Tjek mijn post nog een keer. Daar staat alles in wat je moet weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef stephano_mc het volgende:
Ik laat even het opleidingsniveau buitenspel, Ik gaf al in de eerste post aan dat opleidingsniveau mij koud laat.
Het is gewoon de minderwaardige manier waarop zij tegen mij aan kijken als het om intelligentie gaat waarbij ze zich gesteund voelen door kleine dingen waarin zij beter uit de verf komen dan ik, en vooral dat ze dat dan ook nog eens hardop uitspreken.
@de onvermijdbare grammer nazi's,
Heb dyslexie, learn to live with it
Dank je, dat is inderdaad de verwoording die ik zocht.quote:OT:
Ik zou denk ik zeggen dat ze wel wat meer respect mogen tonen voor wat je doet, dat jij ook respect hebt voor wat zij doen.
De spelfouten die jij maakt, hebben niets met dyslexie te maken. Mijn zoon van twaalf heeft dyslexie en dat manifesteert zich totaal anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef stephano_mc het volgende:
@de onvermijdbare grammer nazi's,
Heb dyslexie, learn to live with it
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in ergens, dat word mij ook vaker vertelt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tjek mijn post nog een keer. Daar staat alles in wat je moet weten.
Nee, met je vriendin bespreken dat haar familie (en zij ook) ontiegelijk dom zijn en TS erg intelligent, dat gaat werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat denk je er zélf van?
ik bedoel, je beweert intelligent te zijn, dan weet je vast ook dat het minder zin heeft zulke dingen ergens op een internetforum te bespreken met nobody's, dan met iemand die mogelijk ook erdoor betroffen zal zijn....
Hear Hear!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De spelfouten die jij maakt hebben niets met dyslexie te maken. Mijn zoon van twaalf heeft dyslexie en dat manifesteert zich totaal anders.
Je claimt zo intelligent te zijn maar toch zie je zelf niet wat hier het (simpele) probleem is.
Je vriendin en respectievelijk familie meten intelligentie gewoon op een andere manier. Is dat beter, is dat slechter? Wie zal het zeggen... Je komt me alvast over als iemand die zeer trots is op iets wat hij nog niet bereikt heeft en zich daardoor ook al verheven voelt boven anderen. Sorry...
hier komt de aap uit de mouw......quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in ergens, dat word mij ook vaker vertelt.
Maar het is niet zo zeer dat de relatie met haar familie mij uit maakt, maar wederzijds respect lijkt me niet teveel gevraagd.
@byte_me
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft, dat het binnen mijn familie een big issue was dat ik een relatie aan was gegaan met een mavo meisje, wiens vader op een heftruck werkt en wiens moeder huishoudster is. Ik heb hierin altijd mijn vriendin verdedigd, om dan vervolgens zelf te horen te krijgen dat ze het een probleem vinden dat IK in hun ogen dom ben...
Dit, het is een soort van verdedigingquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik denk dat je het maar moet negeren.. Ik krijg ook wel eens zulke opmerkingen van ouders van mijn beste vriendin. Zij is 17 en gestopt met school, nu fulltime caissiere, ik doe hbo en krijg daar vaak lullige opmerkingen over.
Dat ik mijn theorie examen niet in een kee haalde & zij wel etc.
Ik maak me er niet druk om, ik vind het niet echt relevant en ik denk dat het toch een soort jaloezie is.![]()
Probeer je er niet druk om te maken..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef stephano_mc het volgende:
@armageddon,
don't worry, commentaar op mijn grammer gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit
Ik wou dat ik dat snapte, of is het sniepquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef thenxero het volgende:
Kijk al die mensen in dit topic jaloers zijn dat TS econometrie doet.
Idd, onze intelligente vriend leeft nog in de tijd van het kastenstelsel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hier komt de aap uit de mouw......
En dat terwijl ie nog maar een jaar heeft volgens de Maya kalender.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Idd, onze intelligente vriend leeft nog in de tijd van het kastestelsel.
Zelfs in de TT staat al een fout en die is maar een zinnetje lang. Ik ruik een backfire topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Pretenderen hoger opgeleid te zijn met een OP met minstens 7 spelfouten.
HBO InHolland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |