidingsniveau mij koud laat.
Het is gewoon de minderwaardige manier waarop zij tegen mij aan kijken als het om intelligentie gaat waarbij ze zich gesteund voelen door kleine dingen waarin zij beter uit de verf komen dan ik, en vooral dat ze dat dan ook nog eens hardop uitspreken.
Quoteer dan eens even een stukje waar TS denigrerend is?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ahum. Ik heb de OP goed gelezen en ook de reacties van TS. Ik vind toch eerder dat TS diegene is met een denigrerende houding t.ov.v. de schoonfamilie. Verder weegt hij intelligentie af aan beroepen en diploma's (dewelke hijzelf ook nog eerst moet behalen), komt zeer bekrompen en ook niet erg intelligent over.
Mensen afkraken om hun zogenaamde lage niveau, maar slechter schrijven als mijn zoon van twaalf die werkelijk dyslexie heeft en er nooit mee zal schermen. Eén woord: zwak!
Ben je blind? Hier een stukje braille voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef thenxero het volgende:
[..]
Quoteer dan eens even een stukje waar TS denigrerend is?
quote:Ik kan je zeggen dat wanneer je dergelijke verwijten krijgt van je vriendin wiens opleiding in een cursus van drie weken te doen is, haar broer van 26 jaar die 90 procent van de tijd stoned is, en haar vader die (net als haar broer overigens) geen opleiding heeft en in een magazijn werkt, dan raakt dat je gewoon in je eergevoel!
MIjn gedacht al meteen na het lezen van de OP. TS stelt zich op als blaaskaak en elitezoontje ten overstaan van die familie. Zij zijn toch slim genoeg om door zijn arrogante luchtbel te prikken en kijken hem erop aan. Hij vindt dit niet leuk want wil door dit voetvolk -volgens hem- aangekeken worden als een hoge heer omdat hij een moeilijke studie volgt (die ik hem eerst nog wil zien afmaken...).quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Jij pretendeert dat ze hun gedrag aanpassen omdat ze zich bedreigt voelen door jouw opleidingsniveau. Vindt je zelf ook niet dat dat een beetje stinkt naar narcisme? Heb je al eens nagedacht over andere oorzaken?
M'n oma zei altijd, Beter kom je goed over op the internetz dan dat je een ergens een knobbel heb zittuh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef stephano_mc het volgende:
Goed, ik zeik ze hier ook wel een beetje te erg af, maar besef ook dat dit topic ook een beetje is als uitlaat klep voor mijn opgebouwde frustraties.:P
En ja, mijn spelling is kut, ik heb overigens wel degelijk flinke dyslexie (komt zo ongeveer standaard bij een wiskunde knobbel), let it rest!
Overdrijven is ook een vak. En ja, ook in stoor me aan (zijn) taalfouten. Alleen kun je tegenwoordig, zelfs van een academicus, niet meer verwachten dat ze een beetje foutloos kunnen spellen (het is gewoon een gegeven, met het huidige onderwijs als hoofdschuldige).quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ahum. Ik heb de OP goed gelezen en ook de reacties van TS. Ik vind toch eerder dat TS diegene is met een denigrerende houding t.ov.v. de schoonfamilie. Verder weegt hij intelligentie af aan beroepen en diploma's (dewelke hijzelf ook nog eerst moet behalen), komt zeer bekrompen en ook niet erg intelligent over.
Mensen afkraken om hun zogenaamde lage niveau, maar slechter schrijven als mijn zoon van twaalf die werkelijk dyslexie heeft en er nooit mee zal schermen. Eén woord: zwak!
Ik zie niets denigrerends. Hooguit een overdreven weergave van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je blind? Hier een stukje braille voor je.
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Als je nu eens niet zo'n lul bent en de mensen in hun waarde laat. Je moet maar zo denken, ze vinden jou nu een wijsneus. Uit het niets komt er een knul van X aantal jaren jonger hun even vertellen wat ze wel of niet goed doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef stephano_mc het volgende:
Goed, ik zeik ze hier ook wel een beetje te erg af, maar besef ook dat dit topic ook een beetje is als uitlaat klep voor mijn opgebouwde frustraties.:P
En ja, mijn spelling is kut, ik heb overigens wel degelijk flinke dyslexie (komt zo ongeveer standaard bij een wiskunde knobbel), let it rest!
niet overdreven, maar ik zou het uit fatsoen en respect ook niet hard op, onder m'n echte naam uitsprekenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik zie niets denigrerends. Hooguit een overdreven weergave van de werkelijkheid.
''Ik kan niet opdrukken omdat ik in een rolstoel zit''quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Als je nu eens niet zo'n lul bent en de mensen in hun waarde laat. Je moet maar zo denken, ze vinden jou nu een wijsneus. Uit het niets komt er een knul van X aantal jaren jonger hun even vertellen wat ze wel of niet goed doen.
En ik heb nooit beweerd dat je geen dyslexie hebt, ik vindt het alleen een slecht excuus.
Ik maak uit de posts van TS niet uit dat hij denigrerend doet richting zijn schoonfamilie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Als je nu eens niet zo'n lul bent en de mensen in hun waarde laat. Je moet maar zo denken, ze vinden jou nu een wijsneus. Uit het niets komt er een knul van X aantal jaren jonger hun even vertellen wat ze wel of niet goed doen.
En ik heb nooit beweerd dat je geen dyslexie hebt, ik vindt het alleen een slecht excuus.
Neen, maar jij denkt en voelt dat wel. Als je eerlijk bent, toch? En ik denk, dat zich dat vertaalt in jouw gedrag (waarschijnlijk ook zonder dat je dat zelf wil...). En die mensen zijn waarschijnlijk 'streetwise' genoeg om dat te voelen/merken waardoor zij ook weer negatief op jou reageren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
niet overdreven, maar ik zou het uit fatsoen en respect ook niet hard op, onder m'n echte naam uitspreken
Ironisch, want men kan weldegelijk dergelijke oefeningen doen met een handicap die hun benen onbruikbaar acht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
''Ik kan niet opdrukken omdat ik in een rolstoel zit''
''Ja ehh, slecht excuus''
Al behandeldtdtdt in laatste alinea van een eerder geplaadtste posdtquote:
Kijk, mensen zoals Marie30 en je schoonfamilie kunnen niet alleen geen econometrie, ze hebben zelfs nog te weinig algemene ontwikkeling om te weten wat econometrie is. Ze weten zelfs niet dat dit de studie is met het hoogste startsalaris van alle studies en ook niet dat het onmogelijk is deze studie te doen zonder intelligent te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan valt er niks over de OP op te merken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
niet overdreven, maar ik zou het uit fatsoen en respect ook niet hard op, onder m'n echte naam uitspreken
Dan/als heb ik problemen mee. Maar ik heb geen dyslexie, kan het gewoon niet onthouden. Ik doe mij ook niet beter voor dan (als?) ik ben... dus je mag mijn fout gerust opmerken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Ik maak uit de posts van TS niet uit dat hij denigrerend doet richting zijn schoonfamilie.
Overigens is het 'slechter dan', als we dan toch moeilijk doen over taalfouten.
Ok, Goed punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ironisch, want men kan weldegelijk dergelijke oefeningen doen met een handicap die hun benen onbruikbaar acht.
Even serieus, ik ken genoeg mensen met dyslexie, en allemaal kunnen ze, mits ze daarvoor de tijd krijgen, erg leuk schrijven. Aangezien FOK! nergens een countdown timer heeft staan naast het post formulier... voel je 'm?
Je hebt ook mensen die nu eenmaal slim, knap én sociaal capabel zijn, en die poepen op figuren zoals jij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Kijk, mensen zoals Marie30 en je schoonfamilie kunnen niet alleen geen econometrie, ze hebben zelfs nog te weinig algemene ontwikkeling om te weten wat econometrie is. Ze weten zelfs niet dat dit de studie is met het hoogste startsalaris van alle studies en ook niet dat het onmogelijk is deze studie te doen zonder intelligent te zijn.
En omdat ze dit niet weten, en ook niet bereid zijn het op te zoeken (of zelfs daar te dom voor zijn), vullen ze dat voor zichzelf in op een manier die hun eigenwaarde en die van hun dyslectische zoontje zoveel mogelijk in tact laat. Het is voor hun blijkbaar onacceptabel om toe te moeten geven dat sommige andere mensen daadwerkelijk slimmer, mooier, socialer, beter zijn dan hen. Dus moeten ze die positieve eigenschappen wegredeneren. Er staan automatisch negatieve eigenschappen tegenover of "iedereen meet intelligentie op een andere manier en al die manieren zijn precies even goed".
Maar dat is natuurlijk onzin. Niet alle mensen hebben evenveel goede en slechte eigenschappen. Sommige mensen zijn nu eenmaal dom, lelijk én sociaal incapabel, en dat is moeilijk te accepteren als jij daar een van bent.
Ik geef tenminste toe dat het mij to-taal niet uit maakt of ik hier of daar een foutje maak, zeker niet op dit tijdstip. Heeft niks met dyslexie te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ok, Goed punt.
Misschien hebben die mensen wel een lichtere vorm van dyslexie. Iemand die flinke dyslexie heb kan je niet verwijten dat ze her en der een foutje maken.
Persoonlijk worden dat getuigt van intelligentie ja...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Kijk, mensen zoals Marie30 en je schoonfamilie kunnen niet alleen geen econometrie, ze hebben zelfs nog te weinig algemene ontwikkeling om te weten wat econometrie is. Ze weten zelfs niet dat dit de studie is met het hoogste startsalaris van alle studies en ook niet dat het onmogelijk is deze studie te doen zonder intelligent te zijn.
En omdat ze dit niet weten, en ook niet bereid zijn het op te zoeken (of zelfs daar te dom voor zijn), vullen ze dat voor zichzelf in op een manier die hun eigenwaarde en die van hun dyslectische zoontje zoveel mogelijk in tact laat. Het is voor hun blijkbaar onacceptabel om toe te moeten geven dat sommige andere mensen daadwerkelijk slimmer, mooier, socialer, beter zijn dan hen. Dus moeten ze die positieve eigenschappen wegredeneren. Er staan automatisch negatieve eigenschappen tegenover of "iedereen meet intelligentie op een andere manier en al die manieren zijn precies even goed".
Maar dat is natuurlijk onzin. Niet alle mensen hebben evenveel goede en slechte eigenschappen. Sommige mensen zijn nu eenmaal dom, lelijk én sociaal incapabel, en dat is moeilijk te accepteren als jij daar een van bent.
? Ik volg je even niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat het mij to-taal niet uit maakt of ik hier of daar een foutje maak, zeker niet op dit tijdstip. Heeft niks met dyslexie te maken.
Nee? Wat maakt het uit hoe laag of niet bestaand hun opleiding is.quote:Ik kan je zeggen dat wanneer je dergelijke verwijten krijgt van je vriendin wiens opleiding in een cursus van drie weken te doen is, haar broer van 26 jaar die 90 procent van de tijd stoned is, en haar vader die (net als haar broer overigens) geen opleiding heeft en in een magazijn werkt, dan raakt dat je gewoon in je eergevoel!
hmm, opzich geen last van, als er echt zaken zijn waar ik trots op ben dan begrijpt zij dat ook wel. En intellectuele zaken bespreek ik wel met m'n vrienden voor zover ik behoefte heb om het daar over te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dan valt er niks over de OP op te merken.
Maar leidt het ook niet tot veel frustraties aan jouw zijde omdat je je intellectuele bezigheden niet met je vriendin kan overleggen? Ik denk dat het wederzijdse onbegrip ten grondslag ligt aan het gebrek aan respect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |